Even snel een berichtje van mijn kant.
Vandaag had ik van 9 tot 12 een bijeenkomst voor nieuwe medewerkers, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Op het laatst kreeg ik het erg koud.
Eenmaal thuis heb ik wat gegeten, en ben ik meteen mijn bed ingedoken.
Ik zit nu nog steeds te rillen.
Nu maar hopen dat ik geen griepje onder de leden heb.
Gelukkig ben ik morgen vrij.
Vanavond maar vroeg onder de wol.
Hoe is het met de rammelende eierstokken van een aantal dames?
Moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind om er soms over te praten.
Jullie praten nu al over een tweede, terwijl het bij ons na 1,5 jaar nog steeds niet gelukt is.
Ik begrijp jullie best, ik had ook al na een driekwart jaar het gevoel dat ik een tweede wilde.
Hubbie moest er langer over nadenken, uiteindelijk waren we er samen uit toen Fabian 1,5 jaar was moesten we maar eens gaan voor een tweede.
Nu is hij inmiddels 3 jaar en nog steeds geen zwangerschap
Wens jullie natuurlijk het allerbeste wat betreft een tweede zwangerschap, dat het als jullie ervoor gaan het snel raak mag zijn.
Hoop voor ons ook nog steeds op een positief resultaat.
hoi girls,
Even een update van mijn kant, kan helaas niet lang blijven, want Colin is ziek en ligt nu hier op de bank ipv in zn bed :roll: Het is echt wel heel zielig, hoor, maar pfff…
Maandag een groeiecho gehad en de baby gaat heel goed! Hij weegt nu ongeveer 2200 gram. Gisteren een gesprek met de gyn. Volgens hem wordt dit weer een kind met een groot hoofd en veel te zwaar voor mij om ‘normaal’ te bevallen. Dus is er een datum gepland voor de ks! We houden het nog even geheim, maar ik hoef geen 6 weken meer te wachten!
Ga nu weer snel naar Colin!
:-*
ps. @ Francisca: :hug: meis, ik begrijp je gevoelens… Natuurlijk duim ik ook nog steeds voor jou!
Francisca dikke knuffel voor jou! :-* We hopen allemaal dat jullie ook snel een 2e zwangerschap te mogen hebben!
Daffie, fijn dat het zo goed gaat! Leuk dat je al weet wanneer je opnieuw mama wordt!! Ik gok over 4 weken
xxx
Francisca :hug: :hug:
Daffie, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor… Eerst over het geslacht en nu over de geboortedag
Hallo meisjes,
Francisca :hug:
Daffie: spannend!!!
Vera en Irry alles goed?
Voor de rest niet helemaal terug gelezen :oops:
Hier gaat alles z’n gangetje. Heb flink carnaval gevierd en lekker nergens op gelet. Ieder nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen hè!
Zometeen naar de gyn voor de uitslag van het chromosomen onderzoek. Spannend…
13 maart heb ik een afspraak bij de Osteopaath. Misschien dat hij mij uit mijn niet-zwanger-worden-dip kan trekken :?
Fijne dag allemaal.
groetjes Sjaantje
Hier heeft het griepvirus toegeslagen.
En ik ben de “gelukkige” :?
De hele nacht liggen zweten in bed, het gevoel te moeten overgeven, dan weer koud krijgen enz enz.
En natuurlijk is papa naar zijn werk, dus ik kan niet de hele dag in bed blijven.
Hopelijk heeft mijn moeder vanmiddag nog weer even tijd voor Yinthe zodat ik weer een paar uurtjes kan slapen.
Gisteravond is ze ook al hier geweest om Yinthe naar bed te brengen.
Ik durf zelf namelijk niet zo goed met haar de trap op te lopen.
Sjaantje succes bij de gyn.
Daffie, spannend hoor dat je nu weet wanneer de kleine geboren wordt.
Hallo
Francisca,meis kan me voorstellen dat je er moeilijk over kan praten. :hug:
Dit word ook jullie jaar,weet het zeker!! :-*
Daphne,wel fijn dat je nu weet wanneer je beeb in je armen kan houden.
Beterschap met je kleine mannetje. :hug:
Lotte,beterschap meis,hoop dat je er weer vlug vanaf bent. :hug:
Sjaantje,heb je lekker gefeest? :mrgreen:
Hoop voor je dat die osteopaat je uit je dip kan halen meis. :hug:
Hier gaat alles zn gangetje,nogsteeds moe…
Merk wel dat ik ontzettend kribbig begin te worden,voor tegen dochterlief.
Kan op het moment weinig hebben,loop alleen maar te mopperen op dr. :oops:
Ze zit nu ook in een bijdehandte fase,daar word ik echt helemaal krank jorem van! :evil: Ze is heel brutaal en dr oren zitten nu onder dr schoenen geloof ik. :roll:
Gaat wel weer over hoor.(hoop ik) :shifty:
Hier schijnt de zon,dus we gaan weer lekker naar buiten!!
Fijne dag allemaal!
Lotte beterschap en Irry succes met je dochter. Kan me voorstellen dat je ze af en toe achter het behang kunt plakken!
Uitslag van het chromosomenonderzoek was goed! Wat een opluchting. Het blijft toch een beetje door je koppie spoken… wat als…
Nu weer flink aan de klus. Als het niet lukt mogen we in november pas weer naar de gyn (pfff ik hoop toch echt wel dat het voor die tijd raak is!!!)
Fijne avond!
xx
Hoi meiden, fijn dat jullie begrijpen dat ik er niet zo vaak ben. Ik heb nu wel bijgelezen, maar kan niet reageren. Mijn dametje springt de hele tijd tegen me aan en de verbouwers maken kabaal. Niet de meest ideale omstandigheden om te KoK-ken, zucht… De misselijkheid is iets minder, heb andere medicijnen van de ha gekregen. Helaas ook al bekkenpijn, dus doorverwezen naar de fysio voor behandeling en een bekkenband. Tot snel weer! :-*
Middag!!
Vera,pff ben je bijna van het ene verlost,dan krijg je last van het andere. :?
Hoop voor je dat fysio een beetje verlichting geeft,dikke :hug: voor je!!
Sjaantje,fijn dat de uitslag goed is! :dance: dat is al een kopzorg minder.
lekker aan de klus geweest? nu maar hopen op positief resultaat.
Ach ja,denk dat het een fase is hoor,hoop wel dat het vlug over is.
Dat belooft nog wat voor later,hoop niet dat ze zo,n uitstaanbare puber word. :roll:
Fijne dag allemaal!
Vrijdagmiddag 27 februari 2009,
Yinthe ligt op haar buik op een kleed op de grond.
Zegt papa ineens, ze kan beter van haar rug naar haar buik rollen dan andersom hè?
Mama kijkt hem met grote ogen aan, nee hoor dat heeft ze nog nooit gedaan, wel 2 keer van buik naar rug, maar dat was meer toeval.
Papa: “Maar een paar dagen geleden lag ze ineens op haar buik, terwijl ik haar op de rug had gelegd.”
Mama :shock: :shock: :shock: en dat vertel je me nu pas???
Is hij gewoon “vergeten” :wall:
Tja, en ikke maar wachten tot Yinthe weer op haar buik rolde, er gebeurde niks.
Dan maar even boodschappen doen.
Ik sta amper in de winkel, krijg ik een sms met de mededeling dat Yinthe weer op haar buik gerold is.
Eenmaal thuis zie ik een lachende Yinthe, maar omrollen ho maar.
Tot ik even niet kijk, dan weer wel kijk en ja hoor mw lag op haar buik :dance: :dance: :dance:
Om een lang verhaal kort te maken, Yinthe kan dus van haar rug op haar buik rollen, en als ze zin heeft ook terug :inlove:
Vera :hug: Vervelend al die kwaaltjes.
Lotte, beterschap! voor Yinthe, maar dat had ik al gezegd
Sjaantje, fijn dat je een leuk carnaval hebt gehad. Nu maar weer aan de klus! Mijn :thumbup: :thumbdown: draaien weer!
Ik heb dus gisteren een slipcursus gehad. Het was echt heel leuk! Ik heb er een hoop van geleerd en heb ook lekker wat rondjes gedraaid :mrgreen: Zo’n cursus is een aanrader! Daarna geslapen in het vakaniehuis van mijn schoonfamilie in Brabant en net weer thuis gekomen. Het was leuk maar ook wel weer vermoeiend. De komende dagen doen we het even rustig aan.
Even een snelle foto:
:inlove: Die tandjes!!! :inlove: Leuk petje ook! Wat een kanjer!
En hoe is het verder met jullie??
Matsspam in het sf! :inlove:
:shock: Tygo heeft gewoon 2 tandjes.
Wat lijkt dat schattig :inlove:
Hallo
Een applausje voor Yinthe!! Knap van dr zeg!! :thumbup:
Lotte,voel je je al wat beter?
Tygo met zn tandjes,leuke stoere foto van hem!:inlove:
Hanneke,zo,n slipcursus lijkt me wel wat,maar moet dan eerst mn rijbewijs halen denk ik. :think:
Fijn dat jullie genoten hebben daar in t brabantse land.
Hoe is t met de rest van de dames??
Hier gaat alles zn gangetje.
Ben blij dat dochterlief morgen weer naar school gaat :oops:
Wat was het een vermoeiend weekje.
Ze zit nu echt in een brutale fase,probeer het wel positief te benaderen maar op den duur lukt dat ook niet meer.
Vooral die grote mond vind ik zo erg he! :evil:
het zal wel weer over gaan,maar poeh wat een hittepetit is het!
Gelukkig kan ik morgen weer lekker mn eigen gang gaan in mn eigen tempo.
Fijne avond allemaal!
Irry, met mij gaat het gelukkig weer goed.
Ik heb zelfs alweer 3 dagen gewerkt.
Vrijdag viel het me nog wel tegen, maar gisteren en vandaag ging het weer goed.
Nu hebben er op mijn werk alleen veel mensen diarree.
Nu maar hopen dat het aan mij voorbij gaat.
Hallo
Wat is het stil hier… :think:
Lotte,fijn dat je alweer beter bent,hoop ook dat die diaree aan jou voorbij gaat.
Er heerst nog wel een vervelende buikgriepvirus,dus kijk alsjeblieft goed uit!
Ik kom later wel weer even spieken hier.
Fijne dag allemaal!