ja hoor ik ben gisteren terug gekomen.
Ik was daar en een vriendin kreeg griep en jahoor die pikte ik ook nog even mee alsof ik al niet genoeg heb gehad de afgelopen twee maanden. bah ben hondsberoerd geweest, gelukkig zijn die fransen niet zuinig met geneesmiddelen en kregen we daar wonder zakjes tegen de griep. maar echt fit heb ik me niet gevoeld en nog steeds niet en morgen weer aan het werk.
Ben ook op mijn pols gevallen en ben dus gaan skieen omdat snowboarden teveel risico zou zijn. is behoorlijk gekneusd. maar ik heb het wel super leuk gehad hoor. gezellig kletsen veel buiten en thuiskomen was nog nooit zo fijn. en bv heb ik druppel gewijs op gang gehouden en owen heeft er maar meteen de vaart in gebracht geweldig dat het me is gelukt. oh ik geniet zo van mijn mannetje.
Nou ik heb alles vluchtig gelezen en ik bergijp dat chrisje niet op wawa heeft gereageerd dat is wel balen zeg.
tsja wawa; meer als je excuses maken of proberen het uit te praten kun je natuurlijk niet doen. Je bent geen wegjager hoor al voelt zij dat misschien wel zo. Ik neem je in die zin niets kwalijk, ik heb mijn zegje gedaan en wilde me daarmee distantieren van jouw bericht, voelde me daar niet goed bij.
Dat ik niet schreef heeft zoals Joos al schreef te maken met mijn vakantie, ik ben niet vies van een potje ‘uitschrijven’
b’mama leuk je hier weer vaker te zien en wat is het koud bij jullie? en wat een knuffel mannekes heb jij.
Joos wat een toestanden bij de HA zeg jammer genoeg herkenbaar. je bent zo verdomde afhankelijk bah.
en nesrin al een zomerjas. klinkt goed, mooi prijsje.
charissa hoe is het met jou en hoe gaat het met Theo?
femmie leuke avondje uit gehad en ja die aso’s wij zaten in frankrijk op een terasje komt daar een dronken belg naast me staan. (we zaten net bij een hoekje waar het restaurant wat opslag had.) vraagt die gast: “Goh zoude gij het erg vinde als ik hier effkes een plakse deed” Ik kijk hem verbaasd aan en zeg: “ja, idioot ga efkes naar de wc of zo, je gaat hier toch niet pissen ik zit aan de koffie.” het was elf uur :shock: Moet toch niet gekker. haha
m’lena leuke film avond gehad met je vriendin. welke film is het geworden? heerlijk.
patricia was jij nog naar de film geweest. heerlijk. wij hebben hier filmnet genomen omdat wij ook niet meer naar de bioscoop gaan. vriend en ik waren ook dol op de bios, maar dit is een heel aardige compromis.
Nou ik ga lekker van mijn zoon genieten en me voorbereiden op mijn werk. donderdag begint mijn opleiding van twee jaar en heb er super veel zin in, wel helemaal in nijmegen dat wel.
meiden liefs
Jane, welkom thuis!!
Ben even heel druk hier. Kwam alleen bijlezen. Misschien vanavond nog stukkie schrijven.
Toedeloe!
ow jane toch, flink bezeert dus. Balen joh en dan de griep er nog bij, gelukkig hadden ze wondermiddeltjes en heb je toch een leuke week kunnen hebben.
En jee wat een mafkees zeg! :shock: die spoorde echt niet dus.
En jij helemaal naar nijmegen en ik moet helemaal naar arnhem, maar ook ik heb er helemaal zin in
patricia huis lekker aan kant en een nieuwe jurk voor een bruiloft. Owwwwwww wat heerlijk man, lekker stadten, dan heb ik al zoooooooo lang niet meer voor mezelf gedaan. :? Voor dana wel, maar ik gun het mezelf niet, heb genoeg in mijn kast hangen en kijk nu toch wat praktischer :oops:
charissa doe maar rustig aan meid en voel je niet verplicht hier te komen. Zaterdag je meisje alweer jarig :o en dan wordt ze al 4!!! Jeetje joh, wat een leeftijd al en al oefenen op school. En dan theo erbij. Dikke :hug: voor jullie meid en toch ook veel plezier gewenst :-*
joos ik had al 3 baileys op voor we gingen :oops:
Maar ik moet zeggen, ik sta er elke keer van te kijken hoeveel ik kan hebben namate ik bijna nooit drink. Vriend van me zat ook heel de tijd dat ie echt verwacht had dat ik volledig op mijn kop zou staan, maar dat was helemaal niet. Tja enige was dat ik wat lollig geworden was :lol:
En heb je al geboekt?
bookimama ah ik snap hem, ja jeetje zeg ik heb er gewoon veel te vluchtig overheen gelezen :oops:
Oma had niet gebeld dat dana zo verdrietig was, anders was mijn avond idd verpest, sterker nog, dan was ik vertrokken van het feest en was ik haar op gaan halen. Wrs wist ze dat ofzo, maar ik vond wel dat ze heel zorgelijk voor dana is geweest door erbij te zitten tot ze sliep, vond ik wel echt heel erg lief van haar. Nou ja en we gaan bijna nooit op stap en dana zou vlgs de boekjes ook in de eenkennigheidsfase komen, dus laten we hopen dat als het nog eens nodig is dat ze het dan leuker vind
Welkom terug Jane! Jammer, dat het niet zorgeloos verlopem is allemaal, maar fijn dat je toch een leuke vakantie gehad hebt.
Femmie, Nesrin slaapt ook nergens anders… Dikke tranen als ze bij mijn ouders of bij schoonzus ‘haar’ kamertje met bedje ziet. Dus, hier ook nooit uit logeren en komene mijn ouders a.s. vrijdag hier thuis oppassen.
:-*
net bij cb geweest, dana buigt af op de curve, zit nu ineens op de gemiddelde lijn (en dan te bedenken dat ik laatst iemand van cb aan de telefoon had en die zat allemaal te roepen dat dana "echt een flinke was joh niet normaal!!! " :? ze zeggen maar wat, maar goed.)
Verder was alles goed 8050 gr en 70 cm
Femmie, heb je het al ingevuld op de BV-curve? Krijg je misschien een heel ander beeld.
Ben zo terug. Effe kindjes in bed bonjouren.
nee, nooit geweten dat daar verschillende curves voor waren. Maar heb net ff gekeken en dana zit op de bv gewoon exact op de lijn en op de cb curve zit ze eronder. Maar ik denk dan dat ze op ons cb de bv curve hanteren aangezien ze daar ook exact op de gemiddelde lijn zat. Ze buigt wel wat af van bovengemiddeld naar gemiddeld, maar dat doet ze op alle fronten (lengte gewicht en hoofdomtrek) dus ik geloof het wel. Ze is fit en actief en zit lekker in haar velletje en dat zegt me genoeg.
Alles goed met jou?
@femmie wrote:
Ze is fit en actief en zit lekker in haar velletje en dat zegt me genoeg.
En zo is het maar net! :thumbup: Loïs was altijd te klein en te licht (nog steeds) maar ze volgt netjes haar eigen lijn en ik maak mij geen zorgen :mrgreen:
Jane, welkom terug! Wat balen dat je niet helemaal topfit was op vakantie. Lekker is dat dan weer he thuiskomen!
Ik zei dat vorige keer op het CB ook dat ik liever op de BV-curve kijk, omdat ik dat minder verontrustend vind. Was ze het helemaal mee eens. Ze vond ook dat die curve het uitgangspunt zou moeten zijn en niet die zij hanteren.
Maargoed, als je ziet dat het goed met haar gaat…wat zou je je onnodig druk maken, toch?
Om even te vergelijken (moeten we eigenlijk niet doe, maar ach…) M was de laatste keer 70,5 cm en 7,6 kg. Toen was ze nog net niet 1 jaar. En ze ziet er goed uit, alleen heel fijn gebouwd. Die genen hebben allebei m’n kindjes. I is 12 kilo…3 jaar hè… Hhet zegt echt niet veel.
Overigens wel onhandig soms (afgezien van de broeken die altijd verstelbaar moeten zijn omdat ze ze anders verliest onderweg…) Ik wilde laatst voor I een nieuw autostoeltje gaan shoppen. Zij valt nu in principe in groep 2/3 als ik het goed zeg. Maar omdat ze zo licht is mag ze daar nog niet in, aangezien die stoeltjes met de gewone driepuntsgordel werken. Die blokkeert pas als er minstens 15 kilo in hangt. :? Tja, dat risico nemen we maar niet. Alleen moet M daardoor langer in de maxicosi zitten en die heeft het inmiddels echt wel gehad met dat ding.
Hoe ist met jou? Lekker weg geweest laatst joh! Moet je vaker doen. (Hoort wie het zegt… :roll: ) Ik laatst met een vriendin naar de film. Was ook erg leuk. Naar Vicky Christina Barcelona geweest. Een film van Woody Allen. Ben geen fan van 'm, maar deze was erg vermakelijk. Zit me toch een heerlijke spanjaard in…!!! :drool: Yummie!! :lol:
R en ik proberen nu te plannen dat we er één keer in de 2 a 3 weken samen op uit gaan, maar dat valt nog niet mee om te plannen. Proberen nu met een vriendin van mij een deal te maken. Wij haar dochter, zij de onze, zodat we allemaal regelmatig weg kunnen.
Lekker weer trouwens he? Ben net effe gaan wandelen met een vriendin. Niks bijzonders hoor, rondje IJzeren Vrouw, maar wel lekker. Ennnn, ook lekker kunnen bijbeppen.
Charissa, (mag ik je eigenlijk Saar noemen? Typt makkelijker. ) Dank voor je pb. :-* Zal ik het hier even typen? Meer mensen hadden ernaar gevraagd, dus da’s handiger dan.
Ja, die man was wel heel oké. Hij heet Ard overigens, dus zo noem ik hem dan hier ook maar even. Erg directe man, zei hele rake dingen. Had al héél snel dingen door. Dat wil zeggen dat hij veel ervaring heeft, maar dat kan ook betekenen dat wij heel doorzichtig zijn. :lol: Nee, ik denk een combi daarvan.
We willen in elk geval met hem in zee, aangezien we allebei het gevoel hadden dat we met hulp van hem verder kunnen komen. IK zei er wel heel nadrukkelijk bij, toen hij vroeg wat mijn doel was, dat ik zou willen dat onze communicatie weer goed wordt. Dat we daar ook veel aan hebben als het uiteindelijk tussen ons niet weer goed komt. R schrok daar geloof ik nogal van, omdat hij heel duidelijk voor ogen heeft dat het wel weer gaat lukken, de vraag is alleen HOE. En daar verschillen we in.
Hij typeerde ons ook heel kort aan het einde van de sessie en dat klopte behoorlijk. Ik denk dat het wel een héél confronterend zou kunnen gaan worden, maar dat dat ook nodig is. Wil ik ook; niet van dat softe gedoe, maar spijkers met koppen!
Op de terugweg een heftig gesprek gehad. Niet leuk. Maar dat gaat nog vaker gebeuren en dat beseft R ook nog niet helemaal geloof ik.
Vandaag ga ik gebeld worden door een haptotherapeut voor een afspraak. Zie ik ook naar uit, omdat ik ook graag met mezelf weer aan de slag wil.
Hoest met jou dan? Mag ook per pb hoor. Ook een :-* voor jou.
@mamalena wrote:
Charissa, (mag ik je eigenlijk Saar noemen? Typt makkelijker.)
Dat mag hoor :mrgreen:
Fijn dat je zo’n goed gevoel bij de peut hebt, en idd spijkers met koppen! Ik hoop dat bij jullie de communicatie in de loop der tijd beter gaat worden en vanaf daar kan je zien hoe of wat. Communicatie is heel belangrijk! :-
Tja en hier, ach het gaat zijn gangetje. Ik doe lekker mijn eigen dingen en kom lekker tot rust. Af en toe moeilijke dagen, maar daar sleep ik mijzelf met behulp van anderen gewoon doorheen.
Ik heb lekker een vakantie geboekt voor Loïs en mij alleen, dus daar kijk ik nu al naar uit hahahaha. Even lekker een week weg (in juli pas hoor) en daarvoor ga ik nog met mijn vriendin een weekend weg. En we hebben besloten (mijn vriendin en ik) dat we minimaal 1x per maand even ergens gaan borrelen.
Mijn ouders komen Loïs regelmatig halen zodat ik even mijn handen helemaal vrij heb en dus ook Saar kan zijn ipv alleen maar mama, daar heb ik toch echt af en toe wel even behoefte aan.
Dus alles loopt hier wel redelijk, ga vanaf maandag ook iets meer werken dus dan wordt mijn weekindeling ook anders :-
mamalena, leuk weer ff bij te kletsen :mrgreen:
Idd die curves zeggen weinig, als ze hun eigen lijn maar goed volgen en wat ik al zei, lekker in hun velletje zitten. Maar kan er dan zo slecht tegen dat degene die het zouden moeten weten zo gaan lopen roepen dat ze echt kei zwaar is :twisted:
Hou dan lekker je kop als je er niets vanaf weet :silenced:
Ze zullen hier dan ook wel de cb curves hanteren, ze heten niet voor niets cb curve, maar wel gek dat ze daar op de gemiddelde lijn zat en hier online op de cb curve niet, maar goed, boeit ook niet :lol:
Ja en wij heerlijk weggeweest idd. Zou je vlgd jaar ook eens heen moeten joh, wij gaan ieder jaar (behalve vorig jaar dan toen was ik zwanger en zat vriend in het gips) back to the 80’s party van 8fm (en 90’s en 70’en 60’s) Zo heerlijk, lekker terug in de tijd naar die tijd dat je lekker op stap ging. Echt lekker en allemaal mensen van je eigen leeftijd. Vriendin zat heel de tijd dat ze zich zo enorm jong voelde. Nou ga maar eens naar stratum dan is dat wel anders :lol: Hier ook altijd oude bekenden die we tegenkomen, erg gezellig.
Jee en das ook lastig idd zeg met die autostoeltjes. Dan zal m toch ff vol moeten houden in de maxi cosi :roll:
En heerlijk weer idd, ben vandaag naar het cb gewandeld, erg lekker.
En jullie eens in de 2 a 3 weken erop uit. Goede deal met die vriendin en ik vind het nogal joh! Zo vaak gaan wij er echt niet op uit (lees: sinds dana’s geboorte zijn we nu 2 keer zonder haar weggeweest). Was het een tip van de peut? Klinkt goed wat je omschrijft. Als je er een goed gevoel bij hebt is dat al het halve werk he. Alleen nu nog met R op eenzelfde lijn komen te zitten kwa doel. Dat werkt wat makkelijker. En idd confronterend kan zoiets zeker zijn, maar hopelijk werpt het zijn vruchten af. :-*
En die film zegt me niets eigenlijk, zit er helemaal niet meer in in biosland. Maar als je het maar gezellig gehad hebt, das het belangrijkste toch.
charissa wat lekker weer ff weg meid en eens per maand met een vriendin gezellig borrelen. Ook heerlijk, zou ik ook wel willen, maar neem het er niet van.
Owwwwwwwwww en er is weer een vriendinnetje van me bevallen! :inlove:
En ze hadden de jongensnaam die wij ook hadden (wat een toevalllll)
Hihi leuk man, dat wordt binnenkort weer baby kijken en knuffelen :inlove:
En dana heeft vandaag haar eerste boterhammetje met smeerkaas op :inlove:
Heeeeeeeeeeeeerlijk om haar zo te zien smullen en lekker te zien viezerikken met eten :lol:
Brengt met op een vraag die ik heb. Hoe krijgen jullie die kleren toch schoon? Echt werkelijkwaar, ik heb al zoveel waar ik het gewoon niet meer uitkrijg. Ja een nacht in de tupperware met vanish, maar ik kan me niet voorstellen dat jullie dat standaard doen met de kleren?
Ik zat me overigens af te vragen, we hebben een voorwasprogramma op de wasmachine, maar gebruiken die nooit, zou dat in zon geval kunnen helpen? :think:
En ik ga vanavond de avondvoeding overslaan :shifty:
Heb er nog steeds beetje moeite mee. Mijn verstand staat op nul wat dat betreft en doe het maar gewoon. Denk dat ik dadelijk met de laatste ochtendvoeding toch wel een traantje moet laten. Zit al helemaal te denken wanneer dat zal zijn, zodat vriend wel foto’s kan maken van de laatste slokjes
Maar goed, als ik dan daarentegen verder denk naar dat we daarna alweer een stap dichterbij een zwangerschap zijn, wordt ik ook weer vrolijk :mrgreen:
marije je bent er wel weer ff niet, hoop dat alles goed gaat, maar hoe was het vorige week op het cb alles goed ook? Zag in het lijstje dat je daar geweest was
Hi,
Ben weer online!( Fem, ik was even een paar dagen internetloos ivm overstappen provider.) Morgen even alles bijlezen.
Welkom terug!
Fem, eh… :roll: …neehoor, een vlekkeloze schone was is echt verleden tijd. Veel kleertjes durf ik niet eens meer door te geven aan een ander kind omdat het er gewoon niet meer uitziet. Dat vind ik ook het handige aan nóg een dochter: kan ik het stiekem toch nog een keer allemaal aantrekken, zodat het daarna linea recta de vuilnisbak in kan. Is gewoon niet te doen joh. Ik gooi er af en toe Vanish bij en verder denk ik er maar niet over na.
En ik ben ook niet meer thuis in wat er speelt hoor.Af en toe dan tipt een vriendin me voor een film, bandje of iets in het theater, maar anders zou het allemaal langs me heen gaan
Ben trouwens al wel plannen aan het maken voor carnaval. :dance: I. heeft er zo’n zin in. Ga jij ook nog aan de zwier?
mamalena ah dus jij krijgt de kleding ook niet schoon. Tis hier nog voornamelijk de slabbetjes hoor die echt smerig ogen. De kleding nog niet zo, want ik was een beetje een miep met eten, zat dana heel de tijd overal weg te trekken zodat ze verder vooral niet vies werd :oops:
Probeer het los te laten en ze mag met de lepel spelen na het eten en nu ook voort zelf de stukjes eten pakken en opeten, tja en dan wordt ze wel vies he :roll:
Hier geen carnaval. Vriend is daar niet meer van sinds je kaartjes moest hebben in de kroeg. Die was meer van de kroegentocht. En ik ben er niet meer van sinds ik het durp uit ben Daar kende je toch iedereen en ging het hele drop naar een en dezelfde kroeg, was gewoon kei gezellig, maar hier ken ik amper iemand, dan is de charme eraf he.
Als dana dadelijk ouder wordt gaan we het wel oppakken hoor. Lijkt me heerlijk met zo’n kleintje, lekker zien te genieten.
marije :doh: dat had je vertelt ook, was ik helemaal vergeten.
blehhhhhhhhhhhhhhh ik ben me een partij moe vandaag. Gister de avondvoeding overgeslagen en stond vanmorgen op klappen. Heb vriend om 7 uur dana laten halen om te drinken. Tis weer erg gevoelig, bah, vind dat afbouwen echt niks aan :?
Hoi meiden, heb niet veel tijd maar wolde toch ff wat van me laten horen.
M’lena, heftig hoor hoor peut. Confronterend ook. Maar indd, je hebt gelijk als je zegt dat je de waarheid horen wilt en geen soft gedoe. Succes ermee verder :hug: :-
Dana haar eerste bammetje :inlove: Heerlijk. Moet zeggen dat de kleertjes van Nesrin (muv de slabbetjes indd) nog wel vlekkeloos schoon worden… Heb gewoon een heel net kind :mrgreen: :mrgreen:
Vandaag de oproep voor het 1,5 jaar consult gekregen. 3 maart mogen we komen, ben benieuwd.
Oh ja fem, ik las nog iets over die curves. Niet teveel van aantrekken hoor. Zolang jij een goed gevoel hebt en ziet dat Dana goed in haar velletje zit, geen probleem toch? Ik heb er nog even bijgepakt wat Nesrin woog bij 7 maanden; 7460 gram en 67 cm. Stukkie kleiner dan Dana dus, maar Nesrin heeft ook altijd al onder het gemiddelde gezeten. Dana doet het dus gewoon hartstikke goed als je het mij vraagt!
En ze is nu gaan kruipen en staan he? Dus logisch dar ze meer verbrandt en dus minder groeit, toch? :think:
Hoe is het met de andere meiden?? Wawa, keelpijn over?
Ik moet weer gaan, tot de volgende x maar weer! :mrgreen: :-
Leven jullie nog?? :mrgreen:
Tilly, ik had het niet in jou over mijn berichtje, maar over Chrisje zelf.
Joos, inderdaad zo lastig om te bepalen wat je met de vakantie wilt. Zelf gaan wij dit jaar waarschijnlijk in het huis van mijn ouders.
Ik zie het niet zitten om ver te rijden. Vorig jaar waren we een kapitaal kwijt aan een huisje in Nederland.
We zijn erg gesteld op luxe. Schaam schaam. We willen zoveel dingen hebben en doen, dat het ook een kwestie van financiën is.
Joos, ik las dat je een tijdje bij je opa en oma hebt gewoond. Mag ik vragen waarom? Niets ernstigs hoop ik?
Ik vind logeren ook lastiger, omdat familie verder weg woont. Vaak gaan we met z’n allen logeren.
Binnenkort willen we kijken of peuter bij mijn zus kan logeren. Dat wil hij namelijk graag.
Joos, twee weekenden geleden hebben we drie nachten achter elkaar met dreumes opgezeten.
Liggend was het brullen, zittend niet. Dat is al een slecht teken. Maandagochtend werd hij wakker met een loopoor.
Toen het zondag nog steeds aan het lopen was (zesde dag!!!) en er bloed bij kwam en zijn oorschelp ook rood werd,
vonden we het genoeg. Toen zijn we bij de HAP geweest. Sindsdien dus AB.
Zijn oor loopt nog steeds, maar de nachten gaan gelukkig weer beter.
Hij slaapt nu weer één keer per dag i.p.v. twee, dus dat is een goed teken.
Over drie weken moeten we op controle bij de HA.
Peuter was ook een oren kind, dus we weten wat ons allemaal te wachten staat.
Bookimama, hoe gaat het nu met D. op school? Is het onderwijs verder een beetje hetzelfde als bij ons?
Dus met 6 a 7 leren lezen en e.d.?
Charissa, vandaag afscheid op het kdv? Heb je een traktatie gemaakt?
Ik zit nog te twijfelen of ik een afscheidscadeautje voor de leidsters zal doen?
Dreumes blijft wel gewoon op die groep.
Patricia, wie gaat in je omgeving trouwen? Dichtbij?
Ik kan me voorstellen, dat je je huis aan kant wil hebben als er iemand op komt passen.
Heb ik ook altijd graag. Niet dat we vaak oppas hebben hoor, maar ook als er visite komt, heb ik graag alles aan kant.
Jane, heb je nog wonderzakjes tegen griep in de aanbieding? Lijkt mij ook wel wat. Ha ha ha.
Hoe voel je je nu? Katerig gevoel door je zieke vakantie of valt het mee?
Gaat het weer een beetje met je pols?
Jane, hoe was je eerste cursusdag vandaag? Fijn hoor, dat je er zo’n zin in hebt.
Altijd leuk nieuwe kennis op doen. Vind ik tenminste.
Jane, Femmie, cursussen allemaal in de buurt, dus kom gerust langs ?
Femmie, ik vind het aan de ene kant fijn, als ze niet bellen als het oppassen niet goed gaat.
Aan de andere kant wil ik dan gewoon zelf naar huis. Ik blijf me altijd verantwoordelijk voelen.
Ik vind het zo’n naar idee, als mijn kids zo ontroostbaar zijn.
Durf je volgende keer wel weer gewoon weg of weerhoudt dit je een beetje?
Patricia, wat heb je a.s. vrijdag als je ouders komen oppassen? Of ben ik nu heel nieuwsgierig. Hi hi hi.
Femmie, gewoon luisteren naar je gevoel hoor en niet naar het CB!!!
CB zegt bij ons vaak elke keer wat anders. Vreselijk. Gelukkig ben ik met peuter klaar bij CB.
Met dreumes nog wat jaartjes te gaan!
Mamalena, lastig als je kindje zo klein is en je moet een autostoel kopen.
Daar heb ik dus nooit over nagedacht. Wij hebben het juist andersom.
Mamalena, goed plan met de oppas. Is het dan de bedoeling, dat de kids gelijk uit logeren gaan of dat niet?
Ik zou het zelf niet goed kunnen, maar ook hier is het eigenlijk wel nodig.
Mamalena, fijn dat de relatietherapeut gelijk beestje bij z’n naampje noemt.
Kom je denk ik het verste mee. Is er voor jou eigenlijk nog iets te redden of is het te laat?
Ik kan me voorstellen, dat je sowieso de communicatie wilt verbeteren of jullie nou doorgaan of niet.
Voor de meiden natuurlijk ook erg belangrijk.
Weet je al wanneer je bij de haptotherapeut terecht kunt?
Charissa, waar ga je naar toe in juli? Lekker naar de zon? Dan is ikke jaloers. Hi hi hi.
Charissa, als je meer gaat werken, hoe ga je het dan regelen met de opvang van Loïs?
Betaalt Theo wel alimentatie e.d. of moet je meer gaan werken, omdat je het anders niet trekt?
Femmie, gefeliciteerd met het babietje. En ik ben nu wel benieuwd naar de naam.
PB je die even???
Femmie, we hebben een schort voor over de kleertjes. Dat helpt behoorlijk goed.
Gewoon bij de prenatal. Bij peuter deden we een slabbetje, maar dan werden de boordjes e.d. nog vies.
Best zonde dus.
Femmie, hoeveel BV geef je nu eigenlijk nog? Komt je cyclus al op gang?
Hier een onregelmatige cyclus tussen 19 en 42 dagen. Grrrrrrrrrrrrrrr. Baal baal.
Marije, ik wist inderdaad dat je over gestapt was van provider. Hoe gaat het met je?
Werk je nog steeds extra?
Mamalena, maak je plannen voor de carnaval eens bekend. Ik als carnavalshater ben reuze benieuwd.
Whaaaaaaaaaahahahaha. Ik zie nu al tegen verkleden met kids op.
Femmie, niet te snel afbouwen hoor. Als je het rustig doet (heb ik ook gedaan) hoef je helemaal niet op klappen te staan.
Patricia, keelpijn is over. Vanmorgen laatste AB gehad. Nu de kuur van dreumes nog afronden en dan is alle zooi het huis weer uit.
Hoop dat peuter en manlief dit keer overgeslagen worden.
Zooooooooooo, ik ben dus weer bij gelezen. Verder eigenlijk geen nieuws.
Hoi meiden,
Wawa, wat een heerlijk lang verhaal meid!!!
Hoop dat ik ook snel weer tijd heb voor zo’n lang verhaal.
Heb het een beetje druk met van alles en nog wat.
Met alle andere meiden ook alles goed???