Het is rustig geweest de afgelopen dagen hier. Is iedereen weg geweest en van het mooie weer aan het genieten?
Hier gisteren de verjaardag van Hubbie gevierd, niet veel bijzonders alleen wat familie over de vloer. Was wel gezellig.
Nu gaan we even een broodje eten en dan vanmiddag naar een vriendin weer even bijkletsen.
Ze moet nog ruim een maand voor de bevalling, dus ben wel benieuwd hoe bol ze nu is.
Sjaantje: veel succes met de echo morgen. Ik begrijp dat je het nog spannend vind, dat zou ik ook hebben. Hoop dat het er goed uitziet en je een mooi knipperlichtje gaat zien.
Sjaantje, het kan heel goed adt je conditie door je zwangerschap zo slecht is hoor.
Ik was in het begin ook zooooooooooooooooooooo moe.
Kon de hele dag wel slapen.
Veel succes morgen met de echo.
Hoi meiden,
Niels is heel erg ziek… hoge koorts blaffen als een hond en zo lusteloos en huilerig… Ben vanochtend bij de HA geweest: pseudo-kroep. Hopelijk over een paar dagen verbetering. Zo zielig…
Sjaantje heel veel succes morgen!
Hier een berichtje namens Daffie van haar man;
Daffie kan op dit moment zelf nog even niets neerzetten, omdat ze de afgelopen dagen toch zwakjes is geweest en koorts heeft gehad. Verder is de keizersnede operatie goed gegaan en maakt de kleine Fabiënne het prima ! Zodra Daffie weer wat sterker is zal ze zelf weer hier iets plaatsen. namens Daffie de groetjes
ps Bedankt voor de Felicitaties
Wat vervelend dat je zo zwakjes bent Daffie, maar ik hoop dat je ondanks dat wel heel erg aan het genieten bent van je gezinnetje.
Sjaantje, ik was ook erg moe in het begin. Ik lag al na gtst in mijn bed tot de volgende ochtend. Gaat als het goed is over hoor… Althans dat was bij mij het geval. Veel succes morgen met je echo.
Francisca, nog gefeliciteerd met je hub.
Jippo, dat is minder nieuws voor Niels. Ik hoop dat hij heel snel weer de oude is.
Daffie, doe lekker rustig aan en vooral genieten.
Vanmiddag mijn brace opgehaald voor mijn duim. Om hem te ontzien, want ik heb een ontsteking in mijn gewricht zitten. En aan de andere kant begon het ook al een beetje. Moet zeggen dat het wel wennen is hoor… Maar ja went wel.
Ha Daffies man, wat leuk dat je even iets laat weten. Balen dat Daffie zo zwak is. Wel lekker genieten van je kleine meid hè. Wij wachten héél geduldig ( :roll: ) op de foto’s :inlove:
Jippo beterschap met Niels, niet leuk als zo’n klein ventje zo ziek is
Pattycoat rustig aan met je duim, sterkte!
Francisca nog gefeliciteerd met je man!
Ik moet zeggen dat ik niet echt supermoe ben hoor! Ik val 's avonds wel in slaap op de bank maar eigenlijk heb ik dat altijd wel. Alleen mijn conditie is echt sjips!
:hug:
Daffie, doe rustig aan meid. We zien je hier vanzelf wel weer! Fijn dat het zo goed gaat met Fabiënne!
Even ego :oops:
Zoals jullie weten, willen Hub en ik binnenkort voor een 2de kindje gaan. Alleen nu het zover is slaan de twijfels een beetje toe. Misschien moeten we het toch uitstellen tot ik zeker weet dat het beter gaat met mijn rug. Ik zit niet te wachten op 9 maanden pijn! Bovendien heb ik gisteren te horen gekregen dat ik een betaalde cursus van Adobe mag doen via school. Er zijn maar 10 mensen uit heel Nederland gekozen om dit de doen en ik ben er dus 1 van. Ik ben er onwijs blij mee omdat ik een aantal programma’s van Adobe heel goed kan gebruiken bij oa het fotograferen. Bovendien is het voor mijn werk ook heel handig. En het leukste… ik krijg, omdat ik uitgekozen ben, bijna alle programma’s van Adobe gratis! En als je bedenkt dat elk programma in de winkel al gauw tussen de 100 en 500 euro ligt dan zul je begrijpen dat dit voelt als een hoofdprijs!! Maar daar staat dus wel tegenover dat ik de cursus af maak. Het zijn maar 2 dagen maar daarna moet ik een jaar lang laten zien wat ik op school met de programma’s doe. Ik doe dit samen met een collega. Nu zal niemand mij veroordelen als ik gewoon zwanger wordt maar ik voel mij er dan toch een beetje lullig over. Ik kan dan namelijk de afronding niet doen. En die is wel heel belangrijk. Die is in maart. Dus als ik in mei al zwanger zou zijn dan ben ik in februari uitgerekend. Is dus niet handig. Wil ik pas met zw.schapsverlof gaan na de afronding dan zal ik niet eerder zwanger moeten zijn dan in juli. Natuurlijk is niks zeker maar als ik er vanuit ga dat we weer net zo makkelijk zwanger raken als bij Mats dan zal ik het dus een beetje moeten plannen op deze manier.
Vind het best lastig wat ik nu moet. We zijn er verder helemaal klaar voor en willen al heel graag een 2de maar het voelt gewoon niet helemaal eerlijk tegenover school vind ik. En dan die rug nog wat nu op zich best goed gaat maar mag best nog wat langer therapie krijgen.
Baal een beetje nu.
Hanneke :hug: Ik hoop dat je er snel uit bent…
Hanneke snap je goed hoor! Lastig zeg, maar als jullie het zo graag willen en niet willen wachten… Het is ook zo weer Juli hoor!
Daffie rustig aan meid :-*
Niels snel weer beter worden hoor :hug:
Jaaaaaaa!!! De echo was goed! Kindje was goed gegroeid en we hebben het hartje gehoord :inlove: Ik zal vanavond ff proberen de foto’s van de echo’s op showforum te zetten. Kunnen jullie het verschil zien. IK BEN ZOOOOOOOOOOO BLIJ!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hanneke, lastige keuze. Ik snap dat als je eenmaal de beslissing hebt genomen graag een kindje te willen dat je dan ook het liefst zsm wil. Aan de andere kant je geeft zelf al aan dat het voor je rug beter is nog even te wachten. Mats heeft er ook niet veel aan als jij 9 maanden pijn hebt. Als je door twee maanden te wachten én de Adobe cursus in je pocket hebt én het is beter voor je rug… wat zijn twee maanden dan?!
Daarnaast is er bij jullie geen enkele reden om te denken dat je nu niet snel zwanger wordt. Dat is jullie bij Mats gelukt en gaat jullie nu gewoon weer lukken!!!
Sterkte met het maken van de juiste keuze!
:dance: :dance: :dance: Wat fijn om te horen Sjaantje.
En nu niet meer onzeker zijn hè :naughty:
Vooral GENIETEN!!!
Ben ik aan het doen!!! Zit op mijn werk maar er komt niks zinnigs uit hier, ben alleen maar aan het dromen. Mijn oma is flink aan het breien gegaan, heb van haar een klein wit gebreid truitje gekregen. Heb ik al een paar keer uit de tas gehaald :inlove: :inlove: :inlove:
Ojee, ze heeft nog meer wol gehaald. Ik bedoel een truitje is best schattig en de slofjes waren ook om op te vreten, maarre… euh ik hoop maar niet dat ze complete pakjes gaat breien…
:lol: Kan je haar dat niet heel voorzichtig vertellen?
Sjaante wat fijn dat je een mooie echo had!! En nu lekker genieten hé!!!
Wat fijn Sjaantje!!! :thumbup:
Sjaantje, wat een goed nieuws. Nu zijn we ook benieuwd naar jou echo’s hoor…
Bij Damian op de kdv hebben ze paasontbijt gehad vanmorgen. Al is het voor Damian natuurlijk alleen een fles. Er is een paashaas langs geweest (altijd zijn de stagaires de pineut) en Damian is op de foto geweest met de paashaas. Ik ga die foto natuurlijk wel nabestellen.
Ook kreeg ik een mandje mee met zijn naam erop en 2 “getekende” eieren en 2 chocolade-eitjes erin. Erg leuk. Ze doen wel veel met de feestdagen…
Begin al benieuwd te worden naar moederdag :silenced:
SJAANTJE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Ben echt blij! Gefeliciteerd meid! En nu meer genieten!