~**OKtoBErsTOppERs'06**~

Jane een hele fijna vakantie meid! En geen benen breken hè :-*

Kan je maar op 1 dag naar het cb? Da’s toch geen doen! En dan ook nog klagen als oma mee komt. Alsof jij elke keer vrij kan nemen.

Ik ga meestal op woensdag, mijn vrije dag.

Femmie, over bv kan ik weinig zeggen, maar ik hoop dat het afbouwen goed zal gaan. Gisteravond was je niet fit hè. griep of toch borstontsteking? :hug:

Patricia, och dat koppie!! Ik heb er ook zo eentje thuis. Om 14.40 moet ik bij de huisarts zijn. Met zo’n kleintje kan je beter te vaak dan te weinig gaan hè. Hopelijk knapt ze snel op.

Mamalena, de anderen hebben het ook al gezegt hè, niet te lang met die klachten rond blijven lopen :hug:

Wawa, Was het gezellig met je moeder?

Marije ben je de werkweek goed doorgekomen?

Voor alle zieke kindjes, mama’s en papa’s veel beterschap! :hug:

Ik knap zelf aardig op, maar nu heeft juul het te pakken. Koorts, hangerig, veel slapen, hij zit aan zijn oortje. Normaal slaapt hij overdag een uurtje en nu heeft hij al twee en een half uur geslapen. Als hij wakker is wil hij op schoot. k Typ dit bericht ook met één hand, best lastig :slight_smile:

aaahhhh wat snoepig, en ook heeeel zieluug.

ik kom net bij het kruidvat vandaan en heb daar een tentje voor tien euro gekocht met honderd ballen :shock: staat nu binnen omdat ik op vakantie ga en dan kan hij leuk spelen vriend is toch minder ondernemend dan ik met kleine, maar als ik terug ben dan ruim ik hem op voor later in de tuin echt een super ding en hij vindt het geweldig.

bedankt meiden voor wensen ik ga lekker genieten en mijn kleine proberen niet al te zeer te missen.

Patricia hier houden ze daar echt geen rekening mee, toen ik eens niet kon wilde ik een nieuwe afspraak plannen kon pas na ruim een maand, toen voreg ik of dat niet erg was ivm prikken. zegt die vrouw: "nou dat maakt toch niet uit mevrouw want eerder kan toch niet."dus ik niet al te vriendelijk: "kunt u gewoon antwoordt geven op mijn vraag… :evil: . pfff hier dus maandag ochtend van 8 tot 12 enige optie je komt of je komt niet. Het is wel om de hoek dat dan weer wel.

@jane wrote:

aaahhhh wat snoepig, en ook heeeel zieluug.

ik kom net bij het kruidvat vandaan en heb daar een tentje voor tien euro gekocht met honderd ballen :shock: staat nu binnen omdat ik op vakantie ga en dan kan hij leuk spelen vriend is toch minder ondernemend dan ik met kleine, maar als ik terug ben dan ruim ik hem op voor later in de tuin echt een super ding en hij vindt het geweldig

Patricia hier houden ze daar echt geen rekening mee, toen ik eens niet kon wilde ik een nieuwe afspraak plannen kon pas na ruim een maand, toen voreg ik of dat niet erg was ivm prikken. zegt die vrouw: "nou dat maakt toch niet uit mevrouw want eerder kan toch niet."dus ik niet al te vriendelijk: "kunt u gewoon antwoordt geven op mijn vraag… :evil: . pfff hier dus maandag ochtend van 8 tot 12 enige optie je komt of je komt niet. Het is wel om de hoek dat dan weer wel.

Pff… Nou ik zou dan liever nog een half uur moeten rijden en dan meer keuze in dag en tijd hebben, toch?

Oh leuk zo’n tentje! Ik ga even kijken of hij misschien in de online folder staat. Op het kdv hebben ze ook zo’n ballenbak en Nesrin speelt daar vaak in.

Joos, hopelijk is Juul met zijn verjaardag weer helemaal beter…Succes bij de huisarts. Ga denk ik voor Tyme ook even een afspraak maken hij heeft sinds vandaag zo’n raar hoestje…

Werkweek was zwaar( nou ja week… twee dagen.) Vooral omdat ik best vaak een beetje gebogen sta aan zo’n stoel en dan krijg je zo’n druk op die holtes… AUW!!!

Begin maart gaat mijn collega met zwangerschapsverlof , ga in die periode opeens 4 dagen werken. Zie daar ergens best tegenop. :oops:

Jane, komt vast goed met jou op vakantie. Maak je veel foto’s? :wink:

Particia, ben ook net aangekleed. :slight_smile: Arnoud heeft Jesse even van school gehaald en brengt hem zo ook weer terug, kon dus net even iets rustiger aan doen.

Jij ook succes bij de ha!

arme juul ook al :hug:

en alvast een hele fijne dag toegewenst. Geniet er van Joos, is toch een hele gebeurtenis.

liefs

Huh? :think: Ik had het berichtje van Joos dus helemaal gemist :wall:

Och arme Juul, hoop dat hij wat opknapt voor zijn verjaardag :hug: Tis toch wel een hele speciale dag. Jij ook succes bij de ha dan. HOuden we elkaar hier op de hoogte?

:-*

Haha, Nynke, ik dacht echt dat je hier net zag lopen!!! Hahaha, rare gewaarwording. Deze vrouw had alleen een te dikke kont en toen ik goed keek natuurlijk ook een iets ander gezicht. Maar ik verrekte m’n nek zowat (op een rotonde ) omdat ik echt dacht dat jij het was.

Werken met pijnlijke holtes…Auwww!!! Dan hoop je dat de dag héééél snel gaat. En jij binnenkort 4 dagen werken, joh? Da’s veel ja. Ik ga binnenkort weer naar 3 en dat vind ik al veel. :oops:

Jane, hééééél fijne vakantie meid!!! Genieten maar!

En wat een leuke aankoop heb je gedaan. Toch stiekem iets doen zodat papa het wat makkelijker heeft? Ik herken het wel hoor, maar eigenlijk zou papa daar zelf op moeten kunnen komen toch? Wel leuk zo’n ballenbak voor de zomer, dus een goeie aankoop.

En wat een raar CB heb jij zeg.

Patries, wat een zielepietje heb jij!! Arm moppie! Succes bij de ha.

Joos, jij ook naar de ha met juul? Tjonge, wat een zieken! Hoop voor hem en jou dat het z’n oor niet is. Niet fijn!

Fem, nogmaals gefeliciteerd met je baan!! Goed joh! Ik heb geloof ik ook even gemist wat de baan inhoudt.

Hoest met Dana? En met je vader?

Moet nu even weg, maar ben straks weer terug. Beloofd. :wink:

Hoe is het met jou en je meiden dan Lena?

Nesrin ligt zo heerlijk te slapen, maar moet haar nu echt wakker gaan maken voor de ha. Tot later! :-*

Zo, wij zijn weer terug.

Het was een hele onderneming, waar ik voor mijn gevoel 40 graden koorts aan over gehouden heb, maar Nesrin moet het gewoon uitzieken en ik moet oppassen dat ze niet uitdroogt. Zijn de klachten woensdag niet verminderd moeten we weer terug. Geen ernstige dingen dus gelukkig.

Joos, hoe ging jullie ha bezoek?

Marije, had je nou ook een afspraak gemaakt?

Bij mij hetzelfde verhaal alleen…ze heeft nauwelijks naar Julian gekeken. Ik heb er bijna een uur zitten wachten en dat is geen pretje met een moe ziek kind. Toen ik eenmaal binnen was rende de huisarts nog 2 keer de kamer uit. Ik heb 10 minuten zitten wachten. Net toen ik mijn boeltje wilde pakken kwam ze weer binnen. Spoedgavellen etc. Tja, ik snap dat die voor gaan, maar ze zitten daar met 5 huisartsen, en dit was niet een patiënt van haar.

Ze heeft even vluchtig in de oren van Julian gekeken en dat was het. De arme ziel piept en hoest maar ‘dat hoort erbij’. Oké…maar Julian zit al weer een week aan de ventolin en het wordt niet beter…

En toen stond ze weer op, wenste me beterschap en ging weer weg. :twisted:

Patricia, als jij nog een goed betrokken huisarts weet in Leiden… :?

Julian ligt nu op bed te slapen. Ik ben zelf ook bekaf (nog niet helemaal fit) dus ik ga ook nog even een tukkie doen. Kom vanavond nog wel even om de hoek gluren. :-*

Jane, wens je een fijne vakantie toe.

:hug: voor de zieken.

zal straks ff bijlezen als man lief is werken.

@Joos wrote:

Bij mij hetzelfde verhaal alleen…ze heeft nauwelijks naar Julian gekeken. Ik heb er bijna een uur zitten wachten en dat is geen pretje met een moe ziek kind. Toen ik eenmaal binnen was rende de huisarts nog 2 keer de kamer uit. Ik heb 10 minuten zitten wachten. Net toen ik mijn boeltje wilde pakken kwam ze weer binnen. Spoedgavellen etc. Tja, ik snap dat die voor gaan, maar ze zitten daar met 5 huisartsen, en dit was niet een patiënt van haar.

Ze heeft even vluchtig in de oren van Julian gekeken en dat was het. De arme ziel piept en hoest maar ‘dat hoort erbij’. Oké…maar Julian zit al weer een week aan de ventolin en het wordt niet beter…

En toen stond ze weer op, wenste me beterschap en ging weer weg. :twisted:

Patricia, als jij nog een goed betrokken huisarts weet in Leiden… :?

Julian ligt nu op bed te slapen. Ik ben zelf ook bekaf (nog niet helemaal fit) dus ik ga ook nog even een tukkie doen. Kom vanavond nog wel even om de hoek gluren. :-*

Meen je dat nou? Nesrin is helemaal onderzocht. Keel, oortjes, longen hartje, en kliertjes in de keel. Die zijn dus wat opgezet maar verder waren er geen bijzonderheden. Ze heeft ook nog wat uitslag op haar borst en rug, maar dat komt ws van de koorts.

Ik zit in Leiderdorp. das voor jou misschien ook wel goed te doen? Ik weet alleen niet of ze nog nieuwe patienten aannemen…

M’lena,

Haha, Nynke, ik dacht echt dat je hier net zag lopen!!! Hahaha, rare gewaarwording. Deze vrouw had alleen een te dikke kont en toen ik goed keek natuurlijk ook een iets ander gezicht. Maar ik verrekte m’n nek zowat (op een rotonde ) omdat ik echt dacht dat jij het was

Whahaha! Zie het al helemaal voor me! Wel leuk dat je aan “mijn” kont kon zien in eerste instantie dat ik het niet was! whahah :lol: :lol:

Joos en Patries, jammer dat er weer zo vluchtig is gekeken… Ze geven je zo snel het gevoel van:’ Oh, daar heb je weer zo’n moeder met een verkouden kind!" Herkennen jullie dat ook?

Heb zelf niet meer gebeld. Als Tyme maandag nog zo’n rare hoest heeft gaat Ar naar het inloop spreekuur met hem. En natuurlijk zit ik zo bij de huisartsen post als het van het weekend verslechterd. :hand:

Er komt echt zo’n zeehonden geluid uit… :shifty:

B’mama, tot straks meis!

Oh, lees net bij jou Patricia dat er wel goed is gekeken… Nou zo hoort het ook! :thumbup:

Hoi meiden,

Wat is er veel gekletst zeg :shock: Helaas heel veel over zieke kindjes. :hug: En dan ook nog zieke mama’s :hug:

Jammer dat er dan huisartsen bestaan die niet goed kijken naar je kind wanneer je er dan langskomt. Je komt toch niet voor niks!!! Vaak is het inderdaad zo dat ze er weinig aan doen maar je kunt pas zeggen dat ze gewoon uit moeten zieken als ze daadwerkelijk goed gekeken hebben.

Joos, echt balen dus dat ze dat bij Julian niet hebben gedaan. Zoiets snap ik nou echt niet :doh: :wall:

Even een dikke :hug: voor iedereen die ziek is of hem om een andere reden goed kan gebruiken.

Dan zit ook mij het verhaal van Chrisje nog dwars. Wil het er eigenlijk niet meer over hebben of opnieuw iets op gang brengen maar ben het met Jane eens. Vind het jammer dat Chrisje nu weg is.

Maar, ik weet ook dat geschreven taal vaak anders overkomt dan wanneer je het in real life tegen iemand zegt. Dus…

Femmie, meid van harte gefeliciteerd met je baan!!! Super meid!!

Maar hoe gaat het nu verder met je? Ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt of ben je nu echt goed ziek. Hoop dat het niet van een bo komt.

Hoe gaat het met je kleine meid?

Marije, jij dus straks 4 dagen werken. Kan me goed voorstellen dat je daar best tegenop ziet. Hoop dat je er toch lol in mag hebben en de tijd snel voorbij mag gaan. Hoelang moet je 4 dagen in de week werken?

Hoe is het met jou zieke kids? Een blaffend zeehondje in huis lees ik??

Mamalena, hoe is het bij jou thuis? Een van de meiden was toch ook ziek? En hoe is het met jou? Nog erg veel last gehad van je maag???

Nu ga ik dit eerst posten want er komt iedere keer van alles tussendoor en ben de draad inmiddels een beetje kwijt dus laat het hier ook even bij.

Spreek jullie snel weer.

@jane wrote:

ik baal een beetje van de situatie met chrisje tuurlijk wawa mag je je zegje doen en eerlijk zijn, maar als je als doel had om chrisje meer hier te laten schrijven was je toon te hard. Als je op mij zo had gereageerd was ik ook direct pleiten geweest. Ik hoop dat er via de pb nog het een en ander recht gezet kan worden, mits daar ruimte voor is. Dit gaat ten koste van de vrijblijvendheid die wij hier hebben en ik ben wars van groepsdruk of dwang. Als we wilden dat chrisje vaker kwam hadden we haar dat kunnen vragen en dit voelt niet goed zeker nu ze een mk heeft te verwerken.

Ik vind het ook rot dat ze een miskraam te verwerken heeft. Ik heb haar een PB gestuurd. Deze is gelezen, maar ze heeft niet gereageerd. Ik weet hoe een MK voelt, dus ik laat haar nu verder met rust. Ze is hier welkom en dat heb ik ook duidelijk aangegeven.

Ik vind dat we hier allemaal vrijblijvend mogen schrijven. Mijn mening is alleen dan, dat ik niet de behoefte voel om dan steeds wel te geven, maar niet te krijgen of anderen te laten krijgen. Je hebt gelijk als het tijdstip niet oké was. Kan ik niet terug draaien. Gebeurt is gebeurd.

Ik ben nog steeds niet fit. Dus tot later. Mijn moeder was er om voor mij en de kids te zorgen

Oh ja, dat wilde ik nog zeggen…

Hier ook een ziek kind. Luuk heeft oorontsteking.

Gisteren moest ik met hem naar het bureau voor inentingen en ze vroeg natuurlijk ook even hoe hij in z’n vel zit. Nou was het de laatste paar weken dus bijna elke avond raak dat Luuk huilend wakker werd. Meestal zelfs vaker dan één keer.

De arts heeft naar z’n oren gekeken en toen bleek…oorontsteking. Hoelang dat gerommeld heeft, ik weet het niet. Gisteren leek hij er ook daadwerkelijk pas echt goed last van te hebben want hij werd ongeveer om het uur wakker. Gelukkig heeft hij de nacht wel doorgeslapen.

Op advies van de arts moeten we hem 4 dagen voor het slapen gaan een paracetamol geven. Dus dat doen we dan maar.

Hij weegt trouwens inmiddels 8514 gram en is 76 cm.

@Wawa wrote:

@jane wrote:
ik baal een beetje van de situatie met chrisje tuurlijk wawa mag je je zegje doen en eerlijk zijn, maar als je als doel had om chrisje meer hier te laten schrijven was je toon te hard. Als je op mij zo had gereageerd was ik ook direct pleiten geweest. Ik hoop dat er via de pb nog het een en ander recht gezet kan worden, mits daar ruimte voor is. Dit gaat ten koste van de vrijblijvendheid die wij hier hebben en ik ben wars van groepsdruk of dwang. Als we wilden dat chrisje vaker kwam hadden we haar dat kunnen vragen en dit voelt niet goed zeker nu ze een mk heeft te verwerken.

Ik vind het ook rot dat ze een miskraam te verwerken heeft. Ik heb haar een PB gestuurd. Deze is gelezen, maar ze heeft niet gereageerd. Ik weet hoe een MK voelt, dus ik laat haar nu verder met rust. Ze is hier welkom en dat heb ik ook duidelijk aangegeven.

Ik vind dat we hier allemaal vrijblijvend mogen schrijven. Mijn mening is alleen dan, dat ik niet de behoefte voel om dan steeds wel te geven, maar niet te krijgen of anderen te laten krijgen. Je hebt gelijk als het tijdstip niet oké was. Kan ik niet terug draaien. Gebeurt is gebeurd.

Ik ben nog steeds niet fit. Dus tot later. Mijn moeder was er om voor mij en de kids te zorgen

Wat een schat van een moeder heb je dan meid!! Wat super fijn dat ze er voor jullie kan zijn.

Ik hoop dat je snel op mag knappen meid. :hug:

@Tilly wrote:

Dan zit ook mij het verhaal van Chrisje nog dwars. Wil het er eigenlijk niet meer over hebben of opnieuw iets op gang brengen maar ben het met Jane eens. Vind het jammer dat Chrisje nu weg is.

Maar, ik weet ook dat geschreven taal vaak anders overkomt dan wanneer je het in real life tegen iemand zegt. Dus…

Ik ben nu de boosdoener. Prima, ik ben ook degene die het heeft geschreven. Ik denk, dat we het er beter wel over kunnen hebben, dan dat we het uit de weg gaan en doen of onze neus bloed. Daar heeft ook niemand wat aan. Liever even bonje en even flink pissed doen tegen elkaar dan dat dit jaren blijft rommelen. Ik houd niet van stiekeme dingen, dus schrijf liever wat je tegen me wilt, dan dat je het stil houdt!

Overigens denk ik, dat het voor jouw persoonlijk nog een andere reden heeft Tilly. Chrisje is toendertijd namens ons cluppie bij jou in het ziekenhuis geweest. Dat schept toch een band.

@Tilly wrote:

Oh ja, dat wilde ik nog zeggen…

Hier ook een ziek kind. Luuk heeft oorontsteking.

Gisteren moest ik met hem naar het bureau voor inentingen en ze vroeg natuurlijk ook even hoe hij in z’n vel zit. Nou was het de laatste paar weken dus bijna elke avond raak dat Luuk huilend wakker werd. Meestal zelfs vaker dan één keer.

De arts heeft naar z’n oren gekeken en toen bleek…oorontsteking. Hoelang dat gerommeld heeft, ik weet het niet. Gisteren leek hij er ook daadwerkelijk pas echt goed last van te hebben want hij werd ongeveer om het uur wakker. Gelukkig heeft hij de nacht wel doorgeslapen.

Op advies van de arts moeten we hem 4 dagen voor het slapen gaan een paracetamol geven. Dus dat doen we dan maar.

Hij weegt trouwens inmiddels 8514 gram en is 76 cm.

:-

Wat liefffffffffffffff. Hij past dan nog hele lieve kleertjes. Dreumes is echt een beer :lol: :lol: .

Oortjes zijn vreselijk. Peuter heeft er heel veel last van gehad. Volgende keer preventief neusspray gebruiken. Helpt erg goed en boeken onder poten van hoofdeinde. Nu moet ik echt naar bed hoor, maar ik zie elke keer weer een berichtje van je :- :mrgreen: