Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

Sjaantje, het lijkt me nog een beetje vroeg voor een juli topic, vind je ook niet? :mrgreen:

Sjaantje,m de hoest van Damian wordt al iets beter, maar je hoort het nog wel met ademen hoor… Nog eventjes afwachten en anders vrijdag weer terug naar de huisarts.

Meiden ik heb jullie hulp nodig. Ik moet een nieuwe pas aanvragen en ik mag er nu gratis een foto opzetten. Nu wil ik er uiteraard 1 van Mats :inlove: maar ik kan niet kiezen!!! Welke vinden jullie het leukst? Ik moet voor 24 maart beslissen.

Pas1:

pas2:

beetje onduidelijk maar het is deze foto:

pas3:

pas4:

pas5:

pas6:

Waar een mens toch niet allemaal over kan twijfelen he?!

Zolas ik al zei, ik twijfel tussen 1, 5 en 6 :mrgreen:

:mrgreen: Wat leuk Hanneke! Ik zou de eerste kiezen met de geblokte achtergrond. Vind ik het mooist uitkomen met het blauwe van het Maestro logo en Mats heeft daar zo’n geweldige smile… :inlove:

@Jippo wrote:

:mrgreen: Wat leuk Hanneke! Ik zou de eerste kiezen met de geblokte achtergrond. Vind ik het mooist uitkomen met het blauwe van het Maestro logo en Mats heeft daar zo’n geweldige smile… :inlove:

Ja die had mijn voorkeur ook maar ik vind 6 ook zo leuk. En 5 ook. Nou ja allemaal dus!

@Matsjo wrote:

@Jippo wrote:

Ja die had mijn voorkeur ook maar ik vind 6 ook zo leuk. En 5 ook. Nou ja allemaal dus!

Hihi, moet je man misschien ook binnenkort een nieuwe pas? Dan kan hij een andere kiezen en kunnen jullie af en toe ruilen van pas… 8)

Wat een briljant idee al zeg ik het zelf :mrgreen:

Ik vind 1, 4 en 5 leuk… Kan je niet gewoon meerdere pasjes aanvragen? Hoef je geen keuze te maken :lol: Is oo zo moeilijk. Ik vind ze allemaal lief…

Ik heb pas 1 aangevraagd!!! :inlove: :inlove: :inlove: Bedankt dames!

Ja Hanneke! Die had ik ook gekozen! Wordt je toch helemaal blij iedere keer als je mag pinnen. Oei… als het maar niet té leuk wordt om te pinnen, ben je binnen de korste keren straatarm!

ego bericht

DEVANO IS ZINDELIJK

hij is binnen een week zindelijk

wat ben ik super trots op mijn grote jongen

ego bericht uit

sorry moest het even kwijt

liefs tamara

:clap: Voor Devano.

Hier een zielig meisje.

Gisteravond (ik was aan het werk) is ze de hele tijd onrustig geweest.

Toen ik thuis kwam begon Yinthe weer heel zielig te huilen.

Ik naar haar toe om te kijken wat er was, ligt ze met vuurrode wangetjes in bed en ze voelde warm.

Even getempt, 38,6 dus maar een zetpil gegeven.

Daarna nog wat drinken en toen ging ze weer lekker slapen.

Vanmorgen om 8 uur was de temp 37, 6 wat ik nog vrij hoog vind voor een ochtendtemp, en om kwart voor 11 was het alweer 38,0.

Ik denk zelf dat ze nu toch echt tandjes krijgt, haar mondje is verboden terrein, maar het kan net zo goed een verkoudheid/griep zijn want ze hoest ook en is snotterig.

Ze ligt nu wel lief in de box te spelen dus echt heel veel alst heeft ze er verder volgens mij niet van, gelukkig maar.

Devano :clap: goed zeg!!

Yinthe :hug: hoop dat het tandjes zijn!!

Hier gaat het nog steeds niet zo lekker.

Vanmiddag na het middagslaapje was Yinthe’s temp 38,4.

Ze heeft wel goed gegeten.

Voordat ze naar bed ging heb ik haar weer een zetpil gegeven, haar temp was toen 38,7.

Maar de zetpil was er net zo snel weer uit als dat hij erin ging.

Maar met de zetpil kwam er ook heel wat dunne ontlasting mee, tot 2 keer toe.

Dat kan dus 2 dingen betekenen, Yinthe heeft echt de (buik) griep te pakken of het zijn de “spuitluiers” die bij het tandjes krijgen horen.

Zelf denk ik het laatste want volgens mij is har tandvlees ook flink opgezet.

Lotte, ik had al bij de juli-mama’s gereageerd maar hier ook een :hug: en een :-* voor Yinthe!

:clap: :clap: :clap: voor Devano!! Geen wonder dat je mama trots op je is! Knap hoor!! :thumbup:

Irry, hoe is het met jou? :hug:

:hug: voor Yinthe. Ik hoop dat ze zich heel snel weer beter voelt.

:clap: Devano, knap hoor. En dat in een weekje… super :thumbup:

Hoe gaat het met de rest van de dames? Het wordt spannend voor Daffie nu…

Sjaantje, al aan het idee gewend?

Hier gaat het op zich wel lekker. Damian hoest al veel minder en ademt al minder zwaar. Vanmorgen wel weer voor het eerst sinds tijden al om 6 uur wakker :? Maar gelukkig daarna weer lekker geslapen. Met mij zelf gaat het iets minder… De :twisted: zijn weer voor het eerst gekomen en helaas nog steeds niet weggegaan. En dat was bijna 4 weken geleden :wall: Nog maar eventjes aankijken, want ik hoop echt dat het niet lang meer duurt.

Hadden jullie ook zo lang de eerste keer na de bevalling?

Morgen maar lekker van het weertje gaan genieten. We zijn vandaag de hele dag de hort op geweest met een vriendin voor haar trouwdag. Harstikke leuk om mee te gaan, maar wel erg vermoeiend. Damian heeft lekker geslapen in de wagen en elke keer als we in een winkel kwamen, waren de dames helemaal in de wolken van hem. Ze smolten al helemaal als hij eventjes ging lachen tegen ze. Dat wordt nog een hele charmeur later…

Yinthe update: temp vanmorgen 37,3.

Voor haar doen nog wat hoog als ochtendtemp, maar al wel lager dan gisteren :dance:

Ze heeft vannacht ook lekker doorgeslapen.

Om 7 uur hoorde ik haar, maar dat was nog te vroeg voor de fles.

Blijkbaar zijn we beide weer in slaap gevallen, want om half 9 schrok ik wakker en hoorde ik niks :shock:

Toch maar opgestaan en een fles gemaakt, en toen ik boven kwam was Yinthe ook wakker.

En Lotte, hoe is het vandaag gegaan met Yinthe?

Toen ik vorige week maandag de verloskundige belde om een afspraak voor de eerste echo te plannen stelde de telefoniste zelf voor om dit op 24 maart (dan ben ik 6 weken en 3 dagen) te doen ivm de miskramen vorige keer. Ik zei toen zelf heel ruig doe maar een week later, ik had zoiets dan zie je meer, dalijk zie je de 24ste niets en dan ga ik me weer extra zorgen maken. Een dag later had ik daar spijt van en heb 'm toch op de 24ste gezet… Nu vraag ik me weer af of het wel verstandig is…

Wat denken jullie???

Met Yinthe gaat het op zixh goed, maar ze heeft nog steeds wat verhoging.

Je merkt het alleen niet want ze is net zo vrolijk als altijd :inlove:

Sjaantje, lastig zeg.

Ik kan me voorstellen dat je bang bent met 6 weken nog niks te zien, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat nog een week wachten wel heel lang is.

Maar goed, wat is een week.

Als ik nu moest kiezen zou ik nog een week wachten…denk ik.

Fijn dat het beter gaat met Yinthe en ze er zelf niet zo heel veel last van heeft!

Sjaantje, ik zou denk ik gewoon gaan met 6 weken. Als ze bijv. alleen een vruchtzakje zien, zou ik vragen of ik i.v.m. de onzekerheid een week later weer zou mogen komen. Wie weet heb je wel al een kloppend hartje met 6 weken?? :inlove: