Hey goedemorgen meiden,
Joos, wat leuk dat Juul zijn verjaardag zo geslaagd was. Hoe heb je het zelf allemaal beleefd?
Femmie, bedankt voor je pb, lijkt me echt een super leuke baan! :thumbup: Maar wanneer ga je nou precies beginnen?
Wawa, bij jullie houdt het ook niet op zeg :hug: Beterschap :-* Ben trouwens ook erg benieuwd naar de surprise!
Marije, ik heb het filpmje niet bekeken, maar ik begrijp dus dat Tyme loopt! :inlove: Gefeliciteerd :-
Ik heb eindelijk het idee dat ik weer tot de levenden ga behoren zeg, voel me stukken beter. Had trouwens afgelopen zondag mega kiespijn, dus ik naar de dienstdoende tandarts… Blijk ik een kaakontsteking te hebben. Nou ja, pijnstillers en antibiotica gekregen, deze werken ook goed tegen de griep :mrgreen: , en de pijn is al stukken minder. Meeeen wat een week heb ik achter de rug zeg.
Morgen ga ik weer aan het werk.
Moet nu ff verder :-
patricia, wat lekker dat je weer tot het land der levende behoord. Ik was vanmorgen naar de stad gefietst maar dat was me een aanslag op mezelf zeg. :wall: Ben nu echt klaar voor vandaag…
Ik begin 2 februari. Het lijkt mij ook leuk en heb er ook echt zin in. Heb dus nog anderhalve week “vrij” en dan is het echt voorbij allemaal. Gek he, anderhalve week in een vakantie lijkt veel langer dan dat ik het nu ervaar.
joos, wij willen fotos zien, wij willen fotos zien, wij willen fotos zien
ow ja, ik heb ff een kruipfilmpje van dana in het sf gezet. Ik wist niet dat dat kon, wel erg leuk dat dat lukt zeg.
ow ja en muts dat ik ben, :doh:
vriendin van me is zondag bevallen van een zoontje. Wisten al dat het een zoontje werd maar nog niet wanneer natuurlijk. Kreeg sms dat ze bevallen was en me wel vertelde hoe of wat als ze weer wat opgeknapt was, ze lag nu in het zkh. Met hem ging het nu wel goed met haar redelijk.
Kortom, mijn interpretatie dat het erg zwaar geweest is. Balen ook voor haar, ze wilde zo graag thuis bevallen
Maar zo raar, te bedenken dat ze zondag zo heeft liggen zwoegen dan. Nu ik het zelf eens heb meegemaakt ervaar je zoiets op zon andere manier. Hoop dat ze snel thuiskomt en weer opknapt.
Oh, wat leuk fem. Jij kunt dus binnenkort weer op kraamvisite. :inlove:
Gek is dat he? Ik krijg ook altijd een soort van medelijden als iemand moet gaan bevallen. :roll:
Ik wilde even naar je filpmje kijken, en ook nog de van Tyme, maar de pagina laad niet goed.
Hoe heb je trouwens de opvang voor Dana geregeld als je weer gaat werken? Hoeveel uur ga je werken eigenlijk?
wawa, blij dat ik het goed heb gedaan en dat de kinderen er iets aan hebben gehad man lief vroeg zondag wat ben je aan het doen en ik heel droog. uhm m’n huiswerk :lol:
Femmie, spannend joh. geniet nog maar lekker van ja anderhalve week.
wil ook wel pb met wat je nou eigenlijk gaat doen.
En ja nou we ook weten hoe het is om te bevallen kun je je ook meer inleven. wel leuk dat je dalijk weer op kraamvisite mag.
JAAA goed joh van Dana at ze kruipt. hehe jou rustige dagen zijn ook geteld en je mag dalijk ook lekker rondrennen met je meisje.
Patricia, goed om te horen dat het weer beter met je gaat. Wel zwaar om zo’n rot week achter de rug te hebben. Vooral als je Nesrin rond hebt lopen natuurlijk.
Marije, ohh wat goed joh van Tyme en leuk filmpje.
Joos, ben benieuwd naar de foto’s van de grote dag. wel wennen nou he. HIJ is alweer 1.
Hier is het rustig. man is naar school en ik ga dalijk ook naar school met D en T.
donderdag komt de csi met de nieuwe man die ipv grissom komt in csi.
heb voorstukjes gezien, maar ik blijf erbij dat het zonder grissom niet echt meer hetzelfde zal zijn. Laatste aflevering met grissom had wel een mooi einde.
Ik volg dan ook maar 2 dingen op tv en dat is alle CSI’s en house.
Hi meiden,
Even snel… We stappen over naar een andere internet provider. Ze zeggen dat hij vandaag al gestopt is, maar kan nog internetten.:shifty: denk dat hij er elk moment uit kan liggen.
Als het vanavond nog steeds kan kom ik nog even schrijven… Anders tot over een paar dagen!
:-* :shifty:
Heel kort: Boobimama: hier ook CSI en House en sinds kort The Mentalist. Iets anders kijk ik niet :oops:
Hoi meiden,
Hier ook even kort. Heb alles gelezen hoor maar ben moe, moe, moe.
Ben blij te lezen dat de meeste zieken onder ons weer aan de beterende hand zijn!!! Gelukkig maar.
Joos, fijn dat de verjaardag van Julian zo leuk is geweest!
Marije, tot over een paar dagen meid. Heb het filmpje van Tyme ook nog niet gezien maar zal er naar kijken. Knap hoor dat hij loopt
Femmie, mag ik ook pb? Ben benieuwd wat je nieuwe baan inhoudt.
Bookimama, wat een fijne berichten van jou kant. Leuk om te lezen dat het met jullie zo goed gaat!
Mamalena, bij jou ook alles goed?
Charissa, druk, druk , druk?? Alles goed met jou en Loïs?
Patricia, knapt Nesrin nu dan ook weer een beetje op? Fijn iig dat het met jou weer de goede kant op gaat.
Uhm…meer weet ik zo niet meer dus laat het hier bij.
:-*
Zooo die griep pleegt echt een aanslag op je lichaam. Vanochtend fietste ik naar mijn werk en had het gevoel dat ik niet vooruit kwam. Dat ik met een handrem op fietste ofzo.
Dus Fem, ik snap hoe jij je gevoeld moet hebben na jouw ritje naar de stad.
En trouwens…jij hebt al foto’s gezien,jij hebt al foto’s gezien,jij hebt al foto’s gezien!
Tilly, jij ook al zo moe. :hug: Het wordt tijd voor het voorjaar!
Marije, tot snel!!
Bookimama, heb jij vandaag ook voor de buis gezeten? Toch wel bijzonder, de eerste zwarte president van Amerika.
A. is hier de csi-fan, maar we kijken samen House (staat nu ook op, dus WAWA zal ook wel voor de tv zitten).
Patricia, ook nog een kaakontsteking :shock: Het zit je niet mee hè, sterkte!
Er staan een paar verjaardagfoto’s in ons fotoalbum!
Femmie, wat een gaaf kruipfilmpje! Heerlijk wijffie die Dana! :inlove:
Goedemorgen meiden!
Ik ben vandaag weer begonnen met werken. Ook Nesrin is gelukkig weer helemaal opgeknapt!
Joos, voor jou is het spannend aan het worden. Of heb je stiekum al een testje gedaan? (zou ik namelijk wel al gedaan hebben hihi)
Tot later! :-*
Fijn te horen dat het met jullie ook weer beter gaat! Werkze!
Enneuh…ik ga echt helemaal nergens vanuit Patricia.
a) Vorige keer duurde het ook een tijdje (met gericht klussen)
b) Nu hebben we niet van de beste dagen gebruik gemaakt.
c) Ik ben behoorlijk ziek geweest.
Dus als het nu raak is, dan is het een wonderkindje. :mrgreen:
d) … (vul maar lekker zelf in
)
Tja joos, ik had al fotos gezien, maar wilde nog wel meer :mrgreen: En die heb ik nu gezien dus ik ben tevreden hoor
patricia dana gaat 1 dag naar opa en oma, 1 dag naar oma en 1 dag thuis bij papa :inlove:
Dat laatste is voorlopig, vriend heeft 14 meer vakantiedagen per jaar dan ik, dus die gaat hij 1 per week inzetten voor papadag met dana. Als dat op is, dan gaan we 1 dag opvang doen en ik zit te kijken naar een gastouderburo omdat die wat flexibeler zijn kwa dagen. En het kan zomaar zijn dat ik straks misschien gevraagd wordt een andere dag te werken omdat dat beter uitkomt. Ik ga 24 uur werken.
