Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

Daphne, wat een gedoe steeds met jouw lijf zeg! :hug: hopelijk kun je de laatste weken nog goed doorkomen! Weet je trouwens al of het wel of geen ks wordt?

Met Mats gaat het gelukkig allemaal goed. We hebben wel een wekadvies. Ik denk niet dat hij zelf nog veel last van de val heeft. Ik heb foto’s van zijn hoofdje gemaakt. Je ziet het minder goed dan in het echt. Toch lijkt het al minder blauw te zijn vergeleken met vanmiddag. Het is ook minder dik gelukkig.

En met zijn moeder gaat het ook beter. Ik ben wel aardig over de schrik heen maar ik neem het mijzelf nog wel kwalijk!

Kereltje toch :hug:

Je kijkt er wel vrolijk bij :lol:

Ja alsof ie het stoer vindt! :inlove:

Hanneke, het is ook een stoer manneke… En het kan ons allemaal eens een keer gebeuren…

@ iedereen: nee, leuk is inderdaad anders… ik heb al tegen hubbie gezegd dat dit echt de allerlaatste keer is. (gelukkig vond hij dat ook!) Maar ik ben blij dat ik hier af en toe even kan zeuren… :-*

@ hanneke: nee, nog niet, de 24ste moeten we weer naar de gyn, en dan krijg ik uitsluitsel (hoop ik). Zielig zeg, die plekken, maar gelukkig hebben ze er zelf maar weinig last van. Colin heeft ook regelmatig een blauw gezicht, je went er wel (een beetje) aan.

De 3d echo’s waren trouwens de 2e keer ook dramatisch. We hebben een beetje geld teruggekregen omdat de 3d helemaal niet mooi waren. 2d was zelfs beter! Ik probeerde ze daarnet te plaatsten, maar ze zijn te groot, dus ik probeer ze nog steeds te verkleinen. ik doe mn best! Verder begin ik echt last te krijgen van nesteldrang :mrgreen: Heb alle babykleertjes als gewassen en in de kast gehangen (en dus Colin’s kleertjes uit de kast gehaald en op de commode gelegd, erg he :shifty: )

liefs

daphne

en het is gelukt!!! zie showforum!

Hanneke: wat een zielepiet is Mats, gelukkig kan hij nog goed lachen als ik de foto’s bekijk. Kan me wel voorstellen dat je flink geschrokken bent.

Irry: gelukkig gaat het met jou dochter weer beter. Wanneer mag je eigenlijk voor de eerste echo?

Daffie: meid wat balen zeg. Dat je zo de laatste weken moet doorstrompelen lijkt me niet echt geweldig. Ik duim dat het niet erger wordt. Ga zo even in het sf kijken.

Goede morgen.

Daphne,wat een tegenvaller weer zeg.

Hoop dat je ondanks je kruk toch mobiel blijft. :hug:

Ik zal zo even naar je echo,s kijken. :wink:

Hanneke,voel je al weer een betere mama? :hug:

Gelukkig is Mats er vrolijk onder,schijnt er haast geen last van te hebben zo te zien…stoere bink hoor! :thumbup:

Pattycoat,had je de verkeerde datum erin gezet? :mrgreen:

Francisca,hoe is t met jou meis?

Ik krijg pas rond de 8 weken een echo,maar probeer om die eerder te krijgen(ivm de krokusvakantie).

Ik ben me toch moe :zzz:

Denk dat ik maar eraan toe ga geven,even een uurtje koese op de bank. :wink:

Daarna boodschappen en het huishouden doen…joepie. :?

Fijne dag allemaal!

Even een ontknoping voor de foto:

=

Ik zag deze foto op de website van mijn nichtje.

Dit is de dochter van mijn tweelingzus. Ze heeft als baby heel veel weg van Damian (weten we gelijk op[ wie hij lijkt :silenced: )

Van die laatste foto heb ik ook een foto die heel erg op haar lijkt. Alleen is dat zo’n 25 jaar geleden. Ze lijkt zo erg veel op mij vroeger. Het had mijn dochter kunnen zijn.

Ze heeft meer weg van mij dan van mijn zus :silenced:

Verhip,je zou toch echt zeggen dat dat damian is hoor! :shock:

Hoe is t verder met de dames hier??

Vandaag is dochterlief weer voor t eerst na dat hek-incident naar school geweest.

Eerst had ze nog de bibbers,maar haar klasgenootjes haalden dr over.

De rest van de schooldag ging gelukkig goed.

Ikzelf ben echt heel moe,als ik er niet aan toegeef,dan val ik zo in slaap! :shock: :zzz: (zoals vanochtend).

Kan me echt niet meer herrinneren dat ik dat bij mn dochter toen ook had. :think:

Verder ben is soms misselijk,maar gelukkig blijft het daar nog bij.

Hoop ook niet dat ik straks wel moet :sick:

Fijne avond!

Hoi dames,

Ik heb nog niet teruggelezen, dat komt morgen wel. Ben behoorlijk moe na een dag hard werken. Ik wilde even zeggen dat het met Mats prima gaat. Je ziet er niet veel meer van en op het kdv hebben ze niks aan Mats gemerkt. Hij was weer even vrolijk als altijd.

Ook ik ben wel weer over de schrik heen gelukkig. Ik voel mij niet slecht meer maar baal er toch nog goed van. Het is gewoon zo stom!

Maar goed, alles prima hier dus.

Welterusten iedereen!

Even snel, heb hier de griep te pakken.

heb filmpje gemaakt vanmorgen van Damian. Hij is vandaag precies 3 maanden.

http://www.youtube.com/watch?v=41_QMhj8poc

Duik nu nog even op de bank voordat hij weer wakker wordt.

Hoi meiden!

Erg druk gehad en erg moe/misselijk, dus weinig on line. Vanmorgen weer controle gehad bij de gyn en alles gaat goed. Hij kon ook al spieken bij de uitslag van de nekplooitmeting en die was voor mijn leeftijd heel goed (1:1700, normaal risico). Ook nog een telefonisch consult gehad met de internist en ook die was tevreden. Wat wil ik nog meer?!

Ik heb bijgelezen, maar ben wederom erg moe en misselijk, dus ik ga niet reageren.

Alleen dit voor Hanneke: Opperdepop is een heel leuk kookboek; ik heb het ook! Arwen vond vooral de macaroni met broccoli en bechamelsaus heerlijk! En meis, kindjes vallen allemaal wel eens! Tip: Vallen- en stotengel van VSM! Zeker als ze groter en onbesuisder worden zitten ze zo onder de blauwe plekken!

Arwen ligt net in bed en ik ben aan het wachten tot de koffie doorgelopen is voor de bouwvakkers (we zitten midden in een verbouwing). Zodra die klaar is en de heren zijn voorzien, ga ik ff lekker op de bank liggen. Een slaapje zal er wel niet in zitten met alle getimmer en zo, maar goed, ff rust is al lekker.

:-*

Goede middag.

Hanneke,fijn dat het goed ging.

Idd wat vera zegt,vallen&stotengel van vsm,helpt als een tierelier! :thumbup:

Vera,fijn dat de uitslag van die nekplooimeting goed was,nu de rest van de uitslagen afwachten zeker?

Hier ben ik druk in de weer geweest.

Ben nu ff lekker aan t kok-en. :mrgreen:

Ik blijk met de dag moeier te worden lijkt wel. :think:

Kon vanmorgen amper mn bed uitkomen…zo moe . :zzz:

Ik ga zo t zh bellen,kijken of ik voor volgende week een echoafspraak kan maken.

Anders maar een week na de krokusvakantie,dan ben ik 9weken.

Ik ga me nu met dochterlief bezig houden,ze heeft huiswerk mee en snaps nog niet alles. :wink:

Fijne dag allemaal!

:clap: voor Damian.

Wat goed dat je al kan draaien.

Doe je dat wel vaker of was het toeval?

Oja, Irry die vermoeidheid, ik weet precies wat je bedoeld.

Ik lag de eerste weken van mijn zwangerschap al vroeg in bed, maar als ik opstond was is nog moet.

Na mijn werk ging ik altijd een uurtje plat omdat ik het anders niet vol kon houden.

Met een beetje geluk wordt de vermoeidheid over een paar weken minder.

Tot die tijd gewoon je rust pakken, het is voor het goede doel.

Irry, die vermoeidheid heb ik gehad in de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap. Om half 9 lag ik al in mijn bed en zodra mijn wekker 's morgens ging kon ik wel blijven liggen, zo moe was ik. Gaat vanzelf weer over…

Lotte, Dit was de eerste keer dat Damian zich omdraaide. Ik wilde gaan filmen hoe hij op zijn buikje lag in de hoop dat hij zijn rammelaar zou pakken. Maar toen draaide hij zich ineens om voor de camera.

Pfff ernstig dan die vermoeidheid. :mrgreen:

Patries,wat knap van Damian!! :clap:

Ik heb weer even gespamd in het sf.

Hoi meiden, net terug van het werk en voordat ik weer een belletje krijg dat hubbie en Arwen onderweg naar huis zijn, ff bijlezen en proberen te reageren!

Mary, mijn schildklierwaarde was ook veel beter. Verder zijn er momenteel geen uitslagen waar ik op hoef te wachten! :wink:

Heb je een afspraak voor een echo kunnen maken?

Oh, haha, er valt niet veel bij te lezen, zie ik!

Fijne avond! :-*