Bij mij was het 6 dagen voor mijn uitgerekende datum…
Ik gok op dinsdag 31 maart!
Ik ga met Hanneke mee, 27 maart.
Ik denk eerder donderdag de 26ste. Ben benieuwd. Wat is de prijs???
En nu we toch aan het pollen zijn… Wat wordt het geslacht en de naam??
Ik denk een jongen… En wat past er bij Collin… Aaron??
Duimen jullie allemaal voor mij? Morgen de echo en ik ben best nerveus nu Het ging eigenlijk heel erg goed de laatste week. Voelde me echt helemaal happy, heel anders als de vorige keer. Ik hoop echt zo dat het goed is. Als dat zo is wordt ik spontaan gelovig en ga ik bidden hoor
Natuurlijk duim ik voor je.
Hoe laat mag je?
Sjaantje ik duim voor je hoor!!! en inderdaad: hoelaat???
Het wordt een meisje denk ik. Ze gaat vast iets van Sophie heten :mrgreen:
half elf…
Spannend meid! 't is vast goed hoor, en GENIETEN!!!
Oja ik denk dat de beeb van Daphne een jongetje is…
Ik ga heeeeeel hard voor je duimen Sjaantje!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Sjaantje :thumbup: :thumbdown: BEn blij dat je je afgelopen week zo happy voelde…
Ik denk ook dat Daphne een jongen krijgt. En misschien donderdag al.
Ik heb alleen geen idee wat de naam dan zou worden.
Sjaantje succes morgen zal aan je denken!
Ik denk dat Daffie woensdag 25e KS krijgt…ik denk dat ze een meisje krijgt :think: En de naam pffff toch wel een beetje engels denk ik…
Sjaantje ik wil je heel erg veel succes wensen voor morgen
en Daffie ik ben wel benieuwd wanneer jullie 2e spruit komt
whahahaha, ik lach me bijna een breuk hier!!! hihi, jullie zijn wel erg nieuwsgierig aan het worden!!!
Vandaag bij de gyn geweest en alles was nog steeds goed. Hartje weer gehoord (dat blijft toch echt leuk :inlove: ) Baby is nog steeds niet ingedaald, maar wel weer gegroeid. (of ik in ieder geval, want ik ben weer een halve kilo aangekomen) Bloeddruk was weer gedaald (100/40) maar zoals gezegd, zolang ik blijf lopen, is alles goed.
:-*
daffie
@ Sjaantje: Heel veel succes morgen, meis!
Hoi, hoi, ik meld me ook weer na een lekker weekend.
Sjaantje heel veel succes morgen, hoop dat je de mooiste echo ooit gaat krijgen. Ik ga heel hard voor je duimen.
Daffie: het eind is in zicht. Lastig zo de laatste loodjes terwijl hubbie net zijn pootje uit het gips heeft. Doe rustig aan met je bekken en je bloeddruk. Ik denk ook dat jullie spruit nog deze week gaat komen. Ik gok op vrijdag en anders maandag. Mijn gevoel zegt dat het een jongen is, welke naam zou ik niet weten. Hoop dat we het snel weten
Sjaantje ik denk aan je en stuur heeeeel veel positieve energie jouw kant op!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en voor de zekerheid:
BIB :mrgreen:
Nog geen nieuws van Sjaantje? :shifty:
Sjaantje