@Sjaantje wrote:
Het bedje van de kamer kun je trouwens ombouwen tot 1-persoons bed![]()
Handig zeg.
En antraciet met paars klinkt leuk.
@Sjaantje wrote:
Het bedje van de kamer kun je trouwens ombouwen tot 1-persoons bed![]()
Sjaantje wat mooi zeg!! Inderdaad leuk met paars! Wij hebben onze muur in de huiskamer zoiets. Staat echt heel gaaf!
Wat een leuke filmpjes van Mats! Hij is lekker rap hoor, er zit meteen flink vaart in. :thumbup:
Ik heb ook een filmpje van Niels in het showtopic gezet!
Geweldig Hanneke!! Wat ziet dat er schattig uit hè! En ze kunnen zo ook nog eens heel snel worden
Mooie muur op de achtergrond inderdaad
Jippo, ga zo ff in showforum spieken.
Wij hebben gisteren de babykamer gekocht!!! En het is niet die ene geworden… Die kamer was in de maand mei in de aanbieding, vandaar dat we zo snel al zijn gaan kijken. Maar we kwamen bij die babyzaak binnen en daar stond een heel schattig kamertje, waren eigenlijk meteen verliefd. Het exemplaar waar we voor kwamen viel erg tegen, was best gammel en ook nog eens € 400 duurder!! De keuze was dus snel gemaakt. Ik zal op showforum ff een foto zetten. Ze sturen mij ook nog een staaltje stof op, want ze maken daar ook zelf hemeltjes en lakentjes enzo… schattigggggg!!!
Ze hadden ook een kinderwagen staan: een Concord Fusion. Echt een wonderding moet ik zeggen, stuurt kei licht, je kunt met één hand de reiswieg eraf halen, je kunt het hoofdeinde in de reiswieg wat hoger zetten (handig bij spugende kindjes), de reiswieg is groter dus je kindje kan er langer in, je kunt de reiswieg in de auto vastmaken met je baby erin (en dit is goedgekeurd), het buggy-gedeelte is groter, grote boodschappenmand, er zit een maxicosi bij, die kun je er ook met een hand afklikken… Het enige nadeel: ik vindt dat ding echt lelijk…
Ik zal ff een foto plaatsen op showforum, ik hoor jullie meningen graag.
Ze hebben me trouwens ook een aerosleeper aangesmeerd. Iemand ervaringen???
Sjaantje heb even in het andere topic gereageerd.
Sjaantje, ik heb ook een aerosleeper. Maar ik had daar al heel veel over gehoord van een vriendin. Dus ik wilde die eigenlijk al. Alleen kregen wij onze kamer en wagen van mijn so, dus moesten zij er natuurlijk ook mee eens zijn.
Ikzelf merk niet zoveel aan die aerosleeper. Het enige dat ik merk zijn de figuurtjesop het gezicht van Damian. Maar voor de rest?
Damian kom ik steeds vaker op zijn buik tegen in bed :inlove: Meneer draait zich van buik naar rug en van rug naar buik. Ik heb vorige week maar zijn box en bedje naar beneden gedaan.
Gisteren ook naar het cb geweest en meneer weegt 8780 gram en is 69 cm. Over 2 weekjes ofzo mag ik beginnen met brood. Waar blijft de tijd??
Sjaantje, wanneer hebben jullie de 20-weken echo? Willen jullie weten wat het wordt of blijft het een verrassing?
Wij weten nog niet wanneer we de 20 weken echo hebben. Ze zijn nog even aan het dubben of we die hier in de regio hebben of in Maastricht in het ziekenhuis. Mijn vriend heeft namelijk een milde vorm van een open ruggetje. Klinkt ernstig, maar het valt mee hoor! Eén van zijn wervels is niet goed gesloten. Daar heeft hij pas op zijn 34ste last van gekregen en is nu goed onder controle (moet zo nu en dan een weekje een corset dragen). Maar de verloskundige overlegt met Maastricht of het daarom nodig is om daarheen te gaan. In een academisch ziekenhuis zien ze veel meer. Woensdag hebben we weer controle, dus dan zullen we het wel horen. Ik vindt het wel heel spannend die 20weken echo…
En ja!! Wij willen weten wat het wordt!!!
Gaat echt hard hè met Damian!! En wat wordt ie al groot. Kan me bijna niet voorstellen dat ik dit hier ook een keer ga melden;)
Sjaantje dat dacht ik vorig jaar ook. We lopen een beetje gelijk. Ik vorig jaar en jij nu… Ook november…
spannend hoor Sjaantje bijna alweer de 20 weken echo. nog maar paar weekjes
ik heb geen ervaring met de Aerosleep in bed, maar wij hadden er wel 1 in de reiswieg van de kinderwagen. maar ik weet nu nog niet of het wel nodig was.
Die Mats al tijgeren super hoor. voor je het weet loopt ie.
Hier gaat alles goed. zeer druk geweest laatste tijden. veel verjaardagen, afspraken en noem maar op. en dit weekend eindelijk eens tijd met zijn vieren.
We zijn heerlijk naar plaswijck park geweest. super om te doen zodra je kindje een beetje goed loopt.
verder gaat het met Joshua erg goed. hij heeft wel de waterpokken gehad, maar ja wat wil je als de creche ervan heerst. maar daar zijn we ook ff vanaf. (al kan het ooit nog een keer komen)
hij rolt lekker en gaat al aardig zitten. eten gaat super het is net een kliko.
Goeiemiddag!!!
Kom net van de verloskundige af! Hebben het hartje gehoord :inlove:
Mijn schoonvader was voor het eerst mee en mijn vriend vroeg quasi verbaasd of we geen echo meer kregen, zijn vader was speciaal meegegaan. En die lieverd van een verloskundige heeft onze beeb nog ff laten zien op de echo :inlove: :inlove: :inlove:
Was echt een verschil weer met de vorige keer. Nu nog meer mensje met veel betere verhoudingen. Hij kon in ieder geval niet stilzitten, zo leuuukkkk :inlove:
Zo dat was ff ego, ik ben weer op mijn werk…
Sjaantje wat lief dat je vk een echo maakte voor je sv. Eerste kleinkind?
Ja! Zowel voor mijn ouders als die van mijn vriend
Stilletjes hier…
Sjaantje, leuk joh het hartje gehoord! :inlove:
Nog een filmpje van Niels: :inlove: :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=n_ZpekgJpkw
aacchhh Jippo, wat schattig! Wat een klein lachebekje :inlove: Kan niet wachten tot de dag dat ik onze frummel zo aan het lachen kan maken!!!
Gisteren mijn 30ste verjaardag gevierd. Ik ben afgelopen donderdag 30 geworden en omdat ik al 3 jaar niets gevierd had (1,5 jaar verbouwd) vond ik het wel eens tijd worden.
Gisteren om 09.30 uur eerst eens ff naar de winkel gegaag om iets nieuws voor mezelf te kopen (heel belangrijk toch!).
Daarna boodschappen gedaan en tot 17.00 uur in de keuken gestaan voor hapjes. Pffff Nog een uurtje kunnen liggen en toen begon het feest. Maar ik was kapot… Kreeg rond een uur of 12 gelukkig nog een opleving zodat ik toch nog een beetje heb kunnen genieten. Om 03.30 uur lag ik in bed en ik was om 07.30 uur alweer klaarwakker, grrrrrr…
Maar al met al een leuke avond/nacht gehad.
En nu… opruimen, poetsen etc… Oja, en een buikfoto natuurlijk, straks!
Sjaantje nog gefeliciteerd!!!
Klinkt zoals hier Sjaantje.
Mijn vriend is afgelopen maandag 30 geworden. Normaal vieren we het altijd op vrijdag of zaterdag avond. Maar aangezien hij vrijdagavond afscheid had op zijn werk en zaterdagavond gingen we naar de schouwburg, hebben we het zaterdag overdag gevierd met een lunch. Erg geslaagd en erg anders dan de standaard bier en chips.
Wel vermoeiend. Ik heb om 8 uur Damian eten gegeven, toen in bed gelegd en toen op de fiets naar de supermarkt. Met volle tassen thuis natuurlijk en ja dan bginnen de voorbereidingen voor de hapjes natuurlijk. Op een gegeven moment ben ik naar boven gegaan op het moment dat mijn so kwamen. Lekker even douchen. Was erg gezellig.
's Avonds naar Javier Guzman geweest en eventjes over de kermis. Maar ik was kapot…
Sjaantje, gefeliciteerd nog!!!
Jippo, wat een heerlijk filmpje! Ik smelt van dat ventje van je!! :inlove:
Ik kreeg een pb van Vera (Trying). Ze mist ons maar komt niet aan kok’en toe door de verbouwing. Dat zit allemaal ontzettend tegen. Ik zal haar berichtje hier even neerzetten:
@Trying wrote:
Hoi lieve Hanneke!
Dank je wel voor je berichtjes! Ik ben idd al een tijdje niet meer op KoK geweest. Ik kom er gewoon niet aan toe. We zitten nog steeds midden in de verbouwing, mijn examen is geweest, maar helaas ben ik gezakt en dus ben ik weer opnieuw aan de studie, de zwangerschap vordert en wordt steeds zwaarder en ik heb natuurlijk een peuter rond lopen die niet meer slaapt overdag en veel aandacht vraagt. In combinatie met 3 dagen per week werken, wekelijks fysiotherapie i.v.m. bekkeninstabiliteit en dan nog controles bij de gyn en naar de osteopaat blijft er weinig tijd over voor andere dingen. Jammer, maar hopelijk wordt het ooit weer beter. Ik mis jullie wel, hoor!!! Hoe is het met jou? En de kleine Mats? Die zal wel groeien als kool, hè?! Met Arwen is alles prima en ook de kleine puk in de buik doet het verder goed. Ik ben heel lang misselijk geweest, dat is eigenlijk pas sinds kort dat het beter gaat. Dat bevorderde ook niet echt de gang van zaken, haha. Maar goed, op dit moment is het nog ff aanpoten tot mijn examen op 17 juni. En dan maar hopen dat ik dit keer wel slaag. En daarna flink aan de slag om alles in te ruimen op de verbouwde verdieping (daar gaan wij slapen) en dan kunnen we zelf beginnen om onze huidige slaapkamer klaar te maken voor ARwen, en daarna haar huidige kamer klaar te maken voor de baby. Het wordt allemaal krap aan qua tijd, maar we hebben zo verschrikkelijk veel vertraging opgelopen met de verbouwing, dat het niet anders kan. De dag nadat we begonnen zijn, testte ik toen positief. Maar zo ongeveer alles heeft daarna tegen gezeten, je wil het niet weten… de vorstperiode, dingen van de oorspronkelijke bouw die naar boven kwamen tijdens de verbouwing die helemaal niet goed waren, een aannemer die zit met een vorige zaak die failliet is gegaan en die hard bezig is met schuldsanering en daarvoor 1.001 dingen moet regelen, etc. etc. etc. Maar goed, we blijven lachen!
Je vroeg nog naar mijn uitgerekende datum. Dat is 19 augustus!
Ik heb weinig tijd nu, want moet zo weer weg naar de osteo, en dan Arwen van de psz halen, maar ik wou toch ff inloggen op KoK.
Wil je iedereen heel veel groetjes doen? Jullie zijn even uit het oog, maar zeker niet uit het hart… Ik hoop echt dat ik weer terug kan komen bij ons groepje, maar red het op dit moment totaal niet. 's Avonds val ik uitgeput op de bank in slaap, dus dat is ook al geen optie, haha.
Nou, meis, een heeeel dikke knuffel voor jou en je jongen en hopelijk tot snel!!!
Vera
He wat toevallig! Heb gisteren Vera een krabbel gestuurd via Hyves. Wat een lief bericht van haar, nou maar hopen dat het met de verbouwing verder nu wel wil vlotten.
Jeetje Hanneke maar drie uur totaal geslapen? Dan zul je wel kapot zijn zeg… Heb het filmpje van Mats met de ring vanochtend gezien, ook geweldig! :inlove:
Sjaantje nog gefeliciteerd en Pattycoat ji natuurlijk ook met je vriend!
Zo dat klinkt ook heftig zo midden in je zwangerschap…
Trying, ik hoop dat alles wat rustiger wordt voor je tegen de tijd dat de kleine komt. Zodat je lekker kan genieten…
Hanneke, lekker hoor kamp. Ik vond het vroeger ook heel vermoeiend en dan was ik nog het kind he. LAat staan dan voor de leraren en begeleiding…
Geweldig dat filmpje van Niels.
Sjaantje nog gefeliciteerd met je verjaardag en Pattycoat jij met de verjaardag van je vriend.
Fijn om even iets van Vera gehoord te hebben.
Ik wil ook steeds een berichtje achter laten op haar Hyves, maar vergeet het steeds :doh: