hallo dames,
Hier ff een kort berichtje: echo was prima! Goed gegroeid, kindje bewoog goed, hartje klopte goed. Ik ben verliefd :inlove:
Phoe, ben wel helemaal aangeslagen door de gebeurtenissen in Apeldoorn…
Wat fijn!! Gefeliciteerd met je mooie echo Sjaantje!!! :dance: :dance: :dance:
Ja ik ben ook aangeslagen. Schrok me rot toen ik aan het kijken was!
Weer wat Damian spam in sf.
Jippieeeeeee!!! Twaalf weken!!! Klinkt goed hè!!!
Straks buikfoto en echo :mrgreen: Ga nu ff Damian spotten in het sf!
Voor Sjaantje.
Dat voelt vast heel goed, 12 weken zwanger zijn.
Jippie voor Sjaantje :dance: 12 weken… Nu zijn we wel benieuwd naar je beginnende buikje hoor…
Wat fijn Sjaantje!!! :dance:
Hoi!
Buikfoto moet ff wachten tot morgen. Vriendlief is nog in de tuin bezig en wij moeten nog naar een verjaardag. Ik wil nog effe gaan liggen
Krijg de echo niet goed op de foto, die moet ik ff inscannen bij mijn ouders. Deze maand ben ik jarig kan ik een nieuwe camera gaan kopen!
Fijne avond nog!
YEAH!! Check SF voor mijn eerste buikfoto!! :shock:
Even voor Irry-Me:
Sjaantje: mooie buikfoto hoor, begint nu al een beetje te komen.
Nu kan het niet snel genoeg groeien, straks denk je dat het wel mag stoppen met groeien.
Dan ontplof je zowat :mrgreen:
Maar wel voor een super mooi doel natuurlijk :inlove:
Irry gefeliciteerd? Heb ik iets gemist? :oops:
Is Mary jarig?? Zwanger???
Ik hoop het laatste
kan het ff niet laten… Issie lief hè :inlove: :inlove: :inlove:
Ow wat een schatje!!! Echt al zo’n mensje om te zien!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Als je iets hoort rinkelen dan zijn het mijn eierstokken :oops: :mrgreen:
Mary was gisteren jarig.
Sjaantje lieve echo… Het lijkt al een eeuwigheid geleden dat ik echo’s had.
Mary was inderdaad jarig gisteren. Sorry, misschien had ik dat erbij moeten zetten :oops:
Mary nog proficiat!!!
Hanneke ik hoop dat je eierstokken over 9 dagen op het rinkelhoogtepunt zijn en dat je daarna anderen kunt laten rinkelen. Snap je 'm nog :mrgreen:
Mary van harte!!!
Sjaantje, wat lief :-* Ik snap de zin hoor! Ik denk alleen niet dat we deze ronde prijs hebben want we hebben alleen voor de vruchtbare periode geklust. Dus alleen een kleine kans als mijn cyclus net als vorige maand geen 29 maar 26 dagen heeft.
Maar goed… we weten het over een week!
Ik duim :thumbup:
Mary: van harte met je verjaardag :dance: :-*
Beter laat dan nooit zo moet je het maar zien.
Hoe is het verder met je?
Druk met je nieuwe baan?
Sjaantje: aaahhhh gossie, wat is ie lief zeg :inlove:
Zo te horen ben je lekker in de wolken, super hoor!
Hanneke: nog een weekje wachten, spannend hoor. Ookal denk je dat het niets is voel je ook wat of echt niets?
Hier is het rustig. Gaat zo zijn gangetje wel. Hub moet morgen voor het werk weer een paar daagjes naar het buitenland.
Ben ik weer helemaal lonely
Nee hoor, valt wel mee. Heb natuurlijk nog mijn jongen die er is, dat is altijd gezellig. Maar verder de verzorging komt dan helemaal op mij neer.
Vindt het altijd wel weer fijn als hub weer terug is.
Verder heb ik vorige week definitief doorgekregen dat ik 13 mei geopereerd ga worden. De tijd weet ik nog niet, kan pas een dag ervoor bellen :wall:
Hoop dat ik 's ochtends al aan de beurt ben dan is de kans kleiner dat ik moet blijven.
Dat wil ik echt niet, slaap veel liever in mijn eigen bed.
Nu het dichterbij komt begint het wel te kriebelen (van de zenuwen hoor).
Ben zo benieuwd hoe ik het ga ervaren (wat betreft pijn en herstel) en natuurlijk wat de uitkomst zal zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.