Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Wat een super nieuws zeg :dance: :dance:

Het is inderdaad wel dubbel zo net na het vervelende nieuws van Irry, maar ze zal vast wel begrijpen dat je erg blij bent.

Grrrrrrrrrr, is Hanneke toch weer eerder.

Die zit volgens mij de hele avond al te wachten op een berichtje. :mrgreen:

Ikke niet hoor :liar:

Tsja, dit forum staat gesorteerd op belangrijk :mrgreen:

Sjaantje Gefeliciteerd!!! Wanneer ben je uitgerekend? Ik duim voor je dat het nu allemaal goed blijft gaan…Kan me voorstellen dat je even hebt zitten huilen met je beste dinnetje…

Hoi lieve meiden!

Zal ik me even voorstellen? :oops: ben al veel te lang hier niet geweest!

Allereerst wil ik jou, Irry heel veel sterkte wensen :hug: wat ontzettend rot dat het niet goed zat! Echt heel verdrietig, had het je zooo gegund meid… :cry:

Meteen over naaar het goede nieuws (best gek eigenlijk): Sjaantje! Wat een geweldig nieuws meid! SUPERRRRRRRRR!!! :dance: :dance: :dance: En nu voor jou gewoon een goede echo en zwangerschap natuurlijk!!! Ik sta net als Hanneke helemaal te stuiteren, haha!

Heb verder niet veel teruggelezen… Hoop dat het met Vera ook goed gaat. Ik heb de laatste weken heerlijk van mijn mannetje genoten! Het gaat steeds beter: hij is nu gewoon een heerlijk vrolijk ventje die niet veel meer huilt! Slapen is nog steeds niet makkelijk terwijl hij toch veel energie op een dag verbruikt want hij is enorm aktief! Wel gaat het 's nachts nu beter met doorslapen en dat is voor ons natuurlijk belangrijker dan overdag (durf het bijna niet hier te schrijven, telkens als ik de laatste tijd tegen iemand vertelde dat hij al een paar nachten had doorgeslapen werd hij prompt die nacht wakker rond half 4). Vannacht werd hij wakker om half 3 maar na 10 minuutjes sliep hij alweer, helaas duurde het bij mij anderhalve uur… :x Ik zit nu op 5 voedingen per dag waarvan de laatste rond 11 uur dat is een flesje met KV de rest nog steeds BV.

De twee dagen op het KDV gaan ook goed, hij vind het er enorm gezellig, hij heeft lekker veel te zien! Oja: vanochtend lag hij in de box en ik was even de was aan het doen, toen ik na 5 minuten terug kwam lag meneer op zijn buik! Ik moet eerlijk bekennen dat ik enorm schrok want hij lag met zijn gezichtje van mij af en hij bewoog helemaal niet… er was helemaal niks aan de hand hoor, hij lag even uit te rusten…

Hier nog een filmpje van vorige week, kunnen jullie zien wat een druktemaker het is!: http://www.youtube.com/watch?v=cKeFa1sgasI&feature=channel_page

He Jippo! Ik ken je nog wel hoor!

Allereerst, wat een heeeeeeeeeerlijk filmpje! :inlove: De knuffel moet er wel aan geloven zeg! En in het begin lekker gillen! Grappig die armen die zo snel heen en weer slaan. Mats doet dat ook. Inderdaad hyper! :mrgreen: Wat een leuke kleertjes heeft hij daar ook aan! :inlove:

Wat fijn dat het allemaal zoveel beter gaat nu. Je kunt eindelijk echt genieten van je gezinnetje. Het lijkt mij ook een hele zorg minder dat het op het kdv zo goed gaat! :thumbup:

5 voedingen is keurig toch? Een vriendin van mij heeft ook een zoontje van september en die krijgt nog iets van 8 voedingen en komt 's nachts ook nog minstens 2x.

Oja en natuurlijk:

Goed van je niels! Je kunt al draaien! :thumbup: :clap:

:mrgreen: Ja leuk he dat filmpje, ik lig telkens weer in een deuk als ik het zie. Die 5 voedingen zijn als hij doorslaapt hoor anders is het makkelijk 6 of 7 (dan is het wat ‘schema’ betreft meteen een zootje). Pittig voor je vriendin!

Sjaantje al een beetje bijgekomen van het goede nieuws? :smiley:

Hoe zou het trouwens met Daffie gaan???

Hoi Dames,

Jippo, tuurlijk kennen we je nog. Die lange slungel van Niels moet er wel aan geloven he? Heerlijke knuffels zijn dat. Damian heeft er ook eentje…

5 voedingen? Lekkere eter heb je… Damian krijgt op het moment 4 flessen van 210 + 7 schepjes. Was vorige week nog 4 van 180 + 6 schepjes, maar zodra de fles leeg was, begon hij gelijk te huilen. Dus iom cb geven we nu dus 210.

Ik kom net bij de ha vandaan met Damian. Hij heeft zo’n vervelend hoestje, dat ik vannacht al 2 keer ben gaan kijken of alles goed was met mijn mannetje. Hij heeft een beginnende bronchitis. In de loop van de week zou het piepen met ademen minder moeten worden, anders moet ik vrijdag terug komen met hem en dan krijgt hij waarschijnlijk een puffer. Zelf lijkt hij er geen last van te hebben. Hij drinkt gewoon zijn flessen leeg.

Ai… dat klinkt niet goed zeg een beginnende bronchitis… Hoop dat het snel beter met hem is. Ja Niels kan lekker eten, misschien zou ik er langer dan 4 uur tussen kunnen laten zitten maar ben bang dat hijn toch te weinig binnen krijgt. Hij is namelijk niet de dikste, zelfs een beetje dun maar wel ‘binnen de lijntjes’. Volgende week weer naar het CB (eindelijk geen prikken voorlopig! Haleluja!) ben benieuwd wat hij dan weegt.

Die knuffel is idd geweldig he?! Heb me via Youtube ook geabbonneerd op jouw filmpjes! :smiley:

Schattig filmpje :inlove:

Ja ik ben wel van de schrik bekomen, maar het is zo onwerkelijk…

Heb wel gelijk de VK gebeld. 31 maart de eerste echo. Ze wilde het eerst 24 maart doen, maar ik heb zelf gevraagd of het later kon. Hoe vaak komt het niet voor dat als je zo vroeg een echo maakt dat ze dan het hartje niet zien. Als ik dan weer twee weken moest wachten zou ik knettergek worden. 31 maart ben ik 7 weken en 3 dagen.

14 november ben ik uitgeteld. Ook raar… In 2008 werd ik 13 november gecurreteerd…

Maarja, nu maar heel hard hopen en duimen dat deze zwangerschap goed blijft gaan!!

Ben trouwens wel benieuwd hoe het met irry is gegaan vandaag…

Even snel de “belangrijkste” berichtjes gelezen (zijn net terug van het weekendje weg)

Wil irry even een hele dikke knuffel geven :hug: was zo blij voor je en nu dit :cry: Hoop dat je niet veel last van de curretage hebt…

Sjaantje, meis ben heel blij voor je. Geweldig zeg! gefeliciteerd! :-*

Ga morgen even het filmpje van niels kijken

hoi meiden

irry-me

ach meid toch ik vindt dit echt vervelende te horen

ik hoop dat alles goed is gegaan

heel veel sterkte meid

sjaantje hartelijk gefeliciteerd meid

geniet er van

verder weet ik het niet

ik heb een hoofd als een zeef

hier gaat het goed

brennen draait de hele dag van rug naar buik en dan begint hij te schreeuwen omdat hij niet terug kan

hij heeft 2 tandjes beneden

en nu beginnen ze ook boven

zitten lukt even en dan valt hij om

verder is het een vreetzakje

hij eet smorgens pap (210 water - 7 schepjes opvolg en dan ook nog 7 schepjes bambix )

een heel fruit en groente potje en dan 6 uur fles 210 -7 schepjes

en 22 uur 210 en 7 schepjes maar in de flessen wel nog nutrix

anders drinkt hij het niet

hij groeit ook goed

hij zat nu afgelopen maandag op

ruim 7,5 kilo en is bijna 65 cm groot

dus hij heeft zijn schade goed ingehaald

hij komt per maand 1 tot 1,5 kilo bij

verder gaat het hier rustig

druk bezig met de doop

en druk bezig met zindelijks training bij devano

gaat goed

hij loopt al bijna 1 week zonder luier en gata op de wc of potje plassen of poepen

hopelijk blijft het goed gaan

verder niets meer te vertellen

meiden tot snel weer

liefs tamara

Hallo

Hier ben ik weer!!

