Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

Pattycoat, beterschap! :hug:

:clap: voor Damian! Sterkte met de prikjes vandaag! :hug:

Irry, ik werd eigenlijk pas moe na 20 weken. Ik ben wel heel misselijk geweest. Wij waren ook aan het verhuizen toen. Daar ben ik natuurlijk ook erg vermoeid door geraakt.

Hier alles weer goed. Ik zit op het werk dus ik houd het kort!

:-*

Vera: fijn dat het lekker gaat met je zwangerschap ondanks de moeheid en de misselijkheid. Gelukkig dat de uitslagen er goed uitzien, kun je al een beetje genieten?

Mary: nog even en je gaat in winterslaap, hi,hi. Heb je al een afspraak voor je echo kunnen maken?

Patricia: wat leuk dat Damian al omrolt, en dan net als je een filmpje aan het maken bent. Lekker koppie heeft ie trouwens :inlove:

Hanneke: gelukkig alles weer goed met Mats. Ben jij ook weer bijgekomen van de schrik? Helaas gaan dit soort dingen wel vaker gebeuren ben ik bang. Hier is van de week mijn jochie ook van de bank gevallen op zijn achterhoofd. Die blauwe plekken zijn nog niet van de baan, die creme van VSM is inderdaad een goed idee. Veel succes ermee.

Met mij gaat het aardig. Ben van woe op do nacht erg aan het spoken geweest. Werd in een keer wakker van de misselijkheid. Alles eruit gegooid. Wel gaan werken gisteren, maar voel me nog wel een beetje beroerd. Denk dat het eten niet goed is gevallen. Hubbie denkt gelijk dat ik zwanger ben, maar heb verder geen klachten. Nu nog veel gerommel in de darmen. Mijn NOD verwacht ik over een dag of 4 a 5. We wachten het maar rustig af. Ga nu even een boterhammetje maken, moet om 13 uur mijn peuter weer ophalen van de psz.

Als ik jullie niet meer spreek, allemaal een goed weekend.

Vera, gelukkig zijn je schildklierwaardes beter… Hoe gaat het voor de rest? Heb je al last van kwaaltjes? Ik hoop het niet… Weet Arwen al dat ze een broertje of zusje krijgt?

Francisca, mijn duimen draaien hier voor je…

Gisteren toen ik Damian ging ophalen van kdv, was hij nog aan het eten. Dus maar even gewacht en eventjes overgenomen. Zodat de leidster de andere kindjes drinken konden geven of aan hun ouders mee kon geven.

Ik merkte al dat Damian zijn truitje niet meer aanhad. Die was vies volgens de leidsters. Hij had alleen zijn romper en zijn broekje aan.

Voordat ik weg ging kreeg ik onze eerste valentijnskaart mee. Ik zet hem zo op sf. Zo lief. En ik begreep gelijk hoe het kwam dat zijn truitje vies was. Vingerverf…

Ook heeft Damian zijn duim gevonden. We blijven proberen om iedere keer zijn speen te geven, maar ben bang dat je het op een gegeven moment niet kan tegenhouden. Ook daarvan foto op sf.

Straks komt mijn vriend thuis en dan gaan we naar cb voor de prikjes…Ben benieuwd hoeveel Damian nou weer gegroeid is. De huisarts komt gelijk ook even kijken naar zijn bewegingen. Dat wilde ze graag even zien, aangezien dat in het begin niet goed ging.

Damian, succes met de prikjes :hug:

Francisca… :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown:

Lotte, dank je

Nou de prikjes zijn weer achter de rug en dit keer wil hij niet echt slapen. Zoveel heeft hij nooit gehuild. Ben blij als hij straks eventjes slaapt hoor…

Arm ventje toch.

Hopelijk voelt hij zich snel weer beter.

Damian :hug:

Waarom krijgt hij eigenlijk een foto van zijn heupjes?

Hallo

Patricia,arme Damian,hoop dat hij nu wel slaapt.

Francisca,hoop zo dat jij de volgende bent! :pray:

Vera,fijn dat alles verder goed is.

Hoop dat je misselijkheid straks minder word.

Ik ben vanochtend bij de ha geweest voor mn bloeddruk.

die was weer te hoog,160/100,ha heeft overleg gepleegd met een gyn hier in t zh en die zei ook medicatie verhogen.

Ik moet nu dus 2x daags 2 tabletjes slikken van 100mg,dus 400mg totaal in de hoop dat die bloeddruk zakt.

Ik moet maandag weer terug voor meting,in de ochtend en de middag.

Daarna heb ik een echo afspraak in t zh alhier. :mrgreen:

Toevallig weer bij mn oude gyn,is wel zo fijn. :wink:

Gisteren werd ik heel beroerd,misselijk en overgeven. :sick:

Waarschijnlijk kwam dit door de jus d orange die ik gedronken had(was wss niet meer goed). :think:

Ik ben vroeg naar bed gegaan,trok het niet meer zo ziek was ik.

Nu gaat het gelukkig weer. :slight_smile:

Allemaal een liefdevolle valentijnsdag en een fijn weekend! :-*

Irry, wel oppassen met wat je eet en drinkt hè?

Spannend hoor, de echo.

@Matsjo wrote:

Damian :hug:

Waarom krijgt hij eigenlijk een foto van zijn heupjes?

Mijn tweelingzus (eeneiig) heeft een zware heupafwijking. Ze heeft zeg maar de kom en kop niet meer en haar heupbot (die schelp zeg maar) die is aan 1 kant blijven hangen op een grootte van een van een kind…

Voor de zekerheid wordt die echo dan gedaan.

Irry, ik hoop dat je bloeddruk snel daalt…En inderdaad beetje voorzichtig met wat je eet en drinkt… Het is niet niks om je zo beroerd te voelen…

Damian heeft t/m zijn voeding van 8 vrij veel gehuild… huilen, hazeslaapje, huilen , hazeslaapje ga zo maar door. Hazeslaapjes waren niet langer dan 10 minuten en daarna begon hij weer te huilen… Weer beetje gewandeld met hem, in slaap gesust, weer in bed en 10 minuten later weer hetzelfde.

Na de voeding heeft hij nog even gehuild en uiteindelijk is hij in mijn armen in slaap gevallen. Daar heeft hij zeker een uur gelegen :smiley: want ik was bang als ik hem weer in bed zou leggen, dat hij 10 minuten later weer kwam.

Maar tot nu toe ligt hij heerlijk te slapen. Heeft deze mama eventjes rust.

Oeh, Francisca, dat is wel spannend… hoe voel je je nu?

Het genieten begint nu langzaam, ja! :wink: Alleen die misselijkheid en moeheid, pffff… maar ik heb het er graag voor over!

Patty, yip, Arwen weet al van de baby! :inlove:

Hoe was het met Damian op het cb?

Mary, fijn dat je maandag een echo krijgt!

Ik was ook hartstikke misselijk vorige week na het drinken van (vers) sinaasappelsap, hoor… het is gewoon te zuur, denk ik.

Fijne Valentijn allemaal! :-*

Vera, wat vindt Arwen ervan dat er een baby komt?

Irry, dat is idd een erg hoge bloeddruk! :shock: Hopelijk daalt deze snel!

Vera, beseft Arwen het al? Sterkte met je misselijkheid!

Pattycoat, dat is idd een flinke heupafwijking bij je zus! Ik heb ook heupluxatie gehad en daarvoor een langdurige behandeling gehad maar daar waren ze gelukkig erg op tijd bij waardoor ik er nu geen last meer van heb… nou ja… geen… das ook niet helemaal waar helaas.

Gelukkig heeft Mats gewoon mooie heupjes. Ik :pray: voor Damian dat hij dezelfde uitslag krijgt!

Hoe is het met Daffie?? Jemig, morgen alweer 33 weken!

En de anderen??

Hallo

Ik heb t druk morgen ,dus kom pas in de avond verslag doen van de echo. :wink:

Ik hoop ook dat die medicijnen goed aanslaan,morgen ochtend weet ik meer.

Fijne avond allemaal!

Suuces morgen met de echo.

Meiden, hebben jullie mijn avater al gezien?

Met dank aan Hanneke :-*

Mooie avatar Lotte! :inlove:

Thanks.

En ik heb er niet eens om gevraagd.

Hanneke is zo lief :mrgreen:

@Lotte wrote:

Thanks.

En ik heb er niet eens om gevraagd.

Hanneke is zo lief :mrgreen:

Tell me something we don’t know! :mrgreen:

Maar bedankt! :oops:

Irry, succes morgen! Ik :pray: voor een mooie echo!