@Lotte wrote:
Mag het ook Lotte zijn???![]()
Tuurlijk

Hoe kom je er ineens op om me zo te noemen?
Uh… kweenie. :lol:
Ik vind het wel knap want ik gebruik die naam hier nooit.
Francisca :hug: Ik hoop dat jullie meer geluk hebben met ivf.
Oh Francisca…
Wat een naar berichtje zeg Ik kan me voorstellen dat je even afstand neemt, ik heb dat zelf ook al meerdere keren gedaan. Hoewel je natuurlijk blij bent voor iedereen die zwanger is, je eigen verdriet wordt er niet minder om. Ik zou het als ik jou was ook niet opzoeken.
Wel fijn dat jullie samen de keuze hebben gemaakt voor IVF. Ik hoop dat jullie hier snel mee kunnen beginnen en ik duim, bid en alles wat ik voor jullie kan doen dat het meteen raak is.
Heel erg veel sterkte met je herstel en hopenlijk zien we je hier snel weer met goed nieuws.
Dikke knuffel Janine
Francisca, wat een ontzettende rotsituatie voor jullie! Natuurlijk moet je dit even op je in laten werken! Het is niet niks zeg! Ik hoop echt, met heel mijn hart, dat het via deze weg toch mag lukken. Als ik het iemand gun… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Fransisca ik gun het jullie ook zo hard, hoop echt dat het via deze weg gaat lukken :thumbup:
Dikke :hug: voor jullie
Bedankt meiden voor jullie lieve woorden :-*
Ik weet dat ik hier altijd mijn verhaal kwijt kan en dat is af en toe ook fijn.
Nu even KOK op een lager pitje anders trek ik het niet.
Verder gaat het wel aardig. Vandaag voor het eerst gewerkt na de operatie.
Was te doen, alleen kreeg ik eind van de dag last van de wond.
Toch teveel gedaan denk ik, dan begint het een beetje te trekken en af en toe een pijnscheut.
Gelukkig ben ik de rest van de week vrij, kan ik weer bijtanken.
Nogmaals bedankt en jullie blijven van me horen hoor, ik vergeet jullie niet.
Gaaaaap goeiemorgen. Ik heb vrij… en ik ben wakker :evil:
Francisca, nog even rustig aan hè.
Ik heb eigenlijk helemaal niets te melden. Ik zal ff een foto plaatsen van de babykamer die we gaan kopen. Deze maand nog want hij is in de aanbieding :inlove:
@Sjaantje wrote:
Gaaaaap goeiemorgen. Ik heb vrij… en ik ben wakker :evil:
Francisca, nog even rustig aan hè.
Ik heb eigenlijk helemaal niets te melden. Ik zal ff een foto plaatsen van de babykamer die we gaan kopen. Deze maand nog want hij is in de aanbieding :inlove:
Ja wennen… ik wil er eigenlijk nog niet aan wennen :oops:
Ik wil nog ff genieten dat het nog kan, maar dat lukt dus niet :evil: :evil:
Maar waarom zou ik het beter hebben dan jullie hè :lol:
Sjaantje, was ook maar een grapje hoor! Tuurlijk, je moet nog lekker genieten, dat slapen ging bij mij ook met vlagen beroerd, nu kun je het in ieder geval nog af en toe inhalen zonder dat je met een baby rekening hoeft te houden.
Waar ik zelf heel blij om ben is dat ik heel bewust genoten heb van mijn zwangerschap (ook al waren er natuurlijk ook dingen minder). De tijd van voordat je kinderen hebt komt n.l. noooit meer terug! Niet dat ik dat wil maar soms mis ik wel eens de rust en even wat tijd voor jezelf hebben
Weet ik hoor
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, haha!
Ik moet zeggen dat ik ook echt geniet! Mijn vriend is nu iedere week op zaterdag tennissen en ik doe die dag allemaal dingen voor mezelf en geniet er met volle teugen van!! Kan me voorstellen dat je zo’n dag af en toe mist. Als je dichterbij woonde zou ik zeggen kom Niels een keer brengen en ga een dagje genieten!!
Wat is dat nu voor een antwoord??? Ik weet helemaal niet waar je woont :lol: :lol: :lol:
Voor hetzelfde geld woon je hier in de straat… :lol:
Mooie meubeltjes Sjaantje.
Weet je ook al welke kleuren je erbij gaat doen, of hou je het lekker rustig?
Wij hebben geluk met Yinthe.
Die is 's ochtends om 8 uur wakker.
Nou ja, we horen haar al wel eerder, maar zo lang zij rustig is laten we haar lekker liggen.
Ik ben helemaal weg van paars (donker). Maar of ik mijn vriend zover krijgt dat ie de muur paars gaat verven… :?
Denk dat het een antracietkleurige muur wordt en dat de assecoires donkerpaars worden. Denk ik…
Het bedje van de kamer kun je trouwens ombouwen tot 1-persoons bed
Mooi kamertje Sjaantje…