Alles is goed gegaan,heb helemaal geen last.

Was gister wel bekaf hoor,ben ook vroeg naar bed gegaan(21u.).

Sjaantje,wat lees ik???Gefeliciteerd!!! :dance:

Ik gun het je zo meis :-

Hoop dat bij jou wel alles goed gaat,lekker genieten!

kan me voorstellen dat het een beetje een dubbel gevoel geeft,maar that,s life he. :wink:

Ik had er al rekening mee gehouden na die 6 weken echo dat het toch niet goed zat.

Ik ga nu maar weer aan de slag hier,moet nog dweilen en daarna wat kleine dingentjes halen op t winkelcentrum.

Fijne dag allemaal! :-

Irry, fijn te horen dat het allemaal goed is gegaan.

Doe je het nog wel wat rustig aan?

Irry, fijn te horen dat de ingreep goed is verlopen. Inderdaad voor zover het kan maar even rustig aan doen, 't gaat je allemaal toch niet in je koude kleren zitten… Ook al ‘klink’ je positief. Sterkte hoor, hoop echt dat we binnenkort kunnen vieren dat alle oktoberstopsters zwanger/bevallen zijn! :pray:

Even iets heel anders: ik zit met smart te wachten op de postbode, heb een nieuwe kamera besteld want mijn oude heeft de geest gegeven. Ik heb ook een digitale spiegelreflex maar een compact kamera is wel handig om mee te nemen. Meneer de postbode schiet nou oooop…

Goede morgen!

Hier schijnt lekker het zonnetje,krijg er zowaar een lentegevoel van! :dance:

Jippo,dank je wel. :-

Heb je je camera al ontvangen?

Ben wel benieuwd of die bevalt. :wink:

Hoe is t met jullie dames??

Het is nogal stil hier… :think:

Ik ga ff een bammetje maken,heb ik net geen tijd voor gehad. :shifty:

Fijne dag allemaal! :-

Irry, ik ben blij te lezen dat het je mee is gevallen. Ik heb zoveel bewondering over de manier waarop jij hier mee omgaat! :hug: We blijven gewoon stug doorduimen tot het ook bij jou helemaal goed gaat! :thumbup:

Poemmelke, wat een knappe kids heb jij! De een draait al en heeft al tandjes en de ander wordt zo langzamerhand zinnelijk! :clap: voor Devano en Brennen!!

Sjaantje, hoe is het?? Hoe voel je je??

Wanneer komt er zo’n prachtige banner bij je naam sjaantje??

Hallo meisjes,

Ik sluit me bij Hanneke aan Irry. Heb er bewondering voor hoe jij ermee omgaat. Ik was een heel stuk minder sterk!

Met mij gaat het prima. Ik voel… niks. Helemaal geen kwaaltjes.

Ben wel best bang dat het weer mis gaat. Maarja, lijkt me logisch. De osteopaath (waar ik eigenlijk vrijdag naar toe zou gaan) zei me dat ik gewoon een paar keer per dag tegen mijn buik moest zeggen dat ik zo ontzettend blij ben. Hij gaf wel de tip mee om dat niet te doen waar anderen bij zijn :lol:

Oja. Mijn echo heb ik toch maar naar voren geschoven… Haha, ik was gisteren ineens niet meer zo dapper. Ik heb hem nu 24 maart. Dan ben ik 6 weken en 3 dagen. Hopenlijk kunnen ze dan al wat zien :think:

De banner durf ik nog niet zo goed :oops:

Phoe, dat was wel ff een erg ego bericht. Met jullie alles goed?

Hanneke, heb je al veel collegastoppers in april? Vera, alles goed met de buik? Marleen, ben je ook nog wel eens online??, Jippo, we zijn erg nieuwsgierig naar de resultaten van de nieuwe camera :inlove: , Poemelke, wat fijn dat het zo goed gaat met je mannetjes, Pattycoat hoe is het met de hoest van Damian?, Chris, hoe was je weekendje weg, Lotte wanneer ga jij het juli topic openen? Of doe je mei-topic, de rest :-*