Nog even voor alle ziek zwakke mama’s, kids en papa’s (?) veel beterschap en lekker genieten van het weekend. Hier gelukkig wel goede huisarts, maar slecht CB.
@Wawa wrote:
@Tilly wrote:
Dan zit ook mij het verhaal van Chrisje nog dwars. Wil het er eigenlijk niet meer over hebben of opnieuw iets op gang brengen maar ben het met Jane eens. Vind het jammer dat Chrisje nu weg is.
Maar, ik weet ook dat geschreven taal vaak anders overkomt dan wanneer je het in real life tegen iemand zegt. Dus…
Ik ben nu de boosdoener. Prima, ik ben ook degene die het heeft geschreven. Ik denk, dat we het er beter wel over kunnen hebben, dan dat we het uit de weg gaan en doen of onze neus bloed. Daar heeft ook niemand wat aan. Liever even bonje en even flink pissed doen tegen elkaar dan dat dit jaren blijft rommelen. Ik houd niet van stiekeme dingen, dus schrijf liever wat je tegen me wilt, dan dat je het stil houdt!
Overigens denk ik, dat het voor jouw persoonlijk nog een andere reden heeft Tilly. Chrisje is toendertijd namens ons cluppie bij jou in het ziekenhuis geweest. Dat schept toch een band.
Dan ben ik ook de boosdoener. Ik ben het met je eens, en hoewel de timing misschien niet lekker was, sta ik nog wel achter wat er geschreven is. Een paar berichten hierboven verwoord je het goed. Ook ik ben er voor om eerlijk te zijn. Dus ook om dit soort gevoelens op te schrijven. Anders krijg je dat stiekeme geklets en daar hou ik helemaal niet van.
Tilly, Arme Luuk met oorontsteking. Wat kunnen ze daar naar van zijn hè. Ik hoop dat de paracetamol werkt.
Wat een lekker slank mannetje is Luuk! Mijn reus is inmiddels al 11 kg. Al vind ik hem wel slanker lijken nu hij zijn benen ontdekt heeft.
Wawa, heerlijk dat je moeder je kwam helpen. Ik merkte de afgelopen dagen wel dat het me heel veel energie kostte om voor Julian te zorgen. Ik doe het met liefde hoor, maar moest zelf ook middagdutjes doen waardoor het huishouden er een beetje bij in is geschoten.
Marije, ik bel een volgende keer ook niet meer. Als het echt niet goed gaat met Juul, dan bel ik de nachtapotheek wel. Die schijnt hier wel goed te zijn. Arme Tyme, dat hij zo moet hoesten.
Jee, straks 4 dagen werken, da's gewoon een verdubbeling van je werktijd hè. Financieel is dat wel even lekker, maar ik kan me wel voorstellen dat je er tegen op ziet. Ik weet nog steeds niet of ik in april weer 4 dagen ga werken, of dat ik die ene dag verlof neem.
Patricia, da's het probleem hè, dat ze geen nieuwe patiënten aannemen.
Leiderdorp is ook prima te doen inderdaad. (Ben afgelopen zomer lopend naar de prenatal daar gegaan, dat was wel ver. 'k Had me er een beetje op verkeken :mrgreen: )
Bookimama, hoe is het daar bij jullie? Ligt er nog zoveel sneeuw of is dat inmiddels al weer weg?
Charissa :-*
Joos, fijn dat je je wat beter voelt. En minder dat Juul nou ziek is.
En jou dokter is ook niet echt patient vriendelijk dan, hoop dat je een andere kan vinden die dat wel is.
Patricia, ohhh die Nesrin wat een zielige foto. Je kan goed zien dat ze ziek is zeg.
Hopelijk knapt ze snel op en kunnen we weer van je vrolijke meid foto’s bewonderen.
Marije, jij ook beterschap met je jongens. Ja zal best wel ff pittig worden om meer te werken maar misschien went het ook snel.
Hoe is het nou met je keuken? alles al schoongepoets? en moest je nou ook opnieuw verven?
Femmie, Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hopelijk is het wat echt bij je past en je je lekker bij voelt.
En hmm een BO heb ik nog nooit gehad dus ik kan je geen advies geven :hug:
M’lena, vervelend joh dat je nog niet echt bent opgeknapt. bellen voor het maagonderzoek is misschien wel goed, en ben je er hopelijk ook eerder vanaf als ze weten wat er scheelt.
en beterschap met je zieke meisje.
Wawa, balen joh dat je ziek bent. Vooral met kinderen is het heel lastig. Super fijn natuurlijk dat je moeder kwam helpen en zorgen.
Tilly, beterschap voor luuk.
Chrisje, ik hoop ook dat je nog wat van je laat horen en weer mee komt schrijven.
Charissa, :-* :hug: hoe is het met je lekkere pretletter?
Hier alles wel goed hoor.
Koud en wit is het buiten. Niet echt weer om lekker buiten te spelen in ieder geval. D wil wel langer buiten spelen dan dat ik hem toe laat.
Gister boodschappen gedaan en was m’n handschoenen vergeten, ohhh vanuit de winkel naar de auto was echt een ramp. m’n vingers waren gewoon verdoofd van de kou op dat stukje zeg.
Verder lekker druk met m’n 2 kanjers en wennen aan nieuw schema van man lief. Hij werkt nou weekenden (vrij-za-zo) van 18:00-06:00 en dan de rest van de week school. maandags wel laat gelukkig kan hij wat slapen.
klinkt heel druk maar we zien hem nou wel meer dan zijn vorige schema.
Voordeel is dat hij de schooldagen vrij heeft met vakanties en zo .
verder is het genieten van D en T, ze zijn echt super lief samen (gelukkig)
En D doet het ook goed op school, hij zit nou met best veel 5 jarigen die in de herfst naar grotere school gaan. Hij is zowat de jongste maar ligt gelijk met veel van 5 jaar in de klas.
T is mijn schatje, die loopt de hele dag met een tuitlipje om kusjes uit te delen.
@Joos wrote:
Wawa, heerlijk dat je moeder je kwam helpen. Ik merkte de afgelopen dagen wel dat het me heel veel energie kostte om voor Julian te zorgen. Ik doe het met liefde hoor, maar moest zelf ook middagdutjes doen waardoor het huishouden er een beetje bij in is geschoten.
Dreumes slaapt nog wel, maar peuter niet. Ik vind het oneerlijk om hem dan voor de tv te zetten. Dus een dagje en avondje hulp was ideaal. :mrgreen:
Bookimama, klinkt heerlijk meid. Heb je nog wat foto’s van de boys :mrgreen:
Hier nu echt aan het opknappen gelukkig.
Hey meiden, wat hebben jullie veel veel gekletst (en ge-qoute :mrgreen: ), gezellig.
Ik ben nog altijd ziek… duurt me echt veel te lang nu. Heb gelukkig wel uit mogen slapen, Nesrin is pas net wakker. :dance:
Ga even proberen of ze wat wil eten. Tot later :-*
Hoi meiden,
Er zijn hier geen boosdoeners vind ik. Heb alleen soms een beetje moeite met hoe het geschreven is. Dat maakt het nog niet geheel fout o.i.d.
Ik heb dan ook werkelijk tegen niemand hier iets wat zal blijven sluimeren. Ben gewoon eerlijk geweest, net als jullie.
Dus wat mij betreft heb ik gezegd wat ik wilde zeggen.
Wawa, heb preventief neusspray gegeven maar het mocht dus niet helpen.
En moet hier ook altijd stiekem een beetje lachen om Luuk. Nick was een behoorlijk groot mannetje en daarbij vergeleken is Luuk gewoon ontzettend smal en zo licht als een veertje :lol:
Heb verder nog niet gelezen, ben gestopt na het bericht van Wawa en Joos. Wilde daar toch even snel op reageren.
Misschien straks meer.
:-*
Net bezig geweest met de traktatie voor peuter. Echt zooooooooooooooo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. Mail me maar voor foto’s :mrgreen:
Wawa, ist niet makkelijker voor jou om ze op het showforum te zetten?
Anders wil ik wel mail hoor!
Heel druk met huishouden rondom twee hangerige kindjes. … Later meer dus! :-*
Meiden, hier ‘even’ achterstallig onderhoud in het huishouden wegwerken…Er lijkt hier een bom te zijn ontploft…! Weet niet of ik hier vanavond nog ben. Ga naar de film met een vriendin. :dance: Lang geledennnn!!!
Tot morgen!
Veel plezier Mamalena.
Marije, uhmmmmmmm showforum. Tja, ik was een beetje lui. :oops: :oops:
Mamalena, veel plezier bij de film!
Het punt van Chrisje is geheel aan mij voorbij gegaan. Heb nu wel alles bijgelezen maar reageer er niet op. Is al genoeg gedaan.
Wawa, ik wil ook mail :mrgreen: Enne Loïs gaat woensdag de 28e wennen en donderdag de 29e. En dan maandag 2 februari haar 1e schooldag. Ik was nog niet eerder gebeld omdat haar juf met een zware hersenschuddig thuis zit.
Joos, morgen de grote dag, dan wordt je kleine man 1. spannend hoor!
Ligt het nou aan mij of is er vanavond echt helemaal niets leuks op tv…
Heb m’n bad maar aangezet. :mrgreen:
Joos, hoe is het met Julian? Vier je het morgen eigenlijk gelijk voor de familie of?
tot later. :-*
@Marije wrote:
Ligt het nou aan mij of is er vanavond echt helemaal niets leuks op tv…
Heb m’n bad maar aangezet. :mrgreen:
Net Hider in the House gekeken met peuter.
Vreeeeeeeeeeeselijk gelachen. We gaan nu naar de buren toe.
Marije, Mamalena, Charissa, PB-en jullie even je mailadres.
Ik heb de foto's naar Mamalena naar een verkeerde in mijn adresboek gemaild :oops: :oops: :oops: Ken jullie achternamen niet. Was waarschijnlijk iemand van MP ofzo :lol: :lol:
Charissa, komen de oefendagen jou ook een beetje uit qua werk?
Trek je alles thuis nog een beetje? :-* :hug:
Joos, Tilly, Patricia, Mamalena en anderen: Hoe is het nu met zieke kids?
Joos, heb je morgen groot feest? :mrgreen:
Wawa, wat een geweldige traktatie en wat is je peuter groot ineens! :o :inlove: :inlove:
Heel leuk gedaan! :thumbup:
duik m’n bedje in, tot morgen!
@Marije wrote:
Wawa, wat een geweldige traktatie en wat is je peuter groot ineens! :o :inlove: :inlove:
Heel leuk gedaan! :thumbup:
duik m’n bedje in, tot morgen!
Hij is nog niet af he?

Dreumes huilde, dus we zijn alweer terug. :?
Julian, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Wawa, de oefendagen vallen precies op mijn werkdagen dus dat komt mooi uit. Ik breng haar naar school, ga werken, haal haar op en dan mag ze naar het kdv. Gelukkig is de school, werk, kdv allemaal bij elkaar om de hoek :thumbup:
Hier thuis gaat alles zijn gangetje. Ben druk met alles en nog wat dus de dagen vliegen voorbij.
Voor alle zieke kindjes een dikke :hug: