~**OKtoBErsTOppERs'06**~

ff plaspauze

haha Fem, inderdaad. Niet de stoel vergeten hè!

(gaat nu echt een plaspauze houden)

ja die verzekering was echt een lacher. Ik belde voor de tand plus zegt dat vrouwtje: ja maar mevrouw die is kei duur, heeft u die wel nodig want als u die niet nodig heeft dan kunt u beter een basis tand pakken.

Ja die denken we dus nodig te hebben, maar ja als je denkt kosten te gaan maken, wijzen ze af.

Logica he :snooty:

@Joos wrote:

haha Fem, inderdaad. Niet de stoel vergeten hè!

(gaat nu echt een plaspauze houden)

och goed dat je het zegt, ik zou hem zo vergeten :doh:

jij hebt wel altijd lekkere sapjes m’lena, wat was het? rabarber toch? en nu mango :drool: :drool: :drool:

Ben zo benieuwd wat Juul er van vind. Volgens mij heeft het niet echt het geduld om erop te blijven zitten :mrgreen:

Vaag die verzekering. :think:

Ja, lekker hè! Gewoon bij de Jumbo gekocht hoor.

Die rabarber had m’n vader gemaakt. Gaan we trouwens komend weekend heen. Eindelijk weer eens. Lang geleden.

hihi dana gaat er voorzitten op haar knieen en dan gaat ze spelen met een poppetje wat erin ligt. (heb het dan over haar eigen stoeltje he)

Nou, meneer is wakker. Moet hem altijd ongeveer het bed uit trekken. :roll:

Oh heerlijk rabarber! :drool:

ow leuk joh weer, zeker als het lang geleden is. Veel plezier.

Is dat van maaza? Hebben ze hier bij de super ook wel maar ik koop dat eigenlijk nooit. Ik kom nooit bij de jumbo. Nja dat lieg ik, ik kom er wel en elke keer als ik binnenloop dan zet ik uiteindelijk alles weer terug en loop met lege handen naar buiten. Vind het zo’n rotwinkel :oops:

ahh schattig! Ik ben bang dat hier de katten of de hond erin gaan liggen.

Mamalena, leuk weer even naar je vader. Met de hele familie?

moet hij werken marije?

en heeeeeeeeeeeerlijk is rabarber he :drool: :drool: :drool:

Nee, het is van Ceres. Wij komen alléén maar bij de Jumbo.

Moet A werken Marije? Wat doet hij ook alweer?

ja zou kunnen joos, hier staat het stoeltje op danas kamer dus de katten liggen er niet in, hihi en dan moeten ze ook wel proppen hoor

Ja hij heeft nachtdienst… van 23.00 tot 07.00

Gelukkig stopt hij er binnenkort mee, vind dat niks joh zo a;;een 's nachts.

nee snap ik gatver nachtdiensten ik vond het zooooooooooooooooo drama altijd, altijd gevecht wakker te blijven en dan overdag kon ik niet slapen, gatver, ben blij daar vanaf te zijn :oops:

Hij werkt overdag natuurlijk in z’n ijsjes/bonbons winkeltje maar twee nachtjes per week extra bij een hotel als nachtportier.

Is hij eigenlijk mee begonnen toen ik niet werkte en hij wel zijn “dure” hobby wilde blijven doen. Nu ik ook werk hoeft dat eigenlijk niet meer.

ow dat merk ken ik niet mamalena, nou ja goed, heb hier nog vruchtensap staan van fruxano. Ben benieuwd, we hadden laatst appel-bes en dat smaakte naar stof :roll:

Hopen dat deze wel lekker is en anders gewoon nooit meer kopen…

Nee wij gaan altijd naar de super en de nettodrama

Oja, dat wist ik al…Was even weggezakt in m’n geheugen…Geheugen? Wat is dat? Dat heb ik toch uitgepoept tijdens de bevallingen?.. :shifty:

@mamalena wrote:

Oja, dat wist ik al…Was even weggezakt in m’n geheugen…Geheugen? Wat is dat? Dat heb ik toch uitgepoept tijdens de bevallingen?.. :shifty:

dat heb je aan je kinderen meegegeven :wink: