Sjaantje ik ga mee met Hanneke… Gewoon die afspraak laten staan en dan voor de onzekerheid van je een week later weer laten doen. Om je gerust te stellen…
even een filmpje van Damian terwijl ik hem wakker maak…
Let vooral op dat handje boven zijn hoofd :inlove:
http://www.youtube.com/watch?v=GX1CG_Ne1Yk
Agossie, wat lief :inlove:
Die opgetrokken beentjes, echt nog baby-baby.
:inlove: :inlove: Hij wil helemaal niet!! En hij verzamelt spenen zie ik? :mrgreen:
Goede morgen!
Pattycoat,wat een lief filmpje van Damian!! :inlove:
Al die spenen :shock: gebruikt hij ze ook echt allemaal??
Lotte,is de koorts bij Yinthe al gezakt?
Beterschap voor je meisje. :hug:
Poemmelke,yeah wat goed van Devano!
weer een mijlpaal!! :dance:
Sjaantje,24 maart is toch een goede datum?
Wat Hanneke zegt,als je daarna er niet gerust op bent,kan je een week later weer een echo laten maken.
Hoop voor jou dat het gewoon helemaal goed is(en gaat).
Hier gaat het zo zo,ik heb dit weekend wss een griepje gehad,ik was nl goed beroerd.
Ben nu alleen nog snipverkouden.
Ik heb nu ook ontzettend last van allergie,deels van de stof en deels van hooikoorts.
Sinds vorige week donderdag zijn ze hier aan het schuren en schilderen.
Vooral dat stof wat vrijkomt van het schuren heb ik heel veel last van.
Ik hoop dat ze vlug klaar zijn,anders moet ik elke dag mn huis ontvluchten voor dat stof.
Dochterlief heeft een dagje vrij vandaag,ze zit nu tv te kijken.
Vanmiddag gaan we wat leuks doen.
Ik hoop wel dat de zon zicht nog laat zijn vandaag… :shifty:
Fijne dag allemaal!
Irry, beterschap. Ik wens je een fijne dag met je dochter vandaag!
Nou hier weer aan de spierverslappers. Het gaat helemaal niet goed met mijn rug. Ik moest net Mats bijna in bed laten vallen omdat ik niet kon bukken om hem er in te leggen. Nu slaapt hij maar ik weet niet hoe ik hem er straks weer uit moet pakken. Ik hoop dat de spierverslappers helpen, dan kan ik het allemaal zelf doen straks. Anders mijn sm maar weer bellen om Mats op te halen. Dan kan ik plat.
Bah, zit ff flink te balen hoor! Het doet zo’n zeer en ik moet eigenlijk nog zoveel doen!
Hanneke en Irry, beterschap voor jullie :hug:
Met Yinthe gaat het goed, ze is sinds gisteren koorts/verhoging vrij.
Nu hoest ze alleen zo erg.
Ze krijgt een hoestdrankje, maar als het over een paar dagen niet over is neem ik haar toch even mee naar de HA.
Ik heb toevallig voor mezelf een afspraak voor donderdag, dan probeer ik er een dubbele afspraak van te maken.
Hanneke en Irry, heel veel beterschap…
Damian spaart geen spenen. Meestal ligt er eentje in zijn bed en eentje in de box. Dus wil het weleens gebeuren, dat die vanuit zijn box mee naar boven gaat.
Agossie wat een schattig filmpje :inlove: :inlove: Moet je hem altijd zo wakker maken 's ochtends? Zou wel fijn zijn hè!
Hanneke, wat balen zeg van je rug! Veel sterkte :hug:
En Lotte gewoon de HA bellen als je het niet vertrouwd! Beterschap met je kleine meisje.
Irry: Ik vindt het toch zo ontzettend knap hoe positief jij bent. Ik ben alleen maar bang en onzeker en jij komt zo positief over!! Een hele grote PET voor je af meid!! (enne kun je mij een klein beetje sturen please…) Ben normaal ook echt heel positief ingesteld maar het lukt me nu echt niet zo De 24ste blijft dus gewoon staan. Ik heb zekerheid nodig.
Ik ga morgen denk ik toch de HA bellen.
Yinthe hoest nog steeds heel vervelend (net nog in haar slaap) en ze heeft weer verhoging.
Het lijkt wel of er slijm vast zit.
Ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Yinthe :hug:
Sjaantje, als ik moet werken moet ik Damian altijd wakker maken 's morgens. Normaal slaapt hij als ik niet hoef te werken tot een uur of 8, half 9 (heerlijk) Maar als ik moet werken maak ik hem om half 7 wakker om hem om te kleden enzo. De fles geeft mijn vriend daarna weer.
Alleen de laatste paar dagen komt Damian rond half 6-6uur. Dat is wat minder, want dan moet ik me een beetje haasten 's morgens heb ik dan het gevoel…
Ik geef je groot gelijk hoor om die afspraak even te laten staan.
Hier heeft Damian trouwens weer wat nieuws . Ik ga kijken of het me een keer lukt om op te nemen… Hij maakt sinds vandaag smakgeluiden en hapbewegingen met zijn mondje… Hij zuigt ook zijn onderlip naar binnen en dan komt gelijk zijn tongetje weer naar buiten… en zo een aantal keren achter elkaar. Zo lief om te zien…
Volgens mij is Damian toe aan een groente/fruit hapje.
Hier nog steeds veel gehoest
:wall: kan nergens de lijstjes meer vinden. Ik ben bang dat ik ze weg heb gegooid! En ze waren net zo leuk met al die strikjes enzo!
1 voordeel, nu ik toch gehandicapt ben, kan ik wel even iets maken. Niet zo mooi als die anderen, die komen wel weer. ff iets tijdelijks want pagina 1 ziet er niet uit!
Dussssss, als jullie graag een recentere foto van jullie kindje in het lijstje willen zien, dan is dit jullie kans! :mrgreen: Zet maar even hier neer.
Komt ie :mrgreen:
Jaaaaa, die is zo lieffffff! :inlove:
Hanneke, hier wat foto’s van Damian. Kies jij maar een leuke…
Want ik kan het niet, ik vind ze allemaal leuk :silenced:
Hallo allemaal,
even kort reageren, want ik ben een beetje op.
Weer terug van een heerlijke week wintersport. Echt super veel sneeuw, dus helemaal geweldig.
Ben zoals verwacht ook weer ongi geworden. Een paar daagjes later dan gepland, dus had toch weer stille hoop. Helaas .
Wilde even Mary een dikke :hug: geven.
Meid, wat ontzettend balen zeg, en dat is nog zwak uitgedrukt.
Hoop voor je dat je snel weer opgeknapt bent en dat je snel positief nieuws mag ontvangen.
En ook de felicitaties voor Sjaantje (wel dubbel inderdaad) van mij. Voor jou natuurlijk ook erg gegund. Hoop voor je dat er met de echo al wel een hartje te zien zal zijn. Ik ga heel hard voor je duimen.
Voor de rest heb ik weer prachtige foto’s voorbij zien komen van geweldige beebs, echt :inlove:
Hoop misschien morgen nog een keer uitgebreid te kunnen reageren. Heb het nu te druk met de vakantiewas en de laatste 2 weken van mijn oude baan. Spreek jullie later.
:-*
Francisca, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Jammer dat het weer niet raak was deze ronde. En dan ook nog eens die valse hoop… :hug: :hug:
Nou, heb even snel wat in elkaar geflanst. Ik was ondertussen met Mats bezig, die is niet helemaal lekker. Maar er staat tenminste weer iets op pagina 1.
hoi meiden,
Ik vind het echt zo vervelend dat het me niet lukt om jullie fatsoenlijk op de hoogte te houden! :wall: Nou ja, hier maar weer even een update.
BIB!!! :mrgreen: (of mocht dat pas vanaf 38 weken??? :shifty: )
maandag bij de gyn geweest. Alles is goed. Ik heb een hele lage bloeddruk (117/43), maar ik sta nog steeds overeind, dus dat geeft niet zo erg. En de baby is nog niet ingedaald, dus denkt iedereen nu dat ik echt een afwijking in mn bekken heb. Maar vanwege de ks geeft dat ook nix.
Het is hier echt 1 grote chaos! Colin is gestopt op de psz. Het ging echt ff niet meer, ik denk een sprongetje ofzo. We hebben in ieder geval met de leidsters afgesproken om hem weer op de wachtlijst te zetten omdat hij echt niet goed kan wennen voor de baby komt en dan veranderd er al zoveel… Hij lijkt het verder niet zo erg te vinden dat ie niet meer hoeft en volgens mij heeft ie ook wel door dat er binnenkort iets te gebeuren staat, want ik krijg steeds meer knuffels en kusjes :inlove:
Verder zijn mijn liefste dinnetje en haar vriend uit elkaar Echt zo erg… Ze hebben 2 kindjes en dinnetje zit er helemaal doorheen…
En last but not least, hubbie heeft zn enkel gebroken! :wall: echt heel handig, nu ik niet zo goed meer uit de voeten kan. Gelukkig mocht hij afgelopen maandag weer uit het gips, maar ja…hij moet nog wel rustig aan doen.
@ Patty: ik heb je toegevoegd, hoor! Maar toen viel hyves weer uit, dus heb ik even nix naar je gestuurd.
@ Sjaantje: gefeliciteerd!! Ik zou de echo van 6 weken doen en als er dan onduidelijkheid is, mag je echt wel een week later nog eens komen, hoor… Heb je toch even kunnen kijken.
@ Francisca: :hug:
sorry dat ik niet op iedereen reageer…
liefs
daffie
Hee Daffie, je mag BIB-en hoor, dat is vanaf 37 weken
Wat een balen dat je hubbie zijn enkel gebroken heeft.
Dat kan je er nu inderdaad niet bij gebruiken.
Wat sneu voor je vriendin.
Zag je het aankomen?
Doe het zelf maar rustig aan.