Ik ook bijna.
Nog 2 maanden en 10 dagen :mrgreen:
Misschien ben ik het wel al? :shifty:
Ja leuk Lotte, jij ook bijna! :dance:
Ik vind het weer zo spannend.
Eerst maar eens afwachten hoe mijn cyclus eruit gaat zien.
Zal vast snel regelmatig zijn! Regelmatiger dan die van mij iig :wall:
He wat leuk zeg die buikfoto’s weer!! (zou ook wel weer willen, maar dan alleen even het zwanger zijn, nog geen tweede hoor, pfffff)
Ga mijn collage ook even opzoeken…
Mooi hoor! :thumbup: :inlove:
@Matsjo wrote:
Mooi hoor! :thumbup: :inlove:
Wat een toeter op het laatst he! :mrgreen: Ik vond het echt super zeg, zou zo weer willen (maar dat had ik al geschreven hihi).
Uiteindelijk wel plannen voor een tweede Jippo?? Hoe is het nu met Niels?
Met Niels gaat het goed, wel heeeeel erg druk, weinig slapen (gelukkig vooral overdag!), niet zo super drinken en eten en daarom een beetje aan de lichte kant (kan ook komen omdat hij altijd in beweging is) en erg snel overprikkeld (ga nog steeds bijna nergens heen met hem) maar wel erg lief en meestal vrolijk!
Het bewijs: :inlove: :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=XhVtq3KLBkM
http://www.youtube.com/watch?v=vT8JMbYZh2c
Ja ik had ze al gezien in jullie sf :oops: Sorry, maar ik hou alle baby’s toch gewoon in de gaten :mrgreen:
Ik vind ze geweldig :inlove: Wat een lekker ventje is het!
@Matsjo wrote:
Ja ik had ze al gezien in jullie sf :oops: Sorry, maar ik hou alle baby’s toch gewoon in de gaten :mrgreen:
Ik vind ze geweldig :inlove: Wat een lekker ventje is het!
Haha, dat geeft toch niets! :mrgreen: Leuk juist dat je alles zo goed in de gaten houdt. Heb jullie een beetje verwaarloosd :oops: Zal snel weer wat gaan bijlezen en reageren, nu snel naar bed even relaxen voordat Niels zijn laatste voeding om 22.30 krijgt.
:-*
Wat een lieve filmpjes van Niels. :inlove:
Dankje Jippo! Mooie foto’s!
En wat een schattige filmpjes :inlove:
Euuuhh… Hanneke, vergeet je niet ons hier ook op de hoogte te houden!!! Ik ben wel erg benieuwd hoor :thumbup: :thumbdown:
Even gekopieerd uit een ander topic: Heb getest en die was weer zo ontzettend vaag. Toen maar een digitale test gedaan en die gaf “niet zwanger” aan dus daar vertrouw ik dan maar op. Deze test kon je vanaf 4 dagen voor je nod gebruiken. Ik ben er niet echt van onder de indruk eigenlijk want ik kon het me al niet voorstellen! Ben wel blij dat ik nu toch wat meer zekerheid heb. Op naar ronde 2!! Tenminste… eerst die :twisted: :twisted: maar eens afwachten natuurlijk!
Hanneke had gisteren ook al een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele vage test.
Ja dat zag ik ergens bij zwanger zijn staan, maar van die digitale had ik niet gezien…
Wat spannend zeg… Maarja, geen :evil: is nog altijd hoop toch?! En een streepje is een streepje… misschien test die digitale gewoon nog niet voor de NOD. Ik blijf toch nog ff duimen :thumbup: :thumbdown:
Ik heb weer een supermoeilijke vraag voor jullie ervaringsdeskundige. Welke kinderwagen hebben jullie en zijn jullie tevreden???
Wij hebben al een kamertje uitgezocht, moeten hem wel nog bestellen, maar daar hebben we nog even de tijd voor hè! Ik zal een dezer dagen ff een foto posten.
Wij hebben de maxi cosi mura 4.
Echt een :thumbup: wagen.
De kinderwagenbak is iets ruimer dan de gemiddelde wagenbak, dus je kan hem wat langer gebruiken.
Ik heb trouwens ook 3 dagen voor mijn nod negatief getest met een digitale test.
Op mijn nod gaf hij Wel zwanger aan, dus er is inderdaad nog hoop voor Matsjo.
Jeetje wat spannend zeg… Zou wel top zijn zo snel alweer zwanger van de 2e!
Sjaantje: wij hebben een Quinny Buzz.
voordelen:
- Heel makkelijk in te klappen/uit te klappen en dan ook best klein.
- Uiterlijk (maar smaken verschillen uiteraard)
- Rijdt prima.
nadelen:
- Wij hadden in het begin problemen met de bandjes (liepen telkens leeg)
is wel goed verholpen door de winkel.
- De Maxicosi is voor mij lastig van het onderstel te halen, gaat erg stroef.
- Bak is vrij klein
- Boodschappenmandje is erg klein.
Ik had achteraf liever een andere gehad, ben toen eigenlijk voornamelijk voor het uiterlijk gevallen maar zou nu meer op de praktische details letten.
Ja echt wel spannend!!!
Thanks voor jullie tips. Vindt dit echt moeilijk!! Mijn vriendin heeft een Quinny Speedy en ik vindt die superfijn qua rijden. Ik vindt alleen dat boodschappenmandje zo klein!
Maaja, als jij de Quinny Buzz al afraad…
Lotte, mijn voorkeur ging steeds uit naar een 3-wieler (vraag me niet waarom). Is jullie wagen goed wendbaar en klein in te klappen??
Zijn er ook nadelen??
De rest: laten jullie het ook nog even weten??!!! Pleeeaasseee!