ow ja ik heb in sf ook een foto van dana die in de box is gaan staan gezet. Dit doet ze gewoon voort zonder problemen op deze manier :o en ze gaat steeds rechter staan :inlove:
Op naar het showforum!!
Hé, dat is raar…Misschien begrijp ik het verkeerd, maar ik vind niks nieuws in ons showforum. Ik ben daar de laatste die iets gepost heeft op 2 dec. Marije had toch ook iets in het sf gezet? Of bedoelen jullie photobucket?..!
ja zeker…
… :oops:
:lol:
Nou, daar ga ik straks dan kijken, want ik moet zo weg. En vanmiddag naar de relatietherapeut (zo noem ik 'm maar even, want hij noemt zich geloof ik anders.)
Toedeloe!
mamalena, ja met sf wordt photobucket bedoelt. Maar sf is gewoon handiger typen :oops:
Veel succes vanmiddag, heb je er voor je gevoel iets aan? :hug:
Wawa, beterschap. erg vervelend joh keelontsteking.
Tilly, jou kleine man doet het dus ook wel goed :thumbup:
lekker genieten van je mannetjes in huis.
Mamalena, en hoe was het gegaan?
Femmie, voor Dana. ze gaat ook lekker he.
zoo leuk he om te zien hoe je eigen kind zich ontwikkeld.
enne erg mooi kraamkado, heb je mooi gemaakt.
Patricia, hoe is het werken? ben je weer helemaal fit? en je meisje?
Joos, ook al weet je dat het bijna zeker niets is, het blijft wel spannend rond die tijd (vond ik tenminste)
hoe is het met je grote beer?
Leuk allemaal CSI en House fans :mrgreen:
welke CSI vinden jullie het leukste?
Ik kijk veel miami en new york de laatste weken. Las vegas heb ik allemaal al gezien, al volg ik wel de nieuwe serie. Vanavond dus de eeste met de vervanger van grissom dus ik ben benieuwd.
En house, tja dat vind ik gewoon geweldig om te kijken. Was een aflevening bij die ik wel zielig vond . weet niet of jullie die al gezien hebben met wilson’s vriendin.
verder gaat het hier wel goed. Dalijk weer naar school met D en in de 2 uur dat hij daar is ga ik met T boodschappen doen, dan is dat ook gebeurd.
Ik merk wel dat T op de dinsdag als ik daar op school kom en hij gaat dan in het klasje langs D. dat hij al begint te huilen als ik school inloop.
Dit is al de 3e week oprij en ik vermoed dat hij door heeft dat ik hem dan 2 uur in de klas laat en ik er niet bij ben. Maar dat is maar even want hij is binnen een paar minuten bedaard.
Gelukkig zijn er genoeg spiegelramen waar ik door heen kan kijken om te zien hoe hij het doet.
en ga in maart op zwemles met D, en later in het jaar ook met T.
Bookimama, ik vind alle CSI leuk. Kijk jij ook de Mentalist?
Femmie, heeeeeeeeeeeeeeeeel gaaaaaaaaaaaaaaaaf.
Mamalena, hoe was het bij de relatietherapeut? :-*
Keelontsteking gaat beter door AB. Ben ik echt heel blij mee.
fijn dat het wat beter gaat met je keel.
en nee ik kijk the mentalist niet, heb m’n handen al vol aan alle CSI’s en house lol dagelijks is er wel een van de 2 op of meerdere :lol:
Bah wat een verschrikkelijk nieuws vanuit België! :evil: Ben zo blij dat Julian nu thuis is. 'k Heb hem nog maar even een extra dikke knuffel gegeven.
Wawa, fijn dat je weer wat opknapt meid. Keelpijn is niks, zeker net met jouw beroep. Hoe doe je dat nu met voorlezen?
Tilly, ben jij al weer opgeknapt?
Fem, wat een prachtig kraamcadeau! Hij is echt schitterend geworden, mijn complimenten.
Bookimama, tja…csi…ik kijk het, omdat A het altijd wil kijken. Maar 9 van de 10 keer weet ik na 5 minuten wie de dader is of hoe het allemaal gebeurt is. Ik mag dat nu ook niet meer uitspreken van dan verpest ik het. Ik vind het allemaal zo voorspelbaar :oops: ik maak er dus nu een sport van om het zo snel mogelijk door te hebben, dan schrijf ik het op, en na de uitzending laat ik het aan A zien.
Moeilijk hè, om je kleintje achter te laten als hij huilt. Gelukkig kan je spieken.
Mamalena, hoe was het bij de “relatietherapeut”?
Heb je de foto’s inmiddels gevonden?
Patricia, weer helemaal opgeknapt?
Hoi meiden,
Wawa, fijn dat het nu dankzij de AB beter gaat! Keelontsteking is zo naar :hug: :hug:
Fem wat is Dana een vlotte meid! :inlove: Foto’s in het sf gezien.
Nesrin en ik zijn beide weer opgeknapt gelukkig. Verder spring ik er vanaf hier weer in als jullie het goed vinden.
Ga ik nu even aan de strijk.
:-*
Oh ja, wilde ik nog ff vertellen. Kennen jullie het merk Vinrose? Heb een supergave zomerjas voor Nesrin gescoord, voor minder dan de helft van de winkelprijs! :dance: Ikke is blij :mrgreen:
Joos, ja, wat een afschuwelijk nieuws hè! Ik schrok er ook van. Vooral omdat ik als leidster er (vanzelfsprekend!) nooit bij stil sta dat me dat zou kunnen overkomen. Vreselijk…!
Wawa, fijn dat je je beter voelt.
Femmie, wat een mooi cadeau!!! Complimenten hoor!
Patries, lekker gesjopt. Haha, waar je al niet blij van wordt.
Bij de relatietherapeut was het wel oké. Hij sloeg in een half uur al heel wat spijkers op hun kop. Heel opmerkelijk. Vertel straks wel meer. Moet nu naar de kapper. Is zóó nodig.
Toedeloe!
Wel een voor en een nafoto plaatsen!!
Patricia, ik ken het merk niet, maar ik ga zo even op google kijken. Het zal vast weer fantastisch staan!
Brrr…ik hoor net dat er een 3e baby is overleden in het ziekenhuis.
Als leidster zal je dat inderdaad wel aangrijpen. Mij als moeder ook, ben blij dat Julian vandaag thuis is, anders was ik even langs gelopen denk ik.
Brr wat een verschrikkelijk nieuws he? :o Kippenvel…
Joos, nog 1 dagje tot je nod! Spannend! Merk je al iets van naderende :evil: ?
Ja :?
joos :hug:
mamalena, tja tis zijn werk he, alleen maar goed dus dat ie al snel eea goed in beeld had. Kan ie daar ook concreet mee verder :thumbup:
patricia, strijk weg? Jij strijkt ook veel he? Hoor het je hier vaak zeggen
bookimama, d dus wat moeite met dat jij hem achter laat? Dat lijkt me zo moeilijk. Maar heeft ie het verder wel naar zijn zin daar?
wawa, fijn dat de ab aanslaat meid.
ja brrrrrrrrrrrrrrrrr wat een zieke geest moet die vent gehad hebben he? Kan daar met mijn verstand niet bij. Ow en die papas en mamas
:kaars: voor hun allemaal
en thx voor de complimenten meiden van het kado en van de fotos van dana.
We gaan vanavond op visite. Heb hem net ingepakt. Heb er zin in :inlove:
en morgen… dan ga ik sinds 2 en half jaar…
weer een glaasje alcohol drinken :shifty:
We gaan op stap en dana logeert bij oma. Ben benieuwd, denk dat ik maar 2 glazen wijn nodig heb om op mijn kop te staan :lol:
Hihi heb er stiekum wel zin in, ik wilde niet, heb met tegenzin kaartjes gehaald, maar nu het dichtbij is wordt ik helemaal blij, lekker ff een avondje weer eens helemaal los
Joos, gelukkig had ik woensdag cursus en heb ik niet veel hoeven praten. Gisteren vrij en vandaag ging het praten weer. De AB doet heel goed z’n werk. Ik was al heel lang aan het kwakkelen. Ik denk al vanaf oktober/november op en af, dus ik hoop dat het nu echtr klaar is voor deze winter.
Manlief vertelde het nieuws onder het eten. ik moest gewoon janken. het zal je toch gebeuren, dat je 's morgens snel je kindje heen brengt, kus geeft en het nooit meer over kunt doen
@Wawa wrote:
Manlief vertelde het nieuws onder het eten. ik moest gewoon janken. het zal je toch gebeuren, dat je 's morgens snel je kindje heen brengt, kus geeft en het nooit meer over kunt doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, dit dacht ik dus ook. Hoe gehaast ouders meestal weg gaan na het brengen… en dan zulk nieuws te verwerken krijgen

Femmie, waar gaan jullie heen morgen?
En inderdaad, ik strijk nog steeds alles :oops:
Joos, :hug:
Ga weer X faxtor kijken :mrgreen:
:-*
patricia ik strijk ook alles hoor, had laatst het dekbed niet gestreken maar mooi glad gevouwen in de kast gelegt en ik stoor me nu al enkele dagen aan de keukels :oops: En danas kleren strijk ik ook veel, shirtjes en broekjes enzo.
En wij gaan naar de back to the 80’s party van radio 8 fm. Vaste prik voor ons ieder jaar (vorig jaar niet omdat ik zwanger was). Altijd wel erg gezellig. Veel oude bekenden enzo.
En x-factor, dat keek ik vorige week idd, vriend zit nu een belachelijke film te kijken op rtl 5 :?
Ik ben heel selectief met strijken. Ik strijk alleen als het opvalt als het gestreken is. Manlief en ik strijken evenveel. We hebben er beiden hekel aan.
Dat is wel fijn wawa. Ik denk dat O. niet eens weet hoe het strijkijzer aan moet (bij wijze van). Geeft niet, ik heb er zelf geen hekel aan. En daarbij, hij draagt gelukkig maar zelden een overhemd, want daar heb ik dus wel moeite mee!