Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

Ik ben benieuwd naar je kamertje Sjaantje…

Ben benieuwd hoe het met Vera gaat.

Go Vera, go Vera, go Vera, Go Vera, go Vera, go Vera, Go Vera, go Vera, go Vera, Go Vera, go Vera, go Vera, Go Vera, go Vera, go Vera, Go Vera, go Vera, go Vera!

:lol: Meiden, ik krijg spontaan goede zin als ik jullie lees!

Maar helaas… BIB en het is rustig hier… Heb een goede nachtrust gehad, dat weer wel. Heb gisterenavond nog twee of drie verdwaalde weeën gehad, waarvan eentje heftig, maar daarna gewoon niets meer. Duidelijk nog voorweeën dus. :? Ik heb er bij Arwen verder geen last van gehad, dus dit is mij ook onbekend. Misschien wel wat zeurende buikpijn toen. :think: Maar zeker niet al weken lang gezeur in de buik en die voorweeën! Ach ja, we wachten maar rustig af…

Arwen is vandaag iig gewoon naar de oppas thuis. Normaal komt die hier, maar ze heeft haar andere kleinkids allemaal thuis i.v.m. de zomervakantie. Eentje is nog klein (1,5) en die komt ook gewoon vandaag voor de dag, maar de andere twee zijn Arwen’s vriendje en vriendinnetje! :inlove: Dat zijn nl. de kids van mijn beste vriendin (de dochter van mijn oppas!). Ze wonen helaas niet in de buurt; mijn vriendin woont sinds een paar jaar in Almere. Maar de kinderen zijn dol op elkaar! De jongen is net 3 en het meisje net 5. Ze vinden het heerlijk om elkaar te zien, dus dat wordt dolle boel vandaag! :wink: Zondag zijn ze ook al ff hier geweest met mijn vriendin. Zij is nu terug naar huis (moet werken) en de kids logeren dus een weekje bij oma. Arwen zal wel helemaal stuk zijn als ze thuis komt, haha.

Maar goed, ik ga zo eens lekker douchen en dan zien we vandaag wel weer wat ervan komt…

:-*

Vera: nou al aardig wat voorwerk zo te horen. Hoop dat het wat oplevert.

Dat de beeb zich snel mag melden.

Lotte: veel klusplezier :mrgreen: . Hopelijk voor jou deze ronde een positief resultaat.

Sjaantje: lekker zo’n vakantie. En met veel rust wil die buik wel groeien.

Ga zo even spieken in het sf. Succes met het kamertje van het weekend.

Pattycoat: Wat goed van Damian :clap:

Ik vond het ook al zo snel met het kruipen.

Jeremy: wat een lekker idee dat je straks de weekenden en vakanties lekker kan doorbrengen op de camping.

Is het bij jullie in de buurt of juist wat verder weg?

Jippo: alles goed met je?

Wij hebben vanavond onze eerste intake bij de vk.

Wel weer spannend. Waarschijnlijk ook weer een echo.

Leuk dat we weer mogen gluren, even kijken of de kleine weer gegroeid is.

Vera heel veel sterkte. ik had bij de 2e ook veel last van voorweeen terwijl ik dat bij Jeremy totaal niet had.

Francisca de camping is ong 3 kwartier uurtje rijden vanaf hier dus goed te doen. als dalijk de kids naar school gaan kunnen we op en neer rijden eventueel. zodat er 1 op de camping zit de hele dag en de ander gewoon gaat werken.

Ja, het schijnt dat je vanaf een 2e kind idd veel meer last van voorweeën kunt krijgen… :think:

Nou, sinds 11.35 uur rommelt het hier weer… maar het zet niet echt dat je zegt door… de “weeën” zijn nauwelijks noemenswaardig en komen heel onregelmatig… 11 minuten, 18 minuten, 9 minuten, 11 minuten, 13 minuten, 16 minuten… geen peil op te trekken dus! Kan iemand mij vertellen of dit door gaat zetten?! :pray: :lol:

dat kan zeker nog doorzetten hoor. Bij Joshua bleven ze ook heel lang onregelmatig. Het bleek bij mij nodig te zijn om mijn vliezen door te prikken. Toen dat gebeurd was was hij er binnen 2 uur.

Ik heb het helemaal gehad! :cry: Het laatste uur is weer niets meer… Ik ben zoooo ongelooflijk moe… Gisteren begon het ook net toen ik aan mijn middagdutje wou beginnen en vandaag ook toen ik ging rusten. Dus aan slapen kom ik gewoon niet toe. En dan stopt het! Dit is zoooo frustrerend… Ik zit er ff doorheen, hoor… Mijn moeder belde net dat ze op bezoek wou komen. Heb dus gezegd dat ik dat liever niet wou, omdat het zo rommelt en ik erg frusty ben nu… Prompt begon ik me toch te brullen aan de foon… Mam hartstikke ongerust tuurlijk. Maar goed, heb haar wel gerust kunnen stellen. Daarna man gebeld voor een update. Prompt weer brullen… Ik zie het ff niet meer zitten, hoor… Als ik nog twee of drie weken moet wachten tot de baby komt, soin, maar niet iedere dag die “voorpret” en vervolgens frustratie. Ik ben op… Ik ga - nu alles rustig is - toch maar proberen of ik nog wat op de bank kan slapen. En dan maar weer afwachten. Morgen iig op controle bij de gyn.

Vera :hug:

Ik heb zelf geen last gehad van voorweeen, maar dat emotionele herken ik wel.

De dag nadat ik het niet meer zag zitten ben ik bevallen.

Ik hoop dat het voor jou ook geldt :pray:

Dank je wel, lieverd. :-

Ik ben wel weer gekalmeerd, trouwens. Het is niet leuk, maar goed, ik kan er toch niets aan veranderen. Morgen sowieso uitgebreide controle, dus ik ben benieuwd of er op de ctg iets te zien is. En verder proberen rustig te blijven. Bij Arwen heb ik geen last gehad van deze “voorpret”, maar wel een helse en lange bevalling. Dus tja, wat is beter? :roll:

Oh, daar komen hubbie en Arwen thuis!

:-

Goedemorgen, meiden!

Ik heb nergens meer last van gehad. Ik heb ook een goede nacht gehad. Alleen tussen 4.00 en 5.00 uur wakker gelegen, maar dat heb ik vaker om dat tijdstip. 39 Weken vandaag… En afwachten maar! Vanmiddag naar het zh voor uitgebreide controle.

Succes in het ziekenhuis Vera. En 39 weken :dance:

Irry hoe gaat het ermee???

Vera, succes vandaag.

En 39 weken…het einde is nu echt in zicht.

Vera succes! :thumbup:

Hoi meiden, terug van het zh!

Alles is rustig. De controle in het zh was wederom goed. Bd 130/85, netjes dus. CTG was goed. Er was idd wel wat te zien van harde buiken, ja! Jammer alleen dat ik op het tweede bedje lag, want als je op het eerste lig kun je zelf álles op de monitor in de gaten houden. :mrgreen: En dat was nu niet zo. Dus tenzij je de hele tijd naar de flikkerende cijfertjes zit te kijken (waar je scheel van wordt) krijg je dus de helft niet mee. Maar de verpleegkundige zei later dat ik zo te zien veel last had van harde buiken. Anyway, de gyn heeft me wel nog doorgestuurd om bloed te laten prikken en urine te laten checken. Bloed, omdat ik de laatste dagen wat trillerig ben als ik moet eten en veel dorst heb (suiker?!) en urine, omdat ik toch misselijk blijf. Het is allemaal CITO, dus mocht het niet goed zijn, dan neem ik aan dat ik vandaag nog wel iets hoor. Of misschien morgen, want het was natuurlijk al vrij laat. Anyway, mocht de bevalling zich nog niet aandienen, dan hoef ik pas woensdag weer op controle. Fijn! Van de voorweeën zei hij trouwens dat het idd heel frustrerend is, maar dat ze echt niet voor niets zijn.

Oh, daar komt hubbie met het eten!

Vera fijn te horen dat alles goed gaat.

En beebje van Vera, laat je mama niet zo lang in spanning zitten en kom lekker naar buiten.

Vera: fijn dat je goed nieuws brengt.

Hopelijk hou je het nog even vol met al dat voorwerk.

Met mijn beebje ook alles goed.

Was weer goed gegroeid, en bewoog al armpjes en beentjes :inlove:

Voel me ook weer aardig goed.

Niet meer misselijk alleen nog erg vermoeid.

De eerste spannende weken zitten er bijna op :dance:

Fijn gevoel is dat hè Francisca?

Ik weet nog dat ik tot de 12 weken iedere keer nog een zwangerschapstest deed :oops:

Francisca, Ook goed nieuws… En showen he die echo’s