En wat als je nu weeën krijg Daffie? Dat is natuurlijk niet ondenkbaar!
Moet je dan alsnog met spoed naar het ziekenhuis???
Veel plezier in Breda!
Vanavond uiteten, morgenvroeg bezoek (nog steeds voor ons nieuwe huis waar we al een jaar wonen), morgenmiddag verjaardag! Voor de rest niks spannends…
Toch vreemd dat ze je zo lang laten “lopen”
Bij mij op de zwangerschapsbegeleiding werd verteld dat een geplande ks meestal in week 38 plaats vindt omdat de kans op een spontane bevalling daarna steeds groter wordt.
Misschien is het beleid in ieder ziekenhuis anders :think:
Denk dat het overal verschilt bij mij ook pas in week 39. Als je dan spontaan weeen krijgt gewoon naar het ziekenhuis. Ik dacht dat het beleid vroeger inderdaad week 38 was maar steeds vaker week 39. Ze willen de beebs zo lang mogelijk laten zitten vandaar.
tja, mijn gyn zei dat ze inderdaad de beebjes zo lang mogelijk willen laten zitten omdat dat beter is voor de baby. Maar ik dacht ook dat het in week 38 zou gaan gebeuren, tot hij een datum voorstelde.
Mocht ik nu toch nog weeen krijgen, moet ik inderdaad gelijk bellen en naar het zkh. Dan wordt het een spoed ks. Als mn vliezen breken moet ik gaan liggen en bellen, dan wordt ik opgehaald met zo’n leuke gele ‘taxi’.
Maar voorlopig voel ik nog nix, behalve voorweeen zo nu en dan.
@ Sjaantje: lekker gegeten?
:-*
Laten we hopen dat het bij voorweeen blijft, want het lijkt me erg vervelend om “afgevoerd” te worden.
Ben je al zenuwachtig?
hihi, ja dat hoop ik ook!
Tja… wat zal ik zeggen, het gaat nu wel weer, maar als ik het er met mn ouders over heb (vanmiddag) liep mn bloeddruk wel weer op. Ik vind het wel heel spannend, zo’n klein frummeltje erbij… Volgens mij ben ik de helft alweer vergeten!
ow, ‘ik hou van holland’ is begonnen! Ik ga ff tv kijken.
Dat valt best wel mee denk ik.
Als je eenmaal weer zo’n kleintje in huis hebt gaat het denk ik vanzelf.
Weten je ouders wel wanneer je gaat bevallen?
haai,
@ Lotte: Ja, en mn so ook. Eerst wilden we het ook voor hen geheim houden, maar hubbie heeft zich ongelofelijk verlld :lol: Dus toen hebben we het ook maar aan mijn ouders verteld.
We zullen het wel zien, maar het gaat vast goed… Alleen vergeleken bij Colin wordt het echt weer wennen, hoor! Zo klein :inlove:
Hebben jullie ook zo’n last van dat uur verschil?
:-
ow ja… BIB :lol:
Goedemorgen! Hier (nog) geen last van het uur verschil. Vandaag gaan een paar dames van de juli-mama’s meeten dus daar ga ik zo naar toe. Heb er zin in, ben heel benieuwd of het klikt. Natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar de leeftijdsgenootjes van Mats!
Fijne dag iedereen!
En Jippo, hoe was het???
Misschien ook leuk voor ons om een keer te ‘meeten’??? We typen nu toch alweer een hele tijd!
Maar dan moeten we wel even wachten tot jij weer op de been bent.
Succes morgen :mrgreen:
Gaaaaaap ik heb er wel last van :? Of tis gewoon de zwangerschap
Nou Daffie ik denk dan dat het morgen wordt. Ben je 39 weken rond, het is een maandag, dan ben je voor het weekend weer het ziekenhuis uit (dat hebben ze ook graag) dus, succes morgen :mrgreen:
En je doet het vast heel goed met dat kleine hummeltje. Kijk eens naar je kleine grote vent, toen wist je nog helemaal niks!
Eten gisteren was lekker. Het was eten in buffetvorm maar dan luxe met allemaal kleine hapjes. Super lekker. Ik had me alleen ook een stukje vis gepakt, normaal met uiteten pak ik altijd vis, ben er gek op, maar ik had het op mijn bord liggen en ik moest er niet aan denken om het op te eten, het stond me zo tegen ach
Zo nu soepie eten (vers gemaakt boordevol groente) en bankhangen!
Oja Jippo, hoe was het?
Ja Jippo, hoe was het? :mrgreen:
Het was LEUK! Echt supergezellig en de kindjes mochten elkaar wel! :mrgreen: Zal zo een paar fotootjes in het sf zetten.
Daffie, ik weet dat je pas dinsdag hoeft maar toch voor de zekerheid succes morgen!
Trouwens, je kunt toch best wel even eerst een BIA plaatsen voor je naar het zkh gaat? :think:
@Matsjo wrote:
Daffie, ik weet dat je pas dinsdag hoeft maar toch voor de zekerheid succes morgen!
Trouwens, je kunt toch best wel even eerst een BIA plaatsen voor je naar het zkh gaat? :think:
Ik ben het helemaal met je eens hoor Hanneke… Gewoon een BIA plaatsen voor je naar het ziekenhuis gaat.
@daffie wrote:
En Jippo, hoe was het???
Misschien ook leuk voor ons om een keer te ‘meeten’??? We typen nu toch alweer een hele tijd!
Lijkt mij ook gezellig. Gewoon de oktoberstopsters meeten… Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar. Ikzelf heb helaas geen rijbewijs…
Hier heb ik niet zoveel gemerkt van het ene uurtje. Ik schrok alleen om 10.45u (echt tijd) wakker en ben gelijk naar Damian gesjeesd. Ligt meneer gewoon lekker in bed te spelen met zijn vingers. En natuurlijk een BIG SMILE! :inlove: :inlove: Hij heeft mama lekker laten uitslapen vandaag.
Al liep gelijk een beetje de voedingen in de soep, maar ja kan een keer gebeuren…
Damian heeft vandaag zijn eerste Liga gehad… En mama heeft vrijdag een nieuwe camcorder gekregen, dus 1 + 1 = filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=KZ1s800KlPM
Hij doet het niet :?