Ja en idd, medelijden, zoiets is het idd wat je hebt dan als je hoort dat iemand aan het bevallen is.
bookimama ja nog maar anderhalve week, gaat zo snel inneens :shock: En ik ga je pm sturen hoor.
Dana kruipt overigens al ruim een maand op deze manier hoor, maar ik had nu pas door dat ik een filmpje op ons sf kon zetten (met dank aan marije) :oops: dus vandaar. Dana staat ook al tegen de salontafel en tegen ons en in de box enzo, maar ik krijg dat niet op de film. Ze ziet die camara en wil er dan heen en begint weer te kruipen :roll:
marije succes met overgaan met overgaan van provider
wawa jaaaaaaaaaaaa house kijken wij ook altijd, donderdagavond is altijd houseavond hier, dan komt er eerst een nieuwe en daarna op een andere zender een oude. En gister idd ook. Heerlijk altijd.
tilly heb jij ook de griep te pakken dat je zo moe bent?
nou welja zeg, vriendin belt me gister op en doet haar hele bevallingsverhaal. Echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het was gewoon horror. Heb gewoon met haar mee zitten janken aan de telefoon zeg. Bah dat ze dat mee heeft moeten maken :snooty:
Gelukkig gaat nu alles goed ze.
Wij zijn ook weer beter. Vriend gaat morgen weer werken, mag ik het weer alleen doen met dana.
He een vraag trouwens: Dana drinkt niet altijd alle flesvoeding. Net had ze maar 60 op :? Nou ja, een uur eerder had ze een hele banaan naar binnengewerkt, dus gek vind ik het ook niet. Maar goed, ik heb dus de rest van inhoudt van de fles weggedaan. Maar nu zat ik te denken, het kdv zei toen dat ze regelmatig flessen een 2e of 3e keer opwarmen. Op die verpakking stond dat dat niet mocht en dat je hem ook binnen een uur moet geven. Hoe doen/deden jullie dat? Gewoon later opwarmen en weer geven? Of gewoon weggooien?
Weggooien. Ik warm geen melk op. Het staat er niet voor niets op, en ik loop liever geen risico. Je kan de melk ook maximaal een uur nadat je het gemaakt hebt laten drinken.
d? hmmmm ik kan zo geen d verzinnen :think: Tja, ik ben er van overtuigd dat het niet raak is…en tegelijkertijd voel ik toch ook wel een soort van teleurstelling… :?
Was het echt zo erg die bevalling van die vriendin? Arme meid. Hopelijk knapt ze snel weer op. :hug:
Wat is het hier stil trouwens…
Zware keelontsteking. Ik ga naar bed. Heb AB kuur voor 7 dagen.
Femmie, ik warm geen melk op. Doe ik ook niet als mijn thee koud is geworden
wawa beterschap meid en doe rustig aan.
thx meiden, ik had het jammer gevonden als ik altijd alles weggooi en het zou niet gehoeven hebben
Hihi en wel en grappige vergelijking wawa met de thee opwarmen. Tja hetgeen ik bedacht had, is dat er altijd bacillen in de melk komen tijdens het drinken die zich kunnen gaan vermeerderen enzo. Dus daarom leek het mij ook niet zo geschikt.
joos, ja het was echt heftig. Ik zet het verhaal niet hier neer. Voelt voor mij niet lekker, ook al gebruik ik geen namen, om het verhaal van een ander online te zetten :roll:
We hebben net het kraamkado afgemaakt, echt zooooooooooooooooo gaaf!!! Ik ga morgen foto maken en die hier showen, ben er helemaal trots op :inlove:
Hallo allemaal,
Ben gesloopt… Hard gewerkt en heb even geen zin.
Tot morgen!!
ps: Ja, ik warmde de melk wel op. Ze hebben er nooit een valse scheet van gelaten. :lol: Zo en nu ben ik echt weg.
Ik warmde de melk nooit op. Wel heb ik het soms pas na meer dan een uur gegeven, als we bijvoorbeeld op pad waren.
Ga weer aan het werk! :-*
werkse patries
hihi ik kom ff ons kraamkado showen ben helemaal trots en vriend zegt heel de tijd dat ie eigenlijk te mooi is om weg te geven :mrgreen: