Hallo
Bedankt meiden!! :-
Ik heb het idd druk met baan en kind.
Heb ook weinig zin om nog s,avonds laat online te komen,sorry. :oops:
ik werk ook donderdagavond in de horeca,dus rol ik laat mn bedje in.
weet alleen niet of ik het al verteld had,maar ik moest 27 april weer voor een curettage,er was toch nog iets achter gebleven.
Ik moet 27 mei weer voor een controle terug komen,hopelijk is het helemaal weg dan.
Baal er wel van,ondertussen dus 2 maanden voorbij,ik wacht nu op een menstruatie(hopelijk zop vlug mogelijk)zodat ik weer verder kan.
Mn gyn had ondertussen wel al een doorverwijzing naar een andere zh gemaakt,14 mei.
Ik kan alleen weer helemaal opnieuw beginnen met alles in te vullen en onderzoeken waar ik dus geen zin in heb.
Ik kan als het goed is,schriftelijk toestemming geven om mijn gegevens op te vragen… :think:
Sjaantje,mooie echo,al een echt mensje! :inlove:
Ga zo ff bij je buikfoto spieken.
Francisca,waarvoor moet je geopereerd worden dan?(hebik gemist denk ik???)
Kan me voorstellen dat je liever in je eigen bed slaapt,ik zou ook niet willen blijven hoor.
Pattcoat bedankt!! :-
Hanneke,mijn duimen draaien volop voor je!
Mn spatiebalk eet alle letters op ipv spatie te geven! :evil: hoe kan dat nou weer??? :think:
Allemaal een hele fijne dag toegewenst! :-*
Francisca, 13 mei… spannend zeg. Ik ga die dag heel hard voor je duimen voor de beste uitslag die je kunt hebben :thumbup: :thumbdown:
Ik hoop ook voor je dat je 's ochtends direct aan de beurt bent, dan hoef je er niet zo tegen aan te hikken de hele dag. Toi toi toi meid, ik denk in ieder geval aan je!! Voor nu succes zonder je hub. Die van mij is vandaag laat thuis en ik vindt het heerlijk :oops: Heb al twee afleveringen van Greys Anatomy gekeken en ga er zo nog een bekijken :mrgreen:
Irry, balen zeg dat je nog een curretage hebt moeten ondergaan!! Denk je er vanaf te zijn… Hopelijk is het nu allemaal goed!! En ik zou inderdaad kijken of ze je gegevens niet kunnen overnemen van het ander zkhs… Ik dacht eigenlijk dat dat automatisch ging??
Hanneke: ervoor is beter dat erna :mrgreen:
Voor alle moeders van dit topic (wat jullie inmiddels allemaal zijn):
Wanneer begon jullie buik te groeien? Ik vindt die van mij echt groot worden nu (heb nu ook wel wat last van mijn darmen weer).
Hebben jullie nog foto’s van jullie buik rond de 12/13 weken? En wanneer konden jullie je eigen broeken niet meer aan?? Ik heb het gevoel dat ik die van mij echt geen weken meer aan kan, maar ben ik dan niet veel te vroeg???
Nouja, jullie zijn allemaal ervaringsdeskundige, dus kom maar op met de antwoorden
Dit is mijn eerste buikfoto.
Volgens mij was ik hier ongeveer 11 weken zwanger.
Zo rond de 14 weken ben ik volgens mij zwangerschapsbroeken gaan dragen.
Hee volgens mij heb ik ook eens zo’n collage gemaakt.
Ff zoeken :mrgreen:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Wat een toeters hadden we :mrgreen:
Mooi hè?
Ik kan me niet voorstellen dat Yinthe in die buik zit.
Dat dat pastte :shock:
Gek he? Kun je nagaan van Daantjuh, die verwacht een drieling! :shock:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :shock:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=73475&postdays=0&postorder=asc&start=45
Beneden zie je ook een echo :inlove:
Wauw, kippenvel.
Is het een spontane 3-ling?
ja! Bijzonder he?!
Echt?
Zo dat hoor je niet vaak.
Heel bijzonder.
Ik weeet alleen niet hoe ik zou reageren als ik zwanger zou zijn van een 3-ling.
Het is vast heel heftig.
Ik denk dat ik ook heel erg bij zou moeten komen. Moet je je voorstellen dat 2 kindjes je al druk lijken en je er dan ineens 4 hebt!
Maar ik begrijp dat de zwangerschap niet zo vanzelfsprekend was.
Dan is dit wel heel bijzonder.
ja idd… als ik al in shock ben… kun je nagaan wat haar reactie was! :shock:
Wow!!! Ongelofelijk!!! Dat lijkt me een heel apart gevoel bij die echo!!! Geweldig zeg! Die echo is echt kei-gaaf!!! Phoe, 3 namen bedenken of eigenlijk 6… ik kom er nu al niet uit :?
Hee Hanneke en Lotte, alvast super bedankt voor jullie foto’s. Los van het vergelijken vindt ik het superleuk om jullie buikjes (buiken) weer eens te zien!! :inlove: :inlove: :inlove: Helemaal leuk!
Doet de rest ook nog ff een paar fotootjes, pleaaaassseeee???
Ik wordt een beetje “hebberig” als ik mijn buikfoto’s zie.
Ik wil nog een keer :silenced:
Ik MAG al nog een keer :mrgreen: