Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

Wij hebben bewust voor een 4-wieler gekozen omdat die voor mijn gevoel wat stabieler is.

De wagen is goed wendbaar en ik vind hem best compact als hij ingeklapt is.

Op de site van mxi cosi staat een filmpje over de mura, ze laten zien hoe je hem in en uitklapt.

Misschien kan je daar eens kijken.

En je moet je natuurlijk goed laten informeren bij de babyspeciaalzaak.

Wij hebben ook de quinny buzz. Qua uitstraling vind ik het nog steeds de leukste wagen. De bak is helaas erg klein waardoor Mats (die een grote baby was) al snel krap lag. Ook hebben we het voorwiel al een keer moeten vervangen omdat deze vastliep. Nee, ik zou er niet voor kiezen.

@Sjaantje wrote:

Ja dat zag ik ergens bij zwanger zijn staan, maar van die digitale had ik niet gezien…

Wat spannend zeg… Maarja, geen :evil: is nog altijd hoop toch?! En een streepje is een streepje… misschien test die digitale gewoon nog niet voor de NOD. Ik blijf toch nog ff duimen :thumbup: :thumbdown:

Ik heb weer een supermoeilijke vraag voor jullie ervaringsdeskundige. Welke kinderwagen hebben jullie en zijn jullie tevreden???

Wij hebben al een kamertje uitgezocht, moeten hem wel nog bestellen, maar daar hebben we nog even de tijd voor hè! Ik zal een dezer dagen ff een foto posten.

Lief dat je blijft duimen. We zullen zien :mrgreen:

Sjaantje, ik heb een Mutsy 4Rider. Ikzelf vind hem heerlijk lopen. Ik wandel enorm veel.

Voordelen:

• wendbaar
  • makkelijk in te klappen (als je weet hoe het moet. toen hij net binnen was heb ik zeker 3 dagen lopen pielen om hem in te klappen :oops: )
  • op zich klein op te vouwen, al valt hij erg groot uit in ons autootje.
  • Je kan kiezen uit massieve banden of luchtbanden. Ik heb massieve gekozen, want ik ken mijn geluk. Ikben al 2 keer door glas gereden, anders was het dus plakken geblazen.

Nadelen:
  • Klein mandje onderop, maar zijn wel grotere mandjes te koop die je eraan vast klikt. Erg makkelijk :mrgreen:
  • Op zich kleine wagenbak. Damian heeft tot 5,5 maand erin gelegen. Nu

zit hij in de wageninzet.

Meer weet ik eventjes niet meer. Ook op de site kan je zien hoe hij inklapt.

Matsjo, ik duim ook voor je hoor…

Damian is vandaag een half jaar :dance:

Waar blijft die tijd :cry: ?

Sjaantje ik heb een kinderwagen overgenomen, een ouder model. Wel een 4 wieler.

Hanneke :thumbup: mn duimen blijven nog even voor je draaien!!! Lijkt me weer zo;n leuke en spannende tijd van dat testen :inlove:

o Hanneke wat spannend ik :pray: voor je.

wij hebben ook een mutsy 4 rider.

ik vind het een super ding. past tussen de achterbank en de stoelen (handig als je kofferbak vol ligt) is makkelijk op te klappen en heel wendbaar.

enigste nadeel is idd het kleine bakje. maar ach je wordt er creatief door hoor hihi

Thanks!! Ik heb al op internet gekeken voor de Maxi cosi Mura en zag dat ze ook een driewieler hebben. Wat een handig stoeltje, makkelijk achterover te klappen en lekker stevig (lijkt me). Vindt alleen de kleuren een beetje mwah. Lotte welke kleur heb jij?

Ik ga ook eens ff op internet naar de Mutsy kijken!!

Damian al een half jaar, gaat echt snel met jullie kids hè! Ik vind de zwangerschap tot nu toe maar langzaam gaan. De buik kan me niet snel genoeg groeien :oops: Hoe gaat het eigenlijk met alle anderen die hier ooit begonnen zijn op dit forum. Hoort/leest iemand nog wel eens wat?

Hanneke, ik ben nog steeds aan het duimen, dat je het maar ff weet :angel:

@Jeremy wrote:

o Hanneke wat spannend ik :pray: voor je.

wij hebben ook een mutsy 4 rider.

ik vind het een super ding. past tussen de achterbank en de stoelen (handig als je kofferbak vol ligt) is makkelijk op te klappen en heel wendbaar.

enigste nadeel is idd het kleine bakje. maar ach je wordt er creatief door hoor hihi

Zo doen wij het onderstel ook. Tussen de voorstoel en bank in :lol:

Het kleine bakje heb ik zo opgelost:

Was wel prijzig, maar kan zoveel meer in.

Sjaantje, wij hebben de zwarte Mura.(grey slice)

We twijfelden heel erg tussen de groene en de zwarte (nu hebben ze andere kleuren)

Maar uiteindelijk is het de zwarte geworden omdat die naar ons idee tijdlozer is.

Als ik de mura nu zou kopen zou ik voorde bruine gaan.(roasted brown)

Misschien dat de “oude” kleuren nog wel via mp te koop zijn.

Damian al een halfjaar!! Gefeliciteerd met je halve verjaardag! :dance:

Bij mij zijn vandaag de :evil: :evil: doorgebroken. Vind het niet zo erg hoor. Had er toch geen rekening meer mee gehouden dat ik zwanger kon zijn. Vind het wel fijn dat het duidelijk is nu en EINDELIJK weer eens een cyclus van gewoon 28 dagen!

Op naar de volgende ronde dus!

Jammer :frowning:

Heb ik voor niks blauwe duimen nu :?

Maar wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt :slight_smile:

Ja wel lief dat je zo geduimd hebt :-*

Jammer Hanneke, ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt.

Ach ja… kom vast een keer goed toch??

Matsspam in het sf! :inlove:

Even ego!

Damian draait nu als een gek om. Zelfs in zijn bed is hij niet meer te houden.En dan heeft hij gewoon een slaapzak aan :shock:

EN!!!

Zijn 1e tandje begint door te komen :dance:

:clap: voor Damian :dance: :dance: :dance:

Hallo ladies,

even ego:

kan het niet opbrengen om nu op iedereen te reageren, sorry!

Ben nog aan het herstellen van mijn kijkoperatie. En het valt vies tegen.

Ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen, maar niet dus.

Heb nog veel last van mijn buik. Met name van het gas dat tijdens de operatie in je buik wordt gebracht.

Dat zorgt ervoor dat je ook last kan hebben van je ribben en schouders.

Helaas is dat ook zo bij mij.

Verder ben ik erg verdrietig, want waar ik voor vreesde is nu definitief geworden.

Mijn beide eileiders zitten dicht!!!

Tijdens de operatie is een paar keer geprobeerd om deze met vloeistof open te spuiten, helaas zonder resultaat.

We kunnen nu concluderen dat natuurlijk zwanger worden geen optie meer is.

Ze hadden geen verklaring, omdat het er van binnen heel goed uitzag.

Geen verklevingen te zien, beide eileiders zagen er prima uit.

Het is voor de gyn ook een raadsel waarom ze niet doorgankelijk zijn.

Nu hebben hub en ik een afspraak over 2 weken om te gaan praten over hoe nu verder. Het wordt dus een gesprek over IVF.

Hub en ik zijn er al over uit dat we dit wel willen proberen.

Hoewel het emotioneel zwaar zal zijn kunnen we onze droom nog niet opgeven.

Het is moeilijk nu, aan de ene kant zijn we heel gelukkig met ons gezinnetje. Aan de andere kant zouden we er alles aan willen doen om een broertje of zusje voor Fabian te krijgen.

We voelen ons rijk met Fabian (hij is een lot uit de loterij), en tegelijk voelen we ons nog niet compleet.

Vind het moeilijk om nu uitgebreid te reageren, vooral nu een aantal van jullie weer bezig is om zwanger te worden.

Ik weet dat het leven doorgaat en dat het niet altijd eerlijk is verdeeld, maar nu denk ik dat ik even afstand neem.

Zal wel af en toe van me laten horen en als ik er weer aan toe ben zal ik ook zeker weer komen kletsen,

maar nu wil ik eerst even alles op een rijtje zetten.

Anders ben ik er teveel mee bezig en dat is voor dit moment even teveel.

Hoop dat jullie het begrijpen, alle liefs voor jullie en veel succes met jullie kids en het zwanger worden.

:-* Francisca

Wat een tegenvaller Francisca.

Ik begrijp dat je het moeilijk vindt om hier te kletsen.

Neem de tijd om alles op een rijtje te zetten.

Weet dat we allemaal met je meeleven. :-*

Ik gun je echt nog een 2e kindje.

:hug: voor jou meis.

Jeetje zeg… Kan me alleen maar aansluiten bij Lotte… Neem de tijd om alles te verwerken, we denken aan je. Heeeeeel veel sterkte! Een dikke :hug: en :-*

Mag het ook Lotte zijn??? :wink: