Ohhhh maar ik vindt het helemaal niet erg hoor!! Ik voel me er niet ongerust door ofzo! Ik heb het er met liefde voor over :mrgreen:
Rustig hier :think:
Allemaal een leuk weekend gehad?
Wij hebben vandaag een communiefeest gehad en heb een paar glaasjes cola gedronken… Niet goed voor mijn darmen die koolzuur… ben vriendlief aan het vergassen nu :oops:
Hahaha, Sjaantje toch! :naughty: :mrgreen:
Heerlijk weekend gehad, zie sf :inlove:
Wow, je bent alweer 10 weken zwanger!!! :shock: Bijna over de magische grens! :dance:
Ik kreeg helemaal geen mail meer van dit topic…
Daffie, fijn dat alles goed gaat met jou en je kleine meisje!!! Ze is prachtig :inlove:
Sjaantje, gaat ook al snel met jou idd. De weken vliegen voorbij!
Hier gaat alles goed, zal zo nog even een paar foto’s in SF zetten.
Liefs :-*
Ja goed hè! Tien weken! :mrgreen:
Daffie: je dochter is echt prachtig !!! :inlove:
Gaat alles goed met jou en de kleine meid?
Sjaantje: lekker voor je mannentje die “cola dampen”, hi,hi :lol:
Verder gaat alles goed met je, inderdaad de 10 weken al bereikt.
Wat gaat dat toch snel allemaal.
Mary: leuk weer van je te horen. En gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Hoe is het verder met je nu. Balen dat je niet echt energie hebt om er weer tegenaan te gaan.
Best lastig (om het maar even zo te zeggen) dat hub en jij niet dezelfde gedachten hebben over de wens voor een tweede.
Kan me goed voorstellen dat dat er ook voor zorgt dat je nog niet lekker in je vel zit.
Probeer er in ieder geval veel over te praten met hem.
Ookal kan je hem niet op andere gedachten brengen, het zorgt wel voor duidelijkheid.
Dan weet hij dat jou gevoel sterker is en misschien gaat hij er dan ook anders over denken als hij weet dat het voor jou heel veel betekend.
Kan je niet veel meer geven dan een virtuele :hug: als hart onder de riem.
Hoop dat jullie er toch samen uit gaan komen.
Met mij gaat het wel goed. Ik heb natuurlijk ook mijn nieuwe baan waar ik veel energie in moet steken.
Vind het helemaal leuk en dat geeft ook veel afleiding.
We proberen deze maand nog of het op de natuurlijke manier nog gaat lukken, anders moeten we eerst de kijkoperatie afwachten.
Deze staat in principe gepland voor half mei, maar ik krijg 2 weken voor die tijd definitief de datum en tijd.
Vind het wel spannend hoor. Ben erg bang dat ze gaan zeggen dat het er niet goed uitziet.
Dan is de hoop op natuurlijk zwanger worden echt verkeken.
We zijn dan aangewezen op de medische molen.
Probeer er nu nog niet over na te denken, maar het blijft toch door je hoofd spoken.
We genieten in ieder geval met volle teugen van onze jongen en blijven hopen op een brusje voor hem.
Iedereen fijne middag maar dat lukt wel met dit mooie weer.
p.s. Hanneke, zag in het lijstje dat ik 33 ben. Wil niet vervelend zijn maar dat ben ik nog niet. Voel je niet schuldig, maar als je eenmaal de 30 gepasseerd bent wil je het liefst zo jong mogelijk blijven. Dus je mag me nog even op 32 zetten, ben pas over een paar maandjes jarig.
hi girls,
toch weer even een ego berichtje van mijn kant… sorry :shifty:
Het gaat hier toch niet zo lekker… We vonden al dat Fabiënne een beetje onrustig was en wel heel veel wilde drinken, maar nu weten we dus zeker dat er iets aan de hand is… Fabiënne heeft reflux.
Gelukkig dat de ha ons gisterenavond heeft doorgestuurd naar de kinderarts. En die wist eigenlijk gelijk wat er aan de hand was/is. Dus hebben we nu medicijnen (altijd leuk met zo’n baby :roll: ) en gaat het al een stuk beter. Ze heeft vanmiddag zelfs een hele tijd in de box geslapen! Dat was helemaal nog niet gelukt.
