Ha die meiden!
Irry, je maakt het wel spannend, zeg! Dat je het zo lang vol houdt om niet te testen! :shock: Ik duim voor je! :thumbup:
Jippo, meid, goed dat je deze stap hebt ondernomen! :hug:
Sorry meiden, ik reageer niet uitgebreid, but you know why!
Hier alles o.k. BIB, maar het rommelt wel erg in mijn buik. Met name 's avonds veel last van zeurende buikpijn. Een (aangetrouwd) achternichtje, die op dezelfde dag als mij was uitgerekend, is gisteren bevallen en de vrouw van de collega van mijn hubbie, die twee dagen voor mij was uitgerekend is vanmorgen bevallenā¦ En ikā¦ ik zit hier nog met een giga buik! :shifty: Hij/zij mag wel komen, hoorā¦ :roll:
:-*
Vera, dat kan ik me levendig voorstellen dat hij/zij wel mag komenā¦ Het wordt nu gelukkig voor jou iets koeler :mrgreen: Dus wel zo prettig om dan te bevallen.
Ow en we weten niet hoe giga je buik is, want we hebben nog geen buikfoto gezien :silenced:
Hier een mannetje met koorts. Zo ineensā¦ Normaal is hij altijd vrolijk, ook als hij hoge koorts heeft (laatste keer had hij 40,5 en toen had hij nog een glimlach van oor naar oor) Maar vandaag alleen huilerigā¦ Hij wilt niet eten, maar als je hem een tuitbeker geeft met drinken, gaat die hele tuitbeker naar binnen. Dus dat is wel weer goedā¦
Patty, ik zal er snel een plaatsen. Ik vergeet het iedere keer. :oops:
Vervelend dat je mannetje ziek is! Hoop dat hij snel opknapt! Wel fijn idd dat hij goed drinkt!
o Hanneke wat een schatje zeg
Irry me wat spannend zeg ik :thumbup: voor je
Jippo wat goed dat je naar de dokter bent gegaan zeg. nu kan je eraan werken om weer jezelf te worden.
Sjaantje wat fijn dat je de kleine zo goed voelt
en Vera ik hoop dat het rommelen snel doorbreekt naar iets vasters en dat je jullie wondertje snel in jullie armen hebt.
wij hebben dit weekend een bod gedaan op een stacaravan. en als er geen mensen meer tussenkomen (die kans is erg klein) dan gaan we zaterdag de definitieve afspraken maken. tbv prijs en inboedel. vind het zo leuk en spannend zeg. hoop het zo. kunnen we volgend jaar lekker de weekenden en vakantie daar spenderen. Jeremy is helemaal gek van de camping.
Jeremy, daar had ik het vanmorgen nog met mijn vriend over, over een caravan. Een sta caravan he, want achter ons dinkeytoy kan geen caravan :lol:
ja idd een stacaravan. wij hebben uberhaupt al geen trekhaak. dus zoĆĀ“n sleurhut nee dat zie ik niet zitten.
mijn ouders staan al op die camping sinds ik nog geen 1 was. en wij hebben het altijd heel leuk gevonden. gingen in het seizoen bijna elk weekend. en wij waren altijd superblij als we er weer waren en met onze vriendjes konden spelen. Nu is Jeremy ook superblij als hij met opa en oma mee mag. En wij wilden een caravan wisten alleen nog niet welke camping. dus nu was de keuze snel gemaakt. weet je het is zo relaxed zeker als ze wat zelfstandiger zijn. ze zijn echt de hele dag de deur uit lekker spelen. dat zie ik hier thuis niet zo echt gebeuren. wij hebben niet zulke gezellige kindjes in onze wijk en dat is nog zachtjes uitgedrukt
MIjn opa en oma hebben altijd een sta caravan gehad. En bijna elke zomer ging ik met mijn zus bij ze logeren. Soms wel 3 weken achter elkaar. Dat was altijd feest.
Mijn vriend heeft samen met zijn ouders jaren op een tuin gezeten. Ook elk weekend en elke vakantie. Dus we gaan even kijken of een stacaravan of een tuinhuisje.
Mijn buikfoto staat in het showforum! Heb nog niet bijgelezenā¦ komt nog :oops:
Buikfoto gezien :inlove:
Vera, hoe gaat het met jou?
Heeft het nog doorgezet of was het allemaal voorwerk?
BIB
Nog steeds rustig hierā¦ wel veel zeurende buikpijn, maar er zet niets door. Hubbie gaat ervan uit dat hij/zij op de uitgerekende datum komtā¦ :shifty: Ik had 10 augustus in mijn hoofd (vandaag!!!), maar ik zie het niet gebeurenā¦
Kan nog!
Ik heb vandaag toch iets meegemaakt.
Zoals jullie misschien wel weten temp ik vanaf deze cyclus.
Vanmorgen was mijn temp 0,1 lager dan de afgelopen dagen (temp zakt altijd vlak voor je eisprong).
Ik wilde woensdag beginnen met ovutesten, maar ik heb het toch vandaag al gedaan.
En wat denken jullie, een vage maar toch zichtbare teststreep :dance:
Ik verwacht dus deze week mijn eisprong.
Niks klussen als we op vakantie zijn, we āmoetenā nu al
Dat betekend dus ook dat deze cyclus niet zo lang is als de vorige.
Ik gok nu op zoān 30 dagen.
Heb ik van 14.10 tot 16.10 uur om de ongeveer 25 minuten lichte weeĆĀ«n gehad, nu niets meerā¦ :twisted:
Lotte, aan de slag jij! :lol:
@Trying wrote:
Heb ik van 14.10 tot 16.10 uur om de ongeveer 25 minuten lichte weeĆĀ«n gehad, nu niets meerā¦ :twisted:
Lotte, aan de slag jij! :lol:
Oh spannendā¦zou het dan toch vandaag gaan doorzetten
Lotte, wat goed dat je dan eerder getest hebt! Anders had je je ei gemist. Idd werk aan de winkel :thumbup:
Ohhhhhhw spannend Vera! Hoop dat je heeeel snel je kleine in je armen kunt houden! :-*
Spannend Vera, ik hoop dat de weeen snel terug komen en dan ook doorzetten.
De eerste āklussessieā zit erop :mrgreen:
Wat fijn Lotte!
Veraā¦
Vera Ik hoop dat het alsnog doorzet en dat je de kleine snel in je armen hebt.
Vandaag naar cb geweest. Damian weegt nu 9778 gram en is 71,5 cm lang.
Volgens het cb loopt Damian voor op zijn motorieke ontwikkeling. Toen we vertelde dat hij al zelf ging zitten, al kruipend door huis rond hobbelde. Ze vroeg of hij kroop op handen en knieen of aan het tijgeren was. Nou gewoon dus op handen en knieen. Dat vond ze dus al heel knap.
Daarna zijn we gezellig naar de speeltuin geweest. Fotoās volgen nog.
Hoi!
Ik heb teruggelezen maar ben alweer de helft kwijt :?
Wat ik wel voorbij heb zien komen is een super-echo van Hanneke :inlove:
Dat Jippo naar de huisarts is geweest. Goed van je meid! Ik hoop dat de medicijnen aanslaan en dat je eindelijk eens kunt gaan genieten.
Ik heb twee vriendinnen die antidepressivia slikken en het gaat heel erg goed. Een van de twee is na de bevalling depressief geworden en de andere is nog echt een jeugdtrauma. Maar beiden hebben er veel baat bij. Duim dat het voor jou ook zo is.
Irry die overtijd is :thumbup: :thumbdown:
Lotte vandaag sex heeft gehad :think:
Jeremy misschien een stacaravan heeft gekocht (issie ook te huur, haha)
Enā¦ dat Vera rommels in de buik heeft. Ik duim voor je meid!
Als ik iemand vergeten ben, sollie :-*
Ojaā¦ vrijdag gaan we de babykamer halen. Deze week gaat mijn mannetje alles texen. Hopenlijk kan ik jullie dan in het weekend alvast wat fotoās showen!!
De kinderwagen komt 18 augustus al :mrgreen: