Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

He Daffie, je mag alweer bibben! :shock: Voor mijn gevoel is dat echt snel gegaan! Ik ben heel benieuwd wanneer je de ks hebt.

Sterkte met je man en je vriendin. Wat een pech allemaal zeg!

:hug:

Mag ik nog heeeeeel even klagen???

%&## (ander woord voor kl*te rug!) Het lijkt alleen maar meer zeer te gaan doen terwijl het gisterenavond zoveel beter ging!! Ik dacht dat de spierverslappers nu toch wel zouden moeten gaan werken maar ik merk er nog helemaal niks van! Zitten gaat nog wel maar lopen… auw auw auw!!! Ik kan Mats niet tillen, tenminste, ik wil het niet eens proberen! Ik ben veel te bang dat ik met hem val ofzo. Laat staan dat ik hem mee de trap op neem! Morgen ben ik weer alleen met Mats dus ik kijk de nacht aan en anders maar weer iemand vragen om te helpen of om op Mats te passen :wall: Vreselijk vervelend om zo afhankelijk te zijn! Niks voor mij! BAH, wat is dit balen zeg!!! :x

Morgen maar eens naar de huisarts. Misschien kan hij nog iets anders voorschrijven. Ik hoop dat hij ook zegt dat het spit is en niet een of andere hernia ofzo! Spit geneest tenminste sneller. Bah!

Ik vind mezelf even heeeeeeeeeeeel zielig hoor! En nu wens ik getroost te worden en knuffels te krijgen! :wink:

Hanneke, je mag best “klagen” hoor.

Ik weet ook hoe het is om rugklachten te hebben en met een kindje in huis moet het nog veel vervelender zijn.

:hug: voor jou.

Maar ook :clap: het lijstje ziet er weer super uit.

Hanneke, ik kan me voorstellen dat je even klaagt hoor. Dat mag hier af en toe he… Ik hoop dat het morgen iets beter met je gaat… Hier in ieder geval een hele dikke :hug:

haai,

@ Lotte: nee, we zagen het helemaal niet aankomen! Zij ook niet trouwens, daarom is het voor haar extra vervelend! Hij heeft gewoon gezegd dat ie het niet meer zag zitten en is gelijk naar zn ouders vertrokken!! :shock: echt zo bizar… maar ja. Vind het wel moeilijk dat ik er niet echt voor haar kan zijn, maar ik moet inderdaad echt een beetje rustig aan doen.

@ hanneke: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik hoop echt dat de ha je kan helpen.

liefs

daffie

Dat maakt het dan inderdaad extra heftig.

Dikke :hug: voor je vriendin.

Ik kreeg helemaal geen mail meer van dit topic…stom zeg :wink:

Daffie alweer bibben, het gaat echt snel :shock: Nog even dus en dan wordt je weer mama!!

Hanneke, natuurlijk een dikke knuffel voor jou :wink: Hoop dat je snel weer wat uit de voeten kan komen!

Lotte, hoe is het nu met Yinthe? Of heb ik wat over het hoofd gelezen :think:

Hanneke, ik ga nu je lijstje even bekijken :oops:

Hier alles prima, we genieten van het heerlijk weer!! En het lekkere is dat het net lekker weer is met mijn vrije dagen deze week :dance: Dus elke dag aan de wandel!

Vanmiddag even naar de Prenatal in Zwolle, kinderstoel halen en misschien zie ik nog wel meer leuks :wink:

Nog even een vraagje, wanneer hadden jullie je kids in de wandelwagen?? Jasmijn wordt een beetje groot voor de bak…

Mooi lijstje Hanneke :clap: Jasmijn was bij de geboorte trouwens 50 cm…

Ik ben vanmorgen weer bij de ha geweest om mijn bloeddruk te laten controleren.

Het was goed, maar ik moet wel plaspillen blijven slikken.

Ik hoopte dat ik nu wel een keer mocht stoppen, maar helaas.

Wel heb ik hem gezegd dat we over een tijdje graag weer zwanger willen worden en of ik die pillen dan wel mag blijven slikken.

Tegen de tijd dat we voor het eggie gaan krijg ik andere tabletten en ook moet mijn bloeddruk als ik zwanger ben extra in de gaten worden gehouden.

Dat worden tegen die tijd dus heel veel bezoekjes aan de ha :?

Ook nog goed nieuws, na mijn proeftijd mag ik op mijn werk blijven :dance:

Ik heb vanmorgen even contact opgenomen met mijn leidinggevende.

Normaal zou zij degene zijn die contact met mij op zou nemen, maar ik wilde het alvast weten ivm de aankoop van een neiuwe fiets.

Ik heb al een fiets uitgezocht

De levertijd is op dit moment 7 weken, en de fietsenmaker wilde weten of hij kon bestellen.

Vanmiddag belt hij me op om te vertellen of het gelukt is de levertijd iets naar voren te halen :pray:

Yinthe lag/zat met ruim 5 maanden in de wandelwagen.

Het gaat overigens alweer stukken beter met haar, al hoest ze nog steeds.

ik kom alleen ff BIB-en…

tot snel

:-*

Even snel het filmpje van Damian. Let vooral op zijn mondje :inlove:

http://www.youtube.com/watch?v=GbQK6f7hxck

Damian, doe die kauwgum eens uit je mond! :mrgreen: Wat een leuk filmpje! :inlove:

Mag ik even showen?? :inlove: :inlove:

en nog een BIB…

ik heb verder niet zoveel te melden…

Veel voorweeen…auw :?

liefs

daffie

Vervelend die voorweeën Daffie! Ik heb ze ook erg gehad. :hug:

Goedemorgen!

Wij gaan vandaag even naar opa en oma, een triptrap kopen, misschien nog even naar mijn neefje (9 weken jonger dan Mats :inlove: ) en boodschappen doen dus ik ben hier pas vanavond weer.

Fijne dag iedereen!! :-*

Oja, met mijn rug gaat het steeds beter :dance:

haai,

BIB

wat is het hier stil geweest zeg! Hebben jullie allemaal lekker genoten van het weer dit weekend?

Hier is het allemaal nog lekker rustig. Heb wel nog af en toe voorweeen, maar op zich voel ik me best lekker. Zo weer naar de gyn…

liefs

daffie

Vertel nou eens wanneer je je ks hebt!!! :mrgreen: ben zo benieuwd!!!

Ik denk deze week… :think:

Ik gok op vrijdag 27 maart :mrgreen:

Ik denk ook deze week.

Meestal willen ze bij een geplande ks geen risico nemen dat de bevalling spontaan begint en daarom plannen ze het vaak ik week 38 :wink:

We kunnen een poll maken :lol:

Wanneer heeft Daffie haar ks?

Net weer naar cb geweest voor de prikjes… Damian heeft zich weer stoer gedragen. Heel eventjes gehuild (2x) als de prikjes zijn beentjes in gingen, maar dat was ook snel weer over :thumbup:

Hij is ook weer lekker gegroeid. Hij is nu 65 cm en weegt 7360gram :dance: . Ik kreeg nu ook een boekje mee over bijvoeding.

Nu moet ik als hij 6 maanden is weer terug voor prikjes, maar kom denk ik toch weer eerder om hem te laten wegen in het weeguurtje. Ook omdat ik benieuwd ben naar de nieuwe ruimte van de ha en cb.