Reageerde dus op Marije hè.
Ojee, kindjes zijn ‘wakker’…Sta op scherp nu, want I was al niet lekker vandaag. Wéér koorts gehad. Het houdt maar niet op. Vanavond was z wel weer oké, en ik hoop vannacht ook.
Oja, dat wist ik al...Was even weggezakt in m'n geheugen.....Geheugen? Wat is dat? Dat heb ik toch uitgepoept tijdens de bevallingen?
Tja vervelend is dat... zo'n druk op je schedel... :lol:
Hooo IJSJES?? BONBONS???
Joos is weer wakker :drool:
Nachtdiensten, ik heb er geen ervaring mee. Of…nou ja, toen ik in de kroeg werkte wel. Maar dat was in mijn studententijd dus dat telt niet.
Al die sapjes en merken…ik ken ze echt niet :o Maar ja, ik kom ook eigenlijk alleen bij de appie.
haha dat snapte ik m’lena dat dat voor marije was.
wel vervelend joh weer koorts enzo vandaag, beterschap ermee :hug:
Goh, hebben onze kindjes dit afgesproken? Hier geeft Tyme net een brul.
Hij heeft zijn prikken gekregen en is HANGERUUUUUG!
Maar ik ‘wist’ ook dat jij bij de Netto komt. Kwam ik ook in m’n studententijd. Good old Netto!
Nettowatte???
Hooo IJSJES?? BONBONS????
Ja heerlijk maar zo slecht!!! Nu staat er weer een halve liter ijs in de vriezer! :drool: :oops:
Welke smaak?
…
Crunchy Macedamia ( roomijs met stukjes macedamia noten en caramel)
Hè bah…
:liar:
:drool: macadamiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa’sssssssssssssssssssssssssss
Het is maar goed dat je niet naast me woont Marije!
hihi stelletje snoepers :drool:
Haha, wè gij!
er is hier iemand die vind dat we naar boven moeten :roll:
de kat
van virtueel snoepen word je niet dik gelukkig!
hihihi, die wil de bank voor zichzelf hebben zeker!!
Maar eeuh…ik ga ook mijn bed opzoeken. Morgen moeten we vroeg in het ziekenhuis zijn. Ben benieuwd wat ze van mr. pielemoos zeggen.
Fijne avond nog dames!
EN slaap lekker straks!
owwwwwwwww echt werkelijk, ik heb me vandaag toch wat meegemaakt, ik was bij de ijzeren vrouw bij het dierenparkje, daar was me toch iemand :o
Lees dit met een bosch accent in gedachte…:
die vrouw was haar hele voorgeschiedenis aan het vertellen, hoeveel kinderen ze had en hoeveel miskramen bij hoeveel weken en nu had ze ontdekt dat ze trisomie 13 had en daarme 60% kans op syndroom van down en dat ding ze toch echt niet doen, want dat kon ze haar ander kind niet aandoen want als er wat met haar gebeurde zat hij ermee en bla die bla die bla…
Nou echt een bosch wijf niet normaal zeg!