Oktoberstopsters '07 *12* Allemaal zwanger of bevallen!!!

BIB en alles rustig! Rustige nacht gehad ook; goed geslapen. Ik probeer het maar los te laten. Al is het soms moeilijk. Zo had ik hubbie net aan de telefoon met de mededeling dat hij morgenmiddag de hele middag voor zijn werk in Parkstad moet zijn (3 kwartier rijden van huis). Needless to say dat ik dat niet zo’n prettig idee vind… Maar goed, als het rustig is/blijft, dan heeft het weinig zin voor hem om af te zeggen. Temeer omdat het zijn eigen project betreft. Dus we kijken morgenvroeg hoe het is. Mocht het dan rommelen, kan hij altijd besluiten om in Maastricht te blijven… :roll:

Francisca, fijn dat alles goed is! :thumbup:

Vera, lastige beslissingen zijn dat hè?

Ik heb mijn vriend zelfs naar zijn werk gestuurd toen ik (achteraf gezien) al weeen had :oops:

Wist ik veel dat het echt begonnen was.

Na 1 1/2 uur heb ik hem toch maar naar huis laten komen omdat de weeen heftiger werden.

Ik vind eigenlijk dat je vandaag of vannacht wel moet bevallen hoor.

Wij gaan morgen namelijk op vakantie :wink:

:smiley: Lijkt me een prima plan, Lotte! Maar ik ben bang dat het vooralsnog niet erin zit… Al is het wel weer een beetje aan het rommelen in mijn buik. :roll:

Waar gaan jullie heen? Fijne vakantie alvast! :-*

Vera wat spannend joh!! Ik ga ervanuit dat ik je bubmelding pas achteraf lees. Want je waagt het niet overtijd te lopen hoor! :naughty: :wink:

Dames, ik wilde nog even gezellig op kok komen maar ben nog niet echt helemaal klaar met alles dus ik meld me nu maar af tot en met volgende week vrijdag. Morgen lekker naar Belgie. Mats is nu aan het rellen :wall: hoop dat ie nog een beetje slaapt vanavond want ik moet nog wel een en ander doen.

Vanmiddag was ik erg beroerd en licht in mijn hoofd (leuk zo’n bloeddruk van 100/45 :roll: :thumbdown: ), vandaar dus dat alles nog niet helemaal klaar is nu :roll:

Lotte, jij ook een fijne vakantie!

Verder voor iedereen een :-*

Ik zal jullie missen!

Hey Lotte en Hanneke: Fijne vakantie! Geniet ervan, en Hanneke, rustig aan hè!!

Vera ik :thumbup: :thumbdown: nog steeds voor je. Hopenlijk laat jullie kleine uk niet meer lang op zich wachten.

Vriendlief heeft gisteren de babykamer afgetext… mooi!!! Vandaag meubeltjes halen, heb er zin in!!!

Leuk is dat hè, de babykamer klaar maken?

Ik weet nu al hoe ik een volgende keer de babykamer in zou gaan richten. :oops:

Het kamertje blijft in principe hetzelfde, er komen alleen andere assesoires…Woezel en Pip :inlove:

Niet echt overdreven ofzo, maar wel een schilderijtje, een geboortetegel, en een muziekdoosje ed.

Maar goed, eerst zwanger worden.

We hebben de afgelopen dagen goed ons best gedaan dus dar kan het niet aan liggen.

BIB en alles rustig!

Hanneke, fijne vakantie!

Sjaantje, leuke bezigheid! :thumbup:

Lotte, goed zo! :thumbup:

Ha Vera,

Hoe is het vandaag?

Sjaantje, leuk he kamertjes inrichten :mrgreen:

Ik ben ook benieuwd hoe het met Vera gaat.

Jaaa! Heel leuk! Vriend staat nu heel bedenkelijk te kijken met 788 stukjes kast, 2000 schroeven en een A4 met beschrijving… haha! Zal vast allemaal goed komen! Ik ga poetsen!

BIB!

Gisterenavond weer voorweeën gehad :twisted:, maar erg pittig deze keer, tot om de 8 minuten echt weg puffen. Dus dochterlief laten ophalen om bij opa en oma te gaan logeren. Maar helaas… het nam weer af. :wall: De hele nacht rustig geweest… En vandaag ook. Wel wat gerommel / buikpijngezeur, maar niets aan de hand. Dus afwachten maar weer… :frowning:

Vera, ik hoop dat het snel doorzet voor je. Het liefst vandaag nog dan morgen. Aankomende week verwachten ze een hittegolf, dus ik hoop dat hij/zij zo snel mogelijk voor je komt. (AL hebben ze in het ziekenhuis natuurlijk wel weer airco :think: )

Sjaantje, ken je de sketch van Youp van het Hek? Ikea stapelbed? Zoals ik je hoor beschrijven hoe je vriend zat te kijken, moest ik gelijk daar aan denken.

SMSje van Vera:

Vliezen zijn om 20.50u gebr. Ben nu in ziekenhuis opgenomen. Heb lichte weeen

Yeah Vera, kom op meid... Dan heb je je beeb nog voor de verwachte hittegolf in je armen :mrgreen: :mrgreen:

ben nu hyper de hyper :mrgreen:

Ow… spannend!!! Duimerdeduim…

Spannend!!! Vera zet hem op! Of mischien is de kleine al wel geboren inmiddels :-*

Update:

Na een zware nacht vol lichte en onregelmatige weeen is het nu rustig. Het wordt helaas net zo'n bevalling als bij Arwen. Just my Luck.
Heb bijna niet geslapen, B gelukkig wel. Baby doet het nog goed in de buik. Komen net thuis, mag hier verder afwachten. Om 17u terug voot ctg, tenzij weeen sterker worden, dan eerder ofcoure. Mocht het vandaag niet spontaan gebeuren , dan moet ik sowieso morgen om 7.30u in het zh zijn voor inleiding. X Vera

Vera, dat was geen neiuws dat we wilde horen. Helaas heeft het niet doorgezet vannacht. :hug:

He wat balene Vera… Blijf voor je duimen dat het echte werk nu snel mag komen. Zet 'm op!!! :-*

Hey meiden,

Hier ben ik dan zelf even! Ik heb net 1,5 uur geslapen, af en toe lichte weeën. Ik word er moedeloos van dat het dezelfde kant op lijkt te gaan als bij Arwen… een slopende bevalling van 3 dagen! Alleen bij haar had ik vanaf het begin constant weeën en dat is nu niet zo; het valt ook regelmatig helemaal weg. Na het breken van de vliezen wachten ze 24-72 uur eer ze actie ondernemen. Gelukkig hadden ze morgen nog een plekje vrij, dus daar hebben ze me al op ingepland om in te leiden. Maar het duurt nog lang genoeg! Ik vind het allemaal erg vervelend, ook voor Arwen. Vrijdagavond had ik al regelmatig weeën en dus hebben we haar - vlak voordat ze zou moeten gaan slapen - al laten ophalen om bij mijn so te gaan slapen. Dat zette dus niet door en ze kon weer naar huis. Bleek ze veel te kort te hebben geslapen en helemaal niet lekker te zijn. Gisterenmiddag 2 uur gepit nog, dat is al een teken dat er iets niet in orde was. En ja hoor, 's avonds koorts! Dus met een molletje in bed gelegd. 1,5 Uur later braken mijn vliezen. We wisten niet zeker of het helemaal helder was, dus het zh gebeld en we moesten meteen komen. Sowieso moest ik me al melden voor een ctg als dat zou gebeuren. Dus mijn so gebeld; die hebben vannacht bij ons in huis geslapen. Maar ja, de weeën kwamen dus maar mondjesmaat op gang. Toch hebben ze me daargehouden voor de nacht. Overigens leek het vruchtwater verder in orde. Het was ook al ver na middernacht eer ze klaar waren met alle ctg’s e.d. Dus een bedje bijgezet voor mijn man en nou ja, de rest weten jullie. Een rusteloze nacht en nog steeds geen baby. Ik heb nu af en toe weer lichte weeën, maar het zet gewoon niet door. Dus ik ga er maar vanuit dat ik voor de inleiding moet gaan… Mijn meisje gaat iig vanmiddag weer naar opa en oma, voordat wij voor het ctg naar het zh gaan. Eer we terug zijn is het al etenstijd geweest, dus ze kan daar fijn eten. En morgen moeten we om 7.00 uur alweer de deur uit naar het zh, dus het is praktischer als ze daar weer logeert. Maar ik mis 'r wel, hoor, dat ik 'r zo weinig zie! Ze is ook heel lief nu en aanhankelijk en ze zegt tegen de baby dat die moet komen. :inlove: Maar goed, the story will continue…

:-*

Oh Vera, wat vervelend op deze manier. Maar het ziet er in ieder geval naar uit dat je beeb niet meer lang op zich laat wachten. Ik duim voor je!!

Babykamer is klaar. Dat wil zeggen, de meubels staan er. De aankleding moet nog… Ga dalijk even poetsen en dan knip ik ff een foto voor jullie. Ben er nog niet helemaal uit over de indeling… Tips zijn welkom

Pattycoat ken die scetch niet. Kan me d’r wel wat bij voorstellen :smiley:

Vera,ik hoop dat je snel zult bevallen,dit is niks. :hug:

Heel veel sterkte meis!! :-*

Sjaantje,heb je de foto al geplaatst? dan ga ik meteen ff kijken! :wink:

Ben niet nieuwschierig hoor. :mrgreen:

Hanneke en Lotte,waarschijnlijk lezen jullie dit niet meer,maar toch wens ik jullie een hele fijne vakantie!!

Morgen beginnen hier de scholen weer,dochterlief is super nerveus voor morgen.

Dan begint ze op een nieuwe school bij een nieuwe juf(in gr 4) en nieuwe vrindjes en dinnetjes. :slight_smile:

Ben benieuwd hoe ze het zal vinden morgen… :shifty:

Manlief gaat morgen weer lekker aan t werk en ik heb mn huis weer terug! :mrgreen:

Kan ik eindelijk weer mn eigen plan trekken,alles volgens mn eigen regels en ritme…HEERLIJK!!! :lol:

Morgenmiddag hoor ik of we een woning kunnen bezichtigen,hoop t zo he! :pray:

Ik heb trouwens besloten om nogsteeds niet te testen.

Zelf heb ik het gevoel dat het weer niet goed is… :roll:

Ik bel morgen de gyn voor een afspraak,dan krijg ik ws meteen een echo dan weten we meer.

Ik hou jullie op de hoogte. :wink:

Fijne dag allemaal!