Hey meiden,
Even een updatetje van mij! Ik moet veel rusten, dus ik ben weinig on line. Ik hou mijn Hyves wel bij, maar voor de rest heb ik weinig puf. Maar het goede nieuws is dat de rust wel effect heeft, want gisteren bij de controle was de bd netjes, onderdruk 85! Dat is het al lang niet meer geweest. Ik moet nu om de dag naar het zh voor een ctg en bd-meting, dus ze houden me goed bezig. Maar iedere x dat ik dan ook weer naar huis mag, ben ik heel happy. En het is nog maar een paar weken… Zolang het goed blijft gaan met mij en de baby heb ik het er graag voor over!
Sorry dat ik nu niet bijlees, maar ik ben echt moe. Ik heb Arwen een paar dagen alleen verzorgd en de bezoekjes aan het zh beginnen ook zijn tol te eisen. Arwen is vandaag bij mijn sz en ik merk ook dat de moeheid nu toeslaat. Dus ik ga zo wat te eten maken en dan kruip ik lekker in bed!
Liefs! :-*
Jeetje Trying, wat fijn dat het beter gaat maar wat heb jij een hoop te stellen met deze zwangerschap zeg! :hug:
Ik zie wel dat je mooi de 37 weken gehaald hebt! Dus nu kan het niet heel lang meer gaan duren! :dance:
Vera, doe lekker rustig aan. Lekker Arwen even bij je sz. Kan je lekker uitrusten.
Hier gaat alles ineens heel snel :shock: Sinds deze week hoor je de hele dag door papa. baba :shock: …De grootste lol heeft Damian daarmee. Ook zit Damian sinds deze week alleen nog maar op zijn knietjes (gaat steeds makkelijker) En hij kruipt op handen en knieen vooruit :shock:
Heb iuk nou zo´n snelle jelle?
Vera fijn dat je BD toch weer beter was. En nu heb je iig de 37 weken gehaald. heel veel sterkte nog de komende tijd.
Joshua kan sinds gisteren ook kruipen. (doet hij ff een maand eerder dan zijn broer) hij wil zich zelfs al naar staan optrekken :shock: alleen snapt hij nog niet dat hij dan iets moet vastpakken :lol: ach dat komt allemaal wel. van mij mag hij nog ff wat rustiger doen hoor
Net een nachtje bij mijn zus gelogeerd samen met Damian. Meneertje kruipt nu niet alleen, maar gaat ipv op handen en knieen op zijn voeten staan. Dan steekt zijn kont hoog de lucht in. Ook trok hij zich aan de tafel op zijn knietjes :shock:
Hij was vanmorgen lekker aan het spelen toen hij zijn evenwicht verloor. Nu heeft hij een mooie blauwe bult op zijn hoofd :think: Even goed gehuild, maar daarna net zo hard weer achter de kat aan en spelen.
Lotte, zie je banner… :? toch ongi geworden?? :-*
@chris1981v wrote:
Lotte, zie je banner… :? toch ongi geworden?? :-*
Yep, maar ik ben eigenlijk niet eens zo heel erg teleurgesteld.
Gelukkig! Duimen draaien voor de volgende ronde :-*
Lotte: jammer, ik ga ook duimen voor een vruchtbare volgende ronde.
Jeetje, wat gaan sommige van jullie kindjes snel :shock:
Hoop dat ze nog even lekker baby blijven.
jeetje Lotte dat is jammer. ik duim voor je voor de volgende ronde
en die Damian die gaat ook zo snel hoor. Joshua doet dat nu ook allemaal. vind het veel te snel gaan. Jeremy liep met 12 maanden, maar geloof dat Joshua hem wel zal inhalen :shock:
Jammer Lotte, op naar de volgende ronde…
Jeremy, gaat echt snel he…
ja zeker weten Joshua maakt heel het huis onveilig. dat ging Jeremy pas ong met 11 maanden doen. nu al trekt hij zich overal aan op tot zijn knieen. en dan het liefst aan dingen die niet stabiel genoeg zijn (speelgoedkeukentje van Jeremy) en die vallen dan natuurlijk pardoes over hem heen. brullen meteen natuurlijk.
en als meneer er niet door kan nou dan zul je het horen hoor. maar toch is het ook een hele leuke tijd.
Het is zeer zeker een leuke tijd. Geweldig hoe ze achter dingen komen.
Damian volgt me nu naar de keuken. Wel beter, want hij heeft een tijdje gehad dat hij begon te jammeren als ik buiten beeld was :mrgreen:
Leuk he, al die ontwikkelingen?? Ik vind het prachtig alles wat Mats doet! :inlove: We zijn al echt aan het opvoeden hoor. Hij kan echt stout zijn!
Hoe zou het met Vera zijn?
Enne…
Het beginnetje is er :inlove: (moet je wel goed kijken hoor )
Ik zie het hoor Hanneke!! :inlove:
Ik herken je mooie achtergrond van je buik van Mats :inlove:
Ja grappig he?!
Als ik die buikfoto’s zie dan krijg ik helemaal de kriebels.
Ben je nu al dikker als je met Mats was?? :think: Ze zeggen toch dat het vaak sneller gaat bij een 2e…
krijg ook wel weer kriebels hoor…als ik die leuke buikfoto’s en testen weer zie!! Hou het nog maar even met meelezen
haha gelijk gepost Lotte
Duim voor jou
Nee dat idee heb ik helemaal niet. Bovendien ben ik nu ook 5 kilo lichter en duidelijk slanker dan voor mijn 1ste zwangerschap. Dat scheelt ook wel natuurlijk. Bij Mats droeg ik v.a. week 13 zw.schapskleding. Ik denk dat ik dat nu ook wel haal.
Bovendien had ik bij Mats een “tweelingbuik”. Volgens de vk zat mijn baarmoeder al snel heel hoog.