Fijn om even wat te horen van Vera! Gelukkig gaat het wel goed met haar!
Ik heb zojuist met mijn splinternieuwe camera een nieuwe buikfoto gemaakt!! Check showforum!!
Fijne avond!!
Hello ladies,
Sjaantje ga zo even het sf spotten.
Leuk weer een berichtje van Vera, wel een gedoe zo met die verbouwing en de studie. Hoop dat het voor haar allemaal gaat lukken voordat die spruit er is.
Heb veel leuke filmpjes gezien van super blije baby’s leuk om te zien.
Echt groot worden die kleintjes alweer.
Met mij gaat het goed. Geen last meer van de operatie gelukkig.
We zijn vorige week bij de gyn geweest voor een gesprek over ivf.
Was een goed gesprek, we hebben aangegeven dat we er over nagedacht hadden en dat we ervoor willen gaan.
Nu hebben we over 2 weken een voorlichtingsavond voor stellen die met ivf beginnen.
Dan over 4 weken een afspraak met de fertiliteitsarts zodat we nog vragen kunnen stellen en dan gaat zij de volgende afspraken met ons doornemen.
Het positieve nieuws dat we kregen was dat ze geen wachtlijst hebben, dus het zou kunnen zijn dat we al snel aan de beurt zijn.
Kan niet wachten om te beginnen, maar vind het ook wel een beetje spannend.
Ik zie niet op tegen de behandeling, alleen het emotionele eromheen.
Moet toch best wat hormonen gaan spuiten, je weet niet wat dat met je gaat doen.
Daar ben ik het meest nieuwsgierig naar.
En natuurlijk naar de uitkomst, hoop dat het de eerste keer al raak mag zijn.
We maken een goede kans omdat er niet iets ernstigs aan de hand is met ons beiden.
We zijn al een keer natuurlijk zwanger geweest, alleen de toegang is nu geblokkeerd.
Dat maakt het wel een stuk makkelijker, hoewel de kans op zwangerschap volgens de gyn op ongeveer 30% ligt.
Duimen jullie heel hard voor me mee, ik hou jullie op de hoogte.
Francisca, ik duim héél hard met jullie mee!!!
En ik geef je alvast een mega virtuele knuffel!! Het zal niet makkelijk worden maar ik weet zeker dat jullie het kunnen!! Toi toi toi!
Francisca, natuurlijk duimen we heel hard mee.
Ik gun jullie ook het geluk van zo’n klein wondertje.
Fijn dat jullie misschien al zo snel kunnen beginnen.
Hier gaan de duimen ook voor je Franciska… Het zou heel mooi zijn als jullie snel kunnen beginnen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hallo ladies!!
Hier ben ik weer! :mrgreen:
Ik heb t druk druk druk,maar probeer nu wel meer tijd voor internet (en kok) vrij te maken!
Hoe is het met jullie en de kleintjes(die al weer groot worden)?
Ik was vanochtend op controle bij de gyn en alles was (eindelijk) goed,ze spotte zelfs een ei! :shock:
Dus we mogen as weekend aan de klus. :mrgreen:
Onder tussen zitten hub en moi ook weer op een lijn na een paar goede gesprekken,we hebben besloten dat we door gaan tot eind van dit jaar(daarna stoppen we er mee).
Gister is de avond 4-daagse begonnen,vanavond dus de 2e dag.
hoop wel dat het droog blijft… :roll:
Anders word het regenjassen aan en door wandelen.
je moet toch iets voor je kind over hebben he,dus ook een nat pak! :lol:
Ik ga zo maar eens aan de huishoudelijke taken beginnen,die blijven hier ook maar liggen.
Allemaal een hele fijne dag!
Liefs Mary
Heey Irry,
Wat leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat het goed met je gaat en wat fijn dat jullie er toch weer voor gaan!! Ik duim met z’n tweeën voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Afgelopen weekend familieweekend gehad in de ardennen met 34 man/vrouw/kind. Erg gezellig. Ben bij terugkomst wel nog even naar de HAP geweest. Had toen al twee dagen een soort van menstruatiepijn in mijn buik en maakte me zorgen. Dacht dat ik misschien blaasontsteking had. En aangezien ze daarvoor maar een klein testje hoeven te doen…
Maar het was geen blaasontsteking. Heb nu nog wel last, met ups en downs. Assistente van de VK aan de lijn gehad en die denkt bandenpijn. Kan als ik wil ook de VK bellen tijdens telefonisch spreekuur maar wil geen aansteller zijn :oops:
Vandaag en gister ook nog eens heel erge hoofdpijn gehad, ging alleen over na paracetamol en een uurtje liggen. Bah!!
Net een medische keuring gehad voor een verzekering. Mijn buikomvang is 92 cm! Grappig dat ze dat meten.
Hoest met jullie verder?
Ow Hanneke, is weer een ongi geweest zie ik… jammer!
Mary, leuk dat je weer even iets van je hebt laten horen.
Succes met klussen de komende dagen
Sjaantje, bandenpijn kan echt heel erg zijn.
Ik heb het ook gehad en heb zelfs een week niet kunnen werken.
Als je het niet vertrouwd dan moet je de vk gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor.
Hier gaat alles goed.
We zijn al druk bezig met de voorbereidingen voor de 1e verjaardag van ons prinsesje.
Dankje Lotte. Ik weet het niet. Voelt echt een beetje als menstruatiepijn, wordt er een beetje zenuwachtig van… Vannacht werd ik wakker was mijn buik een keiharde bal (harde buik??). Misschien moet ik toch maar eens bellen…
Mensen in mijn omgeving dachten dat ik al weeen had toen ik zo’n pijn had.
Het kwam iedere keer ineens op, was even heel heftig en zakte dan weer af.
Ik liep echt krom van de pijn.
Als je je niet zeker voelt moet je echt bellen.
Al is het alleen maar om te vragen wat het zou kunnen zijn.
Mary: leuk weer wat van je te horen!
Hoop dat het mee gaat vallen met het weer voor de vierdaagse van je dochter.
Loop je zelf ook mee?
Fijn dat jij en hub goed hebben gepraat over jullie wensen.
Ik ga hard duimen dat het dit jaar nog gaat lukken voor jullie :thumbup:
Sjaantje: volgens mij klinkt het als harde buiken. Misschien heb je van het weekend toch teveel gedaan?
Misschien kan een telefoontje naar de vk toch geen kwaad.
Al is het alleen om je gerust te stellen.
Veel succes en hoop dat het snel over is.
Verder rustig hier hoor. Ik heb ook geen bijzonderheden te melden.
Wens iedereen een fijne avond en tot de volgende keer.
He Mary, wat fijn om te lezen dat het goed met jou/jullie gaat! Ik zat het me al af te vragen laatst…
Ik hoop echt dat het klussen van nu zorgt voor een klein wondertje!!!
Sjaantje, ik zou als ik jou was even bellen. Het is vast allemaal niks ernstigs maar als je je erg druk maakt kunnen er ook klachten bij komen. Het is gewoon wat prettiger om te weten waar je aan toe bent en waar de pijn vandaan komt.
Ik ben idd ongie… helemaal niet onverwacht hoor want we hebben niet op de juiste dagen geklust. Had toen schoolkamp :wall:
Nu gaan we er voor het eerst echt goed voor. Het leuke is dat mijn volgende NOD valt op 6 juli en dan is Mats jarig! :inlove: Mooie datuk voor een positieve test nietwaar?
:-*
Hoi meisjes!
Lang niet geweest hier, sorry! Met Niels gaat het goed, met mij iets minder, lang verhaal… komt erop neer dat ik echt heel slecht slaap (al maanden) soms maar een paar uur per nacht… Verder fuurt mijn menstruatie nu al bijna een maand. Daarom moet ik morgen naar het ziekenhuis voor een echo. Waarschijnlijk is het niets maar stiekum knijp ik 'm wel een beetje.
Verder heb ik een berichtje van Vera gekregen (vorige week al hoor):
Hoi meis!
Nou, inmiddels zijn de berichten ietwat gewijzigd… :-s Ik heb de wind van voren gekregen van mijn gyn. Ik ben sinds zaterdag al helemaal niet lekker nl (understatement). Die dag nog naar het zh geweest voor extra controle. Dinsdag naar de ha geweest en woensdag naar de gyn. Mijn bd is aan de hoge kant en ik heb ook last van hoofdpijn, vocht vasthouden, etc. Verder ben ik doodop en kan ik de hele dag wel slapen. Volgens de doktoren duidelijk een teken dat ik teveel hooi op mijn vork heb genomen. En ze zijn bang voor zwangerschapsvergiftiging. Dus… ik mag iig tot de volgende controle a.s. woensdag niet werken, ik mag de 17e geen examen doen, ik moet veel rusten en veel plat liggen… Dus tja… dat doe ik dan ook maar!!!
Fijn weekend alvast, meis!
Whooeehoooeeeee!!!
Eergisteren voor de eerste keer en vandaag weer. Ik heb onze uk gevoeld :inlove: :inlove: :inlove:
Wat gaaf Sjaantje, wat een geweldig gevoel hé!!! :inlove: Nu kun je zelf voelen dat er een klein mensje in je groeit, dat vond ik het mooist! Ik had het bij Jasmijn ook rond de 18 weken… Geniet er lekker van!
Te gek Sjaantje. Heerlijk gevoel he??? Soms mis ik het wel hoor zwanger zijn…
Bijzonder hè. je kindje voelen.
Toevallig dat ik deze week de kaart van de vk even door heb gelezen en toen zag ik dat ik ook rond de 18e week voor het eerst leven voelde. :inlove:
Oh Jippo… ik lees nu je berichtje pas, ik was ff ontzettend ego :oops: Balen dat het niet zo lekker met je gaat Hopenlijk was de echo verder goed…? In ieder geval veel sterkte :hug:
Ik zal Vera een dezer dagen ook eens een berichtje sturen.
He wat vervelend voor Vera zeg! Maar ja… alles voor de beeb! :hug:
Jippo :hug: Hoe was het bij de gyn???
Sjaantje… wat leuk he!!! :dance: Nog even en dan ga je voelen dat je kindje de hik heeft! :inlove: