Die zit te zuipen…
och gerem, ze zit tot over haar oren in de troep thuis :hug:
Wawa, we doen het idd snel over, kan je mee slap ouwehoeren en een bakkie koffie, thee of wat sterkers nemen. Mamalena heeft dan misschien wel weer stroopkoeken :mrgreen:
Hik ben er nog hoor!
Zat even het meeting topic te bevuilen met m’n gezwets
OOh en dan nemen we ook van die euh…
wat was het ook al weer :think:
Van die dingen met chocolade…was het nou banaan, of rozijn…of nootjes?
hmmm…
Die dingen wilde Wawa toch een keer hebben? Of heb ik nu te diep in dat bailey’s glaasje gekeken?
Deze zuipschuit gaat jullie verlaten, ga nog even tv kijken en dan mijn oogkleppen sluiten voor de nacht
Niet te veel drinken en eten :-*
M’lena, een voortand is niet zo leuk nee… Ik kan hele mooie kronen prepareren hoor! :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ooh jaaa, meetingtopic, daar zou ik ook reageren!
SPELBREKER! :lol:
Truste meis! :-*
@Marije wrote:
M’lena, een voortand is niet zo leuk nee… Ik kan hele mooie kronen prepareren hoor! :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
heb je niet nog een kroon liggen die mijn vriend mag hebben? Hij moet er een maar de verzekering heeft hem geweigerd, omdat ze veel kosten verwachten :wall:
truste charissa
Tand zit er nu nog in hoor. Je ziet er niets aan, maar op de foto was iets te zien wat een breuklijntje kon zijn. Over 4 weken terugkomen.
Jaa, Joos, ik snap wat jij bedoelt. Banaantjes waren het toch?
Saar, slaap lekker!!
hnmmmmmmmmmmmmm dilemma, vriend komt thuis, zal ik nog een koek gaan halen :roll: :roll: :roll:
heb je niet nog een kroon liggen die mijn vriend mag hebben? Hij moet er een maar de verzekering heeft hem geweigerd, omdat ze veel kosten verwachtenHeerlijk zo'n verzekering! :wall:
Ga ar even uit bed halen, anders slaapt meneer door zijn drie wekkers heen. :roll: :lol:
en toen was het stil…
Ar zit hier naast me op de bank Marije. :mrgreen:
Fem, toch een miniko(e)kmeeting?
Charis, trusten meid!
mlena, jaa toch banaantjes hè
hihi ja zaterdag
Heb effe een sapje gehaald. Lekkerrrrrrr, mangosap!
Lekkere verzekering zeg!