Goedemorgen!!
Gisteren ben ik hier niet geweest omdat we de verjaardag van Julian over het hele weekend uitspreiden. Gelukkig zijn Juul en ik weer opgeknapt, maar nu is papa ziek aan het worden.
Cadeautjes uitpakken vindt Julian niet zo interessant, maar zijn cadeautjes zelf wel.
Tot nu toe zijn de kazerne van little people en een speeltafel favoriet. :mrgreen:
Hij stapt vrolijk rond met een feestmuts van Bumba, echt geweldig! Foto’s volgen natuurlijk!
Misschien dat ik vanavond nog even langskom als de visite weg is, anders wordt het morgenavond. :-*
Julian, papa en mama, van harte gefeliciteerd met Julians verjaardag!!! Geniet van de bijzondere dag :inlove: :inlove:
Charissa, komt mooi uit met oefenen op school. Ik hoop, dat ze het net zo leuk vindt als onze peuter. Die heeft ondertussen twee keer geoefend. A.s donderdag voor de derde keer.
Mamalena, je was toch naar de film? Hoe was het?
Joos, spannend nog 6 dagen. Heb je het gevoel dat het raak is?
Hoe is het verder met iedereen? Hier twee slecht slapende kids. Baal baal baal/
GEFELICITEERD JULIAN!!!
Hiep, hiep, hoera Julian 1 jaar!!!
Joos en man van harte gefeliciteerd!!!
:-*
Hoera! Julian is 1 jaar!!
Gefeliciteerd en nog een hele fijne dag!
Wij gaan hier weer verder zieken… Tot later :-*
Joos, gefeliciteerd met JULIAN’S 1e VERJAARDAG
Eeeeeeeeven inbreken hoor :mrgreen:
Lieve Joos en A.
Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Juul!
Van vriendinnetje Sofie voor Julian, een dikke kwijlkus!
stel je een geopend mondje voor die steeds ooooopen en dicht gaat, gepaard met een kledder kwijl (:mrgreen: Ik dacht, dat vind iedereen vast leuk om te visualiseren )
Even gauw een smok voor een ieder die het nodig heeft :-*
Zwwaaaai!
Hieperdepiephoera voor julian!!!
Joos en vriend ook van harte, hoop dat jullie met 3en een heerlijk weekend achter de rug hebben :-
Goh er is hier veel geschreven sinds mijn laatste bezoek.
Tja en dan zit ik in twijfel, moet ik wel of niet nog wat zeggen… Maar ik doe het toch, ook mij heeft het nml niet lekker gezeten afgelopen dagen. Het heeft me flink bezig gehouden.
Ik hou het kort want wat gezegt is hoeft niet alsmaar herhaald te worden. Ik kan me vinden in veel wat al geschreven is.
Maar daar wil ik aan toevoegen dat het nooit mijn intentie was (en ik denk ook niet die van wawa noch die van joos) om als groep druk uit te gaan oefenen, al kan ik me wel voorstellen dat dat eventueel zo geinterpreteerd is, vanwege de berichten achter elkaar. Ik kan vanuit mezelf alleen maar zeggen, dat ik gereageerd heb op wat geschreven was en daarbij wellicht niet vergenoeg heb nagedacht.
Dat wilde ik dan toch nog ff kwijt.
marije wat goed van je dat je het volbracht hebt op je werk. Knap hoor.
Ik heb je filmpje bekeken. Helemaal leuk :inlove:
Oei en ga je 4 dagen werken? Dat geloof ik wel dat je daar tegenop ziet. Dat is nogal een verschil met voorheen zeg. Als het je niet bevalt valt er dan wel over te praten dat ze een tijdelijk vervanger inhuren voor de opvang van het verlof?
Hoe gaat het nu met tyme?
mamalena ow meid toch een maagonderzoek. Wat gaat ze doen, scopie? En je blijft klachten houden he, nou ik zou idd gewoon ff overleggen met ha of spec. wat je het beste kan doen (wachten of toch onderzoek)
En ook een zieke thuis, hoe is het nu met haar?
Lief dat je naar ons pap vraagt. Hij is weer bij de cardioloog geweest en heeft nu pillen die hij een jaar moet slikken. Daarmee wordt zijn hart in een goed ritme gedwongen en zou het de bedoeling zijn dat als ie over een jaar gaat afbouwen het in het juiste ritme blijft. Afwachten dan maar. Hoop ook dat ie niet al te veel bijwerkingen van de medicijnen heeft.
Ik had hier niet geschreven hoor wat voor werk ik dadelijk heb. Ik zal je ff pb’en
En lekker naar de film geweest. Leuk joh, hoop dat het gezellig was.
patricia jij hebt het ook flink te pakken he. Heel veel beterschap.
Och en die foto toch!!! het straalt gewoon van haar af hoe beroerd ze zich voelt, de arme schat.
Stuur jou ook ff pb over mijn baan :-
jane jij zit nu misschien wel in de apres-ski, hoop iig dat je een heerlijke week hebt meid. En dat je je kleine man niet al te veel mist. Ik begrijp nu dat ie lekker met papa thuis is.
Hoe gaat het verder met je? Hoop dat je de herinneringen die weer extra boven zijn gekomen een beetje los kan laten :hug:
En wat mooi ook, dat wawa dat toen deed dat beeldje, heeft dus ook echt veel betekenis bij je gekregen.
En belachelijk van dat cb zeg. Tis ook nooit goed, je mag het niet vergeten je mag oma niet sturen, nou ik vind dat ze dan toch wel veel verwachten van een moeder, zeker in deze tijd tegenwoordig. Veel mamas werken toch. Jammer dat ze zo onwelwillend zijn.
En wat leuk zo’n tent! Geloof het meteen dat ie er veel lol in heeft.
joos nou ja zeg, wat is dat voor vertoning van die huisarts zeg? Ik vind dat echt slecht hoor! Daar mag je best een nieuwe afspraak voor maken en haar vertellen dat je daar niet zo over te spreken bent, dat je komt voor je kindje omdat je je zorgen maakt en dat je het dan prettig vind als je serieus genomen wordt en je kindje goed bekeken wordt.
Tja je kan ook kijken of je bij patricia in de praktijk kan, maar zal lastig worden. Heeft je vriend dezelfde ha? Anders kan je misschien makkelijker overstappen naar die van hem, als je hier echt weg zou willen.
bookimama fijn jou hier ook weer te zien meid. :-
Wat mooi weer, bij jullie een echt winterwonderland, maar wel erg koud als ik het zo begrijp. En het gaat dus erg lekker bij jullie. Das goed te horen :thumbup:
tilly och arme luuk. Hoe is het nu met hem. Ik had vroeger ook altijd oorontsteking. Dus ik weet er alles van hoe hij zich voelt :hug:
Wat fijn dat jullie zo’n allerte cb arts hebben zeg! :thumbup:
Mijn ouders zette vroeger altijd een opengesneden ui naast mijn bed. Dat scheen ook te helpen. Ik moet er alleen wel bijzeggen dat ik het laatst deed bij dana toen ze verkouden was en het rook wel erg sterk op haar kamertje toen…
Beterschap voor hem :hug:
wawa hoe staat het met de traktatie en hoe gaat het verder met je?
charissa dikke knuf voor jullie ook meid, wordt een heftige week :hug:
Thx nog voor de reacties op de bo meiden. Ik dacht, door hoe er voor gewaarschuwd werd, dat je er blijvende schade aan kon oplopen ofzo, vandaar ook mijn vraag.
Had dus ook flinke bo, heb dana savonds laten drinken, lag te rillen en te janken in bed, mennnnnnnnn wat deed het zeer en wat voelde ik me beroerd, maar daarna met de kolf alle restjes eruit getrokken en ow wat luchte dat op zeg! En daarna ging het meteen stukken beter. Helaas ook een vorm van de griep te pakken, niet zo erg als mijn vriend, maar mijn hoofd zit helemaal dicht en heb het gevoel alsof ik een liter zeewater op heb zo droog voelt het aan in mijn keel :? Kortom, ook niet fit dus, maar goed.
Verder was ik bang dat het afbouwen voor niets geweest was. Dana werd ook ziek en vond de fles eigenlijk niet geweldig, die had liever mamas borst. Tja en dan is ze ziekjes en zielig, dus heb haar de borst maar aangeboden. Maar ze was na een dag alweer beter en ik niet en de productie is gekelderd. Uhm, tja laten we daar in deze dan maar gretig gebruik van maken met afbouwen :oops:
Ben ook een andere richting in geslagen. Sla nu niet meteen een hele voeding over, maar doe 25/75 50/50 75/25 (fv/bv) als je begrijpt. Nou ja, ik wist niet helemaal of het zou werken, omdat er toch gedronken wordt en dus mijn hormoonhuishouding toch in werking stelt, maar er wordt rustigaan met de dag minder gedronken en het lijkt te werken, we bouwen rustigaan steeds verder af.
Overigens had ik pas gelezen dat als je een half jaar of langer bv gaf je borsten het meest mooi van model blijven. Ik kan helaas alleen maar zeggen dat ik juist vanaf een half jaar het gevoel heb dat ze steeds slapper worden en ik doe nu met het afbouwen flink oefeningen voor de borstspieren, maar ik ben bang voor het eindresultaat
Iemand nog nuttige tips?
Ik heb eigenlijk geen idee wie ik nu wel en niet vertelt heb over mijn baan. Ben ik echt ff kwijt :oops: dus als je weten wil, pb me dan maar ff. :-
en dan schrijf ik mijn verhaal over mijn werk en denk ik ineens, jee ik zit al vanaf 1 april thuis. Dat is dadelijk 10 maanden geweest.
Dat had ik toch nooit van te voren kunnen bedenken. Zal toch echt wel wennen worden zeg, om weer aan de bak te gaan. Maar heb er wel zin in.
Jammer is dat dan he, dat je van te voren niet weet hoe alles loopt, dan had ik me niet zo druk hoeven te maken over brieven, gesprekken, afwijzingen, cwi enz. En dan had ik gewoon lekker 10 maanden volop kunnen genieten…
Vind het zo gek, heb zo’n heerlijke tijd gehad, en het is echt omgevlogen, maar omdat het zo “gewoon” was voor me, voelde het helemaal niet speciaal laat maar zeggen. Dat vind ik zo jammer. Er is ook zoveel gebeurd in die maanden. Kijk er mooi op terug, maar toch ook wel met enige weemoed :roll:
Femmie, wat schrijf je toch lief naar iedereen. Door griep afgelopen week heb ik veel dingen gemist. Voor mij is het een soort weekoverzicht geworden :lol:
Marije, zo 4 dagen. Petje af meid.
Femmie, naar van die BO. Nu wel weer opgeknapt?
Mamalena, wanneer heb je maagonderzoek?
Jane, ik hoop, dat je lekker aan het genieten bent.
Joos, hoe was de verjaardag?
Nou, het weekend is weer voorbij. Ik ga zo de pc afsluiten. Morgen heb ik ene rotdag qua drukte, dus tot dinsdag denk ik :-*
@femmie wrote:
en dan schrijf ik mijn verhaal over mijn werk en denk ik ineens, jee ik zit al vanaf 1 april thuis. Dat is dadelijk 10 maanden geweest.
Dat had ik toch nooit van te voren kunnen bedenken. Zal toch echt wel wennen worden zeg, om weer aan de bak te gaan. Maar heb er wel zin in.
Jammer is dat dan he, dat je van te voren niet weet hoe alles loopt, dan had ik me niet zo druk hoeven te maken over brieven, gesprekken, afwijzingen, cwi enz. En dan had ik gewoon lekker 10 maanden volop kunnen genieten…
Vind het zo gek, heb zo’n heerlijke tijd gehad, en het is echt omgevlogen, maar omdat het zo “gewoon” was voor me, voelde het helemaal niet speciaal laat maar zeggen. Dat vind ik zo jammer. Er is ook zoveel gebeurd in die maanden. Kijk er mooi op terug, maar toch ook wel met enige weemoed :roll:
Ach, meid, ik blijf over elke fase weemoedig. :oops: :oops: Ik ontvang graag werk PB

ja wawa, ik verklaar mezelf soms ook voor gek. Ik heb op een of andere manier de drang om zoveel mogelijk op iedereen te reageren maar net zoals gister heb ik daar gewoon een avondtaak aan. Maar ja, ik vind het zelf ook altijd fijn om reacties te krijgen op wat ik geschreven heb, dus wil dat ook terug doen (en soms zou ik mezelf misschien af moeten vragen hoe ver ik daarin moet gaan :roll: )
Tja en weemoedig, idd zo ook toen ik besloot te stoppen met de bv en toen dacht ik ook, daar moet ik snel mee kappen, anders ga ik een zwaar leven krijgen. Dat gaat nog vaak gebeuren, leven bestaat nu echt uit fases die komen en gaan. Nou ja, dat maakt het ook weer heel erg mooi en uiteindelijk ben ik ook blij als ik mooi op een fase terug kan kijken ook al sluit ie af.
Jij vandaag een rotdag, bah, das balen, zeker als je dat al van te voren weet. Hoop dat je hem wat door hebt weten te komen. Tot snel :-*
Femmie, ik heb het overleefd. Nu even alles rond maken en dan is de dag echt voorbij. Pfoef, heavy. Dreumes werd wakker met ene loopoor. Zelf keelontsteking. We komen er hier gewoon even niet bovenop. Ook weer ongesteld. Veel vroeger dan moest. ik ben het net geweest. grrrrrrrrrrrr.
he bah joh, tis ook wat he, jij te snel ongesteld, ik niet ongesteld, kunnen we niet wat delen
En zo zwaar op het werk ja. Zal je hier maar niet vragen wat er gaande was dan, maar doe het maar lekker rustig aan vanavond zeker ook met een zieke dreumes. :hug:
Dank je wel voor alle felicitaties! Mijn kleine ventje is ontzettend verwend. Hij heeft de halve dag met een bumbahoedje rondgelopen, hij was dus echt jarig :mrgreen: Ik zal binnenkort wat foto’s op ons forum zetten.
Oeh…over showforum gesproken…MARIJE!! IK VERGEET STEEDS TE REAGEREN OP JE FILMPJE!! Wat goed dat Tyme loopt!
Wawa :hug: Wat balen dat je zo vroeg ongesteld geworden bent.
En dan ook nog ziekig en zieke kindjes, sterkte meid.
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw traktatie!
Femmie, moeilijk hè, om altijd op iedereen te reageren. Ik voel het ook zo, je wil zelf ook graag een reactie, dus probeer je ook op anderen te reageren. Maar soms gaat het gewoon niet.
10 Maanden thuis zitten is ook best een lange periode, en het was behoorlijk heftig toch? Als je alles van te voren wist, dan zou je misschien anders geleefd hebben, maar zo is het nou eenmaal niet hè.
ooh ff telefoon,
En wie was het Joos :mrgreen: :mrgreen:
broertje, hij heeft een nieuwe keuken gemaakt (ja helemaal zelf), en daar wilde hij even over vertellen.
pff er komt steeds wat tussen! Mag ik hier gewoon weer inspringen?
Tuurlijk, doe ik ook af en toe hoor. Ik lees het weekoverzicht van femmie gewoon. Ha ha ha. Ik ga pc afsluiten en op de hometrainer. Bleeeeeeeeeeeeh. Maar ik ga toch. Laters :-*
Bookimama, kids vonden het geweldig
Knap hoor.
Ik vond mijn ritjes op de fiets van en naar mijn werk, door wind en regen, wel voldoende work-out vandaag :oops: