Vera en Mary gefeliciteerd!! En Vera zo lang al!!! Goed man!
Geniet ervan allebei :-*
ow wat super zeg super super super. nu de laatste dames nog
Joehoe, daar ben ik dan eindelijk weer eens.
Als eerste zijn er felicitaties te vergeven.
Trying: super meid, van harte met je zwangerschap en ook al bijna 12 weken echt geweldig. Geniet je lekker of ben je erg moe en misselijk?
Irry: Wow, dat is nog eens leuk nieuws. Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. De test is toch erg duidelijk zou ik zeggen. Het is je gegunt hoor. Hoop dat je ook geluk hebt met die nieuwe baan. Ik ga voor je duimen.
Verder heb ik geen puf om op iedereen te reageren. Heb een zware week achter de rug vol spanningen. Wel goede spanningen gelukkig.
Kan helaas nog niet melden dat ik zwanger ben, maar we zitten nu in de vruchtbare periode dus duimen maar zou ik zeggen.
Vorige week hebben zowel hubbie als ik sollicitatie gesprekken gehad en na wat dagen van wachten en duimen zijn we allebei aangenomen.
Het kwam toevallig zo uit. Jullie begrijpen dus dat ik niet echt tijd heb gevonden om te reageren. Ik heb wel alles weer bijgelezen, dus probeer het vanaf nu weer bij te houden.
Voor hubbie is alles wat betreft de nieuwe baan al rond. Contract getekend en baan opgezegd, nog net voor ingaan van de nieuwe maand. Hij begint op 1 maart al met zijn nieuwe baan.
Voor mij gaat het niet zo snel. Heb al wel te horen gekregen dat ze me willen hebben, maar nu eerst nog contractonderhandeling en salarisvoorstel van personeelszaken voordat ik ga tekenen en opzeggen.
Moet nog even kijken wat mijn opzegtermijn is, een of twee maanden dat weet ik niet. Heb ook nog mijn huidige baas niet ingelicht, wil eerst even zeker weten dat het contract en salaris goed is. Dan tekenen en opzeggen. Maar ga ervan uit dat ik per 1 mei begin met mijn nieuwe baan. Heb er onwijs veel zin in.
Zo zijn jullie ook weer bijgekletst. Fijne avond nog en tot de volgende keer.
Goede morgen.
Pattycoat,ik ben als het goed is rond 12 oktober uitgerekend.
Wat een lief filmpje van Damian,hij lacht zo lief!!! :inlove:
Hoe ist met Sjaantje,Jeremy??
Francisca,wow allebei een andere baan! super zeg!!
Ik hoop voor je dat je eruit komt qua salaris.
Mijn duimen draaien volop voor je!!!
Ik ben zo moe he,kan echt wel weer slapen…
Doe t maar niet,dan komt er niks meer van t huishouden terecht. :shifty:
Bedankt voor jullie duimen!!
Hoop dat het nu weer geluk brengt!
Ik ga maar weer wat doen hier,voordat ik in slaap val. :lol:
Fijne dag allemaal! :-*
Hey Pattycoat en man. Wat leuk samen een nieuwe job. Voor je man is het inderdaad al heel snel! Spannend! Wat doe jij eigenlijk voor werk?
Ik ben in ieder geval alleen maar blijer geworden van de nieuwe baan! Werk er nu ruim drie maanden met heel erg veel plezier!
Verder z’n gangetje hier. Heb sinds gisteren buikpijn, echt zo’n ongi buikpijn. Moet zaterdag ongesteld worden, maar die 28 dagen kloppen nog niet echt na de curretage dus het kan ook best vandaag of morgen al komen. Balen.
Tussen mijn oren wordt ik nog wel af en toe knettergek van mezelf. En hoewel ik een echt carnavalsdier ben voelde ik me bij twee feesten van de afgelopen weken helemaal niet op mijn gemak… Zit denk ik toch nog wel diep. Ben ook aan het overwegen om misschien eens met iemand of iets te gaan praten (kreeg een tip over een ostheopaat). Maar aan de andere kant is het denk ik ook het wachten op het chromosomen onderzoek wat me zo onzeker maakt. Om gek van te worden.
Ennuh meiden: wat een schattige, lieve filmpjes!!!
Hallo
Even ego:
Ik werd voor het eten gebeld,ik heb morgen om 11 uur het tweede gesprek!
