~**OKtoBErsTOppERs'06**~

Het klinkt wel een beetje bot, maar ik weet dat je het zo niet bedoelt.

Ik ben het wel met je eens.

Chrisje, snap je ons? Natuurlijk vinden we het heel verschrikkelijk, en willen we je steunen. Maar in ons topic gebeurt meer, en eigenlijk mis ik dan ook jou steun of betrokkenheid.

Natuurlijk is het geen verplichting om hier te reageren, maar dan mijn vraag:

Zie jij jezelf als een oktoberstopper06?

wawa, ik begrijp je en ben het eigenlijk wel een beetje met je eens :oops:

Vond het ook moeilijk hoe wel of niet te reageren enzo, niet reageren vond ik lomp, maar had er ook een dubbel gevoel bij, los van het feit dat ik het heel erg voor chrisje vind natuurlijk.

Daarbij kan me wel voorstellen dat het bij sommige meiden toch ook emoties en herinneringen omhoog haalt en dat vind ik toch ook wel heel vervelend.

Aangezien het verhaal nu toch hier in de groep ligt hoop ik toch de meiden die het nodig hebben te kunnen steunen.

Welja en ik doe nu al 15 minuten over dit bericht omdat ik gewoon niet weet hoe goed te typen dat het niet verkeerd overkomt, ik ga hem gewoon verzenden en dan hoop ik maar dat jullie me begrijpen. :shifty:

Goedemorgen meiden!

Ik heb jullie berichtjes aan/over Chrisje gelezen, en ik vind het wel wat hard overkomen hoor… Jullie hebben ergens wel gelijk en ik begrijp het ook wel, maar niet iedereen heeft even veel tijd om hier te komen kletsen. En als je niet veel tijd hebt, dan kan ik me voorstellen dat het erop neer komt, dat je alleen even snel wat post als er iets belangrijks aan de hand is. Het is inderdaad jammer dat Chrisje hier niet vaker is, en dat ze niet meegaat in wat er allemaal met ons gebeurd, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen gewoon even ‘langs kan vliegen’ zonder verplichtingen. Toch? :think:

Ik ben zelf ook niet altijd even aktief.

Nou ja… dat wilde ik even zeggen :slight_smile:

Ik ben echt doodziek. Gisteravond al om 21 uur naar bed gegaan, O. heeft Nesrin vannmorgen naar het kdv gebracht, en ik ben net wakker. Meeeen wat ben ik beroerd.

Ik baal wel, want had vanmiddag eindelijk weer eens een afspraak bij de kapper, ben al 6 maandden niet meer geweest :oops: :mrgreen: , en die heb ik nu dus af moeten bellen.

Ik ga eens even kijken of het me lukt om een stofzuiger door het huis te halen, en dan onder een hete douche. Ik stink! :mrgreen: Heb me kapot liggen zweten vannacht.

Oh ja nog even een vraagje… Was het bij jullie ook zo dat je een oproep kreeg voor de 18 mnd afspraak op het cb? Ik wacht erop, over een week of 6 is Nesrin 18 maanden, maar heb nog geen brief gekregen. Houden ze geen rekening met werkende moeders ofzo?? :think: :evil: Moet toch maar weer even zorgen dat ik vrij ben.

Wawa, jij ook beterschap meid :-

:-

Ik hoop trouwens wel dat jullie mijn stukje nu niet als een aanval jullie kant op zien he?! Dat is natuurlijk niet zo. Wilde alleen even zeggen hoe ik erover denk en dat Chrisje wat mij betreft haar verhaal gewoon mag komen doen.

:-*

Tuurlijk niet Patricia, ieder mag zijn mening uiten toch?

Balen dat je nog ziek bent en niet naar de kapper kan. Wel handig dat Nesrin gewoon naar het kdv kan. Julian was daar de afgelopen dagen ook, maar vandaag is hij thuis. Ik voel me wel iets beter, maar nog niet helemaal fit. Ik ben steeds zo licht in mijn hoofd :?

Beterschap!

Bij mij begon het dus ook maandag, maar zo beroerd als vandaag heb ik me nog niet gevoeld. Heb me voor morgen ook al ziek gemeld op werk. Morgen is Nesrin ook op het kdv, vrijdag is ze thuis dus hoop dat ik dan weer wat beter ben.

@patricia26 wrote:

Goedemorgen meiden!

Ik heb jullie berichtjes aan/over Chrisje gelezen, en ik vind het wel wat hard overkomen hoor… Jullie hebben ergens wel gelijk en ik begrijp het ook wel, maar niet iedereen heeft even veel tijd om hier te komen kletsen. En als je niet veel tijd hebt, dan kan ik me voorstellen dat het erop neer komt dat je alleen even snel wat post als er iets belangrijks aan de hand is. Het is inderdaad jammer dat Chrisje hier niet vaker is, en dat ze niet meegaat in wat er allemaal met ons gebeurd, maar het blijft een openbaar forum waar iedereen gewoon even ‘lang kan vliegen’ zonder verplichtingen. Toch? :think:

Ik ben zelf ook nog altijd even aktief.

Nou ja… dat wilde ik even zeggen :slight_smile:

Ik ben blij dat je het zo goed hebt weten te verwoorden want ik dacht precies hetzelfde.

Veel onder ons hebben ook regelmatig naar haar gevraagd en nu meldt ze zich met een verdrietig bericht en wordt dat haar bijna verweten. Het zal vast niet zo bedoeld maar het komt wel zo over bij mij.

Patricia, las even snel dat je je echt heel beroerd voelt. Beterschap meid. Verder moet ik nog even lezen en ga dat nu proberen te doen als peuter het toelaat.

Zo, ik lees mijn eigen stukje nog een keer, wat een spelfouten :frowning: Meteen even aangepast!

Ik heb nog een uurtje op bed gelegen en gan dan nu echt die warme douche pakken.

Om 4 uur haal ik Nesrin meteen op van het kdv, want die is ook niet helemaal lekker.

Ik ben van mening dat als je bij een ‘groepje’ zoals dat van ons hoort, je ook enige betrokkenheid mag tonen. En natuurlijk ben je niet verplicht om hier elke dag te reageren…

Maar goed, meningen verschillen, en dat is prima toch?

Zo’n tukkie is lekker hè Patricia, ik ben ook nog even gaan liggen. Heeft Nesrin jouw verkoudheid overgenomen?

Tilly, en peutertjes gaan voor het forum :mrgreen: Hoe is het met Nick?

Nee, ik heb het ws van haar… Is meestal zo hoor, zij wordt verkouden/ziek en ik een paar dagen later ook. Vorige week zaterdag en zondag had ze koorts, nu is ze enkel nog verkouden en hoest veel.

Gelukkig is ze niet echt ziek geweest, zoals ik nu ben. Ben echt helemaal futloos :zzz: En nu ga ik echt onder de douche! :smiley:

hihih doe maar snel, ik ruik je hier :wink:

Is het heel erg als ik zeg, dat ik geen zin heb om Nesrin op te halen? :oops: :oops:

Natuurlijk vind ik het fijn als ze bij me is, maar ik ben zo futloos en beroerd, ik weet niet wat te doen als ze zo weer thuis is… Snappen jullie wat ik bedoel? Ik wil eigenlijk alleen maar op bed liggen…

Nou gelukkig is O. sinds zijn nieuwe baan weer elke avond om half 6 thuis, dat scheelt.

Ga ik haar nu maar ophalen. :-*

Ik wilde geen discussie teweeg brengen hoor, maar ik zou graag ook wat van Chrisje horen op andere momenten. Ik ben nog steeds niet fit. Ik ga dus ook snel op de bank liggen :-*

@Wawa wrote:

Ik wilde geen discussie teweeg brengen hoor, maar ik zou graag ook wat van Chrisje horen op andere momenten. Ik ben nog steeds niet fit. Ik ga dus ook snel op de bank liggen :-

Kijk en als je het zo zegt ben ik het helemaal met je eens :wink: :mrgreen:

Meid, ik hoop dat ook jij snel op mag knappen. :hug: :hug:

Ga nu snel de kids onder de douche doen.

euh…dat is toch de hele tijd al wat we bedoelen. Ik heb het nog eens terug gelezen en ben van mening dat dat wel duidelijk blijkt uit de berichten. Maar goed, laten we er over ophouden.

@Joos wrote:

euh…dat is toch de hele tijd al wat we bedoelen. Ik heb het nog eens terug gelezen en ben van mening dat dat wel duidelijk blijkt uit de berichten. Maar goed, laten we er over ophouden.

Vind ik ook :mrgreen: , maar het ligt eraan hoe je het leest :wink: .

Ik kan een zin als “Ik vind jou zo lief” bijvooooooooooorbeeld heel kattig voorlezen, dat je hoort “Wat ben jij een takke-trol” :lol: :lol: Maar het was inderdaad niet verkeerd bedoeld en ik ben blij, dat je mijn intonatie goed hebt begrepen. Voor de andere meiden fijn, dat mijn tweede reactie verduidelijking gaf.

En daar zit ik dan, midden in de nacht met pijn in m’n maag… Heb net een maagtabletje genomen en een pijnstiller. En nu maar wachten tot het gaat werken.

.

.

.

.

.

Zeker niemand hier…? Nee?..Echt niet?.. Jammer…

@mamalena wrote:

En daar zit ik dan, midden in de nacht met pijn in m’n maag… Heb net een maagtabletje genomen en een pijnstiller. En nu maar wachten tot het gaat werken.

.

.

.

.

.

Zeker niemand hier…? Nee?..Echt niet?.. Jammer…

Meid, wat naar :hug: :hug: :hug: . Hoe is het nu met je? :-* :-*

Hoi meiden, ben gisteravond om half 8 naar bed gegaan, eerder dan Nesrin, en ben net wakker, maar ben nog net zo beroerd. Duik er dus zo weer in nu het nog kan.

M’lena, hoe is het met jou? NOg een beetje geslapen?

:-*

Meiden, ik begrijp het wel hoor…

Het is vaak dat ik wel lees en in gedachten reageer, maar ja, daar hebben jullie niks aan.

Ik vind het wel fijn om dingen met jullie te delen, en zou ook graag meer positieve dingen willen delen, maar helaas is mijn leven op dit moment niet rooskleuriger. En heb ik het erg druk met Cayla,Sasja, huis verbouwen, een miskraam, werken enz.

Ik begrijp dat het voor sommigen niet leuk is als ik niet reageer, probeer dit soms wel te doen, maar kom ivm tijd vaak niet verder dan lezen.

Wil geen twee-strijd saaien en zal mensen proberen niet meer te irriteren door hier nog te typen.

Wil je weten hoe het met me gaat, pb me gerust, ik ben niet boos! Hoogstens licht teleurgsteld.

Groetjes,

Het gaat jullie goed, Christina