Krijg de echo’s niet goed op de foto :?
Zal morgen nog eens proberen met daglicht…
En de paashaasfoto’s van Damian die wil ik ook wel zien
Jaja! Check showforum voor mijn allereerste echte showfoto’s!!!
Is iedereen aan het zonnen ofzo??
Je zou het wel zeggen hè?
Nee ben er! Maar heb ff het sf volgegooid! :mrgreen:
Dan ga ik eens even op het SF kijken
Fijne paasdagen allemaal!! :-*
Vrolijk pasen!
Wauw, leuk gedaan Jippo! :thumbup: :inlove:
Hallo allemaal!
Fijne pasen gehad? Wij wel, lekker gegeten en vandaag lekker rustig aan gedaan. Ff naar mijn ouders geweest (ik heb een gehandicapte tante, die was bij mijn ouders en die was helemaal onder de indruk van de baby in mijn buik. Ze kon haar ogen niet van mijn (nog platte) buik afhouden, hihi).
Fijne avond nog!
xxx
Sjaantje: echt super dat je het hartje hebt gehoord en dat het kindje goed gegroeid was. Kan me voorstellen dat je nu met je hoofd in de wolken hangt, echt super nieuws :dance:
Ga lekker genieten.
Jippo: hoe is het met Niels, alweer opgeknapt. Zielig is het als ze zo ziek zijn of niet?
Hanneke: zijn hub en jij er al uit was jullie gaan doen wat betreft een tweede?
Kan me je twijfel heel goed voorstellen. Het is super dat je die cursus mag doen, maar begrijp ook je wens voor nr. 2.
Kan alleen maar zeggen dat je moet doen waar jij je prettig mee voelt.
Aan de ene kant is nu misschien het moment daar, aan de andere kant het duurt niet lang meer voor het juli is.
En dan moet het ook nog zo snel gaan als de eerste keer, dat heb je helaas niet voor het zeggen.
(Wil je niet ontmoedigen hoor, hoop dat jullie snel zwanger zijn van een tweede wonder).
Hallo hier ben ik weer! :mrgreen:
Allemaal fijne paasdagen gehad??
Ik heb geen zin om tig pagina,s terug te lezen dus sorry dat ik alleen op de laatste posts inga. :oops:
Sjaantje,fijn dat alles goed gaat!! lekker blijven genieten hoor!!
Hanneke,komt tijd komt raad zei mijn moeder altijd,voor je het weet is het al juli!
Francisca,hoe is het met jou??
En hoe gaat het met de rest hier(en de kindjes)???
Hier gaat het zo zo.
Zit nogsteeds niet lekker in mn velletje.
De vermoeidheid is gelukkig weg,maar ben nogsteeds futloos.
Ik probeer wel regelmatig te gaan sporten,maar ik kan niet zeggen dat het me een bootst geeft.(wat ik eigenlijk wel verwachtte).
Dochterlief zit in een opstandige fase,ze is super eigenwijs en brutaal.
Gelukkig kan ik wel duidelijke afspraken met dr maken,hoewel ze die ook vaak overtreedt. :roll: ( met als consequentie straf).
Verder zitten hub en ik niet echt op een lijn,ik wil nog wel blijven proberen voor een tweede,hij dus niet. :evil:
Hij ziet alleen maar negatieve dingen,niet de positieve…zucht…
(financieel,ruimte, enz).
Ik begrijp hem ook wel,we hebben het met zn drietjes ook heel goed.
Maar toch blijft het knagen…
Mn gyn zegt nu het nog kan moet je het gewoon blijven proberen,strak is het te laat en heb je spijt!
Dilemma dus.
Onder tussen ben ik wel aangenomen bij een thuiszorg instelling,morgen moet ik voor het eerst beginnen!! :dance:
Vandaag gaan we van het mooie weer genieten,dus zo dochterlief van school halen.
Allemaal een hele fijne zonnige dag toegewenst!
Liefs Mary :-*
@Francisca wrote:
Sjaantje: echt super dat je het hartje hebt gehoord en dat het kindje goed gegroeid was. Kan me voorstellen dat je nu met je hoofd in de wolken hangt, echt super nieuws :dance:
Ga lekker genieten.
Jippo: hoe is het met Niels, alweer opgeknapt. Zielig is het als ze zo ziek zijn of niet?
Hanneke: zijn hub en jij er al uit was jullie gaan doen wat betreft een tweede?
Kan me je twijfel heel goed voorstellen. Het is super dat je die cursus mag doen, maar begrijp ook je wens voor nr. 2.
Kan alleen maar zeggen dat je moet doen waar jij je prettig mee voelt.
Aan de ene kant is nu misschien het moment daar, aan de andere kant het duurt niet lang meer voor het juli is.
En dan moet het ook nog zo snel gaan als de eerste keer, dat heb je helaas niet voor het zeggen.
(Wil je niet ontmoedigen hoor, hoop dat jullie snel zwanger zijn van een tweede wonder).
Je hebt helemaal gelijk hoor! Daar willen we ook niet vanuit gaan maar houden er stiekem wel rekening mee. De twijfels worden minder merk ik. Ik denk toch dat de wil om voor een 2de te gaan groter is dan de wil om de cursus te kunnen doen. Maar we zijn er nog niet helemaal uit dus kan best zijn dat we nog even een ronde wachten iig! Want officieel zou dit dan ronde 1 zijn. Maar zolang er twijfels zijn gaat er zeker nikst gebeuren!
Mary, allereerst gefeliciteerd met je baan! :thumbup: Hopelijk heb je een leuke eerste dag morgen!!
Wat een vervelend dilemma inderdaad. Zeker omdat jullie allebei goede redenen aangeven. Helaas zijn ze tegenstrijdig met elkaar. Ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen :hug: :hug: :hug:
En de fase van je dochter… dat gaan wij allemaal nog meemaken later dus misschien heb je vast wat tips? :mrgreen:
hoi dames,
hier ben ik dan zelf weer!!! Koorts is weer weg en ik voel me weer normaal, alhoewel ik denk dat ze met de ks ook een deel van mn hersens hebben verwijderd :shifty: :mrgreen: Ik had een borst en een blaasontsteking, maar gelukkig is alles na de antibiotica weer helemaal normaal.
Superbedankt voor al jullie felicitaties en sorry dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten maar dat was wel echt heel grappig :mrgreen:
even een samenvatting van 30 maart (onder de spoiler, want het werd een beetje lang)
Na een hele slechte nacht moesten we om 11 uur in het ziekenhuis zijn, dus 's ochtens lekker op het gemakje Colin gedoucht en aangekleed, ontbeten (nou ja, ik niet dus) en door hubbie Colin naar opa en oma laten brengen. Om 10 voor 11 gemeld op de afdeling en mocht ik een kamer kiezen. Snel daarna kreeg ik een infuus, die ze eerst verkeerd prikten :roll: en een catheter :evil: en toen afwachten. Ondertussen was mn buurvrouw gearriveerd. Zij kreeg ook een ks, een uurtje na mij. Snel nog een paar foto’s gemaakt van mij met buik en al voor we het wisten was het zover en werd ik richting ok gereden. Daar aangekomen stelde iedereen zich aan me voor en was het wachten op de anesthesioloog, die nog aan het lunchen was :wall: :wall: . Toen hij eindelijk op de ok was, kreeg ik de ruggeprik. Wat een hel! :evil: Achteraf hoorde ik dat mijn wervels in mn onderrug erg dicht op elkaar zitten en dat hij daarom een beetje moest zoeken met de naald. Het deed in iedergeval zoveel pijn dat ik toch nog iets aan mn puflessen uit het verleden heb gehad! Maar goed, toen de prik eenmaal zat, voelde ik al heel snel niets meer in mn benen en kon de operatie beginnen. Wat een vreemd gevoel, zeg! Je voelt wel alles, alle geduw en gedoe, maar je voelt de pijn niet. Heel raar was het toen Fabiënne geboren werd. Ik voelde haar gewoon uit mn buik gaan! :inlove: Helaas werd ze niet boven het doek gehouden. Omdat ik erg veel bloedde (ze is geboren door de placenta heen) moest de gyn. gelijk door met mijn buik en heb ik haar pas gezien toen ze helemaal in doeken gewikkeld bij hubbie was. Maar ze is prachtig! Ze is om 13.30 u geboren, is 51 cm en 3450 gram. Ze moest veel te snel weer mee naar de afdeling en het duurde veel te lang voor ze klaar waren met hechten, naar mijn idee dan natuurlijk. Ik ben maar 20 minuten op de verkoeverkamer geweest, want ik kreeg vrij snel weer gevoel rond de wond en mocht dus weg. Eenmaal op mn kamer heb ik lekker met mn vrouwtje gekroeld.
Alles is helemaal goed gegaan, ik had wel een liter bloed verloren vanwege de plaats van de placenta, maar gelukkig deze keer geen transfusie nodig. De gyn heeft echt heel mooi gehecht en volgens de vk houd ik er echt maar een heel klein rood streepje aan over, misschien dat over een paar jaar het litteken helemaal bijna niet meer te zien is. Met Fabiënne is ook alles helemaal goed. Ze had een agpar van 9/10/10. Ze had alleen de eerste dag nog veel last van vruchtwater in haar longetjes, dus is een keertje goed nagekeken door de kinderarts. Gelukkig heeft ze alles zelf opgegeven en zijn haar longen nu helemaal schoon.
en ik wordt weer geroepen om te voeden
ik kom snel weer (en dan ga ik ook weer eens reageren)
:-*
daffie
Daffie, ze is prachtig!!! :inlove: :inlove:
Wat een mooi meisje Daffie.
Daar mag je echt trots op zijn.
Oh Daffie!! Wat een moppie :inlove: Ik krijg d’r traanjes van :shifty:
Pfffff vandaag errug veel last van mijn darmen. Heb al vanaf afgelopen maandag iedere dag rond de klok van 10.00 uur een enorme darmkramp gekregen. Met het zweet op mijn bovenlip, zo erg. Na tien minuten trekt ie steeds weg. Gister na werktijd flink aan de diarree geweest en vandaag de hele dag een pijnlijk opgeblazen gevoel… Denk dat mijn baarmoeder mijn darmen aan het wegduwen is. Mijn buik is echt opgeblazen!
Voor de rest gaat alles prima trouwens :mrgreen:
Bekende kwaal Sjaantje!! Had ik ook! :hug: