Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

Francisca! :thumbup: Geweldig!

Tamara: jeetje meid da’s niet niks allemaal… :hug: Hoop dat het snel de goede kant opgaat voor jullie allemaal, hou je taai meid.

Tamara, doen jullie rustig aan? Lekker van je vakantie genieten…

Francisca: :dance: :dance:

Tamara, dikke :hug: voor jou! Jeetje meid, wat een ellende allemaal! :hug:

Francisca, ik heb al uitbundig gejuigd bij de maandmama’s maar hier nog maar eens!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Even tussendoor:

Vanavond helemaal vanuit het niets:

Damian ging uit zichzelf zitten :dance:

Deze mama is trots :mrgreen:

@Pattycoat wrote:

Even tussendoor:

Vanavond helemaal vanuit het niets:

Damian ging uit zichzelf zitten :dance:

Deze mama is trots :mrgreen:

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: Wat goed zeg!

Wat goed zeg! (Niels is een stuk ouder en kan nog niet zitten…)

Jippo, Yinthe gaat ook nog niet zelf zitten hoor.

Ieder kind doet het in zijn eigen tempo.

@Jippo wrote:

Wat goed zeg! (Niels is een stuk ouder en kan nog niet zitten…)

Komt vanzelf!

Ja weet ik hoor, zou alleen zo graag Niels meenemen op de fiets, kom je toch wat verder dan lopend. :slight_smile:

@Jippo wrote:

Ja weet ik hoor, zou alleen zo graag Niels meenemen op de fiets, kom je toch wat verder dan lopend. :slight_smile:

Oja, dat snap ik. Fietsen is idd wel heerlijk om te doen met je kindje! :inlove: Nou, wie weet deze zomer nog! :pray:

Jippo, heb je weleens gedacht aan een fietskar? Daar kan je een maxi cosi in zetten of een baby- of peuterschaal inzetten. Dan kan je altijd lekker fietsen.

Ik krijg er eentje voor mijn verjaardag. (was in januari jarig :silenced: ) Als je site wilt hebben, kan ik je pb sturen.

Elk kindje doet het op zijn eigen tempo, maar ik vind het wel snel gaan hoor :cry:

Ja ik hoop 't wel! Hoe gaat het met jou, hoop dat je je wat beter voelt? En anders lekker aan de drop om je bloeddruk wat op te krikken. ik had op een gegeven moment ook zo’n belachelijk lage bloeddruk (geloof zo’n 90 over 45…)

@Pattycoat wrote:

Jippo, heb je weleens gedacht aan een fietskar? Daar kan je een maxi cosi in zetten of een baby- of peuterschaal inzetten. Dan kan je altijd lekker fietsen.

Ik krijg er eentje voor mijn verjaardag. (was in januari jarig :silenced: ) Als je site wilt hebben, kan ik je pb sturen.

Elk kindje doet het op zijn eigen tempo, maar ik vind het wel snel gaan hoor :cry:

Ja misschien is dat wel wat, het lijkt me alleen leuker als ik Niels voor mij heb zitten in plaats van achter me waar ik hem niet kan zien. Maar wie weet, zover is het i.i.g. nog niet!

@Jippo wrote:

Ja ik hoop 't wel! Hoe gaat het met jou, hoop dat je je wat beter voelt? En anders lekker aan de drop om je bloeddruk wat op te krikken. ik had op een gegeven moment ook zo’n belachelijk lage bloeddruk (geloof zo’n 90 over 45…)

Ik ben echt extreem moe en ga dan ook zo naar bed. Verder sinds vandaag een heel zeer been/rechterheup en bil :roll: Geen idee wat het is maar hoop geen beginnende b.i.

Misselijk ben ik af en toe maar minder dan bij Mats toen ik 6 weken was. Eigenlijk heb ik verder helemaal geen kwaaltjes.

@Matsjo wrote:

@Jippo wrote:

Ik ben echt extreem moe en ga dan ook zo naar bed. Verder sinds vandaag een heel zeer been/rechterheup en bil :roll: Geen idee wat het is maar hoop geen beginnende b.i.

Misselijk ben ik af en toe maar minder dan bij Mats toen ik 6 weken was. Eigenlijk heb ik verder helemaal geen kwaaltjes.

Oh ja die vermoeidheid… :zzz: Die is vermoeiend :mrgreen: Die pijn in je bil/been klinkt trouwens als zwangerschapsischias al dacht ik dat dat later kwam… Hen je het idee af en toe door je been te zakken?

Trusten alvast!

Meiden, sorry, ik ga nu niet bijlezen en reageren. Dat was ik vandaag wel van plan, maar het gaat er niet van komen. Dus ik post alleen een update, zodat jullie weten wat er aan de hand is.

Ik kom net terug van de gyn en het is niet o.k. Bd was weer erg hoog en in combi met de klachten, die steeds erger worden (misselijk, hoofdpijn, vocht vasthouden en ga zo maar door) is het risico van zwangerschapsvergiftiging erg hoog. Het is dat ik afgelopen weekend al opgenomen ben in het zh en weer ontslagen, en de gyn geen jojo-effect wil creëren, maar anders had hij me daar gehouden en opgenomen. Ik hang net tussen opname en thuis blijven in. Ik mocht weer naar huis, máár moet me gedragen alsof ik opgenomen ben. Dus volledige rust. Echt h-e-l-e-m-a-a-l niets doen. Plat liggen, op mijn zij en rusten. Morgen weer terug voor een ctg, bloeddrukmeting en consult. Dan krijg ik ook de uitslag van de urine die ik nu weer heb moeten afgeven. Dus… omdat ik echt niet weer in het ziekenhuis terecht wil komen totdat het zover is dat de baby zich aandient, hou ik me ook maar goed eraan! Ik ben nu ook alleen ff on line om een paar mensen en jullie dit te laten weten en dan ga ik plat.

Ik meld me wel weer zodra het weer gaat.

:-*

Vera :hug:

Nog even volhouden meid, je bent er bijna.

:hug: Phoe Vera. Vervelend. Nog even doorbijten en dan is je kleine uk er.

Hanneke, fijn dat je geen kwaaltjes hebt. Ik weet inmiddels uit ervaring dat je daarvan moet genieten :mrgreen: Die pijn in bil/been klinkt inderdaad als ichsias. Ik had er in het begin van mijn zs ook last van, na het hardlopen. Maar ik ben vorig jaar op mijn stuitje van de trap gevallen. Mijn stuitje was toen gekneusd. Als ik nu teveel doe, of zoals in het begin met hardlopen, voel ik het meteen.

Kom net terug van controle bij de gyn. Alles prima in orde, dus Frankrijk, here we come!! Mijn VK was zelf ook zwanger, 20 weken. Zag nog niks bij haar dus het was echt een verassing.

Vera, :hug: idd wat Lotte zegt nog even volhouden!!! Wel heel vervelend vind ik het voor je… :-*

Pattycoat, wat goed van Damian!! :clap: :clap: :clap: Jasmijn doet het ook nog niet zelf zitten hoor… Duurt niet lang meer volgens mij, want ze heeft 'r beentjes er bijna onder en dan val ze weer naar voren met 'r snoet tegen de spijlen :cry: of de grond… Maar het gaat de afgelopen weken verschrikkelijk hard met 'r. Constant op d’r buik liggen, in de achteruit over de grond, Optrekken, Zwaaien als we “dag dag” zeggen “klap eens in je handjes” dansen op muziek. Meer babbelen.

M’n ouders komen vrijdag weer van vakantie na 3 weken en die zullen ook wel opkijken hoe hard het is gegaan…!

Geef je gelijk dat het allemaal heeeeeel snel gaat… :? Maar toch vind ik dit ook weer een leuke periode!

Leontien, kan Niels ook goed blijven zitten als je hem neerzet dan? Ik heb Jasmijn al wel gewoon op de fiets sinds een paar weken. Omdat ze best stevig zit zelf.

Hanneke, bah die vermoeidheid ook… de eerste maanden zijn haast net zo zwaar als de laatsen!! Ik herken dat wel wat je schrijft van die pijn bij je bil, had daar ook last van bij m’n zwangerschap maar wel wat later dan jou. Had met het soepel worden van je bekken te maken… Maar of dat nu al gebeurt… :think:

Heb je al vakantie dan van school? En hoe is het bij jullie in de stad? Gezellige drukte zeker! Zelf wel eens meegelopen ?

Sjaantje, wat heerlijk dat alles goed gaat!! Je bent gewoon al over de helft heen!! :smiley:

Vera :hug: Ik hoop dat je lekker lang thuis mag blijven. En anders zal ik zsm je smsjes hier doorgeven. Doe maar rustig aan. En laat beeb nog maar eventjes gezond zitten…

Chris, Ik vind dit ook een hele leuke periode. Het baby is er al een hele tijd vanaf, dat vind ik wel weer jammer. Maar elke ochtend dat die oogjes open gaan om weer meer dingen te onderzoeken en de wereld te ontdekken vind ik helemaal geweldig.