Klets hier maar weer verder!!
Jippo, ik zie de foto vanzelf wel. Voorlopig “hangt” er in ieder geval vast een foto! :mrgreen:
Mooi gedaan Hanneke!!
Present! Met welk programma heb je de lijstjes gemaakt? Ik vind ze super schattig!
Ik meld me ook even.
Wat een gaaf lijstje weer zeg
Ik doe het je niet na Hanneke.
wat een gave lijst zeg Hanneke. top hoor :dance:
Ik meld me ook even. De lijstjes zien er waanzinnig uit…
Thanks!!
Was er ook erg druk mee
Hier een zieke Damian. Hij heeft geen koorts ofzo, maar al een paar dagen hele dunne ontlasting. Gisteravond heeft hij me helemaal ondergespogen. Het kwam er met grote golven uit. Zo sneu. Gisteren ben ik naar de huisarts geweest voor de diarree. Ik moest het in de gaten houden gisteren en vandaag en anders morgen terug. Het zou nu minder moeten worden, maar heb hem net weer helemaal moeten verschonen. Het zat wederom tot aan zijn nek. Het is zo dun, dat de pamper het ook opneemt in de luier zelf.
Nu wil ik alsnog morgen naar de huisarts, toch voor de zekerheid. Ben alleen bang dat hij dan opgenomen wordt. Daar haad de huisarts het namelijk over ivm uitdrogen.
Nu ligt hij lekker in zijn bedje en is op dit moment lekker rustig.
Sorry dames, even ego berichtje dus van mij.
Een dikke :hug: voor Damian.
Zielig kereltje.
Laten we hopen dat hij vannacht en morgen geen diarree meer heeft en dat hij goed blijft drinken.
Wat sneu! :hug: voor Damian. Hopelijk gaat het morgen al veel beter!
Goede morgen.
Mooie lijst Hanneke. :thumbup:
Pattycoat,beterschap met Damian,hoop idd dat hij niet hoeft te worden opgenomen.
Ben net terug van boodschappen doen en ben ff langs t zorgloket geweest.
Wou iets uit mijn pakket laten verwijderen,maar dat kan dus niet. :?
Dit had voor 31 december moeten gebeuren,maar op de site zeiden ze voor 1 februari. :roll:
Ben dus voor niks geweest. :evil:
Ach heb wel genoeg frisse lucht gehad deze ochtend. :mrgreen:
Oja,nogsteeds niets te zien hier :shifty: heb zelf t idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn…mn (.)(.) doen erg zeer en ben heel moe,kan wel een gat in de dag slapen.
Ik ga zo ff als een razende door t huis,daarna dochterlief ophalen.
Fijne dag allemaal! :-*
Zou het dan toch?
Spannend zeg.
Ik sbnap niet waar je het geduld vandaan haalt.
In dit geval zou ik mezelf niet meer kunnen bedwingen.
zo het is weer een tijdje geleden. ik lees wel trouw, maar heb gewoon de tijd niet om ff uitgebreid te reageren dus dan doe ik het maar niet. maar nu gelukkig ff tijd. Joshua ligt te slapen en Jeremy is bij opa en oma.
Trying ik hoop zo dat het raak is. is je gegund. en wat leuk werken op een kdv tussen de kindjes. lijkt mij ook zo leuk.
en nu snel ook die andere dames zodat iedereen dit jaar een mooi hummeltje in hun handen hebben.
Jippo fijn dat het zo goed gaat met Niels op het kdv. hier had ik ook slapeloze nachten toen Joshua moest wennen, maar hij wandelt er lachend doorheen.
hihi en die Yinthe dat zal echt nog wel vaker gebeuren hoor Lotte. Hier gaat Jeremy dan vaak snel onder de douche hihi. Joshua heeft het nog niet gehad, maar zal me heus niet bespaard worden.
de rest van de dames kon ik ff niets over teruglezen
Hier gaat alles goed. Joshua heeft echt zijn ritme te pakken. al blijft hij een hongerig en wakker kindje. ik ben blij als de maand voorbij is dan ga ik beginnen met een fruithapje zodat ik niet zo hoef te blijven hannesen met flessen. hij krijgt er nog steeds 6 soms lukt het met 5. erg vermoeiend hoor. krijg er soms amper 3 uur tussen laat staan 4 uur. en dan krijgt hij al voeding voor hongerige baby’s :shock:
Maandag moet ik weer werken heb er eigenlijk wel veel zin in. want thuis heb ik geen moment voor mezelf (Joshua is nu net alweer wakker geworden pfff heeft net 10 minuten geslapen en nu al geen zin meer) dus ben eigenlijk wel weer blij. daar kan ik tenminste ff rustig wat eten dat schiet er hier s’middags eigenlijk altijd bij in. Nou ik ga maar weer de kleine vermaken hihi.
Irry: spannuuuuund!!! Ik duim nog vollop hoor!
Pffff… Niels kwam vanacht om 4 uur… Eerst even laten jengelen maar het werd toch brullen dus maar eruit gehaald en de borst gegeven. Ik dacht dat ik misschien wat kon uitslapen maar om 8 weer de borst. Misschien vanavond toch maar weer eens een flesje proberen (heb ik al eens eerder geprobeerd maar haalde toen eigenlijk niet uit). Vervolgens heeft hij nog 2 uurtjes geslapen maar had net het idee dat hij alweer moe is :? Denk dat ik hem maar weer de borst ga geven en op bed leggen. Ben bang dat dit weer zo’n dag gaat worden.
Oja: Niels rolt sinds een paar dagen op zijn zij!!!
Later!
Even een update van ons…
We komen net bij de huisarts vandaan. Damian heeft een virus, maar hij heeft genoeg vocht in zijn lijfje. We hoeven ons geen zorgen te maken, wel in de gaten blijven houden. Als hij na het weekend nog steeds heeft, moeten we zijn ontlasting brengen.
Is een pak van mijn hart moet ik eerlijk zeggen.
Pattycoat, wat fijn dat het nog meevalt. Hopelijk is hij snel weer helemaal beter!
Irry-me, jij hebt misschien geduld… IK NIET!!! :shock: Hoe is het nu???
Irry, Ik ben ook benieuwd.
Tot nu toe 2 volle poepluiers gehad van Damian, waarvan er in de 2e wat dikkere stukjes tussen zaten. (sorry voor het beetje onsmakelijke) Maar daar ben ik zo blij mee. Betekend dat het de goede kant op gaat :dance:
Kiekeboe!
Sommigen van jullie weten het al via Hyves, maar eindelijk kan ik het dan hier ook vertellen! :dance: :inlove:
IK BEN ZWANGER!!! :dance: :inlove:
Wauw Hanneke, wat ziet de lijst er mooi uit! :thumbup:
WAAAAAAAAAAAAAAAAT!?
Vera, te gek!!! GEFELICITEERD!!!
Hoever ben je? Hoe voel je je? Echt geweldig! Nu de andere meiden nog