Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

Ik vind het heel dubbel allemaal.

Ik mis het zwanger zijn, het was zo bijzonder, maar als ik nu zwanger zou zijn voelt het naar Yinthe toe niet goed.

Komt nog bij dat mijn vriend echt niet meer dan 2 kinderen wil ( ik zou er misschien wel 3 willen) dus als ik zwanger ben ik het waarschijnlijk ook meteen de laatste keer dat ik dat mee maak.

Ik wil niet heel veel jaar tussen ons eerste en tweede willen, maar ook weer niet te kort…

Maar ja weet nooit…

Ik heb ook altijd gezegd dat ik 2 kinderen wilde hebben, maar ja… Op dit moment heb ik nog mijn handen vol aan 1.> Eerst maar beter wennen aan de situatie als gezinnetje…

Het lijkt me ook wel handig als Yinthe kan lopen als ik weer zwanger zou zijn.

Dat scheelt veel tillen.

Maar ja, wanneer gaat ze lopen :think:

Als ze daarmee net zo snel is als met omrollen dan duurt het nog wel even :lol:

Damian heeft zich 1 keer uit zichzelf omgedraaid… Heel toevallig voor de camera… Daarna niet meer dus… Ik help hem weleens met omdraaien… Hij weet wel hoe hij dat moet doen, maar lukt hem niet echt

Hij is ook nog wel heel klein hoor.

Ik schrijf ook mee met de ei-rammelaars. Dat maakt het wachten wat gezelliger :mrgreen:

Het zou idd mooi zijn als Mats kan lopen tegen die tijd maar ik denk dat ik creatief genoeg ben om overal een oplossing voor te vinden.

Eirammelaars???

Die ken ik nog niet, waar kan ik ze vinden?

Wat houdt dat in eirammelaars???

Hier:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=69240&start=0

Daar kletsen we met andere dames die nog even moeten wachten met zwanger worden maar wel jeukende eierstokken hebben, dus het wachten moeilijk vinden! Wel heel gezellig. Samen aftellen!

Ik had het al gevonden.

Misschien moet ik me er ook maar gaan melden :think:

Ik hoop alleen dat ik alle topic bij kan houden.

Tsja, zoveel wordt er daar niet gekletst op een dag. Dus het nalezen valt mee gelukkig!

Ik zal er eens over nadenken. :mrgreen:

Doe dat! :mrgreen:

Ik denk er ook even over na… Ziet er wel gezellig uit…

:lol: :lol: de ei-rammelaars haha

Hoi meiden!

Sorry sorry sorry sorry. Het lukt me vaak gewoon níet om te komen lezen/posten. Heb het druk, ben moe, misselijk, etc. Gelukkig nu een weekje vrij, want het is carnaval hier!

Het is me teveel om bij te lezen, sorry.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen, en hoop ook om het bij te kunnen houden, maar ik weet echt niet waar de tijd naar toe gaat. :frowning:

:-*

Geeft niks hoor Vera! Het lukt mij ook niet goed om te reageren. Hopelijk ga je je snel beter voelen als je wat verder bent!

Hier gaat het op zich goed maar niet super. Ik ga er niet teveel op in anders wordt het weer zo’n huilverhaal… :wink: We komen er wel… ooit.

:-* Jippo

Yinthe moest vanmorgen weer naar het cb en ze is weer helemaal goed gekeurd :dance:

Ze is nu 9340 gram en 70 cm, haar hoofdje is 46,1 cm.

Volgens de vpk zat ze wat voeding betreft goed op schema, 3 flessen, groente en fruit.

Mama is weer trots op haar meisje

:inlove:

:clap: Voor Yinthe! Ze is 5 cm kleiner dan Mats maar wel 250 gram zwaarder :mrgreen: Heeft Mats zo’n klein hoofdje? Die was 44,5 cm.

Knap hoor met de voedingen. Mats zit nog steeds op 4 flessen.

Trying, hopelijk voel je je snel wat beter. Geeft niet hoor dat je hier weinig bent. Dat begrijpen we toch! :hug:

Jippo, je kunt altijd je verhaal hier kwijt hoor. Maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten. Als je maar niet denkt dat wij er niet op zitten te wachten! Fijn dat het goed gaat. Elk stapje is weer mooi meegenomen! :hug:

Ik ga weer naar zolder, ben flink aan het uitmesten. Het begint er al goed uit te zien. Ik heb bijna alle verhuisdozen uitgepakt nu. Mag ook wel een jaar na de verhuizing! :wall:

Morgen komt mijn zus met partner en kids. Ik heb er reuze veel zin in want ik zie ze niet zo vaak! Ik ben benieuwd hoe de jongste er nu uit ziet. Die is geboren op mijn verjaardag in november en ik heb haar een maand geleden voor het laatst gezien. Haar oudste zit in de peuterpubertijd dus daar zullen we morgen onze handen vol aan hebben :mrgreen: Ach ja… kunnen we vast oefenen!

En donderdag komen mijn ouders. Ze blijven een dagje en eten gezellig mee! Ik heb er zin in!

Hallo

Rammelen jullie zo erg dan?? :mrgreen:

Yinthe gaat goed,Mats trouwens ook! :thumbup:

Hanneke,en hoever ben je met de zolder?

Jippo, :hug: hou vol meis je komt er zeker wel! :-

Vera,meis ik hoop dat de misselijkheid nu gauw over zal zijn. :-

Hier gaat het zn gangetje,nogsteeds misselijk en heel moe.

Kan nu gelukkig uitslapen,heerlijk! :mrgreen:

Helaas is het volgende week gedaan met het uitslapen. :frowning:

Ik kijk nu wel uit naar de echo van volgende week. :slight_smile:

Fijne dag allemaal! :-*