Sorry dat ik weer wat weinig tijd hier doorbreng, maar als hier alles weer ‘normaal’ is geworden, en Fabiënne wat meer ritme heeft, kom ik uitgebreid reageren op iedereen…
:-*
Daffie: wat vervelend voor Fabienne en voor jullie natuurlijk ook.
Ben blij dat ze al zo snel reageert op medicijnen. Nog even volhouden, het normale ritme zal hopelijk snel komen.
Succes met je kleine meid.
Wat is het rustig verder hier.
Is iedereen aan het werk deze dagen, of liggen jullie in de tuin?
Ik heb ook niets te melden eigenlijk, wens jullie een goede avond.
Ik doe vanavond niets meer. Heb vandaag gewerkt en morgen ook, dus ga lekker op de bank hangen.
Toedels :-*
Daffie, doe maar lekker rustig aan hoor…
Vandaag met Damian naar het weeguurtje van het cb geweest.
Hij is alweer 67,5 cm en weegt al 8088 gram :shock:
Phoeeee… opgestaan met berehonger en diarree (sorry)… Voor de rest gaat het prima :eh:
Enne, zien jullie dat??? 11 weken vandaag :mrgreen:
Daffie: wat balen dat Fabienne reflux heeft. Gelukkig slaan de medicijnen goed aan. Moet je ook het hoofdeinde van het bedje hoger zetten? Het dochtertje van mijn vriendin heeft er vorig jaar voor in het ziekenhuis gelegen, maar na de medicijnen ging het echt met sprongen vooruit. Hoop maar voor jullie dat het voor Fabienne ook geldt!
Fijne zaterdag allemaal!
:-*
Hoi dames! Sorry, ben hier ook al even niet meer geweest :oops:
Daffie :hug: wat vervelend dat ze reflux heeft. Maar wel heel goed dat het nu al ontdekt is!
Sjaantje :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: 11 weken al!!! Genieten hoor meid… dit komt helemaal goed!! Wanneer krijgen we de eerste buikfoto te zien???
Wij hebben vannacht weer voor het eerst zonder ac geklust. Dus ronde 1 voor een 2de is echt gestart! :inlove:
Ben heel benieuwd hoe het met Trying gaat. Heb haar een pb gestuurd.
Mary, hoe is het met jou?? :hug: :hug: :hug:
Oooh spannend Hanneke
Ik zag dat er bij je collega-april-stopsters al twee kindjes op komst waren!
Ja inderdaad, Trying al lang niet meer gezien hier??!!
Buikfoto??? Euhhhh ik heb nog niet echt een buik, haha. Mijn darmen zijn wat opgezet dus dat zie je op zich wel maarre, buik?? Ik lijk nu gewoon een beetje te dik zeg maar, hihi.
Op koninginnedag heb ik nog een echo. Ik zal dan mijn echo en mijn buik showen!!!
Nou, mijn buik begint al wel hoor! Heb van mezelf altijd een redelijke platte, maarre begint toch te groeien hoor! Hihi, einde van de week eerste buikfoto!!
Stil hier???
Wat leuk, weer een buikfoto :dance:
Ik ben vandaag weer tante geworden van een Neefje!! Niek Sylvan :inlove: Wat een klein mannetje dan weer zeg…
Krijg je geen last van rammelende eierstokken als je zo’n hummeltje ziet?
Ja echt wel :silenced:
Maar we wachten toch nog maar even
Chris: van harte met de geboorte van je neefje. Altijd speciaal zo dicht in de familie. Kan me voorstellen dat je de kriebels weer krijgt.
Hanneke: spannende tijden voor jou zo te lezen. Ik ga voor je duimen op een snel resultaat
Sjaantje: leuk echo’s en buikfoto’s, dat zien we graag. Succes met de echo, dat dat trouwens op Koninginnedag gebeurt, wel bijzonder :think:
Hier begint het net te regenen. Balen, wilde net vanmiddag wat leuks gaan doen met mijn grote vent. Hij is nu nog op psz, ik ga hem zo ophalen.
Wordt misschien toch een middagje knutselen binnen.
Hoe is het met de andere meiden, mary, trying, linda, alles goed?