Ooohhh… ben benieuwd!!
Ik geloof niet dat Daffie vandaag bevallen is.
Ze heeft vanmorgen inderdaad in het sf gepost, maar dat was rond 10 uur.
Ik denk dat ze, als ze vandaag de ks had, dan al in het zh had moeten zijn.
ow sorry meiden, maar BIB!!!
Ik ben vanmorgen helemaal vergeten om hier te bibben :oops:
Ik zal me vanaf nu beter gedragen. :mrgreen:
@ Mary: :hug: he meis, vervelend zeg. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Doe lekker rustig aan en blijf je eigen gevoel volgen, hoor, wat die dokters ook zeggen.
:-*
Wie gaat Daphne’s BUB melding eigenlijk doen?!?
Ik dek dat we misschien toch de april mama’s in de gaten moeten houden.
Aangezien dit je laatste BIB was, succes morgen Daffie!!! :thumbup:
:lol: Hanneke.
Maar inderdaad, veel succes morgen :mrgreen:
Haha! Nou voor de zekerheid wens ik je ook heel veel succes. En als ervaringsdeskundige kan ik je zeggen dat ik de KS heeeel erg vond meevallen! :thumbup:
Breekt even in*
Hier vandaag een Daffie met een hele grote buik op mijn verjaardag gehad! :mrgreen:
Ik ga zelf voor de 31ste! :mrgreen:
En zodra hij/zij geboren is spam ik heel het forum onder hihi! :inlove:
breekt weer uit
hihihi, nou, bedankt voor alle succeswensen, en jullie horen morgen of ik ze nodig heb :mrgreen:
@ Jippo: zoals je kunt zien doet Marije de BUB. En volgens mij kan ze niet goed wachten, want ze zat op dr verjaardag al te springen! :lol: enne bedankt voor je hart onder de riem, want ik begin inderdaad al behoorlijk zenuwachtig te worden! :shifty:
@daffie wrote:
hihihi, nou, bedankt voor alle succeswensen, en jullie horen morgen of ik ze nodig heb :mrgreen:
@ Jippo: zoals je kunt zien doet Marije de BUB. En volgens mij kan ze niet goed wachten, want ze zat op dr verjaardag al te springen! :lol: enne bedankt voor je hart onder de riem, want ik begin inderdaad al behoorlijk zenuwachtig te worden! :shifty:
Nu ga ik toch ook denken dat Daffie vandaag haar ks krijgt. Ze is vandaag nog helemaal niet online geweest. Ook niet op hyves…
Geen BUB gisteren jammer!
Kan me voorstellen dat je langzaam zenuwachtig wordt Daffie! Sterkte meid. En wij zijn helemaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig, dus wel graag zsm een BUB melding Marije! Haha :mrgreen:
Hm… in het ziekenhuis waar Niels geboren is doen ze de keizersnedes 's ochtends. Ligt er natuurlijk aan hoeveel vrouwen een ks krijgen en of er spoedjes tussen zitten maar ik ga er maar even vanuit dat als we voor 13.00 vandaag niets gehoord hebben de kleine nog in de buik bij mama zit en dat het begin volgende week wordt!
Spannend zeg… herleef helemaal die dag weer, traantjes en al! :lol:
Ik was zo’n spoedgeval tussendoor, maar dan 's avonds… Het lijkt me juist erg spannend als je weet wanneer je gaat bevallen…
Ik leef helemaal mee… Ik vind het zo leuk…Af en toe mis ik de 9-maandenmama’s noghoor… Dat meeleven met de geboortes… Al is het nu natuurlijk net zo gezellig…
hallooooooo!
daar ben ik weer en nog steeds BIB!! :mrgreen:
@ Patty: Ik vind het inderdaad nu spannender dan met de bevalling van Colin. Toen kreeg ik gewoon weeen en was het begonnen, geen tijd om nerveus te zijn, en nu leef je er helemaal naar toe!
Ik vind het echt super lief dat jullie allemaal zo meeleven!
Haha! Ga ik misschien toch nog gelijk krijgen met mijn dinsdag, alhoewel ik nu toch denk dat het maandag gaat worden… Tenzij je natuurlijk spontaan weeen krijgt… dat kan ook nog! :mrgreen:
Daphne: ik snap dat je zenuwachtiger gaat worden idd. omdat je nu gewoon een datum weet, elke dag is een stukje dichterbij en dus spannender.
Of betekende BIB dit keer Baby in Bed?
Nou ja… dan denk ik dinsdag.
@Matsjo wrote:
Of betekende BIB dit keer Baby in Bed?
Nou ja… dan denk ik dinsdag.
Dat is ook een goeie :lol: :lol:
Ik kom net thuis van mijn werk en 1 van de eerste dingen die ik gedaan heb is de pc opstarten om te kijken of er al “Daffienieuws” is.
Wel nieuws dus, maar niet het nieuws waar ik op gehoopt had.
En we wachten geduldig verder :liar:
haai,
nog steeds BIB! Maar dat was wel een beetje logisch natuurlijk op zaterdag :lol:
Hubbie is met Colin even naar de stad, dus ik ga nu uitgebreid in bad liggen met de Viva. Vanmiddag nog even naar Breda, want mn papa viert zijn verjaardag!
Gaan jullie nog iets leuks doen?