Fijne avond allemaal!
Wat een goed nieuws :dance: :dance:
Ik ga voor je :thumbdown: :thumbup: hoor!!!
Mooi, alleen maar goed nieuws zeg!
Ik ook goed nieuws: Vandaag is eigenlijk heel goed gegaan (hopelijk geen ‘beginnersgeluk’) met Niels op het KDV! Hij heeft wel een stuk minder geslapen en gedronken als normaal thuis maar we mogen absoluut niet klagen. Hij heeft ook maar weinig gehuild! De leidsters zijn weg van hem en hebben een lief stukje in ‘zijn’ schriftje geschreven… Ik zag vanavond wel dat hij moe was hoor: kringen onder zijn ogen en toen ik 'm naar bed had gebracht heeft hij nog wel een half uur liggen huilen, 't is natuurlijk ook nogal een overgang van thuis naar die drukte. Maar we zijn trots op hem!
Zelf heb ik heerlijk gewerkt, eve inkomen maar het voelt weer als vanouds. Heb geprobeerd zo weinig mogelijk aan Niels te denken, Heb ook maar een keer gebeld om te vragen hoe het ging. Maar Frank is tussen de middag even langs geweest en heeft mij natuurlijk ook verslag gedaan. 8)
Ben nu wel bekaf (ook wel van de spanning denk ik) hopelijk vanacht een goede nacht voor ons. Dan kunnen we er morgen weer fris tegen aan.
:-* Jippo
He Jippo, wat fijn zeg! Knap van Niels dat ie het zo goed deed op het kdv En wat fijn dat je het werken weer even lekker vond.
Irry, wat spannend! Leuk joh, ik duim voor je!
Zo, de lijstjes zijn ook weer aangepast! :dance:
Nog 3!!
Hallo
Even heel vlug, het gesprek ging wel goed,inprincipe wilt ze me aannemen…maar ik zit dus met opvang tijdens de schoolvakanties.
Nou zou mijn dochter op een opvang terecht kunnen tijdens de vakanties,maar dat kost bijna mijn salaris wat ik daar ga verdienen!!
(Kan wel 1/3 van de belasting terug krijgen,maar dat is dus zo,n ronslomp).
Ik wil heel graag weer werken,maar dat moet niet ten koste gaan van mij kind(dr vakanties).
En er was nog iets,zorgverlof hebben ze niet,kost mij dus mijn vrije dagen.
Vind het dus niet rendabel,ik werk dan inprinciepe voor de vakantieopvang voor mijn kind,dat is toch niet de bedoeling lijkt me…
Hoe meer ik er over na denk,hoe meer het me tegen gaat staan…
Ik bel dr morgen,dan zal ik het uitleggen en zeggen dat ik het niet doe.
Zo,dat is het ene verhaal,nu het andere:
Ik ben me net geschrokken!!!
Bij de school van mijn dochter zijn ze een gebouwtje aan het bijbouwen,het is afgezet met wat bouwhekken die dus losstaan of er los tegen aan staan.
Die hekken staan op het schoolplein,waart dus vanochtend de klas van mij dochter aan het spelen waren.
Ze werd per ongeluk tegen dat losstaande hek geduwd en dat viel dus op Haar!
Ze hebben geprobeerd mij te bellen,maar mijn gsm stond ivm dat gesprek uit,ik belde toen ik klaar was meteen terug.
BLeek het gelukig mee te vallen,maar wel een flinke buil en schaafwondjes in dr gezicht,ook had ze 2x overgegeven.
Ze hebben wel een afspraak voor dr bij onze ha gemaakt,daar ze we net van terug.
Gelukkig valt het mee,ze kan hoofdpijn houden en heb een wekadvies.
Elke 2/3 even wakker maken vannacht(joepie,ben al zo moe).
De school laat het hier gelukkig niet bij zitten en heeft de hoofd aannemer van dat bedrijf gesommeerd te komen vanmiddag!
Wij moeten er ook heen,ben alleen in alle staten!!!
Mijn hub had al contact gehad met de arbeidsinspectie,die nemen ook contact op met school en dat bedrijf.
We gaan nu,jullie horen het wel.
Jeetje Irry-me :shock: Dat is zeker schrikken!! Schandalig dat zoiets kon gebeuren! Arme meid, een lichte hersenschudding :hug: Sterkte voor haar. Succes nu, ik kan mij voorstellen dat je woedend bent!
Fijn dat je gesprek zo goed ging! Ik snap je redenen om het niet te doen. Wel jammer hoor!
Irry, dat is wel even schrikken zeg.
En dat net toevallig nu je telefoon uit stond.
Sterkte met je dochter.
Hoi meiden!
Weinig tijd, net thuis van werk en krijg alweer een belletje dat hubbie en Arwen onderweg naar huis zijn, moet dus gaan koken. Kan dus ff niet bijlezen.
Vandaag nekplooimeting gehad. Alles zag goed uit. Over 10 dagen de uitslag van de combinatietest. Prachtig beebje gezien. :inlove: Echoscopiste zei dat baby toch echt 12 weken en 1 dag was, dus uitgerekende datum is weer terug naar 19 augustus! Heb mijn banner maar weer aangepast, lol.
Ik ga koken! Tot morgen! :-*
@Trying wrote:
Hoi meiden!
Weinig tijd, net thuis van werk en krijg alweer een belletje dat hubbie en Arwen onderweg naar huis zijn, moet dus gaan koken. Kan dus ff niet bijlezen.
Vandaag nekplooimeting gehad. Alles zag goed uit. Over 10 dagen de uitslag van de combinatietest. Prachtig beebje gezien. :inlove: Echoscopiste zei dat baby toch echt 12 weken en 1 dag was, dus uitgerekende datum is weer terug naar 19 augustus! Heb mijn banner maar weer aangepast, lol.
Ik ga koken! Tot morgen! :-*
Ja jemig, ik blijf bezig met dat lijstje!! :x
Nee hoor, ben hartstikke blij dat het allemaal in orde is!!! Leuk om weer een echo te hebben. Show je ons ook nog wat??? :inlove:
hallo
ik wil even
irry-me en trying van harte feliciteren met jullie zwangerschap geniet ervan want voor je het weet is het om
maar dan kunnen jullie wel gaan genieten van jullie lang gewacht wonder
de andere 3 ik weet zeker dat jullie heel snel zullen volgen
verder hier gaat het goed
ik kom deze week even reageren en vertellen hoe het hier gaat zit nu op de laptop van hubbie en dat vindt ik niet zo fijn typen
dus even wachten dan hubbie de pc boven heeft aangesloten zodat ik daar achter plaats kan nemen
heel veel liefs en tot snel
dikke kus en knuffel tamara
Whaaaaaa kom ik weer eens kijken zie ik dat we weer zwangeren erbij hebben!!! JOEHOE!!! GEFELICITEERD!!!
Hanneke vroeg me laatst om foto’s, ik kom even langs om ze te brengen.
Met Tygo gaat het uitstekend, met mij wat minder… Ik moet echt een andere baan zien te vinden, want nog even en ik ben overspannen… Vandaar dat ik ook vrij weinig online ben de laatste tijd, probeer zoveel mogelijk van mijn vrije tijd en van Tygo te genieten.
Mijn mannetje:
Oh ja, voor het lijstje… Ik ben inmiddels 27…
Matsjo :oops: Ik hou het nu echt op 19 augustus, hoor! :mrgreen:
Tamara, thanx!
Linda, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag dan! En wat is Tygo al groot, zeg! :shock: Lekker menneke! :inlove:
Op verzoek: hier is mijn echo! :inlove:
Goede morgen.
Vera,mooie echo meis!! :inlove:
Die combinatietest,wat houd dat in?
Linda,leuke foto van tygo op de stoel! :inlove:
Tamara,leuk om weer even van je te horen!
Hier gaat het gelukkig goed met dochterlief.
Heb dr vannacht om de 2/3 uur even wakker gemaakt en reageerde goed.
Ze klaagt nog wel over hoofdpijn.
Heel leuk dat wekadvies hoor,ben nu doodmoe.
Ik zie dat sommige hier op t forum met 6 weken de eerste echo kregen,in t fert.centr. doen ze dat niet(op zn vroegst met 8 weken).
Ik zal eens mijn eigen zh bellen,kijken of ze het daar wel doen.
Ik ga maar eens verder met het huishouden hier,als ik blijf zitten komt er helemaal niks meer van terecht! :mrgreen:
Fijne dag allemaal!
Mary, ik heb je net een bericht via Hyves gestuurd over de combitest . Als je nog vragen hebt erover, hoor ik het wel! :-*