Hier was ik dus al bang voor
Hè meiden toch :hug:
Hè, ik heb er spijt van dat ik iets geschreven heb
Voel me nu wel lullig al was het niet lullig bedoeld maar wellicht erg lullig dat er 3 van dergelijke berichten achter elkaar geschreven zijn
Nou ja, uiteindelijk denk ik dat we elkaar wel allemaal begrijpen en ik denk ook alles begrepen te hebben wat er geschreven is en snap ieders standpunt, tis maar hoe je het bekijkt.
Chrisje, van mij uit: als je hier je verhaal wil blijven doen, moet je dat echt doen hoor! Maar hetgeen het is, is dat ik net als wawa het jammer vind dat je er weinig bent en er weinig vanuit je terugkomt (ook al snap ik het vanuit jou kant ook wel weer heel goed)
Soms moeten dingen ff gezegt zijn om de lucht te klaren en weer met alle goede bedoelingen verder te kunnen, maar dat betekend dus niet meteen dat je hier niet welkom bent! :hug:
mamalena beterschap meid, hoe is het nu met je maag?
marije hoe heb jij je werkdag doorgekomen?
patries hoe is het met jou, voel jij je weer wat beter?
Ik moet me helaas aanmelden bij de ziekenboeg. Ik zit hier óf met een BO óf ik heb de griep van mijn vriend overgekregen. Ik begin me iig aardig rap beroerder te voelen, maar dat vorige keer met BO ook. We zullen zien waar het op uit gaat draaien. Mijn (.)(.) doen wel enorm PIJN, die 2e voeding eraf is een beetje zachtuitgedrukt minder fijn te noemen. Maar goed, ff doorbijten.
Verder heb ik vandaag mijn arbeidsvoorwaardenonderhandeling afgerond en ik heb ja gezegt dus ik heb nu echt OFFICIEEL EEN BAAN!!! :dance:
@Chrisje wrote:
Meiden, ik begrijp het wel hoor…
Het is vaak dat ik wel lees en in gedachten reageer, maar ja, daar hebben jullie niks aan.
Ik vind het wel fijn om dingen met jullie te delen, en zou ook graag meer positieve dingen willen delen, maar helaas is mijn leven op dit moment niet rooskleuriger. En heb ik het erg druk met Cayla,Sasja, huis verbouwen, een miskraam, werken enz.
Ik begrijp dat het voor sommigen niet leuk is als ik niet reageer, probeer dit soms wel te doen, maar kom ivm tijd vaak niet verder dan lezen.
Wil geen twee-strijd saaien en zal mensen proberen niet meer te irriteren door hier nog te typen.
Wil je weten hoe het met me gaat, pb me gerust, ik ben niet boos! Hoogstens licht teleurgsteld.
Groetjes,
Het gaat jullie goed, Christina
Jammer, dat het zo moet gaan. Ik had liever gezien, dat je hier meer zou komen schrijven.
Femmie, gefeliciteerd met je baan. Enne BO, dan gewoon even tijdelijk meer gaan voeden hoor. Misschien bouw je toch te snel af :hug:
Hi meisjes!
Hier heel het gezin in de lappenmand… Jesse is de afgelopen dagen ook thuis geweest met koorts en met Tyme gaat het van koorts naar geen koorts naar koorts… :roll: Zelf een holte ontsteking, gaat lekker zo! :lol:
Fem, werk ging moeizaam. vooral omdat mijn zwangere collega ook ziek was en ik dus wel moest werken omdat hij anders de praktijk moest sluiten.
:wall: Maar goed heb het overleefd! :mrgreen: :mrgreen:
Dat griepgevoel of evt BO van jou hè… Heb je erge stuwing nu je minder voeding geeft? Kan natuurlijk zijn dat je klieren dat niet helemaal leuk vinden… :think: Pas er maar mee op meis. :hug: :-
En dan die baan…GEFELICITEERD!!!Ook een “kei” leuke baan lijkt me het! :thumbup:
Chrisje, zou het heel jammer vinden als je hier niet meer zou komen schrijven…Kan nog wel meer schrijven maar hier komt het eigenlijk in het kort wel op neer. :-
M’lena, jij een rot nacht gehad… Hoe is het nu met je?
Patricia, veel beterschap meis! En nee, het is NIET erg en NIET raar dat je Nesrin even niet zag zitten omdat je je zo rot voelde. :hug: :-
Wawa, krijg jij ondertussen niet de uitslag van het uitstrijkje of ben ik nu compleet de kluts kwijt door mijn snot hoofd? :shifty:
Joos, hoe voel jij je nu?
Tilly, lekker aan je conditie gewerkt gisteren las ik op Hyves? 8)
Jane, dikke knuf meis. :hug:
Charis, denk hier aan je.
B’mama, hoe ist?
Ik zet vanavond even een kort filmpje van Tyme op het show forum. Het is een beetje donker op de film maar ben zo trots dat ik het wel even wil delen. :mrgreen:
liefs. :-
@Marije wrote:
Chrisje, zou het heel jammer vinden als je hier niet meer zou komen schrijven…Kan nog wel meer schrijven maar hier komt het eigenlijk in het kort wel op neer. :-*
Wawa, krijg jij ondertussen niet de uitslag van het uitstrijkje of ben ik nu compleet de kluts kwijt door mijn snot hoofd? :shifty:
Ik had hier een heel verhaal voor Chrisje getypt, maar heb het toch maar via PB gedaan.
Uhmmmmmm, uitstrijkje, uitslag :? , ja, ik moet nog bellen. Nog een week wachten volgens mij. Vandaag was ik niet fit, dus ik bel volgende week donderdag.
Ha meiden,
Nou, ik ben een heel klein beetje opgeknapt, maar het is nog steeds geen feest. Begin me echt een beetje zorgen te maken. Had een maand geleden al een afspraak voor een maagonderzoek maar heb dat toen afgebeld omdat ik een keelontsteking had. Die heb ik nu nog maar toch maar een nieuwe afspraak maken.
Wie is de mol begint zo, dus kan niet langer schrijven. Eén van de weinige dingen die ik volg.
En straks weer Char, dus het wordt een latertje denk ik als ik weer hier ben.
Maar wil graag even reageren, dus…vlug weer terug.
Toedeloe!
he meiden, ik doe ff ego.
ja ik heb idd hele pijnlijke borsten en het zijn de klieren die ik voel, niet de stuwingen laat maar zeggen, nml ook na het drinken deed het echt nog flink zeer vanmorgen.
Ik vraag me alleen af wat er kan gebeuren dan? CB zat ook allemaal dat ik zo enorm op moest passen voor bo en jullie zeggen het nu ook. Wat kan er gebeuren dan?
Wel goed dat jullie het zeggen hoor, ben een taaie en heb altijd zoiets van “niet zeiken ff doorbijten”
Heb ik vandaag dus ook gedaan, maar heb inmiddels wel besloten dadelijk na de voeding met de kolf ff helemaal leeg te trekken ookal zegt cb alleen de druk eraf. Ze kunnen me wat, maar heb inmiddels al echt teveel pijnlijke punten in mijn borsten. Auwie.
Fem, met het afbouwen kan het inderdaad zijn dat je klieren eerder verstopt raken doordat je productie nog erg hoog ligt en er minder afname is zeg maar… Echt goed de bobbeltjes in je klieren weg blijven masseren hoor een BO komt best vaak voor met afbouwen, dus trek op tijd aan de bel. :-*
M’lena, ik ga straks ook Char kijken! Wie is de Mol kijk ik morgen even op uitzending gemist… Ben bezig met mijn huiswerk en KOK… :oops: :mrgreen:
Als ik jou was zou ik dat darm onderzoek ook niet te lang uit stellen… Je hebt er nu al zo’n lange tijd pijn van… :hug:
Wawa, groot gelijk heb je om even te wachten met bellen als je niet fit bent. Ben je zenuwachtig voor de uitslag? :hug:
HEb het filmpje erop gezet… Het is erg donker met een hoop Sesamstraat getetter erdoor maar het is te zien hoor!
@femmie wrote:
he meiden, ik doe ff ego.
ja ik heb idd hele pijnlijke borsten en het zijn de klieren die ik voel, niet de stuwingen laat maar zeggen, nml ook na het drinken deed het echt nog flink zeer vanmorgen.
Ik vraag me alleen af wat er kan gebeuren dan? CB zat ook allemaal dat ik zo enorm op moest passen voor bo en jullie zeggen het nu ook. Wat kan er gebeuren dan?
Wel goed dat jullie het zeggen hoor, ben een taaie en heb altijd zoiets van “niet zeiken ff doorbijten”
Heb ik vandaag dus ook gedaan, maar heb inmiddels wel besloten dadelijk na de voeding met de kolf ff helemaal leeg te trekken ookal zegt cb alleen de druk eraf. Ze kunnen me wat, maar heb inmiddels al echt teveel pijnlijke punten in mijn borsten. Auwie.
Je kunt er echt ziek van worden met koorts e.d… Dus inderdaad gewoon even goed leeg kolven. Evt. weer even één voeding erbij geven en dan vanaf volgende week een voeding eraf.
Marije, mijn moeder is hier, dus ik kijk morgenavond naar het filmpje :-*
Heb hier een ziek kind. Huilen, huilen, huilen. Ze heeft koorts en voelt zich vooral heel zielig.
Sorry, meiden, ik verhuis naar boven en kom niet meer beneden. Morgen weer een kans.
Truste, voor zover het een rustige nacht wordt hier…
Wawa, gezellig met je moeder?
M’lena, ook al een ziek meiske… Sterkte!
Denk dat ik zo ook maar mijn bed in duik… Heb eigenlijk nog helemaal geen zin ( kennen jullie dat?!) :think:
liefs.
Hoi meiden, ik voel me vandag ietsje beter… Gelukkig maar, want nu heb ik Nesrin hier vor pampus op de bank liggen.
En ik heb geen warm water thuis! :evil:
Wat een ziekenboeg zeg… Doe het rustig aan meis. :hug:
Jij ook sterkte met je jongens. :hug:
Heb voor vanmiddag een afspraak met de ha gemaakt voor Nesrin. Bij zo’n kleintje laat ik er liever even naar kijken. Ook, omdat ze maar weinig eet en drinkt al een week lang.
Oh ja, femmie, nu dan alsnog definitief gefeliciteerd met je baan. Had je nou verteld wat je ging doen? :think:
:-*
hey meiden ben ik ook weer even nog net voor mijn vakantie en ook ik wil natuurlijk mijn zegje doen.
ik baal een beetje van de situatie met chrisje tuurlijk wawa mag je je zegje doen en eerlijk zijn, maar als je als doel had om chrisje meer hier te laten schrijven was je toon te hard. Als je op mij zo had gereageerd was ik ook direct pleiten geweest. Ik hoop dat er via de pb nog het een en ander recht gezet kan worden, mits daar ruimte voor is. Dit gaat ten koste van de vrijblijvendheid die wij hier hebben en ik ben wars van groepsdruk of dwang. Als we wilden dat chrisje vaker kwam hadden we haar dat kunnen vragen en dit voelt niet goed zeker nu ze een mk heeft te verwerken.
Voor de rest meiden hoop ik dat iedereen zich snel beter gaat voelen, hier ook nog steeds niet fit. Ik las ergens dat er nogal wat griepvirussen heersen 3 geloof ik en ook ik loop eigenlijk al weken te emmeren.
M’lena volg je gevoel mbt maag en laat het goed onderzoeken.
Dat klopt patricia het cb houdt geen rekening met werkende moeders en als je je eigen moeder stuurt (wat ik dus regelmatig doe omdat het hier alleen op maandag is :shock: ) krijg je op je kop. haha
Inderdaad roept de mk van chrisje persoonlijk ook veel op en ik vind het heel knap dat men ervoor kiest om het kindje te zien, ik raakte totaal in paniek en wilde het niet zien, ik vond dat zo moeilijk en confronterend. Ik ben dan ook het type dat het heel moeilijk vind om naar opbaringen te gaan ik krijg er onherhoepelijk nachtmerries van.
Ik denk nog vaak aan die ene nacht en hoe ik me toen voelde. Ik heb hier bij de computer nog steeds het geluks kikkertje staan wat wawa me zende en dat is een soort symbooltje geworden voor die heftige tijd.
Meiden misschien nog tot later en anders tot over 10 dagen.
liefs
Jane, mocht ik je hier niet meer zien wens ik je alvast heel veel plezier. Hoop dat je je snel toch weer helemaal fit gaat voelen en optimaal kan genieten. :thumbup:
CB alleen op maandag? Dat is belacheljk zeg! :shock: Is volgens mij ook nog eens een dag waarop de meeste moeders juist werken.
Ik ga meestal op dinsdag (is mijn standaard vrije dag) maar volgens mij is het op maandag, dinsdag en vrijdag.
Hoop dus wel dat ze bij het inplannen van de afspraak kijken naar op welke dag iemand normaal gesproken komt. Maar dat zal wel niet
:-*
De box staat hier niet meer, dus als ik nu even iets moet doen waarbij ik mijn handen vrij wil hebben, zet ik Nesrin even in de kinderstoel. Zo trof ik haar na 10 minuutjes aan;
Hoezo ziek?
ACH!!! Kan ze wel wat slapen of lukt dat nu niet zo goed?
Jane, alvast veel plezier op je vakantie! Probeer er van te genieten meis! :-* :hug:
Ze is net even lekker in bad geweest en ze ligt nu in bed. Hopelijk slaapt ze even, maar denk dat dat wel lukt.
Eigenlijk zou ik het ervan moeten nemen en zelf ook nog even mijn bedje in moeten duiken. Maar aan de andere kant hoor ik dan het huishoudelijk werk roepen. Heb ook geen rust als dat niet enigzins op orde is. Ach, ik kijk wel even hoe ver ik kom, voel me net een vaatdoek. Zit trouwens ook nog in pyama :oops:
Om 14.50 uur moeten we bij de ha zijn.