Vera wordt aardig in de gaten gehouden voor haar bd.
Berichtje van Vera vanmorgen (gisteren naar gyn geweest):
Gisteren was uiteindelijk weer o.k. Mijn bd was weer hoog, dus urine moeten laten checken. De gyn zou bellen als het niet goed was, maar ik heb niets gehoord!
Morgen de volgende controle.... Vandaag lekker rust. Arwen is net de deur uit, door papa naar de oppas gebracht. Ik zit lekker te ontbijten.
Hanneke, ohja dat was ook zo… het waren er eerst 2 toen bij Mats. Vind je dat nu geen appart idee. Dat je 2 van die kleine Matsjes had gehad anders…
Zie dat je bijna je 1e echo hebt, spannend ik duim voor een mooi kindje!
Ik heb er nooit zoveel bij stilgestaan omdat meteen al duidelijk was dat het er uiteindelijk 1 ging zijn. Maar idd, het had gekund. Jeetje, zou ik dat wel aangekund hebben? :shock: :think:
Hanneke, ohja dat was ook zo… het waren er eerst 2 toen bij Mats. Vind je dat nu geen appart idee. Dat je 2 van die kleine Matsjes had gehad anders…
Zie dat je bijna je 1e echo hebt, spannend ik duim voor een mooi kindje!
Ik heb er nooit zoveel bij stilgestaan omdat meteen al duidelijk was dat het er uiteindelijk 1 ging zijn. Maar idd, het had gekund. Jeetje, zou ik dat wel aangekund hebben? :shock: :think:
Vera :hug: ik hoop dat je snel van deze ellende af bent en jullie wondertje in je armen hebt
Hanneke toch al een mooi beginnetje zeg.
hier had ik bij de 2e echt al veel sneller een buik. bij Jeremy pas met 13 weken bij Joshua kon ik het na 6 weken :shock: eigenlijk al niet meer zo goed verbloemen. gelukkig was het winter toen. en dikke wintertruien doen een hoop goed
Vera wordt aardig in de gaten gehouden voor haar bd.
Berichtje van Vera vanmorgen (gisteren naar gyn geweest):
Gisteren was uiteindelijk weer o.k. Mijn bd was weer hoog, dus urine moeten laten checken. De gyn zou bellen als het niet goed was, maar ik heb niets gehoord!
Morgen de volgende controle.... Vandaag lekker rust. Arwen is net de deur uit, door papa naar de oppas gebracht. Ik zit lekker te ontbijten.
Hoi meiden!
Patty, dank je wel voor het op de hoogte houden van de meiden hier! :-*
Sorry meiden, ben gewoon te moe en te gaar om bij te lezen! Maar wil wel ff iets van me laten horen hier.
BIB! :mrgreen:
38 Weken vandaag en so far so good. Ik heb de afgelopen week om de dag controle gehad, pffff..... ctg en bd-meting en naar de gyn. En een x urine gecheckt. Anyway, mijn bd is beter. Vandaag 135/85. Dus nu hoef ik pas over een week terug! :dance: Ik ben zoooo blij! Een beetje rust, pffff. Voor Arwen is dat heen- en weergesleep ook niets. Het zh is niks voor haar. Ze is vaker mee geweest, maar begon het toch wat vaak over het zh te hebben, dus nu gaat ze iedere x naar mijn so. Maar ja, dat is ook onrustig. Niet, ze heeft het geweldig bij hen, hoor! Nu zijn ze ook zwemmen samen. Beter dan hier binnen zitten met een zwangere mams die moet rusten. Maar toch, ik mis 'r en ik merk dat zij mij ook mist. Maar goed, het is maar tijdelijk. Rond 16.30 uur komt ze weer thuis.
Natuurlijk heb ik weer de nodige instructies meegekregen van de gyn in welke gevallen ik eerder moet bellen en terugkomen, maar goed, dat weet ik inmiddels wel. Wel heeft hij ook gezegd dat zodra de bevalling begint ik al naar het zh moet. Ze willen me zo vroeg mogelijk daar hebben, zodat ze me meteen aan de ctg kunnen leggen. Dus als ik een uur lang regelmatig weeën heb, zelfs al die pas om de 8 minuten komen, dan moet ik al gaan. Eigenlijk meteen zodra duidelijk is dat het gaat doorzetten. Nou ja, goed om te weten en ook niet verkeerd, denk ik.
Nou meiden, jullie zijn weer op de hoogte! Vergeef me dat ik weer een ego berichtje post, maar de laatste loodjes zijn gewoon zwaar....
Gisteren had ik ook een telefonisch consult met de internist. Helaas bleek mijn TSH-waarde (schildklierwaarde in het bloed) flink gestegen. Iig te hoog voor een zwangere… Dus nu moet ik voor die laatste weken om de dag mijn medicatie verhogen. Wel balen, hoor… dat ging net de hele zwangerschap goed! En nu is de bd netjes, is de schildklier niet goed. Pffff… Het verklaart iig wel waarom ik zo ongelooflijk moe ben. Natuurlijk zal dat ook met de laatste loodjes te maken hebben, maar ik slaap me echt het rambam. En dat zal ook wat te maken hebben met die schildklier. Het verbaast me dat ik het zelf nog niet door had, want dat is een heel typische moeheid… Maar goed. We hobbelen door!
Arwen is vandaag bij mijn sz, zoals altijd op donderdag. Ik mis 'r wel vreselijk, hoor! Morgen blijft ze lekker bij mij! 8)
Vera, dikke :hug: van mij! En een diep RESPECT dat je het allemaal volhoudt zo! En ja… je moet wel natuurlijk maar je DOET het ook gewoon maar even! :thumbup: Ik hoop dat de kleine zich snel aandient en dat je dan volop kunt gaan genieten! :-*