Ik kan het Belgische drama zo moeilijk loslaten Blijft maar door mijn hoofd spoken.
Inderdaad. Ik probeer er ook niet te veel bij stil te staan. Niet omdat ik het wil vergeten, maar omdat ik zelf onrustig wordt bij het idee dat dit overal kan gebeuren. Maarja, rijd ik net naar werk en hoor ik onderweg op de radio natuurlijk weer een nieuwsbericht hierover. De dader is pas 20 jaar! :shock: :evil:
Niet normaal toch? Ik heb op KOK het topic gevolgd en pfoef, wat een heftige berichten in de krant en de foto’s
Moet peuter zo naar muziekles brengen en het staat op het punt om te gaan regenen. Bleeeeeeeeeeeh, bah.
Het gaat trouwens heel goed met mijn keel. Ik vergeet bijna AB in te nemen en dat is een goed teken toch :dance: :dance: . Ik verbeeld me, dat ik eindelijk na een paar weken er ook wat minder moe uit zie en een beetje meer kleur heb. Ik houd niet van AB, maar het was nu echt nodig.
Manlief moest vandaag werken. Hij moet eens per jaar in het weekend vieren en dat is precies dit weekend. Wel jammer, ik vind het weekend dan veel sneller om gaan.
Mamalena, je zou nog komen vertellen over de therapie. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het allemaal verloopt
Verder nog zieke kids bij jullie?
Joos, vandaag getest?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
wawa, hoe was het met peuter op muziekles?
fijn dat de AB kuur zo goed aanslaat.
Femmie, veel plezier van het weekend. is wel is lekker ff eruit.
En het is T die er moeite mee heeft.
hoe is het met de rest van de dames?
hier strijk ik bijna nooit. ik haal he warm uit de droger en vouw of hang het gelijk op. Zitten eigenlijk nooit kreukels in.
D is bij oma en opa dus die komen ze straks terug brengen. Vind 1 nachtjes meer dan genoeg :oops: ik kan er niet zo goed tegen.
T is lekker druk bezig met vanalles. Hij heeft nou 1 kies onder en de 2e komt eraan boven. Tot zo ver heeft hij er niet veel last van gelukkig.
verder was het hier bijna korte broeken weer van de week maar -5 ofzo hehe.
Brr booki, koud!
Wawa, waar staat dat topic dan?
Fijn dat het zoveel beter gaat met je keel.
Hier gelukkig helemaal geen zieken meer! :dance:
Joos, kom je je nog melden? :mrgreen:
Bookimama, alweer lekker aan het knuffelen?
Muziekles was weer leuk. Komende twee weken helaas niet.
Daarna wel weer.
Patricia, topic staat onderaan bij berichten uit media (kom even niet op de echte naam)
Patricia, bedankt voor het meeleven meid, maar helaas.
Bookimama, hoe vond D het logeren? Ik kan me voorstellen dat je één nacht meer dan genoeg vindt. Julian is nog nooit uit logeren geweest.
Gelukkig heeft T geen last heeft van zijn kiezen.
Wawa, dus je was dit weekend vooral alleen met de kids. Heb je het leuk gehad? Fijn dat je je weer beter voelt. Je lichaam had dus net even een zetje nodig.
Fem, hoe was je nachtje stappen? En heeft Dana zich vermaakt bij oma?
Jammer Joos :hug:
Moeten jullie nu pauzeren ivm de medicijnen van A?
Ja fem vertel, hoe was het?
Wij gaan a.s. vrijdag voor het eerst sinds de geboorte van Nesrin naar de bioscoop :mrgreen: Voorheen gingen we elke maand. Nu hebben we een bioscoopbon van mijn ouders gekregen, en komen ze bij ons thuis oppassen. Daarna nog even gezellig wat drinken samen, heb er wel zin in.
:-*
Patricia, klinkt leuk meid. Welke film gaan jullie?
Joos, baal baal, maar helaas. Volgende maand hopelijk niet ziek. :hug: :hug: Mijn zin "Joos, kom je je nog melden :mrgreen: " sloeg daarop hoor Ik heb gister de hele tijd in spanning zitten checken :-*
Net bij HAP geweest. Dreumes heeft zo’n zware middenoorontsteking, dat arts zijn trommelvlies niet eens zag. Oorschelp werd ook rood, geen koorts, maar toch met HAP gebeld. We konden binnen binnen 20 minuten komen :shock: :shock: We hebben AB kuur voor de komende tijd. Over drie weken checken bij eigen HA.
