Chrisje… meis wat erg voor je… . Hoop dat je het allemaal een beetje een plekje kan geven. Moet je nou de natuur zijn gang laten gaan of moet je terug naar het ziekenhuis?
Heel veel sterkte!!! :-* :hug:
Meiden, kom straks even verder reageren… Mijn hoofd knalt uit elkaar, denk dat ik een voorhoofd holte ontsteking heb… PIJN! :x
Ga even een pijnstiller slikken en een hete douche nemen.
tot later!
Chrisje :hug:
Meiden, ik ben momenteel even niet veel online ivm priveomstandigheden (voor info gaarne even pb sturen :-* ), probeer wel te lezen :-* :-*
ik heb ook niet gewonnen
Ik had ff pb gestuurd omdat ik nog geen mailtje ontvangen had, blijkt iemand anders ook onder de naam femmie te hebben meegedaan :x
Helaas pindakaas dus. Ben blij gemaakt met een dooie mus ehhhhhh rat. :lol: :lol: :lol:
Typisch gevalletje van tegelvaller :lol: :lol: :lol:
(flauw, haha)
jose ik heb de huisarts en de dierenarts gebeld. En de gezondheidslijn had me nog teruggemaild. Dus in denk dat ik me voldoende heb laten voorlichten. Wat dana betreft moet ik in de gaten houden dat ze geen griepklachten krijgt, maar ja wat is dat bij zo’n kleintje. Alleen temp en hangerigheid heb ik kunnen bedenken :think:
Hoe is het nu met jou?
patricia he bah, jij ook ziek. niet schuldig voelen hoor, als je nu gewoon niet over je grensen heen gaat ben je des te snel weer beter en kan je des te sneller aandacht geven aan je meisje.
En nesrin niet eten? Nou ja, drinken das het belangrijkste natuurlijk. Is ze ook ziek? Anders een meloen door de blender heengooien dat ze die opdrinkt
Maar ik zou zoiezo ff de ha bellen anders, gewoon ff advies vragen.
chrisje he bah meid. Wat je zegt is wel vaak zo, maar toch het rationele en je gevoel kunnen nogal eens botsen in zon situatie. Nou meid, veel sterkte met wat komen gaat.
marije jij ook al ziek, jee wat een ziekenboeg hier zeg. Ook veel beterschap meid :hug:
Chrisje wat een verschrikkelijk nieuws :hug: Heel veel sterkte met het verlies. Je komt redelijk nuchter over, had je het al verwacht?
Patricia, jij ook beterschap meid. Julian was vandaag naar de opvang. Morgen gaat hij ook. A brengt hem, zodat ik dan lekker in bed kan blijven liggen.
Een kindje kan wel even zonder eten, zolang ze maar goed drinkt. Drinkt ze ook vruchtensapjes?
Marije, jij ook al ziek meid. Beterschap :hug:
Charissa,ooh niets ernstigs hoop ik :hug:
Femmie, nog een andere femmie, maar dat kan niet! :naughty: Dan hopen we maar dat ze die met printjes kijgt :mrgreen:
Je hebt je goed voorbereid inderdaad, meer kan je niet doen hè. Waarschijnlijk zal het wel meevallen, maar nu weet je waar je op moet letten.
Meiden, ik ben niet helemaal fit.
Chrisje, sterkte meid.
Patricia, we hebben de bakfiets kunnen inruilen en over twee a drie weken krijgen we een nieuwe :dance: :dance:
Zieke kids en mama’s beterschap :-*
Meiden, kruip mijn bed in… Moet morgen werken want er is geen vervanger helaas… Weet nog niet hoe ik doet ga doen… :roll:
Fem, heb je pb gekregen hoor meis, reageer als ik me wat helderder voel. :-*
Meld!!
Ben druk geweest vanavond voor school dus bijlezen er reageren komt een andere keer. Maar, ik heb het nieuwe deeltje gevonden dus het komt vast goed!
:-*
marije, jeetje wat een verantwoordelijkheidsgevoel! Maar ziek is ziek toch? (zegt iemand die precies hetzelfde zou doen )Veel sterkte vandaag, hoop dat je je erdoor heen weet te slepen :hug:
joos nee niet die met de printjes, het zijn de blanco, dat was me inmiddels duidelijk geworden, nja vette pech dan maar, vlgd keer beter.
wawa lekker uitkijken naar de bakfiets. Leuk!!
:lol: ff wat leuks vertellen hoor :lol:
De katten vinden dana nog altijd spannend. Maar nu zijn ze met haar aan het spelen. De katten lopen door de kamer heen, dana erachteraan kruipend en dan lopen ze heel relaxed weer weg als dana er bijna is. Moet ze weeeeeeeeer een heel eind kruipen naar ze toe en gaan ze weeeeeeeeeer weg :lol: :lol: :lol:
Ziet er zo grappig uit!
pff lees bericht chrisje en kan dat dus weer niet zo goed laten …
meid heel veel sterkte. Heel erg, knap dat je er zo over denkt. Moet je nu afwachten oh heftig hoor.
Ik wilde allemaal vrolijke dingen schrijven, maar die bewaar ik maar even voor later voel me nu niet zo in de stemming sorry.
liefs jane
He getver Chrisje, sterkte :hug: Hou je on sop de hoogte van hoe nu verder?
Wawa, nieuwe bakfiets dus! :dance: Alvast veel plezier ermee.
Nou ja zeg fem, nog een femmie? Dta kan niet! :evil: :mrgreen:
Marije, hoe gsst het op werk? Ikke is ook ziek, en ik heb me dus wel ziek gemeld :oops: Heb koorts en tegelijkertijd de hele nacht liggen rillen van de kou. Knallende koppijn en spierpijn in mijn rug en bovenbenen. Nesrin isgewoon thuis, dus kan niet echt uitzieken, das wel balen. Normaaql zou ik moeten werken en zou mijn moeder oppassen, maar die zitten in een verbouwing thuis en zegt op haar beurt als het niet nodig is dat ik oppas heb ik nohg zat andere dingen te doen. Tsja, ook begrijpelijk. Morgen gaat Nesrin wel naar het kdv, kan ik hopelijk even bijkomen. Heb voor morgen ook een afspraak bij de kapper staan, hoop dat ik dara wel heen kan, ff relaxen.
Gisteren was ik er ook wel nuchter onder, nu even iets minder. Morgen word ik gebeld door vk en dan willen we door naar de gyn voor een curretage.
Zoals jullie je wellicht herinneren ben ik altijd misselijk, en nu dus ook nog steeds en ik wil dar gewoon van af. Misselijk zonder doel, nee dank je.
Ik hoop dat ik het kindje kan zien, wat dat betreft "verlies"ik het natuurlijk het liefst thuis.
Ik had wel steeds het gevoel: is het wel goed om het nu te vertellen, straks klopt er iets niet, etc. Terwijl ik dat bij de andere 2 nooit zo heftig had.
Neem er nu gewoon goed de tijd voor…
Mag je na een curretage het kindje niet zien als je dat wilt? Ik heb geen idee hoe dat precies in zijn werk gaat eigenlijk… :think:
Nou veel sterkte in ieder geval. Het lijt me verschrikkelijk en ik denk aan je :hug:
Oh, Chrisje, wat een ontzettend slecht nieuws!! Bah! Wil de VK niet wachten tot het uit zichzelf loskomt of is het een keuze van jou om de curretage meteen te doen? Kan het me voorstellen hoor, als je steeds maar misselijk bent.
Ik wens je heel veel sterkte, meid. :hug:
ow gatver chrisje, heftig meid
Wat een dubbel gevoel ook wat betreft de “keuze”. Maar ze zullen er toch wel in meegaan dat je het graag wil zien? Dat lijkt me haast toch wel, als jij dat graag zo nadrukkelijk wil.
En dus al een onbestemd voorgevoel gehad dus, wat nu helaas uit blijkt te komen.
Nou heel veel sterkte ermee en ook met de curretage. Tis niet niks meid, dikke knuf voor jullie allemaal :-*
Ook even een knuffel voor iedereen die ook zoiets heeft meegemaakt :hug:
@Joos wrote:
Ook even een knuffel voor iedereen die ook zoiets heeft meegemaakt :hug:
Zeker! Dit brengt bij sommigen toch weer herinneringen boven :hug:
hier ook dikke knuf van mij voor iedereen.
Had hetzelfde idee, las uit jane haar stukje dat het haar raakt en wawa is hier ook ff niet te zien. En geen idee of tilly het al gelezen heeft eigenlijk.
Ik weet gelukkig niet hoe het is en hoop dat dat zo mag blijven, maar ik merk wel aan de andere meiden dat het je niet in de koude kleren gaat zitten.
:hug: voor iedereen die het gebruiken kan :-*
Hoi meiden,
Chrisje, meid wat ontzettend verdrietig nieuws zeg!!!
Kan er wel inkomen dat je vanwege de misselijkheid kiest voor een curretage. Toch is ook dat niet niks moet ik zeggen. Ben ook bang dat je het kindje niet zal zien. Ik wilde het ook graag maar bij een curretage bij toch nog zo’n klein kindje is het geloof ik niet gemakkelijk.
Sterkte ermee meid!!! :hug: :hug: :hug:
Voor alle meiden en kindjes die ziek zijn, ik wens iedereen beterschap. :hug: :hug:
Femmie, lief het verhaal van Dana en de poezen. Lijkt me prachtig om te zien!! Je zult er vast van genoten hebben.
Meiden, laat het hier even bij. Kom snel weer uitgebreider kletsen.
Helaas ben ik nog steeds niet fit. Dozen tisues. Niezen, niezen, niezen, zere ogen. Verhoging/ koorts etc. Ik duik dus zo mijn bedje in.
Ik vind het heel erg voor Chrisje wat er gebeurd is. Het is iets wat ik niemand toe wens. Ik weet hoe moeilijk het is en hoeveel verdriet het kost. Toch voel ik op dit moment niet de behoefte om haar te steunen. Elke keer komt Chrisje hier als er verdrietige dingen zijn gebeurd bijvoorbeeld met Cayla of zoals nu met de miskraam. Ik probeer elke keer te steunen en te reageren. Ik zou het alleen fijn vinden als ze hier niet alleen te vinden is, als het niet goed gaat met haar, maar ook als anderen steun nodig hebben of als er iets positiefs te melden is. Het klinkt misschien hard, maar ik ben moe en niet fit, dus uitgebreider uitleggen lukt me niet. Sorry!
Chrisje, je bent voor mij hier altijd welkom, maar ik hoop, dat het in voor- en tegenspoed is en vanuit alle kanten. Ik wil niemand kwetsen, maar wel gewoon eerlijk blijven :oops: :roll: