Heej meiden,
Ben weer terug van een erg gezellig weekendje Maastricht.
Ga vanavond even bijlezen.
liefs. :-*
Fijn dat het gezellig was Marije :-
Ik ben ook weer terug van een dagje weggeweest :-
Nou welkom thuis dan maar hè.
:mrgreen:
Meld! :mrgreen:
Ben aan het werk de hele avond, kom straks weer kletsen. :-*
M’lena, dat mens is echt rijp voor het gesticht! :shock: Dikke knuf! :hug:
Femmie, wat goed een baan! Ben erg benieuwd wat je precies gaat doen.
Hoe was de sneeuw/schaats pret vandaag?
Jane,
Ik heb goed nieuwe… en ik ga het niet voorzichtig zeggen zoals m’lena hoor, maar wij hebben hier iets doorbroken owen slaapt gewoon 12 uur aaneengesloten. het bed is dus weer van ons en daar hebben vriend en ik vanochtend dankbaar gebruik van genomen. werd ook weer eens tijd.Kon je het nog? :lol: :lol: Sorry grapje…Maar wel erg fijn dat Owen heeft besloten eens lekker te gaan slapen in zijn eigen bedje! :thumbup:
Heb je al zijn in je vakantie of zie je nog erg op om Owen zo’n tijdje niet te zien?
Ik was trouwens samen met vriendin naar Maastricht. Kids zijn lekker bij Ar thuis gebleven. Zo’n dagje voor mezelf vind ik heerlijk en heb dan ook geen moeite om zonder de jongens weg te zijn maar ben ook wel erg blij als ik weer thuis ben en ze lekker kan knuffen.

Patricia, wat lief van Nesrin dat ze zo lekker heeft uitgeslapen! :thumbup:
Leuk dat ze zo druk aan het kleuren is geslagen. Dat van de muur herken ik wel, wij hebben in de huiskamer ook wel eens een stukje muur een nieuw verflaagje moeten geven na een crea bui van Jes. :lol:
Mij lijkt het ook erg leuk om jou op de volgende meeting eens te zien.

Joos, helemaal goed zo’n lijstje weer!
Dus jullie hebben Julian aan Suzanne zitten koppelen?! :inlove: :mrgreen: Hoe is het verder met Mirretje? Is ze al een beetje opgeknapt van de bevalling?
Wawa, jij ook een dagje weg geweest? Waar ging de reis naartoe of heb ik daar nou straal overheen gelezen? :mrgreen:
Marije, kindje van een vriendin was jarig. Ze wonen alleen zo ver weg, dat de reis meer uit rijden dan bezoeken bestond. Twee uur heen, twee uur terug en kleine drie uur daar geweest :?
Jeetje wat een reis zeg! Hoe houden de kinderen zich dan op zo’n dag?Vind het lief dat je dan toch besluit om erheen te gaan.
@Marije wrote:
Jeetje wat een reis zeg! Hoe houden de kinderen zich dan op zo’n dag?Vind het lief dat je dan toch besluit om erheen te gaan.
Mijn kids haten autorijden, dus we zijn op de slaaptijden van dreumes gegaan en peuter houden we bezig met spelletjes en kletsen. Terugweg heeft hij geslapen, omdat hij moe van het spelen was.
:mrgreen: slim!
Goed, duik even beneden op de bank met een kopje thee en dan niet al te laat mijn bed in. Misschien kom ik voor dat ik er in duik nog even langs…
:-*
Ik ga ook thee zetten :-*
zoooooooooooo nou meiden, ben ik weer. Na een schaatsdag. Was gaaaaaaaf. De plas hier was dichtgevroren, kon je zo naar de overkant schaatsen :o
Vond het wel spannend, vertrouw dat dan niet zo, zon groot water ineens dicht, maar het ging goed. Was echt erg leuk.
Daarna broer gehad met 3 kids, poeh wat vermoeiend is dat :oops: ben kapot! Wel leuke kids altijd.
en ik kwam erachter dat ik knuffeltegels gewonnen heb :mrgreen:
http://www.kindjeopkomst.nl/html/redactioneel/knuffeltegels_001.htm
Kortom, leuke dag gehad en nu ben ik moe.
marije jij lekker weekend gehad, heerlijk hoor.
wawa smakelijk thee.
fijne avond meiden, ik lig er vroeg in denk ik
ow vergeet ik helemaal te vertellen.
Wij komen thuis van het schaatsen. Zitten de katten op de mat. Met hun snuit in de mat. doen ze wel eens vaker om onverklaarbare reden.
Dana erheen en die kon de katten zo aaien :shock:
Ik zei nog "moet je nu eens kijken, dana kan ze gewoon aaien, ze gaan gewoon niet weg en blijven zitten :inlove: "
Nou zo schattig was het niet. Vriend ging kijken en treft een halve dooie rat :shock:
We hebben de andere helft niet kunnen vinden. Ik ga er maar vanuit dat de katten dat opgegeten hebben :sick:
Maar ik vond het maar niets. Hoe komt dat beest binnen en hoe lang heeft het er al gezeten. Heb op zich niets tegen ratten, maar ik zag die tandjes en die waren akelig scherp zeg, ieuwwwwwwwwwwwwwwww
Owww, gatver Femmie!!! Dat is echt ronduit smerig! Ik schrik ook niet zo snel van een ontleed muisje, maar een halve rat… :sick:
En het werkt net als bij kindjes: wanneer het verdacht stil wordt, moet je even gaan kijken. Blijft je kat ineens gebiologeerd zitten, dan is er echt iets.
Marij, wat leuk dat je uitje naar Maastricht geslagd was.
Joos, je hebt het onthouden!!: de 2 belangrijkste data voor mijn moederhartje. En zo mooi in een lijstje gezet, dankjewel.
Ja, ik kan me voorstellen dat je zegt dat je je vent er meteen uit zou hebben gegooid. Zei ik ook… :roll:
Femmie, een baan!!! Vergeet het bijna te zeggen! Proficiat joh!! Wordt vast weer wennen, maar ik weet dat je het ook wel graag wil.
Oh, shoot, ik dacht even een lekker verhaaltje te kunnen schrijven maar ik zie nu hoe laat het is en ik moet echt nog iets doen voor m’n werk. En I heeft 40 graden koorts dus dat wordt nog een onrustig nachtje… Ah, daar hoor ik haar alweer.
Ben er weer weg van. Sorry.
Beterschap voor I, 'M’lena :hug:
Ik ben nog aan het werk, maar Nesrin is ook ziek. Vanmiddag voor ik weg ging meette ik 38,8. :? Ze is dan wel bij papa die natuurlijk heel goed voor haar zorgt, misschien wel beter dan ik :roll: :oops: , maar toch zit ik hier niet helemaal lekker.
Joos, mooi lijstje! Zodra ik meer data weet pb ik je.
Getver Fem!!
Wawa, hoe staat het er eigenlijk voor met je bakfiets?
ow meiden toch, beterschap met de kids zeg!
Iiiiiieeeeuuwww Fem een rat, yackes! Heb je nog naar de ggd ofzo gebeld?
Heb je nu spierpijn van het schaatsen, of valt het mee. Ik ben ook altijd een beetje wantrouwend met ijs hoor. Ik zie er te vaak leerlingen doorheen gaan.
Gefeliciteerd met je knuffeltegels!
Marije, met Mir gaat het goed hoor. Ze klaagt alleen nog dat ze een dikke buik heeft :mrgreen: Maar ik vind haar er na 4 zwangerschappen echt goed uitzien.
Wawa, Ik denk dat jouw vriendin het wel waardeert dat je op bezoek komt, ondanks de afstand. Wat voor speelgoed heb jij voor in de auto?
Wij moeten ook vaak lange afstanden rijden. Ik zat te denken om zo’n dvd-speler voor in de auto aan te schaffen.
Mamalena, daarom…je weet nooit hoe je reageert als je niet zoiets hebt meegemaakt. Maar ik vind het wel ontzettend knap van je dat je het een kans geeft. En die mooie meisjes horen natuurlijk op het lijstje! Ik kan bij jou ook terug rekenen. Ik wil bijvoorbeeld peuter van wawa er ook wel opzetten, maar daar is geen banner van :oops:
Ik zit hiet nog steeds lekker in mijn pyjama. Ik had gisteren al koorts, en vannacht voelde ik me ook zo beroerd. Ik heb tot 12 uur geslapen en nu zit ik met een kopje thee en de laptop op de bank te snotteren. Misschien dat ik zo maar even in bad ga.
Oh ja Fem, nog gefeliciteerd met je tegeltjes, was ik helemaal vergeten vorige keer. Leuk zeg, ik had ook meegedaan, maar niet gewonnen dus.
Joos, ikke is ook ziek. Erg verkouden, veel hoesten en koppijn niet normaal. Waar is Juul dan?
Ik voel me op het moment erg schuldig tegenover Nesrin, omdat ze weinig andacht van me krijgt. Ik kan het gewoon even niet opbrengen :oops:
Mijn werk belde nog of ik vandaag kon komen, nou nee dus. Heb zoweiso geen oppas voor Nesrin vandaag, maar had er ook echt geen zin in.
Morgen moet ik weer…als ik me niet te beroerd voel.
Nesrin heeft trouwens al bijna 48 uur niets gegeten, wat moet ik daar nou mee…? :think:
Drinken doet ze wel goed.
even kort:
Net een echo gehad. Er was een prachtig kindje te zien van 9 weken.
Helaas was er geen hartactie en is het kindje niet meer.
Nu wachten op wat komen gaat. Heb er op zich wel vrede mee, want meestal is het een teken dat er iets niet goed was met het kindje en aangezien het ook een verdikking had bij de navelstreng was die kans erg reëel.