~**OKtoBErsTOppERs'06**~

Weken waren heftig en heb veel geslapen, heel veel, maar zit nu in rustiger vaarwater Duim omhoog Gaat goed hier Kusje
Fijn om te horen meis. Ik vind het echt heel sterk van je. :-*

Fem, wat fijn die medische kennis van jou! :thumbup: :mrgreen:

70cc nog! :shock: Geef je Dana die afgekolfde melk nog wel of gooi je het weg? Wat een dubbel gedoe allemaal hè...

HOI JOOS!
:mrgreen:

Oooh! :oops: Sorry B’mama… Hoi! :shifty: En… tot snel!!! :-*

Hi Joos!

Zo lekker, ik heb nu een laptop en kan op de bank hangen en kok-ken tegelijk. Hoef ik niet meer elke keer naast die vaste pc te lopen. Zal trouwens morgen eens foto’s maken van mijn nieuwe interieur. Had ik beloofd :oops: maar moest eerst nog een nieuwe camera halen, die andere was overleden

Femmie, ik heb dagenlang ‘droog’ gestaan en na ongeveer een week kreeg ik stuwing, uiteindelijk compleet met harde bulten en schijven. AUW! Ben ermee naar de ha geweest en zij zei dat ik het echt nog maar even moest aanzien omdat het nog maar zo kort geleden was. Heb het weggemasseerd en zo min mogelijk gekolfd. Toen trok het vrij snel weg, maar mijn produktie was op het eind ook al minder. Bel anders effe een lk.

Hoi Saar, hoi Marije, hoi Joos, jullie ook hier? Iemand een bakkie koffie of thee misschien?

Bakkie koffie gaat er wel in, blijven die oogkleppen wat langer open :mrgreen:

Met 2 zoetjes erin graag 8)

Opgeklopte melk erin? Koekie d’rbij?

Vooruit, laten we eens gek doen, ik heb er nooit melk in :mrgreen: ! Wat voor koekies heb je?

Doe mij maar een kopje thee zonder melk en suiker graag! :mrgreen:

Enne… koekjes??? 1tje maar? :drool:

ook een koekie erbij, ik heb geen koekies hier, maar mamalena wel

@Marije wrote:

Enne… koekjes??? 1tje maar? :drool:

hebberd :mrgreen:

En die Joos maar bij lezen haha!

haha idd, ben je al bijgelezen Joos?

Stroopkoeken…véééééél te lekker :drool: !!

Komt eraan meiden.

Zoooo, bakkie voor Saar…bakkie voor Marije…Meiden, proost.

lezen, lezen, lezen…

Heerlijk M’lena! Proost! :lol:

Thanx mamalena, en die stroopkoeken. Lekker :drool:

Heb je zelf ook een bakkie, of alleen die zak met stroopkoeken? :lol: