Wat raar!!!
Maar dat kan he?!
Ik ben de hele dag weg geweest, carnaval gevierd, en ga me nu niet zo druk meer maken moet eigenlijk nog een was weg werken
ach, die ligt er morgen ook nog wel…
Dan ga ik ook weer carnaval vieren :oops:
Feestbeest!
Een alcoholvrij feestbeest om precies te zijn. :mrgreen:
zwanger?
Nee joh, ik heb al ruim 1 1/2 jaar niet meer gedronken, en heb er ook helemaal geen zin in.
Volgens mij lig ik na 1 glas alcohol al onder de tafel :mrgreen:
Geef mij maar een sapje, of een colaatje ofzo.
Lotte, Nou maak je mij ook nieuwsgierig…
Hier een heel zielig mannetje met een heel rood hoofd… Damian heeft zich helemaal open liggen krabben. We kijken het morgen nog even aan en anders dan gaan we naar de huisarts…
Ook minder nieuws gehoord van mijn collega. Vandaag zijn er 3 collega’s ontslagen en vorige week ook al 1. Gaat allemaal lekker…
2 weken terug hebben ze nog aan mij gevraagd wat ik nou zou willen… Wilde ik 2 dagen werken of 3 (wat dus allang de bedoeling was) of wilde ik in de buurt werken. Toen kreeg ik het gevoel alsof ze me weg wilden hebben. Dus wie weet komt dat toch uit…Ik wacht wel af…
Ik heb nog geen contract getekend voor part-time. Heb nog steeds fulltime contract al 7,5 jaar…
Jammer, wij novembermama’s zijn aan het wachten op nieuwe novembermama’s :lol:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Ben jij weer…?
Echt??
Volgens mij is er nog geen novembermama topic, of ik heb niet goed gekeken :think:
Hihi, keek ook al :mrgreen:
Volgens mij heeft ze ons voor de gek :wall:
Zou ze dat doen? :naughty:
Nee ikke niet… we vinden het alleen bij novembermamas 2008 dat de tijd zo snel gaat… Vorig jaar rond deze tijd heb ik positief getest… Nu ben ik gewoon aan de pil. Wil op den duur wel een 2e maar nu nog niet… Eerst van dit mannetje genieten…
Ik was al in shock!
Nee hoor…
IK WIL WEL!!!
Ikke ooooooooooooooooooooooooook, maar nog even een paar maandjes wachten.
Ik wil ook wel, maar nu nog eventjes niet… Damian is net 3 maandjes…En ik heb nog steeds af en toe een trekkend gevoel in mijn buik en ook het litteken trekt nog iets… Eventjes geduld… Misschien als Damian een jaar is…
Al mis ik af en toe het gevoel van zwanger zijn…