Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

Even Vera een hart onder de riem steken.

Vervelend dat je nu zoveel last hebt van je bloeddruk.

Probeer echt rust te houden dan hoop ik dat je beeb nog even wil blijven zitten.

Succes de komende tijd, het wordt spannend.

Jaaaaaaa :dance:

VAKANTIE :dance:

Vanavond zitten we in de auto naar Zuid-Frankrijk :smiley:

Heerlijk Sjaantje, geniet er van en rustig aan hé :wink:

Hanneke, hoe gaat het met jou??

En Lotte wanneer is je NOD? :pray:

edit Ik zie vandaag Lotte!! En en…

Mijn banner klopt niet helemaal.

Als nod hou ik morgen aan maar ik denk dat ik vandaag ongi ga worden want mijn temp was vanmorgen lager dan de afgelopen dagen.

Vera :hug: heel veel sterkte met je bedrust. het is gelukkig wel voor een goed doel.

beetje laat maar nog gefeliciteerd met Yinthe. Jeetje alweer 1 jaar zeg. poe gaat de tijd toch snel

Ik weet ff niet of ik Francisca al gefeliciteerd had maar bij deze alsnog. Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad zeg. :dance:

hier alles lekker. vandaag heerlijk dagje gehad met mijn mannen in Drievliet. wat een leuk park is dat zeg. Jeremy kon al in zoveel attracties zeg.

verder heeft Joshua ff zijn mopperweek geloof ik. elke avond (als hij niet naar het kdv is geweest) ligt hij alleen maar een beetje te mopperen. echt helemaal niets is goed. alleen spelen. met hem spelen bij je liggen. poe zal wel een sprongetje zijn

hier gelijk ook een foto voor het lijstje

Even snel en dan duik ik mijn bedje in :mrgreen: :

Zitten :mrgreen:

Wow wat goed! En hij kijkt ook zo trots! :inlove:

Jasmijn gaat als een speer!!! Ze stond gisteren in de box :shock: :clap:

Wat gaan jullie kindjes snel!!!

Yinthe gaat sinds zondag zelf zitten, maar dat gaat nog niet zo snel.

En sinds vorige week trekt ze zich tot op haar knietjes.

En waar ik ook erg trots op ben is dat ze sinds gisteren door een rietje kan drinken.

Lekker makkelijk al we ergens zijn en haar beker zijn vergeten.

Kunnen we om drinken en een rietje vragen :dance:

@Lotte wrote:

En waar ik ook erg trots op ben is dat ze sinds gisteren door een rietje kan drinken.

Lekker makkelijk al we ergens zijn en haar beker zijn vergeten.

Kunnen we om drinken en een rietje vragen :dance:

Kijk, en DAT kan Mats nu weer niet! Hoe leer je zoiets eigenlijk aan? :think:

O en Lotte…

Zou jij niet ongesteld worden gisteren?

Als je een pakje drinken met een rietje hebt dan stop je het rietje in zijn mond en drukt iets in het pakje.

Hij proeft dan wat en gaat als het goed is zuigen…tadaaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen:

Een vriendin van me heeft het ook zo gedaan.

Bij Yinthe hebben we het al weleens eerder geprobeerd maar toen snapte ze het niet.

Gisteren dacht ik, ik probeer het nog een en jawel hoor.

Meteen de nuby beker tevoorschijn gehaald, en ook dat gaat goed.

Ik ging er vanuit dat ik inderdaad gisteren mijn nod had, maar ik heb nog geen druppel bloed gezien.

Was mijn temp de afgelopen dagen iets lager, vandaag was het juist weer iets hoger.

Ik kan het allemaal niet meer volgen.

:dance: knap hoor! :clap: Ga ik ook maar eens proberen dan!

@Lotte wrote:

Ik ging er vanuit dat ik inderdaad gisteren mijn nod had, maar ik heb nog geen druppel bloed gezien.

Was mijn temp de afgelopen dagen iets lager, vandaag was het juist weer iets hoger.

Ik kan het allemaal niet meer volgen.

Hoop niet voor je dat je cyclus helemaal in de war is :thumbdown: voorlopig nog even afwachten dus :pray: :hug:

Ik baal wel verschrikkelijk dat ik in oktober weer met de pil begonnen ben.

Want na de zwangerschap was ik meteen weer regelmatig.

Kan mezelf nu wel :wall:

Damian heeft ook zo’n rietjesbeker van Nuby. En soms drinkt hij al uit een beker :shock: Wel is zijn shirt daarna nat, maar ja de wasmachine is geduldig :mrgreen:

Spannend Lotte :pray: . Oja, ook nog Gefeliciteerd met je verjaardag :oops: .

goed zo zeg Jasmijn

en wat goed dat Yinthe door een rietje drinkt

Jeremy was daar heel laat me maar Joshua daarentegen doet het al meer dan een maand :shock:

Ook kan Joshua sinds vandaag tijgeren. hij zit al een paar weken op handen en voeten, maar komt tot zijn eigen ergenis niet vooruit. dus nu ging hij net ineens tijgeren. het begin is er :dance:

en wat goed dat Damian gaat zitten zelf. Joshua lukt het heel af en toe, maar meestal valt hij nog gewoon op zijn snoet

en Lotte toch wel heel erg spannend nu he. ben wel benieuwd