Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

apart bij mij wel. Wat voor melding krijg je?

Nu doet hij het wel.

Wat lief zeg :inlove:

Hierna heeft hij hem opde grond gegooid hoor…

hoi meiden,

Ik kom straks nog wel even kletsen, maar voor nu even… BIB!

:-*

En jij succes Daffie!! :thumbup:

Daffie’s voicemail staat aan… :shifty:

Zou het???

Of ben je aant dollen Daf???

Snotverdorie! kreeg geen mail meer van nieuwe berichten!

Jaaaaaa, Daffie morgen is the big day! Ik weet het nu wel zeker!!! :mrgreen: Ik wist het! Dinsdag is een goede dag voor een KS hoor!

Was even snel, krijg zo bezoek…

@daffie wrote:

hoi meiden,

Ik kom straks nog wel even kletsen, maar voor nu even… BIB!

:-*

Dat straks duurt wel erg lang nu :mrgreen:

JAAAA!!! BUB!!!

Daphne belde me net om te vertellen dat ze de trotse mam geworden is van Fabienne!!! ( met puntjes op de e maar waar zitten die???

:shifty: :mrgreen: :mrgreen:

Jaaaaaaaa!!! Dus toch vandaag!!!

Daffie gefeliciteerd met je meisje Fabienne!!! Een meisje… dat had ik tenminste goed! :dance:

Geniet van de kraamtijd!

Haha! :mrgreen: Toch vandaag! je hebt ons goed in de maling genomen Daphne!

Gefeliciteerd met Fabiënne!!! :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd met Fabiëne… ik had het ook goed , een meisje!! lekker genieten meid!

Oja: :mrgreen:

Niels is vandaag een half jaar!

Niels gefeliciteerd met je halve verjaardag!! :dance:

Daffie GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER FABIENE!!!

Je hebt ons mooi te pakken gehad met al dat blauw in de kinderkamer :wink:

En nu lekker genieten van je gezinnetje en je kraamtijd :-*

Daffie, Hub en Colin, Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Fabiënne

Niels Gefeliciteerd!!!

Jaaaaaa!!! Daffie, hub en Collin, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Fabiënne! Wat leuk, van allebei eentje :inlove:

En Niels jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je halve verjaardag!!

Wat fijn dat het leuk was Hanneke. Ik bedoelde inderdaad jou en niet Jippo. Hoewel ik natuurlijk wel voor Jippo hoop dat ze ook een leuke dag heeft gehad.

Heb vandaag gewerkt tot 18.15 uur en ben om 19.00 uur gaan trainen (hardlopen, nouja, hard…). Zit nu lekker schoon op de bank en wilde toch persé ff kijken op KOK. Haha, die Daffie ook nog ff lekker een BIB melding vandaag!!!

Daffie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fabienne. Hoop dat alles goed is gegaan en dat je snel opknapt van de keizersnede.

Verder even echo meiden, sorry.

Ben de afgelopen dagen niet online geweest, omdat ik het niet kon.

Zal even uitleggen waarom ik me op dit moment niet echt geweldig voel.

Had vorige week donderdag een afspraak voor de HSG.

Had hier misschien al wel over verteld, maar weet niet zeker meer.

Ze hebben met contrastvloeistof gekeken naar de vorm van mijn baarmoeder en de doorgankelijkheid van de eileiders.

Onderzoek viel wel mee, alleen het resultaat was teleurstellend.

Er was te zien dat de baarmoeder er goed uitzag, alleen liep de contrastvloeistof niet naar de eileiders.

Ik had vanmiddag een afspraak bij de arts om dit onderzoek te bespreken.

Nu is het zo dat ze niet met zekerheid kunnen zeggen of de eileiders dicht zitten.

Ze hebben nu voorgesteld om een kijkoperatie te doen, waarbij ze beter kunnen beoordelen of mijn eileiders open zijn of niet.

Is dit wel zo dan hebben we geluk en zou het op de natuurlijke weg nog steeds mogelijk zijn.

Is dit niet zo dan moeten we gaan praten over IVF.

Was dus wel even heftig om te horen. Ik ben dan ook wel een beetje van slag door dit nieuws. Had het eigenlijk niet verwacht.

Het zou dus maar zo kunnen zijn dat ik onvruchtbaar ben en dat de kans op nog een kindje niet groot is.

Ik heb tijd nodig om hiermee om te gaan. Heb wel ingestemd met de operatie, maar hub en ik hebben nog niet gesproken of we IVF willen.

Vind het wel dubbel hoor. Aan de ene kant vind ik het fijn om het af en toe (anoniem) van me af te schrijven. Aan de andere kant kost het ook moeite om hier te schrijven doordat er veel positief nieuws is van anderen.

Begrijp me niet verkeerd, ik leef ook met jullie mee hoor!

Maar op dit moment ben ik even met mezelf bezig als jullie begrijpen wat ik bedoel.

We geven de moed nog niet op, alleen moeten we er rekening mee gaan houden dat onze wens niet uit gaat komen :cry:

Liefs Francisca

Och Francisca, dat valt even flink tegen zeg! :cry: :hug: Het is niet eerlijk dat het niet bij iedereen gewoon “vanzelfsprekend” is om het geluk dat “zwangerschap” heet te mogen ervaren. Ik kan mij helemaal voorstellen dat je er even flink van ondersteboven bent :hug: En niemand vind het raar dat je soms moeite hebt met dit forum hoor. Al die goede berichten om je heen, leuke verhalen van trotse moeders… leuk om te lezen maar natuurlijk geweldig confronterend! Nee, daar moet je je niet voor verontschuldigen. Ik vind je hartstikke sterk, omdat je af en toe nog best eens langskomt en altijd blij voor ons bent! Aan de ene kant kan ik zeggen dat het fijn is dat er wel een oorzaak gevonden is waardoor jij waarschijnlijk nog niet zwanger bent en er tegenwoordig gelukkig manieren zijn om toch zwanger te mogen worden. Aan de andere kant zit je daar natuurlijk helemaal niet op te wachten. Jij had gewoon allang met een dikke buik moeten rondlopen of net als wij honderden foto’s van jullie wonder moeten plaatsen. Ik kan je alleen maar sterkte wensen met dit nieuws. Je zult het moeten laten bezinken en dat is makkelijker dan gezegd. Sterkte meid! :-* :hug: :hug: :hug: