Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

dank je Veer! :-*

Ga zo kijken :wink:

Vera, wat een mooie echo.

Het doet me heel erg aan mijn eerste echo denken.

Geweldig om te zien.

wat is het stil hier… :think:

Ik kom jullie alvast een

fijne zondag wensen!

Jullie ook een fijne zondag.

Vera, je echo is GEWELDIG!!! Zo onwijs genieten dit!!

Wij gaan zo weer lekker zwemmen met de kleine man, hij vindt dat zo heerlijk!

Weer wat Damian spam in sf.

Goedenavond!

Zo… heb weer eens een nieuwe avatar :inlove:

Even teruglezen…

Linda, wat is Tygo een knap ventje! Echt een stoere bink! :inlove: Leuk je hier weer eens te zien! Vervelend dat het niet zo lekker gaat. Doe je het rustig aan! Aan jezelf denken hoor! Lekker gezwommen?

Vera, wat een prachtige echo!! :inlove: :inlove: :inlove:

Irry, wat fijn dat het weer beter met je dochter gaat. Al een beetje bijgekomen van de schrik jullie? Hoe voel je je verder?

Pattycoat, ik ga even in het sf kijken… ohhhh, lieffff!! Op die laatste foto is het net of hij zijn spierballen laat zien! :inlove: Mooi ventje hoor! En leuk om zijn mama eens te zien!

Sjaantje, :hug: Het valt ook niet mee allemaal. Ik :pray: zo dat jij de volgende bent!

En hoe is het met de andere dames??

Hier gisteren en vandaag eens een FLINKE schoonmaak gehouden. Dat was wel nodig ook :oops: Wat dat betreft was die nestdrang wel ideaal hoor! Altijd alles schoon! Helaas is die nestdrang er gelijk met Mats uitgekomen. Niks meer van over. Maar nu voel ik mezelf wel heel goed. Altijd lekker zo’n schoon huis! We zijn ook even lekker met geld gaan smijten bij de I.k.e.a. :dance: Een nieuwe kledingkast en wat boekenkasten. Dus nu is ook de zolder netjes!

Verder de kleren van Mats opgeruimd welke te klein waren. Maat 50 t/m 68 dus. en och… wat begint het dan weer te kriebelen. Die kleine rompertjes en zo :inlove: . Ongelooflijk dat Mats daarin paste! een grote bink is het nu!

Verder vandaag weer weekboodschappen gedaan. (Bij ons in de buurt is de winkel elke zondag open… ideaal!) Dus koelkast e.d. weer goed gevuld. Verder allemaal lekkers voor Mats gekocht. Morgen ga ik lekker voor hem koken en dan kan ik dat weer invriezen zodat ik weer een voorraad heb. De recepten komen uit ā€œOpperdepopā€. Een leuk kookboek voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Erg handig! Gisteren heb ik Mats voor het eerst een broodkorst in zijn handen geduwd. Hij vond het meer interessant dan lekker. Hij zat het aan alle kanten te bekijken en sabbelde er een beetje op. :inlove:

Morgen nog lekker een dagje vrij. Genieten van het opgeruimde huis!

Welterusten iedereen!

Zo… lijstjes zijn weer aangepast!

Ik voel mij zo ontzettend slecht! :cry:

Mats is een uurtje geleden gevallen. Hij zat in zijn wipper, ik was zijn fruit aan het klaarmaken. Ineens hoor ik een harde klap en daarna hoor ik Mats huilen. Hij heeft zich blijkbaar zo hard naar voren gegooid (ik wist niet eens dat hij dat kon :shock: ) dat hij met wipper en al naar voren is gevallen en met zijn hoofd tegen de tafel is gekomen.

Resultaat: een grote blauwe plek op zijn voorhoofd. Inclusief bult.

Ik heb er meteen ijs tegenaan gehouden en de HA gebeld. We kunnen straks even langskomen maar zolang Mats geen afwijkend gedrag vertoont, hoef ik mij geen zorgen te maken.

Mats was na 10 minuutjes wel getroost. Hij vond alleen het ijs vervelend. Hij lacht weer, gilt weer naar de poes, speelt weer en rolt weer. Met hem gaat het volgens mij wel…

… maar met zijn moeder…

ik blijf janken. Wat voel ik mij slecht!

:cry: :cry: :cry:

Goede morgen!

Hanneke,

Mooie avatar van Mats!

Ik voel me goed alleen ben ik heel moe :zzz:

Lekker aan de schoonmaak geweest? :mrgreen:

Ik moet nog beginnen hier,kan alleen de fut niet vinden. :shifty:

Met dochgerlief gaat het gelukkig weer goed.

We zijn gelukkig van de schrik bekomen,maar hoop dat ze morgen(heeft vrij vandaag) bij t hek vandaan blijft! :pray:

Lekker wezen sjoppen? :mrgreen:

Patries,wat een leuke foto,s van je mannetje! :inlove:

Leuk dat jij er ook eens op staat! :thumbup:

Dikke :hug: voor Sjaantje,hoop dat je de volgende bent! :pray:

Ik ga eens verder in het huis.

Fijne dag allemaal!

Oh Hanneke, ik ken het gevoel :cry: Ik heb 2 weken terug Jasmijn haar hoofdje aan de cv in de douche gestoten… ik tilde haar van het aankleedkussen omhoog van de grond en toen kwam ze met haar hoofd tegen zo’n muurcv. Ik was nog meer overstuur dan haar, dan breekt je moederhart hé! Ik heb ook de HA gebeld en kreeg wekadvies mee… Gelukkig niks aan overgehouden hier. Hoop dat met Mats meevalt! Knuffel voor jou :hug:

Dankje :-*

Mats slaapt nu, het lijkt allemaal mee te vallen. Het ziet er alleen zo pijnlijk uit! Ik zal er straks wel eens een foto van maken. Ik kijk elke 10 minuten even bij hem. Gewoon, zodat ik weet dat ie ā€œhet nog doetā€. De schrik is inmiddels wel wat minder maar ik voel mij nog steeds erg slecht. Ik denk steeds: ā€œHad ik maar dit… danā€¦ā€ blablabla, jullie kennen het misschien wel. Als ik er lang over nadenk dan schieten de tranen weer in mijn ogen. Ik weet dat eens de eerste keer moet zijn, maar het was meteen zo hard!

Maar goed… straks even naar laten kijken en gewoon lekker met hem spelen enzo. Hopelijk vindt ie mij nog steeds een lieve moeder.

Ach Hanneke toch! Kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken! :hug: En tuurlijk vindt Mats jou nog steeds de allerliefste moeder hoor :-*

Jullie zijn lief :-*

Het gaat nog steeds goed hier. Mats lijkt echt niks van zijn blauwe plek te merken. Door het ijs valt de bult ook wel mee.

Net moest hij huilen toen hij bij mij op schoot zat. Dus ik voel mij weer schuldig en knuffel hem. Zegt hub: "Hij huilt niet van die val, hij huilt omdat hij amper kan bewegen door jouw geknuffel! :oops: :wall: Zit wel een kern van waarheid in.

Ohw hanneke,ik heb er helemaal overheen gelezen. :oops:

Arme jij hoop dat je een beetje an de schrik bekomen bent. :hug:

Heb je er al boter opgesmeerd?dan trekt de bult weg!

Tuurlijk vind hij jou de allerliefste mama. :wink:

Meis ik weet dat je je schuldig voelt,maar dat soort ongelukjes gebeuren juist wanneer je het niet verwacht.

Als nog een dikke :hug: voor de schrik.

:-* Mary

hi girls,

sorry dat ik weer ff niet geweest ben, maar het gaat niet zo lekker en ik voel me schuldig dat ik jullie steeds met gezanik van mijn kant opzadel…

@ Vera: :inlove: :inlove: wat een mooie echo!!! (en natuurlijk gefeliciteerd!!!)

@ Irry: Gefeliciteerd!!!

@ Hanneke: euhm… ik ben inmiddels alweer een tijdje 27 :mrgreen: Maar wel een superlijstje! :thumbup:

Even snel over mijn situatie dan, ik heb bi erbij gekregen… het is gelukkig nog niet zo erg dat ik plat moet, maar ik kan me nog maar amper zonder kruk voortbewegen en dat is echt niet handig. Verder zijn we nog steeds druk bezig met Colin’s nieuwe kamer. Hij gaat komend weekend verhuizen (dus dan zijn er ook weer foto’s) en Colin is afgelopen dinsdag voor het eerst naar de psz geweest e ndat gaat gelukkig wel heel goed.

Ik hoop vanavond nog even wat tijd te hebben om te kletsen…

liefs

daffie

Daffie je hebt wel pech zeg.

Maar je mag hier net zoveel ā€œklagenā€ als je wil, daar zijn we ook voor.

Dikke :hug: voor jou.

Jeetje Daphne… niet bepaald een leuke en zorgeloze zwangerschap zeg… Meid nog twee maandjes, volhouden!!! :hug: :-*

Daffie, dat is minder… Lijkt me erg vervelend om te hebben en al helemaal als je ook nog een kleintje ernaast hebt lopen… Ik hoop voor je dat de tijd snel gaat…

:hug:

Even een fotootje.

Even kijken of jullie het zien:

2005?