Joos, Oh jammer maar gelukkig had je al niet te veel hoop he.
Al blijft het toch spannend rond DE tijd en is er altijd wel een kleine teleurstelling. :hug:
D vind het wel leuk om naar opa en oma te gaan natuurlijk.
Ze zei tegen D, misschien volgende week weer. Maar dat wil ik niet.
Ik zelf heb dat nooit zo gedaan bij mijn opa en oma. die woonde op dezelfde afstand.
Volgens mijn schoonouders raken ze dan vervreemd en krijgen ze niet zo’n sterke band… Wat een onzin, ik zag mijn opa en oma alleen als ze jarig waren en met pasen, sint en kerst (heel soms ertussen in).
En ik hou veel van mijn oma en was er ook kapot van toen opa stierf.
Maar ik kan het gewoon niet om ze zo vaak uit te laten logeren. Heb er echt moeite mee.
Sommige zijn blij als ze een weekend van de kinderen zijn verlost maar daar hoor ik niet bij hehe.
Patricia, ohhh ja sinds de kinderen gaan we allemaal minder doen wat we eerst deden. Maar we moeten ook soms aan onszelf denken en is lekker uit eten of naar de bios. Dus geniet er maar lekker van. Is wel goed ff mama/papa tijd 8)
Femmie, waar ben je, we zijn benieuwd hoe het was… hmmm misschien heeft ze een kater :eh:
Wawa, beterschap voor dreumes… au oortjes kan zo’n pijn doen :hug:
Hier gaat het wel goed, heb alleen last van m’n hand.
was gister D zijn verjaardagskado van oma en opa aan het afdoen (twee dozen vol little people gedoe via een soort mp) en er stond een grote plank op die kamer van 2 meter bij 50 cm. nou weet ik niet wat er was gebeurt maar ineens zag ik allemaal sterretjes. Ding op m’n kop en hand. Heb gelukkig niet echt hoofdpijn gehad alleen m’n hand doet zeer en is helemaal geschaaft en open aan de bovenkant… ach ja komt wel weer goed. gelukkig had T niks die is denk ik achter die plank gekropen en hem om gemieterd.
Bookimama, auwie meid. Klinkt heel naar.
Ik snap idd ook niet als mensen graag hun kids ene weekendje uitlenen.
Gelukkig zijn we allemaal anders
Fijn, dat je er weer vaker bent trouwens :-*
He meiden,
Ja het was heeeeeeeeeeeel erg gezellig gister! Hebben helemaal uit ons dak staan gaan op captain jack en charlie lownoise en mental theo :oops:
Maar was wel echt leuk, ff terug in de tijd naar toen wij puber waren en op stap gingen :mrgreen:
Ow en we hebben verder ook gewoon zo enorm veel lol gehad om niks :lol: :lol: :lol: heerlijk… En dan te bedenken dat ik met tegenzin de kaartjes ben gaan kopen een paar maanden terug :oops:
En ik moet zeggen, de baileys was wel weer erg lekker na al die jaren zeg! Ik heb het met liefde laten staan, maar nu ik weer eens een glaasje mocht, was het toch ook wel weer erg lekker :drool:
Jeetje en dat moet ik dan toch wel kwijt. Hebben we hier een rookverbod, staan die aso’s gewoon te roken daarbinnen, terwijl er kei grote borden hangen met " rookruimte -> " Tja en dan kan ik het toch niet laten om bij sommige mensen kei hard BAHHHHHHHHHHHHHHHHHH in hun oor te schreeuwen :oops: of ff mede te delen dat ze hier niet mogen roken. Niet dat het wat uithaalt, want aangezien ze gewoon lak hebben aan het rookverbod zijn het aso’s en zullen ze dus echt niet onder de indruk zijn van een opmerking van mij, maar goed.
Dana vond het allemaal wat minder leuk. We hebben haar gistermiddag lekker gebadderd en toen naar oma, wat gegeten en dana ook en toen zij naar bedje. Is ze lekker gaan slapen, maar een uurtje later werd ze wakker en waren wij er niet meer en heeft ze een flinke tijd liggen huilen
Oma is erbij gaan zitten en heeft met de muziekpop met haar gespeeld tot ze in slaap viel om 10 uur. Toen heeft ze wel doorgehaald toch vanmorgen 9 uur, maar vond het toch wel zielig dat ze het dus schijnbaar zo goed doorhad dat ze ergens anders was zonder ons
Maar toen we haar kwamen halen verscheen er zooooooooo ongelovelijke big smile op haar gezicht :inlove: :inlove: :inlove:
bookimama ow meid toch, was je buiten westen of gebeurde het gewoon zomaar ineens zonder dat je wist wat gebeurde. Hoop dat je hand snel beter wordt.
En ik had het dan ff verkeerd begrepen, maar t dus moeite mee dat d naar school gaat? :think:
wawa beterschap met dreumes :hug:
patricia jij er dus ook ff lekker tussenuit. Heerlijk hoor
joos balen meid, nou dan gaan we hier met een hele club straks in het voorjaar van start :-*
En hoe is het met de rest? Wanneer komt jane terug? En marije al ff niet gezien. En mamalena hoe is het met jou en jullie? en tilly ook druk???
Nou ik ben er weer vandoor, ben wel enigszins gaar te noemen, dus ik duik er vanavond lekker vroeg in :oops:
Femmie, leuk om te horen dat jullie het erg naar de zin hebben gehad.
en ja je hebt altijd aso’s . als er toch een aparte rookruimte is dan kunnen ze daar toch heen sjokken. Heb ook jarenlang gerookt en kan me het wel indenken dat het niet meevalt soms om niet te roken tijdens het uitgaan. maar uit respect voor anderen en het verbod ga je toch naar de rook ruimte.
en T heeft moeite dat IK hem achter laat in zijn klasje.
ik ga een deur verder met D voor een uurtje en dan in een aparte ruimte tussen de 2 klasjes in met de mama’s voor 1 uur. Ik kan wel kijken door spiegel ramen hoe beide mannen het doen.
maar T heeft er meer moeite mee dan ik dacht. al is het maar een paar minuutjes dan is hij lekker aan het spelen en knutselen met de andere broertjes en zusses uit D zijn klas.
Is namelijk een klasje voor opvang omdat de mama’s of papa’s dan bij D’s klas zijn en erna dus een soort meeting hebben onder elkaar.
D zijn klas is zeg maar 2x in de week kleuterschool
Femmie, balen dat Dana moest huilen. Dat is ook de reden dat ik het er zo moeilijk mee heb om weg te gaan :oops: :oops:
Fijn, dat het wel gezellig was.
Bookimama, hoe zit bij jullie het schoolsysteem eigenlijk in elkaar. Net als bij ons met 4 naar school?
Inderdaad een aantal meiden al een tijd niet gezien. Ik heb het gevoel, dat het door mijn actie van laatst komt. Ik heb geen reactie op PB terug. Later nog eens zitten bladeren in berichten en ik zag, dat ze wel bij andere topics schreef, maar niet hier. Dus tja … blijf het lastig vinden. Mocht dit de reden zijn, dat meiden hier niet meer schrijven, dan trek ik mij terug met veel pijn dat wel maar ik wil geen wegjager zijn
WAWA BLIJF!
Ik kom straks even verder reageren, nog even bezig met de vakantie.
Heb nog niet alles gelezen maar las als laatste berichtje van Joos…WAWA blijf!!!
Ik dacht…huh…wat is dat nu dan? Vandaar dat ik meteen even reageer want wil ook meteen even zeggen… WAWA BLIJF!!!
Hoop trouwens dat je het niet over mij had in je berichtje?
Nou ja dat wilde ik even snel kwijt.
:-*
Zoo ik ben er ff!
We zijn bezig met de zomervakatie. Onze eerste echte vakantie met Julian, want vorig jaar zaten we in het huis van mijn ouders.
We hebben helemaal niks aan kampeerspullen of iets dergelijks. En toch leek ons dat wel leuk. Maarja, moet je dan alles nu aan gaan schaffen, om er achter te komen dat je het niets vindt?
En hoever gaan we rijden?
Ons plan was eerst om naar het zuiden te gaan, maar toen kwamen mijn ouders met een voorstel.
Zij zetten de caravan op een camping op Texel. Dan gaan wij er eerst 2 weken in, en dan zij. Ik vind dit eigenlijk best een aantrekkelijk idee. We zijn nu dus campings aan het bekijken die leuk zijn voor jong en oud. Kom al helemaal in de stemming
Wawa, het lijkt me duidelijk hè, je blijft gewoon, geen gezeur. :naughty:
Volgens mij valt het ook wel mee met mensen die niet reageren.
Charissa heeft even wat anders aan haar hoofd, en Jane is op vakantie. Op Chrisje zelf na reageert iedereen hier nog volgens mij.
Het is wel even wat rustiger, maar volgens mij heeft dat niets met jou te maken.
Bookimama, hoe hard het ook klinkt, maar misschien is het ook wel goed voor T dat hij leert om even zonder mama te zijn. En gelukig kan je zien dat hij na een paar minuten lekker gaat spelen.
En D is weer lekker thuis! Tja…logeren…ik heb vroeger een tijdje bij mijn opa en oma gewoond. Na die tijd wilde ik minimaal elke maand wel bij ze logeren. Je moet gewoon doen waar je je lekker bij voelt.
Ik denk dat Julian ook niet zo heel vaak uit logeren zal gaan, ook omdat zijn opa’s en oma’s niet naast de deur wonen.
Oeh ik lees dat je ook nog een doos speelgoed op je koppie hebt gehad. Wat een geluk dat T niet geraakt is inderdaad!
Femmie, wat fijn dat je zo’n leuke avond gehad hebt! Charlie Lownoise en Mental Theo …ik was ze al helemaal vergeten jho :mrgreen: En dan heerlijk aan de baileys, de eerste keer dat ik dat dronk na de bevalling van Julian voelde ik het al na 1 glas :lol: Ik kan me dus heel goed voorstellen hoe jij je gevoeld moet hebben. :dance:
Wel jammer dat Dana zo verdrietig was.
Wawa, arme dreumes. Hoe merkte je dat hij ziek was? Julian heeft ook wel eens een rood oortje, maar dat is meestal wanneer er een kies doorkomt.
Patricia, ja we moeten nu wachten inderdaad. Wel balen, maar goed, het is niet anders. Het heeft vast zo moeten zijn.
Wat een leuk cadeau zeg! Naar welke film gaan jullie? Nu je het zegt…wij gingen ook regelmatig naar de film, maar sinds Julian zijn we niet meer geweest. Wij gingen meestal naar pathé in Scheveningen.
Jane, ik hoop dat je volop van je vakantie aan het genieten bent. Maar je zal Owen vast ook missen.
Charissa, :hug:
Mamalena :-
Marije: :-
Tilly :-*
wawa hier is het 5 jaar dat ze naar kindergarthen gaan.
je kunt ze wel vrijwillig op preschool laten gaan. dat is dus waar devin zit.
Joos, ja dicht bij de deur is toch anders. mijn schoonouders wonen toch een uur van ons af.
Ik ben hier!!
Na deze week probeer ik weer wat meer te komen. Rust in mijn hoofd is momenteel aan het komen. Lig elke avond vroeg in bed . Deze week een hectische week. Loïs gaat vandaag op haar school kijken, mama mag mee :mrgreen: en woensdag en donderdag gaat ze wennen. Woensdag en donderdag werk ik gewoon en na haar wennen gaat ze gewoon naar het kdv. Verder is ze zaterdag jarig dus ben druk met alles regelen :inlove:
Na het weekend is het weer rustig hier :thumbup:
:-* :-*
Sorry voor mijn ego bericht
Maarre Wawa, gewoon blijven hoor!
Hoi meiden!
Femmie, wat leuk dat jullie het zo gezellig gehad hebben. Jammer dat Dana zo gehuild heeft, maar ze was in goede handen.
Wawa, gewoon blijven! Ik zei toen in die discussie over Chrisje dat iedereen vrij mag zijn om hier te komen, en dus jij ook. Ik denk trouwens niet dat er, misschien naast Chrisje, mensen zijn die voor jou wegblijven hoor!
Waneer komt Jane eigenlijk terug?
Indd Joos, wij gingen ook altijd naar Scheveningen. Ik heb er wel weer zin in.
Auw Booki, hoe is het nu met je hand?
Ik moet vanmiddag werken om 12 uur, en op maandag passen mijn ouders altijd op Nesrin. Nu zitten ze alleen midden in een verbouwing, dus niet de meest ideale plek voor een klein meisje. Mijn moeder komt vandaag dus hier thuis oppassen. Wel lekker voor Nesrin natuurlijk gewoon in haar eigen omgeving, maar nu wil ik toch de boel weer extra aan kant hebben voordat ze komt :oops:
Overigens ook wel handig om het nu te doen. Morgen is mijn vrije dag, maar ga ik de satd in voor een jurk voor een bruiloft over 2 weken, dus morgen weinig tijd.
Tot later, :hug: voor allemaal. :-*