Ik wil jou Vera ook nog even succes wensen met de laatste loodjes.
Kan me voorstellen dat het pittig is zo met al die controles en je grote meid die je al hebt.
Wel fijn dat ze het niet erg vind om naar je so en sz te gaan.
Begrijp wel dat je haar mist.
Heb ik ook altijd, het lijkt heerlijk zo’n dagje voor jezelf, maar ik mis mijn knulletje dan ook wel weer.
Hoop dat je beeb niet lang op zich laat wachten.
Het beste de komende tijd :-*
Hanneke, heel veel succes morgen!!! Ik voor een mooi kloppend hartje :inlove:
@Matsjo wrote:
9.15 al
Spannend, je bent nu al dichtbij de echo.
Succes, maar dat lees je niet meer.
Ik denk aan je uuh jullie! :thumbup:
Mag ik even voorstellen…
Onze puk! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Alles was goed, kindje spartelde al flink en dat was leuk om te zien. Een mooi kloppend hartje en ik mag de uitgerekende datum zo laten staan :dance:
@Anita-1982 wrote:
@Matsjo wrote:9.15 al
Spannend, je bent nu al dichtbij de echo.
Succes, maar dat lees je niet meer.
Ik denk aan je uuh jullie! :thumbup:
Bedankt! :-*
Matsjo, wat een prachtige echo! :inlove: :thumbup:
Meiden, dank jullie wel voor jullie steun en lieve berichtjes. Word er helemaal emo van. :oops: :-
Lotte, het is vooralsnog de bedoeling dat ik rond blijf waggelen totdat de baby zin heeft om te komen. Mochten zich complicaties voordoen, dan verandert dat tuurlijk, maar dat is nu niet aan de orde (gelukkig).
Arwen is vandaag lekker bij me en dat is genieten! :inlove: Voor de rest alles o.k. en rustig… BIB.
:-
Hanneke, wat een mooie echo.
Nu nog meer van je zwangerschap gaan genieten hè???
Vera, fijn dat de natuur haar gang mag gaan.
Nu maar hopen dat de kleine er snel genoeg van heeft in je buik en zich aankondigd.
Hanneke, WAUW :inlove: wat fijn jullie jullie kindje al lekker zagen spartelen!!! Nu lekker gaan genieten meid :-*
Hallo dames!!!
Hier benne we weer es,net terug van vakantie.
Hanneke,mooie echo meis! :inlove:
Vera,nog even door waggelen,hoop voor je dat beeb zich eerder aandient. :-
Hoe is het met de rest van de dames hier??? :think:
Ben een tijdje niet geweest,schaam me diep. :oops:
We hadden het best druk zo voor de vakantie en zo.
Heb ondertussen wel een paar huisjes bekeken,maar helaas vielen we steeds naast de boot(nr 1 of 2 nam het).
We hebben het heerlijk gehad op onze vakantie bestemming,heerlijk warm weer en een super aquapark om de hoek!
Dochterlief was er ook niet uit te krijgen! :lol:
Enne…ik durf het bijna niet hard op te zeggen…maar ben dus ruim een week overtijd. :shifty:
Spannend dus,ik weet ook niet wanneer ik wil gaan testen…wil nu ff alles aan kant hebben hier in huis daarna zie ik wel.
Nu gaa n we nog even van het mooie weer genieten voordat het onweer losbarst.
Allemaal een hele fijne dag!!
Liefs Mary :-
Mary, leuk dat je er weer bent.
En overtijd :shock:
Ik hoop zo dat je goed nieuws kan komen melden.
Je kan natuurlijk afwachten, maar ik ben bang dat je met testen wat meer duidelijkheid krijgt.
Ik in ieder geval voor je :-*
Hanneke, joepie! Mooie echo! :dance:
Irry: fijn dat jullie zo’n heerlijke vakantie hebben gehad, en al een week overtijd, spannend zeg… Ga je vandaag al testen? Hint, hint…
Vera: fijne dag vandaag, rustig aan hé?! Maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.
Meiden hoe zou het met Daphne gaan en met Marleen, van de laatste hebben we volgens mij al een half jaar niets gehoord?
Ben eindelijk bij de HA geweest met mijn klachten. Even knip en plak uit het okt. mama’s topic:
Wat ik stiekum al wist: ik heb een depressie, en daar past het heel slechte slapen goed bij is een van de kenmerken. We hebben het over praten en pillen gehad. En ik heb zowiezo een recept voor een antidepressiva gekregen die hopelijk op termijn ook goed gaat helpen bij de slapeloosheid. Over twee weken moet ik terugkomen en dan gaan we kijken of er al iets verschil is en of de dosis moet worden opgeschroeft. Psycholoog erbij is een optie, maar omdat ik zelf heel goed weet waar het schort en het ook veel met mijn karakter heeft te maken laten we dat even zitten. Klinkt misschien vaag en ik weet het even niet helder te verwoorden maar ik begreep goed wat hij bedoelde. Het was allemaal best even slikken om nu echt het etiketje depressief te krijgen en dan ook nog aan de pilen te ‘moeten’ maar het is ook een opluchting, er gaat iets gebeuren! Daarna weer naar mijn werk, heb goed kunnen praten met een collega, 't is gek vroeger hield ik dit soort zaken voor mijzelf en nu moet ik alles kwijt. gelukkig heb ik een aantal super collega’s die erg met me begaan zijn, die willen ook de oude Leontien weer terug…
Fijne dag iedereen! :-*
Jippo :hug:
Ik hoop dat je je snel beter voelt :-*
Vera, :hug:
Jippo :hug: Gelukkig heb je nu een oorzaak van je klachten (al had je volgens mij zelf al het vermoeden. Goed dat je toch naar de ha bent geweest.
Mary, we zijn niet nieuwsgierig :liar: :liar: Spannend hoor
Hanneke, wat een lieve echo :inlove:
Als ik dat zo zie, wil ik ook weer :silenced:
Hanneke: mooie echo, maar dat had ik natuurlijk al gezegd.
Blijft leuk om naar te kijken of niet :inlove:
Irry: fijn dat jullie vakantie heerlijk was, lekker even bij kunnen tanken.
En misschien wel met super resultaat.
Al een week overtijd :think:
Ik ga heel hard duimen dat het voor jou ook gelukt is, dit heb je verdient.
Wanneer ga je testen?
Of durf je eigenlijk niet?
Is je cyclus wel regelmatig?
Heel veel succes.
Jippo: voor jou een dikke :hug:
In ieder geval goed van je dat je toch actie hebt ondernomen.
Dat is vaak al heel wat.
Hoop voor je dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit.
Dan kun je nog meer genieten van je mooie mannetje en van het leven.
Met mij verder alles goed.
Ik voel me de laatste week gelukkig steeds beter.
Ben nauwelijks misselijk meer, alleen de vermoeidheid die blijft.
Voel sinds 2 dagen mijn banden een beetje.
Maar een buikje is er nog niet.
Gelukkig maar, dan kan ik het nog even geheim houden.
Aanstaande dinsdag mogen we naar de vk.
Hoeven niet meer onder controle van de gyn te blijven :dance:
Ik begin steeds meer aan het idee te wennen dat het echt zo is.
We krijgen een 2e wondertje :inlove:
Hallo allemaal,
Hier ben ik ook weer. Heb nog niet alles teruggelezen, ben te moe. Hebben vanacht de terugreis gemaakt… pfff…
Ga deze week ff bijlezen en reageren.
Vakantie was verder heerlijk. Veel niks gedaan :mrgreen:
Mijn buik is echt enorm aan het worden, ik krijg aan alle kanten de vraag of er geen tweeling inzit :? Hij is ook een stuk dikker dan mijn vriendin die twee weken verder is van de tweede…
De baby is een enorme spring in het veld, ondanks dat ik de placenta aan de voorzijde heb voel ik het schoppen enorm goed :inlove: Niet alleen voelen trouwens, je ziet het ook erg goed. Krijg nu wel wat klachten: maagzuur zo nu en dan en een pijnlijke plek in mijn middenrif… Voor de rest alles prima!
Kom gauw terug om te lezen!
Sjaantje, welkom terug.
Enne… buikfoto
Die komt eraan Lotte!!! Hebben vandaag onze computer ook opgehaald, is een beetje opgepimt tijdens onze vakantie. Moeten nu even wat dingen opnieuw installeren en dan komen de foto’s!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :dance:
Hallo.
Jippo,nu weet je zeker waar de klachten vandaan komen,hoop dat je met de medicatie er weer bovenop komt. :hug:
Sjaantje,welkom terug!
Waar blijven de buikfoto,s??? :lol:
Francisca,fijn dat je niet meer zo misselijk bent.
Ik ga pas testen als dochterlief weer naar school gaat en dat is volgende week.
Moet daarna toch naar de gyn toe,dus krijg ik meteen een echo denk ik.
Nu maar hopen dat het wel goed is.
Want die curretages hebben mn cyclus helemaal overhoop gehaald.
Was nu de laatse 2 maanden wel weer regelmatig,en niet gericht geklust.
Hub weet trouwens nog van niets :shifty:
Ondertussen ben ik wel misselijk aan het worden,vooral als ik gebakken eieren ruik of zie :sick:
Gelukkig blijft het voor als nog binnen,maar dat zal niet lang meer duren ben ik bang… :sick:
Ik ga me maar eens met dochterlief bemoeien,ze verveelt dr…dus tijd voor een spelletje. :mrgreen:
Fijne dag allemaal!
Irry, dat je het zo lang kan volhouden om niet te testen :shock: . Knap hoor… En je hub die nog van niks weet: Schat Verrassing :mrgreen: