Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

Oh Francisca wat een ontzettend rot nieuws. Hanneke heeft gelijk: tuurlijk is het reuze confonterend hier te lezen over zwangerschappen en geboortes en andere mijlpalen… Maar vergeet niet dat dat je hier altijd terecht kan niet alleen voor de leuke dingen maar zeker ook in slechte tijden!!! Kan me voorstellen dat je wereld nu even op zijn kop staat. :hug:

Ik vind het altijd stom om meteen te zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt maar ik begrijp het wel een beetje: ik heb een korte periode gedacht dat ik misschien ook op IVF aangewezen was (lang verhaal). Ik hoop natuurlijk dat de kijkoperatie meevalt en je eileiders wel open zijn. Wens je heel veel sterkte de komende tijd en kom maar op hoor met je verhalen wij zijn er voor je.

:-* Jippo

Francisca :hug:

Het is inderdaad erg dubbel allemaal.

Je weet nu waarschijnlijk wel waarom je nog niet zwanger bent, maar nu de volgende stap.

Neem lekker de tijd voor jezelf.

Als je er behoefte aan hebt mag je je verhaal hier gerust doen hoor, maar het lijkt me logisch dat je het moeilijk vindt om alle positieve verhalen hier te lezen.

Meid nogmaals een dikke :hug:

Ja ze is er. Joehoe. gefeliciteerd met jullie dame. Mooie naam zeg. geniet ervan

lieve Francisca wat kan het soms oneerlijk zijn he. veel succes met bedenken of jullie de ivf inwillen

Jippo nog gefeliciteerd met zijn half jaars dag

hier gaat alles zijn gangetje. Joshua komt elke nacht nog steeds meerdere malen voor zijn speen :roll: maar goed daar moeten we maar ff doorheen denk ik. verder zit Jeremy in de fase NEE ik wil NIET naar bed. dus huilen huilen huilen. s’middags en s’avonds. arm ventje

Hebben jullie de kleine Fabienne al bewonderd?

Ik zag dat Daffie ene foto op haar Hyves heeft staan :inlove:

Oh meiden Fabiënne is zooooo mooi!!!

Heb haar gisteren even mogen vast houden LIEF!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Zo ben weer weg! :mrgreen:

Francisca vanuit hier een hele grote virtuele :hug:

Ik duim heel hard voor je op een positieve uitslag na de operatie. Balen dat het niet loopt zoals het moet. En ook al ben ik nu zelf zwanger, mijn hart huilt heel hard met je mee. Door het zelf ruim 1,5 bezig zijn met, 2 miskramen achter mijn kiezen heb ik er vaker bij stilgestaan hoe het zou zijn om nooit kinderen te krijgen. Doordat jij al een kindje hebt weet je alleen nog maar meer wat je wenst… en kan ik me voorstellen hoe je gevoel nu is :cry:

Maar probeer de moed niet op te geven. Je hebt altijd nog kans op een goede uitslag en dus ook altijd nog kans om zwanger te worden! Hier zit een heel stel meiden dat voor jullie de duimen blauw zal draaien want het is ook jullie zo gegund! Sterkte voor jou en je hub.

Rustig hier…

Wat een lekker weertje hè! Daar krijgt een mens toch goede zin van.

Hier alles prima. Totaal geen kwaaltjes alleen met vlagen super onzeker… volgende week donderdag echo nr 2. Spannend!

Fijne avond!

Franciska :hug:

Sjaantje, ik ben wel benieuwd naar je echo’s hoor…

daffie hub en collin

hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje

liefs tamara

Jeetje, rustig hier!!

Hoe is het met de zwangere Sjaan? :mrgreen: Spannend, donderdag weer een echo!!!

En hoe zou het met Vera gaan??? Hoop zo dat het allemaal prima met haar en de kleine gaat!! :pray: Ze zou nu toch ongeveer op de helft moeten zijn denk ik? Zou ze al weten wat het wordt??? Ik ben niet nieuwsgierig :liar:

Francisca voor jou nog een dikke :hug: :hug: :hug:

Irry-me, hoe is het met jou?? :hug:

En Marleen, hopelijk gaat het met jou ook goed?

Jeremy, hopelijk hoef je er niet nog al te lang steeds uit voor het speentje van Joshua!! Wij hadden precies hetzelfde. Nu kan Mats 'm gelukkig zelf pakken en indoen. Lastig dat Damian NEE heeft ontdekt! Maar ja… het hoort er allemaal bij he?! Staat ons dus ook nog heel wat te wachten!!

Daffie, je bent vast lekker thuis nu! Hopelijk geniet je van je kraamtijd. We zien je snel weer MET foto’s!!!

Verder voor iedereen een :-*

Er staat niemand meer op “springen” ik denk dat het hier daarom wat rustiger is.

Wacht maar tot Vera bijna moet bevallen, dan kletsen we de pagina’s zo weer vol :lol:

Ja dat zal best! Gaan we weer raden wanneer ze gaat bevallen :mrgreen:

Goedemiddag dames,

we wachten natuurlijk op foto’s van Daffie… En het is heerlijk weer. Hier dan wel tenminste.

We zouden vandaag gaan zwemmen voor het eerst met Damian. Alleen gisteravond (ok eigenlijk vannacht/vanmorgen) had hij heel veel gespuugd in zijn bedje en gewoon doorslapen he :wall:

En had hij 39.2 graden :frowning: Mijn vriend heeft even de hap gebeld, maar het schijnt dus te heersen. Hebben hem zetpilletje gegeven en vanmorgen begon hij met 38.2 Bij zijn 2e voeding had hij alweer 38.8 en toen was het net 12 uur. Zelf heeft hij nergens last van. Hij blijft lachen en sputteren…

Pattycoat, misschien komt er een tandje aan??

:hug: voor Damian

Kan hij daar ook zo’n koorts van krijgen?

Ook maar weer eens een berichtje van mij… :oops:

Alles gaat super met Jasmijn! Ze wil nog niet omrollen, maar heel lang zal het niet meer duren denk ik. Nog geen tandjes te zien…

Ze is overdag veel meer wakker, slaapt soms gemiddeld nog 4 uur overdag (tot 20 uur) de rest van de dag is ze gezellig wakker en tevreden gelukkig!

Dit weekend weer heerlijk vrij!! Gistermiddag een babyparty voor mn zusje gehad…die is over 3 weken uitgerekend. Leuke taart laten maken en allemaal leuke cadeuatjes gegeven. Gisteravond Jasmijn uit logeren bij opa en oma, omdat wij een verjaardag hadden. Ik moet zeggen dat dat best wel weer eens lekker is We waren pas om 3:30 uur thuis :o Dat is echt lang geleden voor mij. Lekker dat je even geen rekening hoeft te houden met de ochtendfles etc. We hebben haar rond 11 uur weer opgehaald. Ze is weer lekker verwend door opa en oma, lekker bij ze in bed gelegen, in badje geweest en veel geknuffeld natuurlijk!

Fijne dag allemaal!

:-*

Damian spettert sinds deze week :inlove:

http://www.youtube.com/watch?v=TUq8a31e9D4

:lol: Dat geluid wat hij erbij maakt.

Bedankt meiden voor jullie lieve woorden, dat doet me goed.

Het is alweer een beetje gezakt gelukkig. Er zijn momenten dat ik heel verdrietig ben.

Gelukkig niet zo heel veel. Het is nu eenmaal zo en we doen er niets aan.

Ik ben wel van mening dat ik er alles aan wil doen om nog een wondertje te mogen krijgen, alleen de weg ernaartoe zal vol hobbels zitten.

Nogmaals bedankt voor jullie meeleven en ik vind het leuk om jullie positieve verhalen te lezen.

Ik kan dan ook weer terugdenken aan hoe het was toen onze vent een baby was.

Het gaat allemaal zo snel, wij zijn alweer bezig met inschrijving van de basisschool.

Ja meiden, kijk nog maar even naar die kleine prinsjes en prinsesjes, ze zijn zo groot.

Francisca :hug: Mijn duimen blijven voor jullie draaien!!

Pff weer klussen op mijn werk vandaag. Begint nu wel vervelend te worden. Doe wel rustig aan maar heb gewoon geen zin meer!

Ik doe normaal zo’n 3x per week aan hardlopen. Sinds dat geklus (en aangezien ik zwanger ben) train ik nu alleen nog de maandagavond met een groep. Maar… ik kan ze niet meer bijhouden. Zou dat nu echt door de zwangerschap komen? Mijn hele conditie is voor mijn gevoel nu al naar de haaien :? Heb d’r helemaal geen zin meer in zo!

Had ik jullie al verteld dat mijn beste dinnetje ook weer zwanger is? Ze is twee weken verder dan mij. We gaan met haar en haar vriend + dochtertje op vakantie naar Frankrijk. Gezellig twee bolle buiken.

Morgen echo. Duimen jullie weer. Tis toch wel weer spannend…

Fijne dag :-*